-
Παιδιά, έχει κανένας προσωπική εμπειρία από το διαφορικό του Μπούμπη που μετατρέπει το νορμάλ διαφορικό σε μπλοκέ; Αν ναι, ποια είναι τα σχόλια του όσον αφορά σε απόδοση και αντοχή. Αξίζει τα λεφτά του;
(Σε ποιο αυτοκίνητο το χρησιμοποιήσατε; )
Ρωτάω γιατί σκέφτομαι να το βάλω αλλά δεν έχω ακούσει σίγουρα πράγματα από κάποιον ανεξάρτητο. -
Παιδιά, έχει κανένας προσωπική εμπειρία από το διαφορικό του Μπούμπη που μετατρέπει το νορμάλ διαφορικό σε μπλοκέ; Αν ναι, ποια είναι τα σχόλια του όσον αφορά σε απόδοση και αντοχή. Αξίζει τα λεφτά του;
(Σε ποιο αυτοκίνητο το χρησιμοποιήσατε; )
Ρωτάω γιατί σκέφτομαι να το βάλω αλλά δεν έχω ακούσει σίγουρα πράγματα από κάποιον ανεξάρτητο. -
Παιδιά, έχει κανένας προσωπική εμπειρία από το διαφορικό του Μπούμπη που μετατρέπει το νορμάλ διαφορικό σε μπλοκέ; Αν ναι, ποια είναι τα σχόλια του όσον αφορά σε απόδοση και αντοχή. Αξίζει τα λεφτά του;
(Σε ποιο αυτοκίνητο το χρησιμοποιήσατε; )
Ρωτάω γιατί σκέφτομαι να το βάλω αλλά δεν έχω ακούσει σίγουρα πράγματα από κάποιον ανεξάρτητο. -
Το ερώτημα αυτό με ενδιαφέρει και εμένα.
Και να συμπληρώσω: το μπλοκέ αυτό μπορεί να φτιαχτεί να έχει και πιο κοντό κορωνοπήνιο, πχ για κάποιον με Φόκους, ή χρησιμοποιεί το δικό σου κορωνοπήνιο, οπότε θα κοστίσει παραπάνω;
-
George, από ό,τι ξέρω, χρησιμοποιεί το δικό σου διαφορικό ολόκληρο και απλώς προσθέτει ένα σύστημα από 2 επιπλέον πλανήτες οι οποίοι το μετατρέπουν σε μπλοκέ. Πήγα στην Auto-exelixis και μίλησα με τον Μπούμπη. Είχα μαζί μου και ένα φίλο μου ο οποίος τελειώνει τώρα μηχανολόγος αλλά τον εμπιστεύομαι περισσότερο από πολλούς τελειωμένους μηχανολόγους. Ο φίλος μου αυτός που είδε εκεί το μηχανισμό μου είπε ότι είναι πολύ λογικός και απλός μηχανισμός και λογικά πρέπει να δουλεύει. Δεν μπορούμε όμως να ξέρουμε την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί κλπ, γι'αυτό ρωτάω και για την αξιοπιστία. Είχα ακούσει από άλλους ότι λειτουργεί καλά αλλά μετά από κάποιο καιρό τα δισκάκια χαλαρώνουν με αποτέλεσμα να μην είναι και τόσο 'μπλοκέ' και να θέλουν ξανά σφίξιμο. Το είπα στον ίδιο και μου είπε ότι αυτό ισχυει αλλά για τις πρώτες εφαρμογές του μπλοκέ στις οποίες από φόβο για τους οδηγούς το ποσοστό του μπλοκέ ρυθμιζόταν στο 25% (νομίζω) αλλά με τον καιρό κατέληξε να το ρυθμίζει τώρα στο 35% και όταν αυτό παίρνει την 'τελική' του θέση να είναι πιο κάτω, στο 25-30% και να λειτουργει εκεί μόνιμα. Μου είπε ότι 'θα το βάλεις και δε θα χρειαστεί τίποτα ποτέ'. Τώρα κατά πόσο ισχύει αυτό δεν μπορώ να ξέρω, γι'αυτό ρωτάω αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία.
Γιώργο, εσύ πού λογαριάζεις να το βάλεις, στο Ibiza; -
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Γιώργο, εσύ πού λογαριάζεις να το βάλεις, στο Ibiza;
Έλα Αλέκο, στο Ibiza είπες, χα,χα, χα....
-
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Γιώργο, εσύ πού λογαριάζεις να το βάλεις, στο Ibiza;
Έλα Αλέκο, στο Ibiza είπες, χα,χα, χα....
Άστο να μεγαλώσει πρώτα...
