-
Καλημέρα!
Να ευχαριστήσω κι εγώ για τις εντυπώσεις-απόψεις-παρεμβάσεις των κατόχων του Χ1, που πράγματι βοηθήσαν όλους εμάς που σκεφτόμασταν την αγορά της.
Τελικά, απο πέρυσι 'κυνηγούσα' την xdrive 18D αλλά το πεπρωμένο(;) τα έφερε έτσι και κατέληξα στην αγορά της sdrive 16D με προσθήκη M pack (στα ίδια χρήματα που είχε η xdrive 18D την άνοιξη του 2016).Περιμένω παραλαβή απο βδομάδα, μιας και το αυτοκίνητο ήταν στο τελωνείο, πρόσθεσα το BMW Integrated Navigation στα γνωστά 690 ευρώ και περιμένουμε οικογενειακώς το νεό μας 'παιχνίδι'
-
Με το καλό να παραλάβεις !!!
Εντύπωση μου κάνει πάντως πως ενώ μιλάμε για προτεινόμενη λιανική κανείς δεν κάνει ούτε ευρώ σκόντο στο navi.Nikigt την αναβάθμιση την έκανες μόνος ;
Για τα τέλη έχεις δίκιο. Η δικιά μου με τις 18αρες και το αυτόματο πάει στα 124gr και πληρώνει 148 ευρώ τέλη.
Το αυτόματο είναι παρά πολύ καλό με άνετες αλλαγές , δύναμη παντού. Ακόμα πιο άνετο και από καλό dsg σε golf gt.Για τη μικτή που λες η προσφορά της Allianz από τη BMW ήταν ακριβότερη κατά 200 ευρώ από αυτή στο φοίνικα που τελικά πήγα με 250 ευρώ απαλλαγή (έχω και της γυναίκας εκεί και έπαιξε μια έκπτωση).
Για τα του εξοπλισμού που λες και εγώ την πανοραμική θα προτιμούσα αλλά δεν υπάρχει σύγκριση τιμών σε σχέση με αυτά που έχει παραγγείλει ήδη ο συνφορουμιτης.
Για την κάμερα οπισθοπορείας απορώ γιατί τέτοιος ντόρος. Είχα σε όλα τα αμάξια μου τα τελευταία 3 χρόνια κάμερα και δεν μου λείπει επειδή το σύστημα με την οθόνη και το ραντάρ είναι καλύτερο από κάθε πλευρά.
Χίλιες φορές στα χρήματα αυτά τους μπροστινούς αισθητήρες. -
Το πακετο advaced parking που ανεφερα περιλαμβανει αοσθητηρες μπροστα, καμερα οπισθοποριας, πακετο εξωτερικων καθρεπτων , αυτοματη σκιαση εσωτερικου καθρεπτη, αυτοματη σκιαση εξωτερικου καθρεπτη οδηγου. Την ρυθμιση των πισω καθισματων δεν την εβαλα διοτι μου ανεφεραν στις αντιπροσωπιες οτι το καθισμα ειναι τερμα πισω και δεν παει πιο πισω παρα μονο μπροστα αυξανοντας τον ηδη μεγαλο χωρο αποσκευων
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ωραίο το πακέτο αυτό!!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Βασίλη απαντώ εδώ γιατι για καποιο λογο δεν με αφήνει να σου στείλω pm .
To vin ειναι ο μοναδικός σειριακος αριθμός του αυτοκινητου. Τον βλέπεις στην άδεια και στη βάση του παρμπρίζ.
Τον αριθμό αυτο μπορείς να τον βάλεις σε καποιο vin decoder (γκουγκλαρε BMW vin decoder) όπου εκει βάζοντας τα τελευταία 7 ψηφία αυτού θα σου βγάζει πλήρη ταυτότητα του αυτοκινητου σου με ημερομηνία παραγωγής και αναλυτικά όλον τον εξοπλισμο του.
Κατα τα λεγόμενα του τεχνικού συμβούλου λοιπόν το navi αυτο θα εμφανιστεί στη λίστα του εξοπλισμού παρότι δεν εχει τοποθετηθεί στο εργοστάσιο.Ευχαριστώ ξανά για τα φώτα σου φιλαράκι μου! Το έκανα και βρήκα την ''ακτινογραφία'' της Χ1 μου.
Δεν βλέπω κάτι που να λέει για αναβάθμιση χαρτών ή navi, βρήκα όμως κάτι που δεν έχω καταλάβει ,
S8AP Dummy-SALAPA
S8KA Dummy-SALAPA
Δε μπορεί, όλο και κάποιος εδω μέσα θα με διαφωτίσει τί είναι αυτά τα 2. -
...το βρήκα στην παραγγελία τί είναι τελικά...
8AP Assembly jig
8KA Oil-maintenance interval 24 months/30,000 km...οπότε τελικά δε βρήκα κάτι να λέει για navi. Μάλλον επειδή δεν έχω κάνει ακόμα την αναβάθμιση λογισμικού, οπότε θα περιμένω το service ή κάποια άλλη επίσκεψη στο συνεργείο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ευχαριστω για τις ευχες σας.
