Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ακομη ενας ανταγωνιστης του WRX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ακομη ενας ανταγωνιστης του WRX
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    32
    322
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Ο μονος λογος που το ανοιγω αυτο το θρεντ ειναι επηδει ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αυτο το αυτοκινητο θα ερθει και στην Ευρωπη με αυτον τον κινητηρα. ΟΠως επισης και οτι σας αρεσουν τα μικρα και γρηγορα αυτοκινητα. Pocket Rockets οπως τα ονομαζουμε εδω.

      Ολοι ξερετε το Chrysler Neon. Στις ΗΠΑ λεγετε Dodge Neon. Μεχρι τωρα στις ΗΠΑ οπως και στην Ευρωπη ερχοταν με 2 δυλιτρους κινητηρας με 131 και 150 ιππους. Αυτο με τους 150 ονομαζοταν Neon R/T.

      Πριν μερικους μηνες η Κράισλερ ανκοινωσε εναν νεο κινητηρα για το PT Cruiser. 4κυλινδρος τουρμπο διαστασης 2.4 λιτρων. Τα σπεκς ηταν 215 ιππους στις 5200 σαλ και 33.8! χλγμ ροπης στις 3200 σαλ.

      Ο ιδιος κινητηρας τωρα μολις φορεθηκε απο το Dodge Neon στις ΗΠΑ. Η εκδοση ονομαζεται Neon SRT4 εδω στις ΗΠΑ.

      Θα πειτε ε και?

      Το 'και' ειναι στα πρωτα τεστ που εγιναν για το Νεον οπως και στην τιμη του που θα αφησω τελευταια.

      Το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε απο 3 περιοδικα και το μεσο ορο ιπποδυναμης ηταν:

      223 ιπποι στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
      Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στους 256 ιππους στον στροφαλο
      και 34.5 χλγμ ροπης επισης στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
      Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στα 39.6 χλγμ στον στροφαλο

      (Η κινηση ειναι στους μπροστινους τροχους.)

      Και φανηκε και απο τα τεστ επιταχυνσης:

      Το Car&Driver το τεσταρε:
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.2 με ταχυτητα εξοδου 102 μ/ω (164 χ/ω)

      Ακομη ενα περιοδικο, το Automobile Mag. το τεσταρε σε 14.0 δευτ για τα 402.3 μετρα, επισης στα 102 μ/ω.

      Και ολα αυτα με λαστιχα διαστασεων μολις 205Χ50Χ17. Wow!

      Για λογους συγκρισης

      WRX εδω παει μεσο ορο:
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.4 με ταχυτητα εξοδου 95.4 μ/ω

      Boxster (201 HP):
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.0 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 94.0 μ/ω

      Boxster S (250HP):
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.0 με ταχυτητα εξοδου 100.5 μ/ω WOW! Shit, it's as fast as the 'S'

      Mercedes S55 AMG (354 HP)
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.1 με ταχυτητα εξοδου 102.7 μ/ω

      Nissan 350Z (287HP)
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.3 με ταχυτητα εξοδου 100.2 μ/ω Beat that one too

      BMW 330i
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.7 με ταχυτητα εξοδου 96.3 μ/ω

      Audi S8 (360HP)
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.5 με ταχυτητα εξοδου 99.2 μ/ω

      Jaguar XK8 Coupe
      0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
      1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 96.9 μ/ω

      Η πλακα ειναι οτι το Νεον φρεναρει οσο καλα επιταχυνει επισης. Απο τα 70 μ/ω (112.6 χ/ω) σταματησε σε 165 ποδια (53 μετρα).

      Απο πλευρας καταναλωσης ειναι ιδια με αυτη του Ford Focus SVT αυτο με τους 170 ιππους.

      Και αφησα το καλυτερο ως τελευταιο (τουλαχιστον για τις ΗΠΑ). Η τιμη του ειναι $19,995 ! ! (Η τιμη δεν περιλαμβανει φορους) Και μαλιστα ενω αυτη ειναι η βασικη του τιμη, δεν εχει παρα ΕΝΑ εξτρα. Πλευρικους αεροσακους. Αρα η τιμη ειναι οντως αυτη (διοτι οι BMW, Audi, Mercedes δινουν βασικες τιμες και απο εκει και περα χρεωνουν και για το τιμονι που λενε εδω).