-
Ποιός ρώτησε αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία από το διαφορικό του «Mπούμπη» και αν τελικά δουλεύει;
Λοιπόν χθες δεν είχα ούτε εγώ, γιατί έτσι... νόμιζα.
Tώρα όμως δυο μέρες μετά το τέλος του πρωταθλήματος ο Mαλιώρας μου αποκάλυψε ότι το Yaris στο ράλι Δ.E.Θ. φορούσε το παραπάνω διαφορικό και όχι αυτό της TRD που βρέθηκε σπασμένο τρεις ημέρες πριν τον αγώνα.
E λοιπόν έμεινα με το στόμα ανοιχτό, όχι γιατί δεν το κατάλαβα, όσο γιατί ο Xρήστος Bαλασσόπουλος (Mπούμπης) είναι ένας από τους ελάχιστους δημιουργούς που κάνουν περήφανη την Eλλάδα.
Όσο για το αν δουλεύει, διαβάστε στο rally.gr τους χρόνους του Yaris (Tσαδ-Kορρέ) στο ΔEΘ και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας. -
Ο χρήστης cdro έγραψε:
Γιώργο, εσύ πού λογαριάζεις να το βάλεις, στο Ibiza;
Έλα Αλέκο, στο Ibiza είπες, χα,χα, χα....
Άστο να μεγαλώσει πρώτα...
Βρε ούστ!!
Ναι, στο Ίμπιζα θα το βάλω. Και ξέρεις και το καλύτερο; Το χιλιάρι και το 1400 έχουν ίδιο κιβώτιο. Απλά το χιλιάρι έχει κοντό κορωνοπήνιο (185/6000 στροφές πέμπτης). Έτσι θα βάλω 101 άλογα (αν και όταν βρω το λαλά) και θα αφήσω το κοντό. Βάλε και μπλοκέ. Σκέφτομαι και από 185/60/14 να πάω σε Ραλί διάσταση (55 προφίλ) και μετά θα πάρω τα βουνά!! Έχω έτοιμη την σκούπα Πεζώ καπ, οπότε με τελείως νορμάλ αυτοκίνητο θα πέφτει πλάκα χοντρή. Όχι κόντρες που με αφήνουν αδιάφορο, αλλά βουνά και πάλι βουνά!!! Και γιαυτό θέλω και το μπλοκέ.
Τον χιλιάρη μάλλον θα τον περιποιηθώ και θα τον βάλω στο εξοχικό μου για καβάτζα γεννήτρια, γιατί με την ΔΕΗ ποτέ δεν ξέρεις. Μην σου πω πως θα ξηλώσω την ΔΕΗ τελειως. Τόσα δημοτικά τέλη ΕΡΤ και πάγια για 15 μέρες το χρόνο...
Αφού ο ivan λέει πως είναι ισάξιο του TRD, αυτό λέει πολλά. Και παιδιά, έχω ακούσει πως ο Μπούμπης έχει παγκόσμια πατέντα με αυτό τον μηχανισμό! Καλό, ε;
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Ποιός ρώτησε αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία από το διαφορικό του «Mπούμπη» και αν τελικά δουλεύει;
Λοιπόν χθες δεν είχα ούτε εγώ, γιατί έτσι... νόμιζα.
Tώρα όμως δυο μέρες μετά το τέλος του πρωταθλήματος ο Mαλιώρας μου αποκάλυψε ότι το Yaris στο ράλι Δ.E.Θ. φορούσε το παραπάνω διαφορικό και όχι αυτό της TRD που βρέθηκε σπασμένο τρεις ημέρες πριν τον αγώνα.
E λοιπόν έμεινα με το στόμα ανοιχτό, όχι γιατί δεν το κατάλαβα, όσο γιατί ο Xρήστος Bαλασσόπουλος (Mπούμπης) είναι ένας από τους ελάχιστους δημιουργούς που κάνουν περήφανη την Eλλάδα.
Όσο για το αν δουλεύει, διαβάστε στο rally.gr τους χρόνους του Yaris (Tσαδ-Kορρέ) στο ΔEΘ και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας.Mπράβο!!! Εκπλήσομαι....
-
ivan, ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, είναι πολύ σημαντικό στοιχείο προερχόμενο από εσένα.
Μια ερώτηση μόνο: αναφέρεσαι στο ίδιο σύστημα που λέω κι εγώ, αυτό που γίνεται μετατροπή του νορμάλ διαφορικού σε μπλοκέ και όχι αυτό που έχει φτιάξει (αν δεν κάνω λάθος ) ο Μπούμπης το οποίο είναι ολόκληρο διαφορικό μπλοκέ; Δηλαδή το διαφορικό που φορούσε το Yaris ήταν το δικό του με τη μετατροπή από τον Μπούμπη;
Και πάλι ευχαριστώ για την πληροφορία. -
Καλά όλα αυτά που λέτε ρε παιδιά και γω έχω εμπιστοσύνη στον μπούμπη. Τόσα χρόνια πείρας δεν είναι δυνατόν να μην λένε τίποτα...
