-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Νομιζω φιλε Κωστα και Σπυρο υγρα φρενων και νερα αλλαγη στα 120 νομιζω και βαλβολινες και ιμαντες.Βεβαια καποια θα γινουν λιγο νωριτερα για να μην πεσουν ολα μαζι!!Εγω αλλαζω λαδια φιλτρο καθε 15000χλμ,φιλτρο αερα φιλτρο πετρελαιου καθε 30000χλμ και φιλτρο καμπινας καθε χρονο ,ολα αγορασμενα απο την αντ/πεια εκτος των λαδιων!!!
Στα 80000 χλμ γινεται και ενα καθαρισμα ελεγχος στα πισω φρενα.Θοδωρη,συνιστομενα απο το εργοστασιο ειναι,
καθε 20κ λαδια,φιλτρο λαδιου,φιλτρο καμπινας.Καθε 80κ φιλτρο αερα και υγρα φρενων.Καθε 100κ υγρα ψυξης κινητηρα.Καθε 120κ ιμαντας χρονισμουκαι τεντωτηρες και ιμαντας παρελκομενωνκαι τεντωτηρες.
Για βαλβολινες δεν εχω διαβασει κατι,εγω τις αλλαξα στα 60κ.Λαδια κλπ.αλλαζω καθε 15κ. -
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
-
Εξαιρετική η σημερινή μέρα. Πέρασα από διασκεδαστικούς νερόλακκους, δρόμους ποτάμια και αρκετά νεροφαγώματα με το duster και πραγματικά το κατευχαριστήθηκα! . Αύριο πάω για το service tvn 80000 χλμ και την προγραμματισμένη αλλαγή του συστήματος media nav. Θα σας κρατήσω ενήμερους.
Επαναλαμβάνω... Ωραία μέρα για suv! Ωραία μέρα για duster!!!! -
Φίλοι καλημέρα, μιλώντας για προβλήματα θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος τον λόγο που στάζει νερό μπροστά από την πλαφονιέρα και συγκεκριμένα από το σημείο ψηλά στην οροφή που έχει κάποιες σχισμές (bluetooth?) εννοείται όταν βρέχει. Ευχαριστώ.
-
Προφανώς περνούν νερά απο την βάση της κεραίας απέξω μέσα στην καμπίνα και γλείφουν μέχρι εκείνο το σημείο. Να το κοιτάξεις γιατί η υγρασία θα κανει ζημιά
-
Πολύ πιθανό να είναι αυτό που πριγράφει ο Infide1 . Απίστευτο αλλά σε κανένα μου αυτοκίνητο ως τώρα δεν συνέβει κάτι αντίστοιχο. Να σε ρωτήσω... Είχες κάποια ζημιά στην περιοχή που εντόπισες αυτή την παπαριά; Λέω μήπως έγινε κάποια κακής ποιότητας επισκευή;
-
Από έξω φαίνεται στεγνό, πέρα από τα service δεν έχω πειράξει κάτι. Το θέμα είναι θέλει ηλεκτρολόγο ή στο συνεργείο απ'ευθείας? Τι προτείνετε?
-
Φίλε Βορειονταστερίτη θα έλεγα πως πρέπει να πας το συντομότερο σε ένα εξιδεικευμένο συνεργείο της Renault - Dacia.
Όσον αφορά το δικό μου duster, πραγματοποιήθηκε χθες 1) η αντικατάσταση του συστήματος πολυμέσων και 2) η προγραμματισμένη συντήρηση των 80000χλμ. Το καινούργιο navi εξωτερικά είναι παρόμοιο με το προηγούμενο αλλά ως εκεί... Πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική συσκευή κατά πολύ ποιοτικότερη και εμφανέστατα ταχύτατη. Εκκινώντας πρώτα από την οθόνη, αυτή είναι περισσότερο αναλυτική και κυρίως έγχρωμη. Τα μενού παρουσιάζουν ελαφρά περισσότερες επιλογές ενώ και στους χάρτες επιτέλους βρήκε την θέση του το τελικό σίγμα (ς) όπου χρειάζονταν. Ακολούθως το bluetooth είναι ισχυρότατο. Μπορείς για παράδειγμα να ακούς αρκετή ώρα μουσική από το κινητό δίχως να υπάρξουν 'κομπιάσματα' . Ο ήχος του συστήματος έχει υποστεί αναβάθμιση που γίνεται αισθητή κυρίως στις μεσαίες και στο καλύτερα ελεγχόμενο μπάσο. Οι έντονες ψηλές προδίδουν όμως τον hi-fi χαρακτήρα του ηχοσυστήματος και αν δεν μετριαστούν με τον ισοσταθμιστή, σε πολύωρο ταξίδι θα κουράσουν...
Η συνολική αναβάθμιση στον ήχο έχω την αίσθηση πως βασίζεται στην χρήση παντως ποιοτικότερων υλικών (τσιπ και πυκνωτές) παρά σε πιο προσεκτικό σετάρισμα εκ μέρους του κατασκευαστή.