      Τελος παντων, το θεμα ειναι οτι ολοι τελευταια θελουν ενα κομματι της πιτας στην κατηγορια που αρχισε το WRX. Αρα θα εχουμε στην κατηγορια:

      WRX
      Evo 8
      Neon SRT4
      Fοcus Turbo (αυτο ειναι νεο, ηδη εχει φωτογραφηθει κατασκοπικως τεσταροντας στην ερημο της Νεβαδα, η φημη ειναι 225 ιπποι απο 2 λιτρα).
      Nissan 350Z και αλλα

      Εαν ανναρωτιεσται, ναι το Νεον στριβει κιολας. (Βαρος= 1308 κιλα) Και ειναι και ομορφο

      [/img]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Ο μονος λογος που το ανοιγω αυτο το θρεντ ειναι επηδει ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αυτο το αυτοκινητο θα ερθει και στην Ευρωπη με αυτον τον κινητηρα. ΟΠως επισης και οτι σας αρεσουν τα μικρα και γρηγορα αυτοκινητα. Pocket Rockets οπως τα ονομαζουμε εδω.

        Ολοι ξερετε το Chrysler Neon. Στις ΗΠΑ λεγετε Dodge Neon. Μεχρι τωρα στις ΗΠΑ οπως και στην Ευρωπη ερχοταν με 2 δυλιτρους κινητηρας με 131 και 150 ιππους. Αυτο με τους 150 ονομαζοταν Neon R/T.

        Πριν μερικους μηνες η Κράισλερ ανκοινωσε εναν νεο κινητηρα για το PT Cruiser. 4κυλινδρος τουρμπο διαστασης 2.4 λιτρων. Τα σπεκς ηταν 215 ιππους στις 5200 σαλ και 33.8! χλγμ ροπης στις 3200 σαλ.

        Ο ιδιος κινητηρας τωρα μολις φορεθηκε απο το Dodge Neon στις ΗΠΑ. Η εκδοση ονομαζεται Neon SRT4 εδω στις ΗΠΑ.

        Θα πειτε ε και?

        Το 'και' ειναι στα πρωτα τεστ που εγιναν για το Νεον οπως και στην τιμη του που θα αφησω τελευταια.

        Το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε απο 3 περιοδικα και το μεσο ορο ιπποδυναμης ηταν:

        223 ιπποι στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
        Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στους 256 ιππους στον στροφαλο
        και 34.5 χλγμ ροπης επισης στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
        Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στα 39.6 χλγμ στον στροφαλο

        (Η κινηση ειναι στους μπροστινους τροχους.)

        Και φανηκε και απο τα τεστ επιταχυνσης:

        Το Car&Driver το τεσταρε:
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.2 με ταχυτητα εξοδου 102 μ/ω (164 χ/ω)

        Ακομη ενα περιοδικο, το Automobile Mag. το τεσταρε σε 14.0 δευτ για τα 402.3 μετρα, επισης στα 102 μ/ω.

        Και ολα αυτα με λαστιχα διαστασεων μολις 205Χ50Χ17. Wow!

        Για λογους συγκρισης

        WRX εδω παει μεσο ορο:
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.4 με ταχυτητα εξοδου 95.4 μ/ω

        Boxster (201 HP):
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.0 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 94.0 μ/ω

        Boxster S (250HP):
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.0 με ταχυτητα εξοδου 100.5 μ/ω WOW! Shit, it's as fast as the 'S'

        Mercedes S55 AMG (354 HP)
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.1 με ταχυτητα εξοδου 102.7 μ/ω

        Nissan 350Z (287HP)
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.3 με ταχυτητα εξοδου 100.2 μ/ω Beat that one too

        BMW 330i
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.7 με ταχυτητα εξοδου 96.3 μ/ω

        Audi S8 (360HP)
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.5 με ταχυτητα εξοδου 99.2 μ/ω

        Jaguar XK8 Coupe
        0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
        1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 96.9 μ/ω

        Η πλακα ειναι οτι το Νεον φρεναρει οσο καλα επιταχυνει επισης. Απο τα 70 μ/ω (112.6 χ/ω) σταματησε σε 165 ποδια (53 μετρα).

        Απο πλευρας καταναλωσης ειναι ιδια με αυτη του Ford Focus SVT αυτο με τους 170 ιππους.