Αυτά που έχει καταφέρει ισοδυναμούν με πολλά πτυχία μηχανολογίας...
Μήπως όμως ξέρει κανείς πόσο περίπου κοστίζει, γιατί και γω για κόντρες δεν είμαι-η τρέλλα πάει στα βουνάάάάά!:Ρ -
170.000δρχ. μου είπε πως κάνει χωρίς την τοποθέτηση.Για την τοποθέτηση νομίζω ζητά 50.000 - 60.000 δρχ. αλλά δεν είμαι σίγουρος για το αν θυμάμαι καλά.
-
Φίλε Theorally είναι αυτό που ουσιαστικά μετατρέπει το απλό διαφορικό σε μπλοκέ. Πολύ απλό σε σύλληψη και αρκετά φθηνό.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Καλά όλα αυτά που λέτε ρε παιδιά και γω έχω εμπιστοσύνη στον μπούμπη. Τόσα χρόνια πείρας δεν είναι δυνατόν να μην λένε τίποτα...
Αυτά που έχει καταφέρει ισοδυναμούν με πολλά πτυχία μηχανολογίας...Ο Μπούμπης είναι, κατά την άποψή μου, ο θεός της μηχανολογίας στην Ελλάδα. Για τις εφευρέσεις του (το μπλοκέ, το οποίο σημειωτέον το λέει ο ίδιος πως δεν είναι για μεγάλες ιπποδυνάμεις, ένα σύστημα αλά-VTEC για μεταβλητό χρονισμό/βύθισμα βαλβίδων και άλλα), για τη συνεισφορά του στους αγώνες (δεκαετία 70 Ελληνικό πρωτότυπο Grp. 6!), κρίμα που βαρέθηκε/κουράστηκε και παράτησε τους αγώνες, για τους κορυφαίους μηχανικούς που έμαθαν δίπλα του, αλλά και για την αφοσίωση με την οποία (είναι προφανές πως) προσεγγίζει οτιδήποτε κάνει. Θεωρώ τιμή μου που τον έχω συναντήσει και έχω μιλήσει μαζί του και μου έχει δείξει τις εφευρέσεις του (του αρέσει, νομίζω πως αισθάνεται περήφανος για αυτές και μπράβο του, μακάρι να είχαμε πολλούς Μπούμπηδες -μπράβο και στους 4Τ για το αφιέρωμα που του είχαν κάνει).
-
ivan, χαίρομαι πολύ που είναι όπως μου τα λες και είναι αυτό. Μετά από αυτά που μου λες μάλλον είναι πιθανότερο ότι θα το βάλω τελικά.
Προς PapaZent: Μου είπε ότι στοιχίζει 170.000 δρχ και αυτός ούτως ή άλλως δεν κάνει την τοποθέτηση. Του παίρνεις το διαφορικό σου αφού το έχει αφαιρέσει ο μηχανικός σου (ή το στέλνει ο μηχανικός σου) προσαρμόζει αυτός το μηχανισμό του και σου επανατοποθετεί ο μηχανικός σου το διαφορικό στη θέση του. Ενδεικτικά ο Κρασούλης που έχω ρωτήσει εγώ μου είπε ότι χρεώνει 100 Ευρώ για τη δουλειά του και μάλιστα το στέλνει ο ίδιος στον Μπούμπη. Μιλάω για το Rallye, αλλά φαντάζομαι κάπου εκεί πρέπει να είναι και για άλλα αυτοκίνητα.
Νομίζω ότι για το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει πάρει πατέντα ο Μπούμπης, εκκρεμεί ακόμη αυτό. Αν δεν κάνω λάθος το διαφορικό του που έχει πάρει πατέντα είναι άλλο, το οποίο είναι ολόκληρο διαφορικό. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. -
Πρώτα από όλα πρέπει να γνωρίζουμε πως άλλο πράγμα η αγωνιστική χρήση και άλλο η χρήση δρόμου. Ναι μεν για έναν αγώνα απέδωσε τα μέγιστα και μάλιστα χάρισε τον τίτλο της Α5 στον ivan, όμως για πόσους ακόμα αγώνες θα μπορεί ο ίδιος μηχανισμός να αποδίδει, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης; Αυτό είναι και το κρίσιμο ερώτημα, κατά τη γνώμη μου.