Θα περάσω τώρα στον άλλο λόγο της επίσκεψης μου στο αγαπημένο μου εξουσιοδοτημένο. Πραγματοποιηθηκε μια σειρά ελέγχων από το τεχνικό τιμ με ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια όπως αντιλήφθηκα. Για καλή μου τύχη όπως αντιλήφθηκα το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση ενώ δεν προέκυψε κάποιο ανησυχητικό εύρημα ούτε οπτικά αλλά ούτε και από την ανάγνωση του εγκέφαλου. Παρόλα αυτά διαπιστωθηκε μια ελαφριά υποχώρηση κάποιων χιλιοστών στην μια βάση της μηχανής, η οποία εντέλει θα αλλαχθεί σύντομα δίχως κάποιο κόστος επιβάρυνσης. Αλλάχθηκαν λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο κλιματιστικού και καθαρίστηκαν τα φρένα. Συνολικό κόστος 155 ευρώ. Νομίζω πως δεν είναι πολλά για σχεδόν 3,5 ώρες εργασιών και ελέγχων πάνω στο αυτοκίνητο. -
προφανώς αντικατέστησαν το medianav με το medianav evo. Πολύ καλή περίπτωση
Υπάρχει και custom firmware για όποιον ενδιαφέρεται και πιάνουν τα χέρια του
https://mena.co/ -
Σπυρο,εχεις π.μ.
-
Φίλε Κώστα σου απάντησα.
-
Eυχαριστω Σπυρο.
-
Ο χρήστης Northduster έγραψε:
Φίλοι καλημέρα, μιλώντας για προβλήματα θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος τον λόγο που στάζει νερό μπροστά από την πλαφονιέρα και συγκεκριμένα από το σημείο ψηλά στην οροφή που έχει κάποιες σχισμές (bluetooth?) εννοείται όταν βρέχει. Ευχαριστώ.Εχει ξανα ειπωθει τετοιο προβλημα εδω μεσα!!!
Αν θυμαμαι καλα καποιος ειχε νερα στα κολωνακια και λεγανε για κενα συγκολλησης στην οροφη.... -
Σε καθε περιπτωση ο φιλος πρεπει να το παει σε καποιο εξιδεικευμενο συνεργειο. Ευτυχως παντως στην δικη μου περιπτωση οι συγκολητικη μηχανη δουλευε ρολοι.:-)
Εχει φαει τοση βροχη το δικο μου αυτες τις μερες που αν υπηρχε προβλημα θα ειχε γινει ενυδρειο.... -
Καλησπερα στους φιλους.Την Τριτη το Duster θα κανει το πρωτο του σερβις στα 12.000 χλμ απεναντι απο τα Κτελ Κηφισου.Επειδη τον Μαιο κλεινει χρονο θα πραγματοποιηθει το σερβις των20000 χλμ για ειμαστε εντος των προγραμματισμενων σερβις της εγγυησης.Εκτων των προγραμματισμενων εργασιων θα ζητηθει αλλαγη κλειδαριας χωρου αποσκευων διοτι δεν κλειδωνει με το κεντρικο κλειδωμα και ελεγχο του beeper της ζωνης του συνοδηγου γιατι τις περισσοτερες φορες δεν σταματαει οταν φοραει την ζωνη του.Υπαρχει κατι το οποιο πρεπει να επισημανω εγω ως προαιρετικο ελεγχο καθοτι το αυτοκινητο το εχω μονο για 1000 χλμ στα χερια μου?Επισης να σας ρωτησω αν υπαρχει τριξιμο στην αναρτηση οταν το αυτοκινητο γερνει απο την μια η την αλλη πλευρα οταν πχ κατεβαινει μεγαλο πεζοδρομιο?Μηπως χρειαζεται καπου λιπανση στους συνδεσμους της πισω αναρτησης?Σας ευχαριστω για την συμπαρασταση καθως υπερβολικα αγχωμενος οπως μπορειτε να καταλαβετε...!
-
Θα περιμένω κάποιος άλλος να απαντήσει καθώς μετά από 6000km δεν έχω κανένα από τα προβλήματα που αναφέρεις.
Μπήκα για να πω πως μόλις γυρίσαμε από εκδρομή στη Ζαρούχλα Ακράτας. Ξεκινήσαμε χθες με καταρρακτώδη βροχή (καμμιά διαρροή) και από τα 850m και επάνω στον Χελμό πατήσαμε φρέσκο χιόνι επί 16km. Στο μεγαλύτερο μέρος είχαν περάσει grader, αλλά στις στροφές δεν υπήρχε σημείο ακάλυπτο. Κανένα πρόβλημα, ακόμη και στην απότομη ανηφόρα 150m προς το ξενοδοχείο. Μόνο εντός του ξενοδοχείου, σε μεγάλης κλίσης ανηφόρα με απάτητο χιόνι σπινάραμε και πήγαμε με ζικ-ζακ πλαγιολίσθηση. Θυμίζω πως έχω δικίνητο.
