-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αρκετές αλλαγές στα μοντέλα 2018 (σε παραγωγή από Ιουλιο 2017)
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... er-of-2017
Ο 1500αρης κινητήρας βενζίνης της sDrive 18i αποδίδει πλεόν 140 άλογα και συνδυάζεται είτε με 6αρι manual είτε με 7αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη....
Επίσης, τόσο η Χ1 όσο και άλλα μοντέλα θα εξοπλίζονται με το νέο iDrive με touch screen και δυνατότητα Car Play ή εφαρμογών!Σαν να μετράς για κρυφτό τους έχει κάνει τους κινητήρες η bmw: 5, 10, 15... τους ανεβάζει εδώ κ χρόνια...
-
Απο ενα γρηγορο περασμα του παραπανω λινκ μενω στο οτι η touch οθονη θα συνδυαζεται με navigation η' navigation plus και στο γεγονος οτι καποια πραγματα που αναφερει ( π.χ. Automatic tailgate και connectedrive services) ειναι πια ηδη στανταρ εξοπλισμος στην Ελλαδα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Το γλιτώσαμε το ξενέρωμα Ακη;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τι να σου πω . Θα δειξει απο το ποσο θα κοστολογηθουν αυτα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Παντως καποια οπως αναφερω παραπανω ειναι ηδη στανταρ εξοπλισμος με το αναλογο βεβαια εξτρα κοστος στην τιμη του αυτοκινητου
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Το navi γενικά δεν ήταν στις επιλογές μου οποτε πιθανολογώ πως το γλίτωσα. Πάντως έχει νόημα το touch στο navi διότι προφανώς διευκολύνει την πληκτρολόγηση οδών στην αναζήτησή.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Eνδιαφερον οτι δεν τον δινει στην 118. Το 7αρι διπλου συμπλεκτη μονο στην Χ1 2.0 νομιζω το αναφερει.
Πρώτη γραμμή σελίδας 5....
Το δίνει και στην sdrive 20i και μάλιστα εκεί είναι η μοναδική επιλογή!Τι βελτιώσεις έκανε;
Στον κινητηρα? Αγνωστο. Μολις ανεβουν τα τεχνικα στο realoem κοιτας να δεις αν αλλαξε ο κωδικος του. Αν δεν αλλαξε τοτε θα ειναι μονο νεος χαρτης.
Οι επιδοσεις που γραφει ειναι καλυτερες απο το δικο σου?
Λέει για 9,6 τα 0-100 που στα χαρτιά είναι το ίδιο με τον υφιστάμενο.... Δεν δίνει όμως αλλά specs ούτε βρήκα κάτι στο διαδίκτυο...
Το 7αρι κιβώτιο ακούγεται ενδιαφέρον, το νέο idrive και το στανταρ πια ηλεκτρικό άνοιγμα του πορτ μπαγκαζ -
Ο χρήστης akis1804 έγραψε:
Απο ενα γρηγορο περασμα του παραπανω λινκ μενω στο οτι η touch οθονη θα συνδυαζεται με navigation η' navigation plus και στο γεγονος οτι καποια πραγματα που αναφερει ( π.χ. Automatic tailgate και connectedrive services) ειναι πια ηδη στανταρ εξοπλισμος στην ΕλλαδαSent from my iPad using Tapatalk
Το πρώτο έγινε στάνταρ εξοπλισμός από το Μάρτιο και μετά μαζί με τα Led στην έκδοση xline με ταυτόχρονη όμως αύξηση της τιμής. Το connected drive δεν ξέρω ποιο εννοεί μιας και άλλο πράγμα η κλήση έκτακτης ανάγκης και η κλήση στο συνεργείο κι άλλο οι εφαρμογές, το real time traffic κλπ. Το πρώτο είναι στανταρ το δεύτερο έξτρα.