        Και αφησα το καλυτερο ως τελευταιο (τουλαχιστον για τις ΗΠΑ). Η τιμη του ειναι $19,995 ! ! (Η τιμη δεν περιλαμβανει φορους) Και μαλιστα ενω αυτη ειναι η βασικη του τιμη, δεν εχει παρα ΕΝΑ εξτρα. Πλευρικους αεροσακους. Αρα η τιμη ειναι οντως αυτη (διοτι οι BMW, Audi, Mercedes δινουν βασικες τιμες και απο εκει και περα χρεωνουν και για το τιμονι που λενε εδω).

        Τελος παντων, το θεμα ειναι οτι ολοι τελευταια θελουν ενα κομματι της πιτας στην κατηγορια που αρχισε το WRX. Αρα θα εχουμε στην κατηγορια:

        WRX
        Evo 8
        Neon SRT4
        Fοcus Turbo (αυτο ειναι νεο, ηδη εχει φωτογραφηθει κατασκοπικως τεσταροντας στην ερημο της Νεβαδα, η φημη ειναι 225 ιπποι απο 2 λιτρα).
        Nissan 350Z και αλλα

        Εαν ανναρωτιεσται, ναι το Νεον στριβει κιολας. (Βαρος= 1308 κιλα) Και ειναι και ομορφο

        [/img]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Ο μονος λογος που το ανοιγω αυτο το θρεντ ειναι επηδει ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αυτο το αυτοκινητο θα ερθει και στην Ευρωπη με αυτον τον κινητηρα. ΟΠως επισης και οτι σας αρεσουν τα μικρα και γρηγορα αυτοκινητα. Pocket Rockets οπως τα ονομαζουμε εδω.

          Ολοι ξερετε το Chrysler Neon. Στις ΗΠΑ λεγετε Dodge Neon. Μεχρι τωρα στις ΗΠΑ οπως και στην Ευρωπη ερχοταν με 2 δυλιτρους κινητηρας με 131 και 150 ιππους. Αυτο με τους 150 ονομαζοταν Neon R/T.

          Πριν μερικους μηνες η Κράισλερ ανκοινωσε εναν νεο κινητηρα για το PT Cruiser. 4κυλινδρος τουρμπο διαστασης 2.4 λιτρων. Τα σπεκς ηταν 215 ιππους στις 5200 σαλ και 33.8! χλγμ ροπης στις 3200 σαλ.

          Ο ιδιος κινητηρας τωρα μολις φορεθηκε απο το Dodge Neon στις ΗΠΑ. Η εκδοση ονομαζεται Neon SRT4 εδω στις ΗΠΑ.

          Θα πειτε ε και?

          Το 'και' ειναι στα πρωτα τεστ που εγιναν για το Νεον οπως και στην τιμη του που θα αφησω τελευταια.

          Το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε απο 3 περιοδικα και το μεσο ορο ιπποδυναμης ηταν:

          223 ιπποι στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
          Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στους 256 ιππους στον στροφαλο
          και 34.5 χλγμ ροπης επισης στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
          Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στα 39.6 χλγμ στον στροφαλο

          (Η κινηση ειναι στους μπροστινους τροχους.)

          Και φανηκε και απο τα τεστ επιταχυνσης:

          Το Car&Driver το τεσταρε:
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.2 με ταχυτητα εξοδου 102 μ/ω (164 χ/ω)

          Ακομη ενα περιοδικο, το Automobile Mag. το τεσταρε σε 14.0 δευτ για τα 402.3 μετρα, επισης στα 102 μ/ω.

          Και ολα αυτα με λαστιχα διαστασεων μολις 205Χ50Χ17. Wow!

          Για λογους συγκρισης

          WRX εδω παει μεσο ορο:
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.4 με ταχυτητα εξοδου 95.4 μ/ω

          Boxster (201 HP):
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.0 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 94.0 μ/ω

          Boxster S (250HP):
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.0 με ταχυτητα εξοδου 100.5 μ/ω WOW! Shit, it's as fast as the 'S'

          Mercedes S55 AMG (354 HP)
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.1 με ταχυτητα εξοδου 102.7 μ/ω

          Nissan 350Z (287HP)
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.3 με ταχυτητα εξοδου 100.2 μ/ω Beat that one too

          BMW 330i
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.7 με ταχυτητα εξοδου 96.3 μ/ω

          Audi S8 (360HP)
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.5 με ταχυτητα εξοδου 99.2 μ/ω

          Jaguar XK8 Coupe
          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 96.9 μ/ω

          Η πλακα ειναι οτι το Νεον φρεναρει οσο καλα επιταχυνει επισης. Απο τα 70 μ/ω (112.6 χ/ω) σταματησε σε 165 ποδια (53 μετρα).