Τα αυτοκινητα της προσφορας (υπαρχον στοκ) που ειχαν απομεινει δεν με καλυπταν ετσι κατεφυγα σε παραγγελια και αναμονη περιπου 2 μηνες. Το πηρα χειροκινητο , γιατι απο αυτα που διαβασα το 6-αρι κιβωτιο δεν εχει καμια σχεση με το 8-αρι της bmw (το φτιαχνει αλλη εταιρια).
Η aisin (θυγατρικη της Τογιότα) τα φτιάχνει και τα δυο κιβώτια και το 6αρι κουμπώνει υπέροχα στον κινητήρα αυτό. Όσο καλύτερο και να είναι το 8ταχυτο θεωρώ οτι μάλλον δεν ήταν τόσο απαραίτητο στο δικό μας μικρό κινητήρα.
Πάντως με την επιλογή του manual και τα υπόλοιπα extra που έχεις επιλέξει θα κινήθηκες καλά και στο οικονομικό.Της γερμανικής ZF είναι και τα δύο, όχι της Aisin.
Πιο υψηλοστροφη η βενζίνη αλλά μου κάνει εντύπωση ότι αποδίδει και από χαμηλά. Στις 3000 στροφές είσαι ήδη με 130-140
Αυτό φυσικά δεν είναι θέμα απόδοσης κινητήρα, αλλά κλιμάκωσης κιβωτίου. Μπορείς να έχεις το ίδιο 'μακρύ' κιβώτιο και σε πολύ πιο αργό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Της γερμανικής ZF είναι και τα δύο, όχι της Aisin.
AISIN είναι και τα 2 και το 8αρι και το 6αρι!
https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... ronic.html -
ZF το 8αρι και AISIN το 6αρι (αυτο που φορουσε και το Mini R56 cooper s).
Στο vin decoder δεν φαινεται το retrofit navi, απλα διαβαζει την αναβαθμιση το διαγνωστικο της bmw που κανει διαγνωση βασει vin και δεν διαβαζει τα μη εγκεκριμενα retrifits.
-
Φανη για aisin μόνο βρίσκω πληροφορίες.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Φανη για aisin μόνο βρίσκω πληροφορίες.Όντως, πρέπει να έχεις δίκιο. Μπερδεύτηκα με τις πισωκίνητες BMW που χρησιμοποιούν 6άρι και 8άρι της ZF.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φανη για aisin μόνο βρίσκω πληροφορίες.
Όντως, πρέπει να έχεις δίκιο. Μπερδεύτηκα με τις πισωκίνητες BMW που χρησιμοποιούν 6άρι και 8άρι της ZF.
Ειδες; βρήκα και εγώ μπέμπα να πάρω με λίγο από ΤΟΥΟΤΑ μέσα
-
Εγώ που είχα τα τελευταία χρόνια αρκετά αυτόματα κιβώτια στα αυτοκίνητα της οικογένειάς μου, και τα είχα οδηγήσει όλα με κάθε τρόπο οδήγησης, πιστεύω πως το 6άρι της 18i είναι πάνω απο αξιοπρεπές. Είναι πολύ καλό και η ''νοημοσύνη'' του πιστεύω οτι θα καλύψει κάθε τύπο οδηγού. Μήν ξεχνάμε οτι το μοτέρ είναι 1500 cc οπότε θα ήταν υπερβολή να ήταν 8άρι. Το μόνο που με χαλάει είναι το οτι δεν γράφει στο ταμπλώ ποιά σχέση είναι στο κιβώτιο και ο λεβιές που είναι πολύ μεγαλύτερος απο όσο θα έπρεπε, θα γούσταρα τον κλασσικό joystick της BMW ρε γαμώτο!!!
Έχω οδηγήσει DSG-6 σε Golf 5 GTI, DSG-7 σε Golf 7 1.0 TSI , DSG-6 σε Fabia 1,2 TSI, 5άρι της Mercedes σε CLC-200, 6άρι της Mercedes σε C-200, το 5άρι του Peugeot 107, το 6άρι σε Volvo XC-90 και το χειρότερο όλων (πλήν του 107 βέβαια) το 9άρι του Jeep Renegade 1,4 με τα 170 άλογα που θεωρώ οτι σε λίγους μήνες θα αρχίσουν να αλλάζουν ολόκληρα τα μοτέρ μέσα στην εγγύηση... -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ειδες; βρήκα και εγώ μπέμπα να πάρω με λίγο από ΤΟΥΟΤΑ μέσαΑλίμονο.
Μήν ξεχνάμε οτι το μοτέρ είναι 1500 cc οπότε θα ήταν υπερβολή να ήταν 8άρι.
