-
Καλορίζικο το αμαξάκι . Εγώ παραμένω χαλαρός ατμοσφαιρικός δίλιτρος με καταναλώσεις γύρω στα 7 λίτρα στο ταξίδι , πολύ πιό αργός από σένα βέβαια .
Αρχισε να μαζεύεις λεφτά τώρα γιά το ds7 που θα έχει 225 άλογα ο ΤΗΡ και 300 το υβριδικό και τετρακίνητο ...
Εκεί βλέπουμε πλέον και το τέλος των ντίζελ σε μια εταιρεία που είχε μεγάλες επιτυχίες σε αυτούς .
Ενας νέος 1.5 με 130 άλογα και ο υπάρχον δίλιτρος με τα 180 πλέον μόνο αυτές οι δύο θα είναι οι επιλογές σε ντίζελ έναντι 4 σε βενζίνης από 130 έως 300 άλογα .
-
Επειδή μόλις τώρα κατάλαβα ότι οι εικόνες στο 4TF δεν κάνουν zoom, δεν φαίνεται τίποτα στα dynoplots που έχω ποστάρει. Άρα θέλει λίγη επεξήγηση: πριν τον καθαρισμό, το αυτοκίνητο ζορίστηκε να βγάλει 136 άλογα, έχοντας αρκετά τραβήγματα χρονισμού -μπορεί και πειράκια- όταν σπούλαρε η τουρμπίνα, και να μην μπορεί να αναπνεύσει σωστά στα ψηλά, έχοντας τρομακτική πτώση απόδοσης μετά τις ~5000σαλ. Μετά τον καθαρισμό το αυτοκίνητο έβγαλε 153 άλογα, δηλαδή +17 διαφορά, και περίπου 2,5 κιλά ροπής, αλλά αναπνέει τόσο καλύτερα στις ψηλές σαλ, που ενδεικτικά πήρε +30 άλογα στις 6000σαλ ενώ τα 2,5 κιλά ροπής αυξάνονται όσο ανεβαίνουμε στις στροφές, με τη διαφορά να φτάνει τα 4 κιλά στον κόφτη στις 6800σαλ
Αυτό το κατάλαβα ήδη από το δρόμο, έστω και στα ελάχιστα χλμ που έκανα από Αργυρούπολη μέχρι το σπίτι, αφού το αυτοκίνητο βρήκε ξανά την υγειά του και ήταν τόσο εμφανές που δεν περίμενα το dyno για να το διαπιστώσω. Απλώς με το μετρητικό όργανο είδαμε πλέον και σε νούμερα την τεράστια διαφορά που έκανε -τουλάχιστον στο δικό μου THP- η όλη διαδικασία. Πρέπει να σημειώσω βέβαια ότι ταυτόχρονα έγινε και αλλαγή μπουζί, αλλά τα παλιά δεν είχαν κάποιο πρόβλημα, ώστε να τους αποδώσουμε κάποιο σημαντικό ποσοστό των απωλειών.
Φυσικά μετά τον επαναπρογραμματισμό το αυτοκίνητο άλλαξε ακόμα περισσότερο, αφού τα νούμερα που είδαμε στο dyno είναι πλέον 193 άλογα και 29,6 κιλά ροπής. Με αποτέλεσμα να έχει πλέον πολύ πειστικό και συνεχές σπρώξιμο μέχρι και τον κόφτη, αφού μετά το πρόγραμμα το αυτοκίνητο σε κάθε σημείο των στροφών έχει την ροπή και ιπποδύναμη που πριν έβγαζε 1000σαλ κάτω.
Ο χρήστης famas έγραψε:
Of topic μεν, αλλά The Ace, για το άλλο άμεσου ψεκασμού που έχεις σκέφτεσαι κάτι παρόμοιο ίσως;Οι ecoboost έχουν παρόμοιο πρόβλημα, λίγο μειωμένο γιατί έχουν ένα δικό τους ιδιόμορφο catch-can στην επιστροφή, αλλά κάποια στιγμή θα γίνει. Απλώς για το Fiesta είναι ακόμα νωρίς.
Ευκαιρία να ξανασυστηθουμε λοιπόν!
Όποτε θες, μου στέλνεις μνμ ή ΠΜ
Καλορίζικο το αμαξάκι . Εγώ παραμένω χαλαρός ατμοσφαιρικός δίλιτρος με καταναλώσεις γύρω στα 7 λίτρα στο ταξίδι , πολύ πιό αργός από σένα βέβαια .
Αρχισε να μαζεύεις λεφτά τώρα γιά το ds7 που θα έχει 225 άλογα ο ΤΗΡ και 300 το υβριδικό και τετρακίνητο ...
