-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε john έζησα σαν φοιτητής στην Κρήτη, στο Ηράκλειο. Θυμάμαι πως ανεξαρτήτου μάρκας και χώρας προέλευσης ή ηλικίας υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα με εμφανέστατα σημάδια διάβρωσης. Οι συνθήκες που επικρατούν στα νησιά (υγρασία και αλμύρα) είναι να σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν πραγματικά αξίζει να έχεις καινούργιο αυτοκίνητο σε αυτά τα μέρη. Στις Κυκλάδες τα ίδια φαινόμενα και ακόμη πιο έντονα. Καλά δεν μιλάω για τα πλαστικά και ελαστικά μέρη μέσα έξω το τι τραβάνε... Όταν βλέπω σε αυτό το νήμα να γράφονται τέτοια λες και είναι γνώρισμα των Γαλλικών και των Ιταλικών η σκουριά, το λιγότερο γελάω. Εχω δει slk από Γερμανία 5ετίας που την είχε φρεσκάρει ο έμπορος ώστε να την μοσχοπουλήσει αλλά από κάτω ήταν άστα να πάνε... Τι να πω; Πως τα Γερμανικά σκουριάζουν και δεν έχουν δεχτεί την απαραίτητη φροντίδα σε σχέση πχ με τα Κορεάτικα; [emoji38]Φυσικα και συμφωνω γι αυτο αλλωστε εβγαλα και τη φωτο. Για να μη λεμε οτι να ναι. Δε ξερω απο που ηταν ο ανθρωπος, απλα ειχε πινακιδα Αθηνας και παρκαρα διπλα του.
Εχω δει αμαξι τριετιας με σημαδια(λογικα απο πουλιά) στον ουρανο και το βερνικι ετοιμο να σκασει. Δε θυμαμαι μαρκα. Και το δικο μου αμαξι, το γαλλικο ειναι σαν καινουργιο, απλα επειδη το προσεχω και παρκαρω στο γκαραζ. Εχω δει ιδια με το δικο μου με κατεστραμμενο ουρανο(σκουροχρωμα). Δυο 147 προ fl κοκκινες υπαρχουν στην περιοχη μου. Οταν βρω ευκαιρια θα τις φωτογραφησω. Δε μπορει να ειναι και οι δυο βαμμενες. -
-
Αμάξι και διαδρομή όνειρο....
Στο Passo dello Stelvio με Alfa Romeo 4C
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/eidikes-diadromes/sto-passo-dello-stelvio-me-alfa-romeo-4c
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε john έζησα σαν φοιτητής στην Κρήτη, στο Ηράκλειο. Θυμάμαι πως ανεξαρτήτου μάρκας και χώρας προέλευσης ή ηλικίας υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα με εμφανέστατα σημάδια διάβρωσης. Οι συνθήκες που επικρατούν στα νησιά (υγρασία και αλμύρα) είναι να σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν πραγματικά αξίζει να έχεις καινούργιο αυτοκίνητο σε αυτά τα μέρη. Στις Κυκλάδες τα ίδια φαινόμενα και ακόμη πιο έντονα. Καλά δεν μιλάω για τα πλαστικά και ελαστικά μέρη μέσα έξω το τι τραβάνε... Όταν βλέπω σε αυτό το νήμα να γράφονται τέτοια λες και είναι γνώρισμα των Γαλλικών και των Ιταλικών η σκουριά, το λιγότερο γελάω. Εχω δει slk από Γερμανία 5ετίας που την είχε φρεσκάρει ο έμπορος ώστε να την μοσχοπουλήσει αλλά από κάτω ήταν άστα να πάνε... Τι να πω; Πως τα Γερμανικά σκουριάζουν και δεν έχουν δεχτεί την απαραίτητη φροντίδα σε σχέση πχ με τα Κορεάτικα;Τα περισσοτερα αμαξια με χαλυβα θα σκουριασουν σε κρυα κλιματα ή στα νησια κλπ. Στον Καναδα που εχω ζησει στην 10ετια σχεδον ολα τα αμαξια που κυκλοφορουν τον χειμωνα θα εχουν σκουριες, εστω στα 12 χρονια (γιατι υποτιθεται οτι υπαρχει εγγυηση για το χρωμα μεχρι 12 χρονια). Το αμαξι που ειχα εκει στα 5.5 χρονια ειχε σκουριες στα μεταλλικα τμηματα ενος παραθυρου πισω και στους υαλοκαθαριστηρες. Εννοειται και απο κατω στην αναρτηση και στηριγματα οτι ηταν χαλυβας. Αν ειναι φτιαγμενα με αλουμινιο ή ακομα και ανοξοιδωτο χαλυβα οπως η εξατμιση θα ειναι καθαρα για περισσοτερα χρονια.