          Απο πλευρας καταναλωσης ειναι ιδια με αυτη του Ford Focus SVT αυτο με τους 170 ιππους.

          Και αφησα το καλυτερο ως τελευταιο (τουλαχιστον για τις ΗΠΑ). Η τιμη του ειναι $19,995 ! ! (Η τιμη δεν περιλαμβανει φορους) Και μαλιστα ενω αυτη ειναι η βασικη του τιμη, δεν εχει παρα ΕΝΑ εξτρα. Πλευρικους αεροσακους. Αρα η τιμη ειναι οντως αυτη (διοτι οι BMW, Audi, Mercedes δινουν βασικες τιμες και απο εκει και περα χρεωνουν και για το τιμονι που λενε εδω).

          Τελος παντων, το θεμα ειναι οτι ολοι τελευταια θελουν ενα κομματι της πιτας στην κατηγορια που αρχισε το WRX. Αρα θα εχουμε στην κατηγορια:

          WRX
          Evo 8
          Neon SRT4
          Fοcus Turbo (αυτο ειναι νεο, ηδη εχει φωτογραφηθει κατασκοπικως τεσταροντας στην ερημο της Νεβαδα, η φημη ειναι 225 ιπποι απο 2 λιτρα).
          Nissan 350Z και αλλα

          Εαν ανναρωτιεσται, ναι το Νεον στριβει κιολας. (Βαρος= 1308 κιλα) Και ειναι και ομορφο

          [/img]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone last edited by

            Αν δεν είναι τετρακίνητο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το WRX.

            Και γενικά θεωρείται παλιό αυτοκίνητο. Πάντως θα δούμε καλύτερα αυτοκίνητα από την Cryshler στο μέλλον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης agisd έγραψε:
              Αν δεν είναι τετρακίνητο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το WRX.

              Διαφωνω.

              Το Φοκους τουρμπο ειναι επισης μπροσθιοκινητο. Το Ζ350 ειναι πισωκινητο.

              Και γενικά θεωρείται παλιό αυτοκίνητο. Πάντως θα δούμε καλύτερα αυτοκίνητα από την Cryshler στο μέλλον.

              Συμφωνω. Η Κραισλερ ερχετε με 13 καινουργια μοντελα στο κοντινο μελλον (1-3 χρονια).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gavriil1 last edited by

                Μολις διαβαζω οτι η Mopar (οπως λεμε Μ για BMW) εχει ηδη ανακοινωσει μετατροπες 3ων φασεων για το R/T

                Ακομη δεν πηγε στους αντιπροσωπους, τα κιτ ειναι ετοιμα κιολας

                Η Μοπαρ λεει μεχρι 300 αλογα (ανναρωτιεμαι εαν αυτα ειναι στους τροχους ή στον στροφαλο ετσι που εγινε )

                Καλα, θα δουμε πολυ φτηνη ιπποδυναμη στα επομενα 3-5 χρονια στις ΗΠΑ. Και στην Ευρωπη ομως. 250 αλογα πια γινοντε μεσο ορο και 300 δεν ειναι τιποτε ιδιαιτερο. Τα εξοτικα πια αρχιζουν απο τα 400 και πανω. Προβλεπω κυβερνητικο νομο για οριο μαξ. ιπποδυναμης στους κατασκευαστες εαν δουμε τα ατυχηματα λογο υψηλων ταχυτητων να αυξανοντε στα επομενα 5 χρονια. Μακαρι να βγω λαθος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  ckosm last edited by

                  Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                  Και ολα αυτα με λαστιχα διαστασεων μολις 205Χ50Χ17. Wow!

                  Gavriil,

                  Πολύ ενδιαφέρον το thread!!! To θέμα είναι ότι πολύ δύσκολα βλέπουμε τέτοια αυτοκίνητα στην Ελλάδα, δυστυχώς όπως και με το Nissan Skyline!

                  Κατά τη γνώμη σου ποιά διάσταση ελαστικών θα ήταν η ιδανική στην περίπτωση του Neon?

                  Chris

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gavriil1 last edited by

                    Ο χρήστης ckosm έγραψε:

                    Και ολα αυτα με λαστιχα διαστασεων μολις 205Χ50Χ17. Wow!