Εκεί βλέπουμε πλέον και το τέλος των ντίζελ σε μια εταιρεία που είχε μεγάλες επιτυχίες σε αυτούς .
Ενας νέος 1.5 με 130 άλογα και ο υπάρχον δίλιτρος με τα 180 πλέον μόνο αυτές οι δύο θα είναι οι επιλογές σε ντίζελ έναντι 4 σε βενζίνης από 130 έως 300 άλογα .
Εσύ έχεις άλλα καλά στο δικό σου
Από ότι φαίνεται ελάχιστοι ή και κανένας δεν είναι διατεθιμένος να δώσει τα λεφτά που ζητάω για την C5, οπότε λογικά θα παραμείνει κοντά μας. Τώρα για καινούριο αυτοκίνητο και μάλιστα με τις τιμές των DS, χλωμό ως και απίθανο το βλέπω.... -
Εγώ δεν έχω τα λεφτά για να πάρω κάτι ανάλογο , οπότε παραμένω με αυτό που έχω και είμαι και ευχαριστημένος ...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εγώ δεν έχω τα λεφτά για να πάρω κάτι ανάλογο , οπότε παραμένω με αυτό που έχω και είμαι και ευχαριστημένος ...Εγώ δεν έχω τα λεφτά να πάρω κάτι χειρότερο Και τα 22-25Κ€ του Kuga που σκέφτομαι θα με ζορίσουν....
-
-
Νονέ, να τη χαίρεσαι!
Άντε και στο επόμενο όριο που έχεις ορίσει! -
Το επομενο οριο ειναι να βαλω ΦΙΛΠΑ με το που μπει το 2024 κι ας γραψει οσο θελει μεχρι τοτε. Να σαι καλα!
Κι ακομα μια απο την ιδια στιγμη στο Ψαθοπυργο Αχαιας
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το επομενο οριο ειναι να βαλω ΦΙΛΠΑ με το που μπει το 2024 κι ας γραψει οσο θελει μεχρι τοτε. Να σαι καλα!Κι ακομα μια απο την ιδια στιγμη στο Ψαθοπυργο Αχαιας
[emoji173][emoji173][emoji173]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
-
Δεν μπαίνει oil catcher στον THP για να επιβραδυνθεί η διαδικασία συσώρευσης επικαθήσεων;
Σκέφτομαι να το βάλω στο ΜΙΝΙ, αμέσως μετά τον καθαρισμό. -
Προφανώς και μπαίνει, αρκετοί με THP έχουν βάλει, και συνίσταται σφόδρα. Απλώς θέλει προσοχή, γιατί τελικά μάλλον στη μπροστινή επιστροφή μπαίνει, την πίσω την αφήνεις ως έχει. Και θέλει λίγο ψάξιμο το που θα μπει, πως θα στηριχθεί και πως θα συνδεθεί. Εγώ το έχω βάλει μεταξύ μετώπης και μπαταρίας, αλλά τους σωλήνες τους έχω λίγο χύμα, αυτές τις μέρες προσπαθώ να βρω καλύτερο σωλήνα και να το φτιάξω λίγο πιο ωραία....
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Προφανώς και μπαίνει, αρκετοί με THP έχουν βάλει, και συνίσταται σφόδρα. Απλώς θέλει προσοχή, γιατί τελικά μάλλον στη μπροστινή επιστροφή μπαίνει, την πίσω την αφήνεις ως έχει. Και θέλει λίγο ψάξιμο το που θα μπει, πως θα στηριχθεί και πως θα συνδεθεί. Εγώ το έχω βάλει μεταξύ μετώπης και μπαταρίας, αλλά τους σωλήνες τους έχω λίγο χύμα, αυτές τις μέρες προσπαθώ να βρω καλύτερο σωλήνα και να το φτιάξω λίγο πιο ωραία....Από το πρωί που είδα το ποστ σου έχω μπει σε σκέψεις. Λες να δω και γώ τόσο μεγάλη διαφορά στο ΜΙΝΙ μετά τον καθαρισμό; και δεν το λέω μόνο για τις επιδόσεις αλλά και για την υγεία του μοτερ.
-
Δεν μπορείς να το ξέρεις αν δεν βάλεις κάμερα για να δεις σε τι κατάσταση είναι. Οπότε μόνο από τα χλμ μπορείς να εικάσεις τι έχει γίνει, και συνήθως ο μπούσουλας είναι περίπου στα πρώτα 60Κ-70Κ χλμ να ρίχνουμε μια ματιά, αν χρειάζεται το κάνουμε, και μετά κάθε 40Κ-50Κ χλμ να το ξανακάνουμε. Εφόσον είναι DI μοτέρ και δεν έχει από τη μάνα του κάποιο τρόπο μείωσης ή εξάλειψης του φαινομένου, τότε σίγουρα έχει επικαθήσεις, απλώς είναι θέμα του 'πόσο'.