Πάντως η αλήθεια είναι ότι οι παραλαβές Ιουνίου ένα ξενέρωμα το έχουν καθώς από Ιούλιο αλλάζουν τα specs... -
Σιγουρα το νεο idrive ειναι πιο συγχρονο και δινει νεες δυνατοτητες. Η οθονη αφης δεν ειναι κατι που με τρελανει διοτι θα φαινονται οι δακτυλιες και γιατι δεν ειναι ευκολο να οδηγας και να κανεις ζουμ στο χαρτι η' να προσπαθεις να επιλεξεις κατι με το χερι. Προτιμω το controller. Σε ο,τι αφορα το ηλεκτρικο ανοιγμα του πορτ μπαγκαζ ειναι ηδη στανταρ στις εκδοσεις advantage, sportline, xline, m sport. Τελος η αυξηση της αποδοσης 4 αλογα στον 1.5 βενζινη μου φαινεται αμελητεα. Ελπιζω να μπορεσουμε και εμεις με καποια αναβαθμιση να μπορεσουμε να περασουμε το νεο idrive menu.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Απ’ ότι φαίνεται αλλάζει και το layout της οθόνης:
“Control Display with menu in a live tile arrangement and touch screen function. The new menu structure on the iDrive Control Display provides for a modern look and particularly intuitive operation”
Εδώ μια πρώτη εικόνα:
https://mediapool.bmwgroup.com/download ... vent=image
Πάντως και το υπάρχον manual που έχω εγώ 6τάχυτο είναι.
-
Τα τεσσάρα άλογα είναι το μόνο που ξέρουμε αυτή τη στιγμή. Μπορεί να υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις. Ο κινητήρας είναι νέος σχετικά (από 2013) και ίσως τώρα του διορθώνουν πράγματα. Επίσης το αυτόματο των εφτά σχέσεων ακούγεται καλό
Για το ηλεκτρικό πορτ μπαγκαζ το είδα και εγώ μόλις ότι έχει μπει στα specs όλων των εκδόσεων όποτε η αλλαγή αυτή δεν λέει κάτι για την Ελλάδα. (Αλλωστε κάποια από τα βασικά specs διαφέρουν πάντα από χώρα σε χώρα)
Για το touch συμφωνώ αλλά το idrive 5 έχει πιο σύγχρονο interface και έστω το car play είναι nice to have. Αναβάθμιση επίσημα δύσκολα.
Γενικά τελικά στο αμάξι καταλήγω οτι πρέπει να πληρώνεις μόνο για αμάξωμα, στήσιμο και κινητήρα. Ολα τα αλλά είναι παροδικά και με την πρόοδο της τεχνολογίας όλα καθίστανται παλιά σε σημαντικά μικρότερο χρόνο από την οδηγική ζωή του μέσου αυτοκίνητου. -
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Απ’ ότι φαίνεται αλλάζει και το layout της οθόνης:“Control Display with menu in a live tile arrangement and touch screen function. The new menu structure on the iDrive Control Display provides for a modern look and particularly intuitive operation”
Εδώ μια πρώτη εικόνα:
https://mediapool.bmwgroup.com/download ... vent=image
Πάντως και το υπάρχον manual που έχω εγώ 6τάχυτο είναι.
Ναι στο manual δεν έχει αλλαγή. 6υαχυτο παραμένει.
-
Γενικά τελικά στο αμάξι καταλήγω οτι πρέπει να πληρώνεις μόνο για αμάξωμα, στήσιμο και κινητήρα. Ολα τα αλλά είναι παροδικά και με την πρόοδο της τεχνολογίας όλα καθίστανται παλιά σε σημαντικά μικρότερο χρόνο από την οδηγική ζωή του μέσου αυτοκίνητου.
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.
Ότι να πάρεις σήμερα σε επίπεδο ηλεκτρονικών καμπίνας, σε 5 χρόνια θα φαίνεται απαρχαιωμένο.
Οι συνεχείς αναβαθμίσεις των αυτοκινήτων είναι κατά 90% στα ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία για την εταιρία έχουν αμελητέο κόστος αλλά αποφέρουν πολύ μεγάλα κέρδη λόγω της δυσανάλογης αύξησης στις τιμές των αυτοκινήτων.