Η σκέψη του Μπούμπη σχετικά με τον μηχανισμό που μετατρέπει ένα διαφορικό σε μπλοκέ, είναι σχετικά απλή. Εκμεταλλεύεται την τριβή ανάμεσα στα δισκάκια που τοποθετεί πίσω από τους δορυφόρους. Έτσι, όταν η γωνιακή ταχύτητα ενός δορυφόρου τείνει να αυξηθεί, περιορίζεται εξαιτίας της αναπτυσσόμενης τριβής, ανάμεσα στα δισκάκια.
Στέκει. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην δουλεύει.
Όμως!!!!
Η τριβή είναι ο εφιάλτης κάθε μηχανικού που ασχολείται με τις κατασκευές! Και έχε χάρη όταν βρίσκεις την τριβή μπροστά σου και απλώς θέλεις να την ελαττώσεις. (Πχ τριβές στο εσωτερικό ενός ρουλεμάν)
Αν όμως χρησιμοποποιείς την τριβή για να πετύχεις το στόχο σου τότε μάλλον έχεις πρόβλημα. Απλά και μόνο επειδή, οι συνεργαζόμενες επιφάνειες τρίβονται και κατά συνέπεια φθείρονται.
Τριβή = Φθορά
Το γεγονός αυτό καμία πατέντα δεν το έχει ακόμα εξαφανίσει!
Αν λοιπόν ο Μπούμπης σας πει οτι ναι μεν υπάρχει φθορά και κατά συνέπεια η πατέντα χρειάζεται rebuilt κάθε Χ χιλιόμετρα, όλα είναι καλά!
Αν όμως σας πει πως πρόκειται για μια κατασκευή η οποία θα αντέξει με καθημερινή χρήση επ' άπειρον, τότε επιτρέψτε μου, να είμαι επιφυλακτικός. -
Mporei kapoios na exhghsei me liga logia ti parapanw 'kanei' ena mploke diaforiko kai poia h diafora sthn symperifora tou aytokinhtou stis strofes?
Eyxaristw poly...
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Πρώτα από όλα πρέπει να γνωρίζουμε πως άλλο πράγμα η αγωνιστική χρήση και άλλο η χρήση δρόμου. Ναι μεν για έναν αγώνα απέδωσε τα μέγιστα και μάλιστα χάρισε τον τίτλο της Α5 στον ivan, όμως για πόσους ακόμα αγώνες θα μπορεί ο ίδιος μηχανισμός να αποδίδει, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης; Αυτό είναι και το κρίσιμο ερώτημα, κατά τη γνώμη μου.
...
Τριβή = Φθορά
Το γεγονός αυτό καμία πατέντα δεν το έχει ακόμα εξαφανίσει!
Αν λοιπόν ο Μπούμπης σας πει οτι ναι μεν υπάρχει φθορά και κατά συνέπεια η πατέντα χρειάζεται rebuilt κάθε Χ χιλιόμετρα, όλα είναι καλά!
Αν όμως σας πει πως πρόκειται για μια κατασκευή η οποία θα αντέξει με καθημερινή χρήση επ' άπειρον, τότε επιτρέψτε μου, να είμαι επιφυλακτικός.Και εγώ έτσι τα ξέρω τα πράγματα. Είναι φθηνή και αξιόπιστη λύση (δε θα χαλάσει το διαφορικό) για να 'γνωρίσουμε' οδήγηση με μπλοκέ, αλλά το 'σφίξιμο' χάνεται με τη χρήση του. Αν θυμάμαι καλά σε άλλη συζήτηση, ένα μπουμπίσιο από rallye πήγε για αλλαγή στα τακάκια μετά από 50.000 χλμ ενώ η απόδοση είχε πέσει αρκετά.
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε ένα Quaiffe, είναι η καλύτερη λύση!
Takinen θα συμπληρώσω πως ότι δουλεύει με την τριβή 'τρώει' άλογα που με κόπο (και πολύ χρήμα συνήθως...) μαζεύτηκαν :))))
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Mporei kapoios na exhghsei me liga logia ti parapanw 'kanei' ena mploke diaforiko kai poia h diafora sthn symperifora tou aytokinhtou stis strofes?Eyxaristw poly...
Και εγω θα το ηθελα και αν γινεται εκτος απο μηχανολογικη εξηγηση ας εξηγηθει και στη πραξη η με παραδειγματα. Επισης ειχα ακουσει παλια οτι τα τοτε πισωκινητα με μπλοκε διαφορικο δεν μπορουσε ενας νορμαλ οδηγος να τα στριψει ευκολα?.
Φιλε μου παραπανω αν γινεται μην γραφεις με ξενους χαρακτηρες, αλλα Ελληνικα.
Ευχαριστω πολυ
Μπλοκέ διαφορικό Μπούμπης