-
Πολύ σωστά! Συμφωνούμε!
-
Παιδιά δε θέλω να σας σοκάρω, αλλά και το αλουμίνιο οξειδώνεται. Το χρώμα της οξείδωσής του είναι λευκό και μάλιστα γίνεται σκόνη. Η μόνη λύση είναι η διάφορες μέθοδοι κατά της οξείδωσης (γαλβανισμός κλπ) που εφαρμόζουν οι κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παιδιά δε θέλω να σας σοκάρω, αλλά και το αλουμίνιο οξειδώνεται. Το χρώμα της οξείδωσής του είναι λευκό και μάλιστα γίνεται σκόνη. .Ισχυει, το εχω δει σε αλουμινένιο ποδηλατο που εχω. Επομένως καταληγουμε οτι αυτο που θα σωσει τα μεταλλα απο την οξειδωση ειναι οι επιστρωσεις 'βαφης και προαστασιας' που εχουν.
-
Το γυμνό αλουμίνιο μπορεί να οξειδωθεί επιφανειακά και η οξείδωση του να παραμείνει εκεί εάν δεν πληγωθεί και εκτεθεί στο μεγάλο του εχθρό - το χλώριο.
-
Αυτα έξω... Γιατι Ελλάδα...δεν.
http://theitalianjob.gr/πω� ... %B5%CF%81/
-
Τελικά αυτοί οι Ιταλοί κάτι ξέρουν από αυτοκίνητα. Το παρακάτω είναι 50 χρονών...
http://www.newsauto.gr/alfa-romeo-montr ... -efkerias/
-
-
-
A ρε Αlfa! Cuore sportivo per sempre!
-
1 μικρο hatch, 1 μικρομεσαιο hatch, 1 μεσαιο sedan (προσθιοκινητο, αναμεσα στην 3αρα και την 5αρα για να μην χρειαστει να βγαλει και απ'τα δυο). Τρεις κινητηρες βενζινης και τρεις πετρελαιου για το καθε μοντελο (θα τους μοιραζονται και μεταξυ τους). Ενας απλος, ενας σπορτιφ και ενας σπορ.
1 μικρο SUV, 1 μεσαιο SUV, 1 μεγαλο SUV. Το 50% των πωλησεων στην Ευρωπη σημερα ειναι (δυστυχως) τα SUV, οποτε πρεπει να βγαλει καμποσα αν θελει να επιβιωσει. Κινητηρες οι ιδιοι με τους απο πανω.Συνολο: 6 μοντελα. Βασικα 7 μοντελα μαζι με το Spider (τρεις κινητηρες και σε αυτο). ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ (μην πεσετε και με φατε) αυτα πρεπει να κανει η Alfa, για να μην το κλεισει το μαγαζι...
Ο τοπ κινητηρας (προφανως θα φοριεται στη σπορ εκδοση του sedan, του μεγαλου SUV και του Spider) θα βγαζει 'μονο' 300 ιππους. ΟΧΙ παραπανω (βλ πωλησεις Giulia QV)...Πως την 'κοβετε' την προταση μου?
-
Ο χρήστης Xristaras7 έγραψε:
Συνολο: 6 μοντελα. Βασικα 7 μοντελα μαζι με το Spider (τρεις κινητηρες και σε αυτο). ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ (μην πεσετε και με φατε) αυτα πρεπει να κανει η Alfa, για να μην το κλεισει το μαγαζι...
Πως την 'κοβετε' την προταση μου?
Με λιγότερα μοντέλα και έφτασε στο χείλος του γκρεμου...
Πολύ αισιόδοξο το πλάνο σου.Οι εντός της εταιρίας νομίζω θα έλεγαν και σπατάλες.
Αν και μελλοντικά σχέδια έχουν, στα χρονοδιαγραμματα χάλια τα πάνε...
Πάντως και άλλο SUV πέρα από το Stelvio θα βγάλουν. -
Αυτα που λεω λιγα ειναι σε σχεση με αυτα που θελουν να βγαλουν, γι'αυτο τα λεω...
ΟΚ, οποτε 1 hatchback (κατι αναμεσα σε μικρο και μικρομεσαιο), 1 sedan (κατι αναμεσα σε 3αρα και 5αρα BMW πχ), 1 SUV (κατι αναμεσα σε Χ3 και Χ5 πχ), 1 μικρο SUV (κατι αντιστοιχο της X1 πχ) και τελος το Spider (να εχει και ενα διθεσιο η μαρκα)...