Καθώς η συγκεκριμένη διαδικασία είναι σχετικά φθηνή, και σε σχέση με τα πιθανά οφέλη θα έλεγα ότι είναι απαραίτητη, καλό θα ήταν να το προγραμματίζουμε έτσι και αλλιώς, όπως π.χ. αλλάζουμε τα μπουζί για βέλτιστη απόδοση.
Το OCC είναι τρόπος μείωσης/αποφυγής του προβλήματος, οπότε αν το βάλουμε, μπορούμε να αυξήσουμε τα διαστήματα ελέγχου/καθαρισμού, ή και να μην ξανασχοληθούμε καν (μιλώντας για λογικά χιλιόμετρα και διάρκεια ζωής, όχι για καμιά 20ετία )
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Δεν μπορείς να το ξέρεις αν δεν βάλεις κάμερα για να δεις σε τι κατάσταση είναι. Οπότε μόνο από τα χλμ μπορείς να εικάσεις τι έχει γίνει, και συνήθως ο μπούσουλας είναι περίπου στα πρώτα 60Κ-70Κ χλμ να ρίχνουμε μια ματιά, αν χρειάζεται το κάνουμε, και μετά κάθε 40Κ-50Κ χλμ να το ξανακάνουμε. Εφόσον είναι DI μοτέρ και δεν έχει από τη μάνα του κάποιο τρόπο μείωσης ή εξάλειψης του φαινομένου, τότε σίγουρα έχει επικαθήσεις, απλώς είναι θέμα του 'πόσο'.Καθώς η συγκεκριμένη διαδικασία είναι σχετικά φθηνή, και σε σχέση με τα πιθανά οφέλη θα έλεγα ότι είναι απαραίτητη, καλό θα ήταν να το προγραμματίζουμε έτσι και αλλιώς, όπως π.χ. αλλάζουμε τα μπουζί για βέλτιστη απόδοση.
Το OCC είναι τρόπος μείωσης/αποφυγής του προβλήματος, οπότε αν το βάλουμε, μπορούμε να αυξήσουμε τα διαστήματα ελέγχου/καθαρισμού, ή και να μην ξανασχοληθούμε καν (μιλώντας για λογικά χιλιόμετρα και διάρκεια ζωής, όχι για καμιά 20ετία )
θα τα κάνω και τα 2 τελος Μαρτίου...!
-
https://citroenvie.com/citroen-introduces-progressive-hydraulic-cushion-suspension/
Όλα αυτα στα τέλη του 2017 ...αντε να δουμεΤα τρία σημεία κλειδιά:
-
Πολύ αναπαυτικά καθίσματα
-
Απίστευτα έξυπνη ανάρτηση
(αν και πιστεύω ότι μια παρόμοια ιδέα έχω δει και σε aftermarket λύσεις) και -
Δεμένο σασί με ευρεία χρήση κόλλας (Αργησε η citroen, εδω πολυ φθηνα αυτοκίνητα και πιο ''ταπεινα'' για το μέσο αγοράστη διαθέτουν σασί με ευρεία χρηση κόλλας για υψηλή ακαμψία πλαισίου .
π.χ το νέο picanto χρησημοποιεί 67μέτρα κόλλα για να αυξήσει την στατική ακαμψία του σασί του κατα 32%.
-
-
Είναι περσινή είδηση και μιλάει για τα μικρά μοντέλα .
-
Είναι μια αλλαγή που θα προχωρήσeι η Citroen σε αυτοκινητα όπως το c3, c3 picasso, c4, c4 cactus, c4 picasso και πιθανόν αν υπάρξει αντικαταστατης στο C5.
παλαίοτερα σε συνεντευξεις ανέφεραν και το c1 αλλα σε πιο προσφατες δηλώσεις δεν διάβασα κάτι για το c1.
Ενδιαφέρον είναι που η Citroen ενω παρουσίασε αυτην τεχνολογία περυσι τον Ιούνιο στους δημοσιογράφους ξαφνικά την ξαναπαρουσιάζει και τωρα την προηγουμενη εβδομάδα. Πιθανότατα ετοιμαζει το έδαφος για την εισαγωγή της στην παραγωγή.
Youtube Video -
Πέρα από αυτά θα παρουσιάσει την σειρά Aircross , έδειξαν ήδη την εντυπωσιακή C5 aircross , ενώ κυκλοφόρησε η εικόνα του C3 aircross .
-
Θα πεσει ο σερβερ
http://www.ginacollectorcars.com/en/cit ... un-maya-2/
-
CITROËN FORUM