Για παράδειγμα τώρα θέλεις 3.5Κ για navigation plus το οποίο είναι ουσιαστικά S/W και σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει πραγματικό κόστος. -
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Γενικά τελικά στο αμάξι καταλήγω οτι πρέπει να πληρώνεις μόνο για αμάξωμα, στήσιμο και κινητήρα. Ολα τα αλλά είναι παροδικά και με την πρόοδο της τεχνολογίας όλα καθίστανται παλιά σε σημαντικά μικρότερο χρόνο από την οδηγική ζωή του μέσου αυτοκίνητου.
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.
Ότι να πάρεις σήμερα σε επίπεδο ηλεκτρονικών καμπίνας, σε 5 χρόνια θα φαίνεται απαρχαιωμένο.
Οι συνεχείς αναβαθμίσεις των αυτοκινήτων είναι κατά 90% στα ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία για την εταιρία έχουν αμελητέο κόστος αλλά αποφέρουν πολύ μεγάλα κέρδη λόγω της δυσανάλογης αύξησης στις τιμές των αυτοκινήτων.
Για παράδειγμα τώρα θέλεις 3.5Κ για navigation plus το οποίο είναι ουσιαστικά S/W και σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει πραγματικό κόστος.Δεν ειναι τοσο απλα οσο νομιζεις. Καθε ηλεκτρονικο που μπαινει πανω θα πρεπει να παρει την καταλληλη εγκριση γιατι προφανως αν ειναι κακοσχεδιασμενο μπορει να προκαλεσει ατυχημα ακομα και αποσπωντας την προσοχη του οδηγου. Αυτη η διαδικασια περνει 1-2 χρονια. Μεχρι να ολοκληρωθουν οι δοκιμες και να παρουν τις εγκρισεις η τεχνολογια εχει προχωρησει και ειναι ηδη τεχνολογικα παροχημενο οταν μπαινει στο αμαξι για πωληση.
-
Εντύπωση μου κάνουν 2 πράγματα:
-
Αναφέρει 'new engine'...θέλω αν δω εάν είναι όντως νέος κινητήρας (δλδ. έχει νέο κωδικό) ή απλά αναβάθμιση της ιπποδύναμης του υφιστάμενου.
-
Η BMW είχε ανακοινώσει παλαιότερα ότι θα εγκαταλείψει σιγά σιγά τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη και θα παραμείνει μόνο στα αυτόματα με μετατροπέα ροπής. Προφανώς κάτι έχει γίνει με το 8τάχυτο αυτόματο στα χωροταξικά (ή σε θέμα κόστους) και επειδή ήταν ανάγκη να αναβαθμίσει το 6τάχυτο αυτόματο (ένεκα ανταγωνισμού, αφού υπολειπόταν σε αυτό το θέμα) ίσως η μόνη λύση να ήταν το DCT.
Ενδιαφέρον θα έχει, μετά από αυτές τις ομολογουμένως αρκετές αλλαγές για απλά MY έκδοση, να δούμε τι αλλαγές θα έρθουν με το facelift της X1 σε 1 χρόνο από τώρα.
-
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Eνδιαφερον οτι δεν τον δινει στην 118. Το 7αρι διπλου συμπλεκτη μονο στην Χ1 2.0 νομιζω το αναφερει.
Πρώτη γραμμή σελίδας 5....
Το δίνει και στην sdrive 20i και μάλιστα εκεί είναι η μοναδική επιλογή!Τι βελτιώσεις έκανε;
Στον κινητηρα? Αγνωστο. Μολις ανεβουν τα τεχνικα στο realoem κοιτας να δεις αν αλλαξε ο κωδικος του. Αν δεν αλλαξε τοτε θα ειναι μονο νεος χαρτης.
Οι επιδοσεις που γραφει ειναι καλυτερες απο το δικο σου?
Λέει για 9,6 τα 0-100 που στα χαρτιά είναι το ίδιο με τον υφιστάμενο.... Δεν δίνει όμως αλλά specs ούτε βρήκα κάτι στο διαδίκτυο...