Συνολο 5 μοντελα. Δεν παει αλλο δικε μου. Ας τους φωτισει ο θεος... -
Τώρα έχουν ένα πανάρχαιο (αλλά ακόμα μάχιμο) supermini (Mito), ένα παλιό αλλά ακόμα κορυφαίο οδηγικά hatch (Giulietta), ένα κορυφαίο μεσαίο (Giulia) και ένα σπορ μεσαίο SUV (Stelvio). Δεν βάζω μέσα την ειδική 4C. Σε καλό δρόμο είναι. Μια μεγάλη μπερλίνα και ένα κουπέ ακόμα θέλουν.
-
Ας προστεθουν τοτε ενα μικρο SUV (ετοιμαζεται), ενα μεγαλο SUV (νομιζω και αυτο ετοιμαζεται) και μια μπερλινα. Καλο θα ηταν να υπηρχουν 3πορτες εκδοσεις σε ολα τα μη SUV μοντελα (μικρο, μικρομεσαιο, μεσαιο, μπερλινα, να και τα κουπε). Μακρυα τα wagons... Βαλε και τη 4C με μια ανανεωση (οπως ειπα πρεπει να εχει και ενα διθεσιο η μαρκα). Αυτο που μενει λοιπον (μετα απο ολα αυτα) ειναι μια ανανεωση στο μικρο και στο μικρομεσαιο και θα ειμαστε κομπλε (τελεια δηλαδη). Οσο για τους κινητηρες? Τρεις κινητηρες βενζινης (ενας για τη βασικη εκδοση, ενας για τη σπορτιβ και ενας για τη σπορ), δυο πετρελαιου (ενας για την απλη εκδοση και ενας για τη σπορτιβ) και ενας υγραεριου (για την απλη εκδοση)για καθε μοντελο (οι οποιοι θα χρησιμοποιουνται σε περισσοτερα απο ενα μοντελα προφανως). Επισης θα προτεινα να υπαρχει και μια υβριδικη εκδοση (πρεπει να γινει και αυτο). Τελος, το που θα μεταδιδεται η κινηση σε καθε μοντελο, ας το βρουν αυτοι...
8 μοντελα συνολο με 7 εκδοσεις κινητηρων το καθενα (ακουγονται πολλα, αλλα δεν ειναι αν σκεφτουμε οτι οι κινητηρες θα μοιραζονται), εκτος απο τη 4C (ενας μονο κινητηρας βενζινης). Συμφωνειτε?
Υ/Γ: Μια λιμο τυπου S-class ειναι too much ή υποτιθεται οτι η μπερλινα θα ειναι κατι τετοιο (και οχι στην κατηγορια της E-class πχ)? -
Berlina είναι η ιταλική ονομασία για τα saloon. H Giulia είναι λοιπόν μπερλίνα. Απλά λένε ότι θα βγάλουν και μια μεγαλύτερη, στην κατηγορία της BMW 5, όπως είχαν την 166.
-
Αναρωτιέμαι γιατί συζητάμε εδώ; Προσωπικά με μια Τζουλιέτα των 170 τόσων ίππων βενζίνης, δύσκολα θα ένιωθα άβολα απέναντι σε οποιοδήποτε street car αυτή την στιγμή. Η Α δεν είναι μερσεντές ούτε και Βαγγέλης για να καλύπτει τις ανάγκες και της κουτσής Μαρίας... Όπως ειπώθηκε πιο πάνω το αρχαίο για τους ρυθμούς της εποχής Mito είναι επίσης ένα όχημα αναφοράς. Την 4c μόνο το οικονομικό μέρος την περιορίζει ως προς τους αριθμούς της. Άλλωστε στην ΑR ποτέ δεν στόχευαν να φτιάξουν mr2. Όσον αφορά τις μπερλίνες ακόμη και ο Πάπας όταν του έκαναν δώρο μια lancia κορυφαία λίμο δεν τη δέχτηκε, προσπέρασε και αν θυμάμαι κινήθηκε σε κάτι Γερμανικό (νομίζω merc). Η AR έφτιαξε πολύ καλά αυτοκίνητα όπως η 156 ή η 159 αλλά παρόλο που η τελευταία σε συγκριτικό στο οποίο έπαιζαν audi, bmw, merc βγήκε με διαφορά το καλύτερο σε οδική συμπεριφορά, εντούτοις δεν της αναγνωρίσθηκε από το ευρύ κοινό. Συνεπώς ως οπαδός της φίρμας το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσει να βγάζει μικρής γκάμας καλά αυτοκίνητα δίχως πολλά πολλά και όσοι πιστοί προσέλθετε...
ΑLFA ROMEO FORUM