                    Κατά τη γνώμη σου ποιά διάσταση ελαστικών θα ήταν η ιδανική στην περίπτωση του Neon?

                    Chris

                    Κοιταν δεν ειμαι engineer για να εχω γνωμη ειδικου, αλλα και να ειμουν, δεν εχω τα τεχνικα χαρακτηριστικα του Νεον που θα χρειαζοταν ενας μηχανικος για να παρει τετοιες αποφασεις. Αλλα, εμπειρικως θα ελεγα οτι με τετοια ροπη, το Νεον ανετα θα μπορουσε να φορεσει 225 ακομη και 245 λαστιχο. Φυσικα, υπαρχουν και τα πλεονεκτηματα φορωντας αυτο το λαστιχο της διαστασης 205, οπως λιγοτερη αδρανεια σε επιταχυνσηεις εν-κινηση και λιγοτερη καταναλωση καυσιμου. Ολα ειναι παρε δωσε. Εμπειρικως ομως, συνηθως, αυτοκινητα με τετοια ροπη, φορανε φαρδυτερα λαστιχα.

                    Συμπληρωματικα διαβασα οτι η γεωμετρια της αναρτησης του Νεον ειναι επισης...πως να το πω...ασυνηθιστη ας πουμε. Με γωνια καμπερ στο μηδεν. Δηλαδη οι τροχοι ειναι εντελως καθετοι προς το εδαφος (κατι το οποιο βοηθαει στην επιταχυνση απο σταση αλλα ειναι κακο για το...στριψιμο).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                      Ο μονος λογος που το ανοιγω αυτο το θρεντ ειναι επηδει ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αυτο το αυτοκινητο θα ερθει και στην Ευρωπη με αυτον τον κινητηρα. ΟΠως επισης και οτι σας αρεσουν τα μικρα και γρηγορα αυτοκινητα. Pocket Rockets οπως τα ονομαζουμε εδω.

                      Ολοι ξερετε το Chrysler Neon. Στις ΗΠΑ λεγετε Dodge Neon. Μεχρι τωρα στις ΗΠΑ οπως και στην Ευρωπη ερχοταν με 2 δυλιτρους κινητηρας με 131 και 150 ιππους. Αυτο με τους 150 ονομαζοταν Neon R/T.

                      Πριν μερικους μηνες η Κράισλερ ανκοινωσε εναν νεο κινητηρα για το PT Cruiser. 4κυλινδρος τουρμπο διαστασης 2.4 λιτρων. Τα σπεκς ηταν 215 ιππους στις 5200 σαλ και 33.8! χλγμ ροπης στις 3200 σαλ.

                      Είδες αγαπητέ gavriil1 μια διαφορά στην αντίληψη της αυτοκίνησης μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης (ή και Ιαπωνίας ?) Δε νομίζω κανείς στην Ευρώπη να ονόμαζε 'pocket rocket' ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του Chrysler/Dodge Neon ή του WRX. Στην Ευρώπη θα μιλάγαμε για κάτι σαν το 106S16/Rallye16V ή το Punto GT (παλιό μοντέλο) ενώ στην Ιαπωνία θα μιλάγανε (φαντάζομαι) για κάτι σαν το Daihatsu Charade GTti ή το παλιό Micra Turbo ή κάποιο 600cc Turbo

                      Κατά τα λοιπά, έχεις δίκιο, φαίνεται ενδιαφέρον αυτοκίνητο (αν και η τετρακίνηση των WRX/Evo τα βάζει σε μία άλλη κατηγορία), αρκεί βέβαια να έχει τα κρατήματα που υποδηλώνουν τα γκάζια του (και τα 1308 Kg είναι αρκετά καλό νούμερα σήμερα που το Seat Leon 4 πάει 1.5 τόνο )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papazent last edited by

                        κάνκιες που λέει και ένας φίλος μου...μέχρι να πιάσουν τα Αμερικανάκια τον ιάπωνα πρέπει να μεσολαβήσει ένας παγκόσμιος πόλεμος!

                        Λέτε να τους βομβαρδίσουν?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gavriil1 last edited by

                          Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                          κάνκιες που λέει και ένας φίλος μου...μέχρι να πιάσουν τα Αμερικανάκια τον ιάπωνα πρέπει να μεσολαβήσει ένας παγκόσμιος πόλεμος!

                          Λέτε να τους βομβαρδίσουν?