Σήμερα έβγαλε λιακάδα και το περισσότερο χιόνι έλιωνε καθώς κατεβαίναμε, φουσκώνοντας τους χειμάρρους και τη λίμνη Τσιβλού. Είδα πριν ξεκινήσω κολλημένη λάσπη στους εμπρός τροχούς, ενθύμιο από το σπινάρισμα, χιόνι επάνω από λάσπη ήταν, αρκετά ζόρικη περίπτωση.
Μετά από αυτό έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση με το Duster για τέτοιες καταστάσεις, που σαν Νότιος πεδινός δεν τις έχω συνηθίσει. Τα mud & snow σίγουρα βοήθησαν την κατάσταση.
Κατά τα άλλα, φοβερό εκδρομικό αμάξι. Κόψαμε μεγάλα κλωνάρια βελανιδιάς που τα ρούφηξε η εταζέρα. -
Ο χρήστης ellobo έγραψε:
Καλησπερα στους φιλους.Την Τριτη το Duster θα κανει το πρωτο του σερβις στα 12.000 χλμ απεναντι απο τα Κτελ Κηφισου.Επειδη τον Μαιο κλεινει χρονο θα πραγματοποιηθει το σερβις των20000 χλμ για ειμαστε εντος των προγραμματισμενων σερβις της εγγυησης.Εκτων των προγραμματισμενων εργασιων θα ζητηθει αλλαγη κλειδαριας χωρου αποσκευων διοτι δεν κλειδωνει με το κεντρικο κλειδωμα και ελεγχο του beeper της ζωνης του συνοδηγου γιατι τις περισσοτερες φορες δεν σταματαει οταν φοραει την ζωνη του.Υπαρχει κατι το οποιο πρεπει να επισημανω εγω ως προαιρετικο ελεγχο καθοτι το αυτοκινητο το εχω μονο για 1000 χλμ στα χερια μου?Επισης να σας ρωτησω αν υπαρχει τριξιμο στην αναρτηση οταν το αυτοκινητο γερνει απο την μια η την αλλη πλευρα οταν πχ κατεβαινει μεγαλο πεζοδρομιο?Μηπως χρειαζεται καπου λιπανση στους συνδεσμους της πισω αναρτησης?Σας ευχαριστω για την συμπαρασταση καθως υπερβολικα αγχωμενος οπως μπορειτε να καταλαβετε...!Στα 85000χλμ που εχει κανει το αυτοκινητο,δεν εχει παρουσιασει κανενα απο τα προβληματα που περιγραφεις (Μονο μια λαμπα μεσαιων-μεγαλων εχει καει.)
-
Ευχαριστω για τια απαντησεις.Ελπιζω να ειναι κατι τυχαιο σχετικα με τα δυο ηλεκτρολογικου τυπου προβληματακια που ανεφερα.Οταν το πηρα στα χερια μου η πισω κλειδαρια δουλευε κανονικα
με το κεντρικο κλειδωμα απλα δυο φορες ειχε κολλησει το μπουτον της και εμενε πατημενο.Τωρα οσον αφορα το καθισμα ή η πορπη της ζωνης εχει θεμα ή ο αισθητηρας του καθισματος.Πιστευω θα το βρουν.Το θεμα της αναρτησης εχει να κανει με της ταλαντωσεις του πισω αξονα.Ισως να ειναι και ο φυσιολογικος του θορυβος δεν το εχω παει σε σκληρο off road για να εχω πιο καθαρη εντυπωση.Οπως και να εχει την Τριτη θα εχω νεοτερα προφανως. -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
προφανώς αντικατέστησαν το medianav με το medianav evo. Πολύ καλή περίπτωσηΥπάρχει και custom firmware για όποιον ενδιαφέρεται και πιάνουν τα χέρια του
https://mena.co/Ακριβώς έτσι. Τη θεση του medianav πήρε το medianav evo
-
Καλησπέρα στα μέλη.Έγινε σήμερα το μικρό σέρβις στο Dusterάκι με αλλαγή λαδιών,φίλτρου λαδιού και φίλτρου A/C.Η κλειδαριά του χώρου αποσκευών επισκευάστηκε καθώς είχε φύγει το άγκιστρο που την σπρώχνει να κλειδώσει μαζί με τις
υπόλοιπες.Παραγγέλθηκε η καλωδίωση κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού καθώς μαζί με την πόρπη πρέπει να λλαχθούν έτσι ώστε να μην συνεχίζει να χτυπάει το beeper όταν ο συνοδηγός φοράει την ζώνη του.Έγινε γενικός έλεγχος στο αυτοκίνητο και σφίχτηκαν οι ζαμφόρ της πίσω ανάρτησης καθώς είχαν λίγα μπόσικα.Όλα καλά λοιπον και η εξυπηρέτηση στην LION στον Κηφισό άμεση και αποτελεσματική.Αυτό οφείλεται και στα παιδιά της υποδοχής που τα γνωρίζω από την συμβίωσή με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου(Renault Clio IV dci).
Dacia Duster