Ο χρήστης nonos έγραψε:
ΓΚ
-Σου λεει ο συνομιλητης σου (ΕΝΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΛΕΟΝ, εσυ βρε ανεκδιηγητε το πρωτοανεφερες!!) οτι 9 φορες τουλαχιστον εχει περασει απο πανω το εν λογω αμαξι σ οποιεσδηποτε συνθηκες (103 αλoγα αμαξι seg D του '94 satisfied?) και του ανταπαντας οτι καποτε πατησες μια φορα ενα a4 quattro. Και γαμω τα αντεπιχειρηματα
O τροπος που εγραψες τα παρακατω, αυτη την εντυπωση μου εδωσε, οτι πατησες με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, οπερ και ανταπαντησα με αντιστοιχο παραδειγμα...
Μιλαμε οτι εχεις πετυχει τη περιπτωση 'βουτυρο στο ψωμι' μου και αναφερομαι παντα σε ταχυτητες 140-190. Μπορω να θυμηθω τουλαχιστον 9 φορες με τυχαιους τις εποχες που δε λογαριαζα και το αποτελεσμα ηταν παντα υπερ μου. Εννοειται οτι εχω οδηγησει 316 και 318 is και μετατροπη 325 e36 και προσωπικα μπορω ν αντιληφθω γιατι δε μπορει... Μπορω επισης να σε φερω σ επαφη με τον κατοχο της e36 2.5 να σου επιβεβαιωσει και ο ιδιος το παραπανω λεγομενο... Μπορω επισης να σε φερω σ επαφη με τον κατοχο της e36 316 ο οποιος ειχε παραλληλα tipo sedicivalvove και volvo 340 να σου πει τι κολουμπρα επαθε οταν καβαλησε το δικο μου... Μετα βεβαια μπλεκουμε παθητικη ασφαλεια, αξιοπιστια και οτι σου κατεβει
Γραφε πιο ξεκαθαρα, πιο συγκεκριμενα, για να σου απαντω παρομοιως...
-Λες οτι το Α1 ηταν πρεμιουμ λογω συνδυασμων (''Γενικοτερα το επιπεδο δυνατοτητων της διαμορφωσης, ειναι τοσο ευρυ που θυμιζει αυτο της πριμιουμ κατηγοριας.Προφανως και ολο αυτο το Concept της εξατομικευσης...'')
Σου λεει ο συνομιλητης σου και αλλοι το εκαναν και πιο πετυχημενα ισως και ειρωνικα ρωτας αν αυτο ειναι καν ενδειξη 'πριμιουλικιου'
Σου απαντησα πριν, οχι μονο εξατομικευση σε χρωματα...Premium για εσενα τι σημαινει Btw, γιατι απο εκει νομιζω εχει ξεκινησει ολη αυτη η διασταση αποψεων...
-Παραδεχεσαι οτι πεταξες μπουρδα (ΠΙΣΤΕΨΕ ΠΟΛΥ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΣ ) οτι αντι της 155 εγραψες για την 75 και μετα συνεχιζεις να παραληρεις περι σκουριας, αλφεττα και οτι ακυρο σου κατεβει στον εγκεφαλο για πολλοστη φορα. ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΟΔΗΚΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ- YOU STARTED IT.
Τουλαχιστον παραδεχομαι τυχον λαθη, το συγκεκριμενο βεβαια εξηγησα οτι απο κεκτημενη ταχυτητα το εκανα, αλλα ακομα και εαν δεν το πιστευεις, ουδεμια σημασια εχει στην κυριως συζητηση-διαφωνια περι του αν ειναι και ποσο Premium το Α1 σε σχεση με τα ανταγωνιστικα, εκτος εαν θες ως αλλος 'πολιτικαντης' να επικεντρωσεις την κουβεντα
αλλου. Τα περι σκουριας ισχυουν δυστυχως, μονο ακυρο δεν ειναι, μια αναζητηση σε ξενα/Ελληνικα Fora που εχουν να κανουν με 75 θα σε διαφωτισουν.