                          Και αυτη αγαπητοι θεατες ειναι η δηλωση της χρονιας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Εντελώς άσχετο, αλλά κάπου πρέπει να το γράψω, και είναι χαζό να ανοίξω νέο θέμα για κάτι τόσο μικρό...

                            Με τον odiki_asfaleia είχαμε νωρίτερα στο τηλέφωνο την απορία πόσο κάνει η βενζίνη στις ΗΠΑ.

                            Πόσο κάνει το λίτρο για μια βενζίνη αντίστοιχη με τα 95 οκτάνια που έχουμε στην Ελλάδα; (εδώ βάζω με ,70 ευρώ, φαντάζομαι μέση τιμή Ελλάδας στα ,75-78 ).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                              Εντελώς άσχετο, αλλά κάπου πρέπει να το γράψω, και είναι χαζό να ανοίξω νέο θέμα για κάτι τόσο μικρό...

                              Με τον odiki_asfaleia είχαμε νωρίτερα στο τηλέφωνο την απορία πόσο κάνει η βενζίνη στις ΗΠΑ.

                              Πόσο κάνει το λίτρο για μια βενζίνη αντίστοιχη με τα 95 οκτάνια που έχουμε στην Ελλάδα; (εδώ βάζω με ,70 ευρώ, φαντάζομαι μέση τιμή Ελλάδας στα ,75-78 ).

                              Mόλις έβαλα (Καναδάς, στην Αμερική είναι φτηνότερη) 0.799 δολ. Καναδά (δια 1.56 να γίνει ευρώ) για αμόλυβδη 91 οκτανιων (ανάλογη με την κανονικη αμόλυβδη στην Ελλάδα). Υπάρχουν δύο ακόμα φτηνότερες βενζίνες, μια 87 οκτανίων στα 0.699 και μια 89 οκτανίων στα 0.759. Τα περισσότερα αυτοκίνητα βάζουν την ποιο φθηνή.

                              Καλά ρε Γιώργο, δεν κοιμάσαι τέτοια ώρα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης agisd έγραψε:

                                Mόλις έβαλα (Καναδάς, στην Αμερική είναι φτηνότερη) 0.799 δολ. Καναδά (δια 1.56 να γίνει ευρώ) για αμόλυβδη 91 οκτανιων (ανάλογη με την κανονικη αμόλυβδη στην Ελλάδα). Υπάρχουν δύο ακόμα φτηνότερες βενζίνες, μια 87 οκτανίων στα 0.699 και μια 89 οκτανίων στα 0.759. Τα περισσότερα αυτοκίνητα βάζουν την ποιο φθηνή.

                                Καλά ρε Γιώργο, δεν κοιμάσαι τέτοια ώρα;

                                Δηλαδή περίπου στα 51,5 λεπτά ευρώ η αντίστοιχη δική μας και ακόμα φτηνότερη στις ΗΠΑ.

                                Αν δείς το θέμα του τηλεφωνικού ΛεΜαν θα καταλάβεις γιατί δεν κοιμάμαι ακόμα!
                                Αλλά πλέον αφού δεν γράφει κανείς μάλλον πάω να κοιμθώ όσο κοιμάτα ο ήλιος ακόμα!
                                Καληνύχτα (καλημέρα δηλαδή! )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Η πιο ακριβη βενζινη στην περιοχη των νοτιων περιχωρων του Σικαγο κοστιζει περιπου $1.80 το γαλονι. Δηλαδη περιπου 47.4 ΗΠΑμερικανικα σεντς το λιτρο. Αυτη ειναι 93 οκτανιων. Υπαρχουν 2 ακομη ηδη. Μια των 89 και μια των 87 οκτανιων. Υπολογισε η καθε μια ειναι 10 σεντς το γαλονι φθηνοτερη απο αμεσως ακριβοτερη της.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                                    Η πιο ακριβη βενζινη στην περιοχη των νοτιων περιχωρων του Σικαγο κοστιζει περιπου $1.80 το γαλονι. Δηλαδη περιπου 47.4 ΗΠΑμερικανικα σεντς το λιτρο. Αυτη ειναι 93 οκτανιων. Υπαρχουν 2 ακομη ηδη. Μια των 89 και μια των 87 οκτανιων. Υπολογισε η καθε μια ειναι 10 σεντς το γαλονι φθηνοτερη απο αμεσως ακριβοτερη της.

                                    Δηλαδή 87 οκτάνια με 42 σέντς (140-145 δρχ) το λίτρο περίπου; Καλά, αυτό είναι τσάμπα!!