Από ποιά άποψη; Όσο πιο αδύναμος ο κινητήρας και όσο μικρότερο το φάσμα απόδοσής του, τόσο πιο χρήσιμες είναι οι πολλές σχέσεις. Απλά στο 1500άρι μπαίνει το 6άρι για λόγους κόστους.
Jeep Renegade 1,4 με τα 170 άλογα που θεωρώ οτι σε λίγους μήνες θα αρχίσουν να αλλάζουν ολόκληρα τα μοτέρ μέσα στην εγγύηση
Και γιατί ακριβώς το θεωρείς αυτό; Ο 170άρης Multiair της Alfa Romeo είναι 'αλεξίσφαιρος'.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από ποιά άποψη; Όσο πιο αδύναμος ο κινητήρας και όσο μικρότερο το φάσμα απόδοσής του, τόσο πιο χρήσιμες είναι οι πολλές σχέσεις. Απλά στο 1500άρι μπαίνει το 6άρι για λόγους κόστους.
Και γιατί ακριβώς το θεωρείς αυτό; Ο 170άρης Multiair της Alfa Romeo είναι 'αλεξίσφαιρος'.
-
Κρατάω επιφύλαξη σε αυτό που λές, ίσως και να έχεις δίκιο...
-
...επειδή το έχει πάρει φίλος μου την ίδια εποχή με μένα, δηλαδή εδώ και 1 χρόνο, και τον έχω ήδη πάει ντελίβερι στο συνεργείο 2-3 φορές για λαμπάκια check engine και ήχους απο μοτέρ κλπ. Εκεί είδα και κατάλαβα οτι τα Renegade (Fiat δηλαδή) θα μπαινοβγαίνουν στα συνεργεία σαν τα qq...
-
-
-
Αυτό που λέω είναι αυταπόδεικτο. Όσο πιο ισχυρός ένας κινητήρας, τόσο λιγότερες ταχύτητες χρειάζεται (εξαρτάται βέβαια από το φάσμα απόδοσης). Για παράδειγμα στην 330 των 272 ίππων βάζεις 6η από τα 50 και τραβάει σαν τραίνο ως τα 270, ενώ σε ένα αυτοκίνητο με το 1/3 της ισχύος θα είναι στα όρια του να σβήσει.
-
Να βγάζεις συμπέρασμα από ένα μόνο παράδειγμα δεν είναι και τόσο σοφό. Ο συγκεκριμένος κινητήρας της AR (και γενικά τα ιταλικά των τελευταίων 15 ετών) δεν έχει βγάλει σε γενικές γραμμές κανένα πρόβλημα. Και η δικιά μου 330 δεν έχει βγάλει τίποτα, αλλά στατιστικά έχει πολλά θέματα (πολλαπλασιαστές, μπεκ ψεκασμού, αισθητήρες στροφάλου κλπ), που απλά δεν έτυχαν (ακόμα) σε εμένα.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να βγάζεις συμπέρασμα από ένα μόνο παράδειγμα δεν είναι και τόσο σοφό. Ο συγκεκριμένος κινητήρας της AR (και γενικά τα ιταλικά των τελευταίων 15 ετών) δεν έχει βγάλει σε γενικές γραμμές κανένα πρόβλημα. Και η δικιά μου 330 δεν έχει βγάλει τίποτα, αλλά στατιστικά έχει πολλά θέματα (πολλαπλασιαστές, μπεκ ψεκασμού, αισθητήρες στροφάλου κλπ), που απλά δεν έτυχαν (ακόμα) σε εμένα.Μήν το γρουσουζεύεις ρε Δία με το δικό σου!
Το συμπέρασμα το έβγαλα με βάσει του ότι ο 1 που ξέρω πως το έχει, το έχει ψιλομετανιώσει, άρα 100% ποσοστό αποτυχίας, και βάσει των όσων είδα στο συνεργείο που δεν είχαν πάει για το καθιερωμένο service.
...η ιστορία θα δίξει τί γίνεται, αλλα πιστεύω οτι η Χ1 θα μας ανταμείψει... -
Δια, δεν εχεις δει σκασμενο multi air?
-
Όχι ακόλαστε (αν και αυτό γράφεται ως wanton, οπότε μάλλον κάτι άλλο σημαίνει το nick σου), δεν έχω δει σκασμένο Mair. Δεν δουλεύω και σε αντιπροσωπεία της AR όμως για να έχω καθημερινή επαφή...
-
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
θα μπαινοβγαίνουν στα συνεργεία σαν τα qq...Αν έχεις την καλοσύνη Βασίλη να μας πείς με τι βλάβες μπαινοβγαίνουν τα qq, να μη βρεθούμε προ απροόπτου
Όχι ακόλαστε (αν και αυτό γράφεται ως wanton, οπότε μάλλον κάτι άλλο σημαίνει το nick σου), δεν έχω δει σκασμένο Mair. Δεν δουλεύω και σε αντιπροσωπεία της AR όμως για να έχω καθημερινή επαφή...
Want - one εγώ το καταλαβαίνω!!
BMW X1 2016