Πριν μιλησουμε για πλαισιο και οδηγοικεντρικοτητα, μιλουσαμε -μεταξυ μας τουλαχιστον- για Premium
Ε, σκουριες και ποιοτητα-premium ειναι δυο λεξεις που δεν πανε μαζι, θες δεν θες να το καταλαβεις, αυτο ισχυει...
-Προσπαθεις να μας πεισεις οτι υπαρχει καν θεμα συγκρισης μετα mito QV και A1 1.2tsi σε θεμα επιδοσεων και αναρωτιεσαι γιατι γελαν και οι πετρες μ αυτο.
Διαβασε καλυτερα, βαρεθηκα να επαναλαμβανομαι. Το A1 1.4 tfsi/122 με το σπορ πακετο, αναρτησης-καθισματων και με 17αρες ζαντες ειναι απεναντι απο την (xειροκινητη τοτε, πλεον μονο διπλοσυμπλεκτη) QV.
Αυτοκινητα που εχω οδηγησει κιολας. Η ονομαστικη διαφορα ιπποδυναμης εξισορροπειται σε σημαντικο βαθμο απο το χαμηλοτερο βαρος του Α1, οπερ και η διαφορα σε επιδοσεις δεν ειναι τοσο σημαντικη και κυριως τοσο αισθητη.
Μαλιστα η αναρτηση της QV ειναι δυστυχως το αδυνατο της σημειο, πολυ κατωτερη του πλαισιου-κινητηρα, κατι που χαλαει οχι μονο τις δυνατοτητες για κορυφαια οδηγικη αισθηση, αλλα και δινει την εντυπωση φτηνοτερης κατασκευης απο την πολυ μετρια αποσβεση-κοπανημα μαζι με την υποδυεστερη μονωση που εχει απο το Α1.
-Μας παραθετεις τιμες καταλογων μη γνωριζωντας ποσο πουλιονταν αυτα τ αυτοκινητα στη πραγματικοτητα και ζητας τα ρεστα. Και γραφεις οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ποσο πραγματικα πουλιοταν κατι
Κουβεντα με πολυ συγκεκριμενες προσφορες, που μπορει να ειχε ο 'φιλος' επειδη εχει μπαρμπα στην Κορωνη, δεν θα κατσω να κανω. Με βαση τις πιο προσφατες τιμες καταλογων υπολογιζονται οι τιμες.
Επισης δεν γνωριζω, ουτε και με ενδιαφερει να μαθω, ΠΟΣΕΣ και ΠΟΙΕΣ αντιπ/σωπειες γυρισε ο 'φιλος' για να παρει προσφορα. Λες και μπορει να αποδειχτει εαν πηγε να παρει πχ την πιο ακριβη προσφορα για Audi και την πιο καλη για το αλλο αυτοκινητο...
-Θεωρεις την εργονομια κριτηριο ποιοτητας. Θελω να μου πεις σε τι μοναδες ραγισματος και τριγμου μετριεται η εργονομια
Διαβασε κανενα ξενο/ελληνικο περιοδικο της προκοπης και θα καταλαβεις...
-Σε ξενα site δε θα ριξω καμια ματια για κομμενα πλαισια σε e36 οταν το 316i που ανεφερα (που σαι εχει και τα μαμα τασια ακομα....ποσω σε μαλλον χαμηλωματα..) εχει περασει απο φανοποιο για περιποιηση...
...και εγω δεν θα κατσω να ασχοληθω και να αποδεχτω οτι κοβονται τα πλαισια των Ε36 επειδης εσυ λες οτι εχεις ΕΝΑ παραδειγμα...
Και περιμενεις απ ολο αυτο το ντελιριο ηλιθιοτητας να συνεχισω να χαραμιζω το χρονο μου απαντωτας σου εισπρατωντας ενα νεο ντελιριο...
Δεν περιμενω τιποτα, βλεπω ομως οτι συνεχιζεις τον αντιλογο -αφου εχεις αντιληφθει καποια απο τα λεγομενα μου, λανθασμενα- οποτε σου απαντω και εγω...
Στα περι ντελιριου ηλιθιοτητας, βιαζεσαι πολυ να βγαλεις συμπερασμα, συν το οτι σου βγαινουν νευρακια, γιατι απο ουσιαστικη επιχειρηματολογια εχεις δυστυχως στερεψει...