Το 7αρι κιβώτιο ακούγεται ενδιαφέρον, το νέο idrive και το στανταρ πια ηλεκτρικό άνοιγμα του πορτ μπαγκαζ9.7 το δινει μεχρι τωρα, κοιταξα τα τεχνικα χαρακτηριστικα στο bmw.de
-
www.seaa.gr/sites/seaa/files/files/2017-4-seg.pdf
Μειώθηκαν οι πωλήσεις τον Απρίλιο γιατί έδωσαν τα φθηνά ετοιμοπαράδοτα και πήγανε σε παραγγελίες με αύξηση κατά 5000 ευρώ της xline ..
Αντίθετα η Merc με τη GLA πούλησε καλύτερα! -
νομίζω ότι γενικά το αμάξι έχει ξεπεράσει και τις αισιόδοξες προσδοκίες της εταιρίας...
Εγώ, το έχω ξαναγράψει, δεν ενθουσιάζομαι καθόλου στην ιδέα να βλέπω παντού το αμάξι μου... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
νομίζω ότι γενικά το αμάξι έχει ξεπεράσει και τις αισιόδοξες προσδοκίες της εταιρίας...
Εγώ, το έχω ξαναγράψει, δεν ενθουσιάζομαι καθόλου στην ιδέα να βλέπω παντού το αμάξι μου...Μπίλ σκεφτόμουν μόλις τώρα ακριβώς το ίδιο! Συμφωνώ 100% και πιστεύω οτι και πολλοί ακόμα έχουν αυτή την άποψη. Δε λέω, ωραίο είναι να κυκλοφορούν πολλά, αλλα όχι να γίνεται χαμός.
Τη Δευτέρα θα πάω στο Σπανό να κάνω την αναβάθμιση χαρτών που εκκρεμούσε απο τις προάλλες που μου έκαναν τη ''γενική'' αναβάθμιση. Άν έχετε καμια φρέσκια απορία που θα μπορούσα να ρωτήσω, μου λέτε. Τώρα που γυρίζει! ...θυμίζω οτι στην τελευταία μου επίσκεψη τους είχα περάσει απο ανάκριση!
Εννοείται οτι θα παλέψω μπάς και μου βάλουν το νέο i-drive, δεν έχω κάτι να χάσω! -
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
νομίζω ότι γενικά το αμάξι έχει ξεπεράσει και τις αισιόδοξες προσδοκίες της εταιρίας...
Εγώ, το έχω ξαναγράψει, δεν ενθουσιάζομαι καθόλου στην ιδέα να βλέπω παντού το αμάξι μου...Μπίλ σκεφτόμουν μόλις τώρα ακριβώς το ίδιο! Συμφωνώ 100% και πιστεύω οτι και πολλοί ακόμα έχουν αυτή την άποψη. Δε λέω, ωραίο είναι να κυκλοφορούν πολλά, αλλα όχι να γίνεται χαμός.
Τη Δευτέρα θα πάω στο Σπανό να κάνω την αναβάθμιση χαρτών που εκκρεμούσε απο τις προάλλες που μου έκαναν τη ''γενική'' αναβάθμιση. Άν έχετε καμια φρέσκια απορία που θα μπορούσα να ρωτήσω, μου λέτε. Τώρα που γυρίζει! ...θυμίζω οτι στην τελευταία μου επίσκεψη τους είχα περάσει απο ανάκριση!
Εννοείται οτι θα παλέψω μπάς και μου βάλουν το νέο i-drive, δεν έχω κάτι να χάσω!Ενα καλοπουλημένο αμάξι παγκοσμίως σημαίνει προσιτά ανταλλακτικά (σε τιμή και ποσότητα), γνώση σε συνεργεία, πολλά και φθηνά aftemarket κλπ
Οπότε κάπου πρέπει να υπάρχει και μια ισορροπία .. δεν είναι όλα τα καλοπουλημένα QQ που ανά λεπτό βλέπεις και ένα!Βασίλη μάθε για το νέο κινητήρα και γενικά τα specs του μοντέλου από Ιούλιο!
BMW X1 2016