                                    Αυτό αντιστοιχεί στα 91 οκτάνια που έχουν στην Γερμανία; Ξέρω πως στις ΗΠΑ μετρούνται διαφορετικά [(RON+ROZ)/2], αλλά περίπου κάτι τέτοιο είναι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gavriil1 last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                      Η πιο ακριβη βενζινη στην περιοχη των νοτιων περιχωρων του Σικαγο κοστιζει περιπου $1.80 το γαλονι. Δηλαδη περιπου 47.4 ΗΠΑμερικανικα σεντς το λιτρο. Αυτη ειναι 93 οκτανιων. Υπαρχουν 2 ακομη ηδη. Μια των 89 και μια των 87 οκτανιων. Υπολογισε η καθε μια ειναι 10 σεντς το γαλονι φθηνοτερη απο αμεσως ακριβοτερη της.

                                      Δηλαδή 87 οκτάνια με 42 σέντς (140-145 δρχ) το λίτρο περίπου; Καλά, αυτό είναι τσάμπα!!

                                      Αυτό αντιστοιχεί στα 91 οκτάνια που έχουν στην Γερμανία; Ξέρω πως στις ΗΠΑ μετρούνται διαφορετικά [(RON+ROZ)/2], αλλά περίπου κάτι τέτοιο είναι;

                                      Ναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        titsataki last edited by

                                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                                        Η πιο ακριβη βενζινη στην περιοχη των νοτιων περιχωρων του Σικαγο κοστιζει περιπου $1.80 το γαλονι. Δηλαδη περιπου 47.4 ΗΠΑμερικανικα σεντς το λιτρο. Αυτη ειναι 93 οκτανιων. Υπαρχουν 2 ακομη ηδη. Μια των 89 και μια των 87 οκτανιων. Υπολογισε η καθε μια ειναι 10 σεντς το γαλονι φθηνοτερη απο αμεσως ακριβοτερη της.

                                        Για 91 (αμερικανικα οκτανια) μεταξυ 1,58 και 1,68 στην Καλιφορνια (Bay Area που ειναι απο τα πιο ακριβα μερη στις ΗΠΑ). Φυσικα στο WRX δεν βαζω τιποτα κατω απο τα 91.

                                        Νικος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          titsataki last edited by

                                          Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                                          Ο μονος λογος που το ανοιγω αυτο το θρεντ ειναι επηδει ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αυτο το αυτοκινητο θα ερθει και στην Ευρωπη με αυτον τον κινητηρα. ΟΠως επισης και οτι σας αρεσουν τα μικρα και γρηγορα αυτοκινητα. Pocket Rockets οπως τα ονομαζουμε εδω.

                                          Ολοι ξερετε το Chrysler Neon. Στις ΗΠΑ λεγετε Dodge Neon. Μεχρι τωρα στις ΗΠΑ οπως και στην Ευρωπη ερχοταν με 2 δυλιτρους κινητηρας με 131 και 150 ιππους. Αυτο με τους 150 ονομαζοταν Neon R/T.

                                          Πριν μερικους μηνες η Κράισλερ ανκοινωσε εναν νεο κινητηρα για το PT Cruiser. 4κυλινδρος τουρμπο διαστασης 2.4 λιτρων. Τα σπεκς ηταν 215 ιππους στις 5200 σαλ και 33.8! χλγμ ροπης στις 3200 σαλ.

                                          Ο ιδιος κινητηρας τωρα μολις φορεθηκε απο το Dodge Neon στις ΗΠΑ. Η εκδοση ονομαζεται Neon SRT4 εδω στις ΗΠΑ.

                                          Θα πειτε ε και?

                                          Το 'και' ειναι στα πρωτα τεστ που εγιναν για το Νεον οπως και στην τιμη του που θα αφησω τελευταια.

                                          Το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε απο 3 περιοδικα και το μεσο ορο ιπποδυναμης ηταν:

                                          223 ιπποι στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
                                          Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στους 256 ιππους στον στροφαλο
                                          και 34.5 χλγμ ροπης επισης στους ΤΡΟΧΟΥΣ!
                                          Προχειρα, αυτο σημενει γυρω στα 39.6 χλγμ στον στροφαλο

                                          (Η κινηση ειναι στους μπροστινους τροχους.)

                                          Και φανηκε και απο τα τεστ επιταχυνσης:

                                          Το Car&Driver το τεσταρε:
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.2 με ταχυτητα εξοδου 102 μ/ω (164 χ/ω)

                                          Ακομη ενα περιοδικο, το Automobile Mag. το τεσταρε σε 14.0 δευτ για τα 402.3 μετρα, επισης στα 102 μ/ω.

                                          Και ολα αυτα με λαστιχα διαστασεων μολις 205Χ50Χ17. Wow!

                                          Για λογους συγκρισης

                                          WRX εδω παει μεσο ορο:
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.4 με ταχυτητα εξοδου 95.4 μ/ω

                                          Boxster (201 HP):
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.0 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 94.0 μ/ω

                                          Boxster S (250HP):
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.0 με ταχυτητα εξοδου 100.5 μ/ω WOW! Shit, it's as fast as the 'S'

                                          Mercedes S55 AMG (354 HP)
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.7 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.1 με ταχυτητα εξοδου 102.7 μ/ω

                                          Nissan 350Z (287HP)
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 5.6 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.3 με ταχυτητα εξοδου 100.2 μ/ω Beat that one too

                                          BMW 330i
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.7 με ταχυτητα εξοδου 96.3 μ/ω

                                          Audi S8 (360HP)
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.5 με ταχυτητα εξοδου 99.2 μ/ω

                                          Jaguar XK8 Coupe
                                          0-60μ/ω (0-98.5 χ/ω)= 6.1 δευτ.
                                          1/4 μιλιου (402.3 μετρα)= 14.6 με ταχυτητα εξοδου 96.9 μ/ω

                                          Η πλακα ειναι οτι το Νεον φρεναρει οσο καλα επιταχυνει επισης. Απο τα 70 μ/ω (112.6 χ/ω) σταματησε σε 165 ποδια (53 μετρα).

                                          Απο πλευρας καταναλωσης ειναι ιδια με αυτη του Ford Focus SVT αυτο με τους 170 ιππους.

                                          Και αφησα το καλυτερο ως τελευταιο (τουλαχιστον για τις ΗΠΑ). Η τιμη του ειναι $19,995 ! ! (Η τιμη δεν περιλαμβανει φορους) Και μαλιστα ενω αυτη ειναι η βασικη του τιμη, δεν εχει παρα ΕΝΑ εξτρα. Πλευρικους αεροσακους. Αρα η τιμη ειναι οντως αυτη (διοτι οι BMW, Audi, Mercedes δινουν βασικες τιμες και απο εκει και περα χρεωνουν και για το τιμονι που λενε εδω).

                                          Τελος παντων, το θεμα ειναι οτι ολοι τελευταια θελουν ενα κομματι της πιτας στην κατηγορια που αρχισε το WRX. Αρα θα εχουμε στην κατηγορια:

                                          WRX
                                          Evo 8
                                          Neon SRT4
                                          Fοcus Turbo (αυτο ειναι νεο, ηδη εχει φωτογραφηθει κατασκοπικως τεσταροντας στην ερημο της Νεβαδα, η φημη ειναι 225 ιπποι απο 2 λιτρα).
                                          Nissan 350Z και αλλα

                                          Εαν ανναρωτιεσται, ναι το Νεον στριβει κιολας. (Βαρος= 1308 κιλα) Και ειναι και ομορφο

                                          Αυτο εχει συζητηθει επανειλειμενα στο I-Club και αν ριξεις ερωτηση εκει θα πεσει φτυσιμο, γιατι το Νεον το θεωρουν ξεπερασμενη πλατφορμα και επισης ειναι κατι που η Κραϊσλερ το φτειαχνει για να μπει στην αγορα. Δεν ξερω ποσο 'αρπα κολα¨θα ειναι αλλα δεν τους πολυ εμπιστευομαι. αν θελουν να συναγωνιστουν πρεπει να κανουν ανακαινιση στην πλατφορμα και να χρησιμοποιησουν την τεχνογνωσια για πιθανη τετρακινηση. Που το παω ειναι οτι το WRX βγανει χρονια εχει αποδειχτει παντου. Το οτι η Chrysler προσπαθει δεν νομιζω οτι θα χασει πολλους αγοραστες η Subaru.

                                          Νικος (απο το Bits and bytes στην Ακαδημιας)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                            Νικος (απο το Bits and bytes στην Ακαδημιας)

                                            Καλωσήρθες και καλά να τα περάσεις!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr