-
Θερινα δρομου απαραιτητα run flat ασφαλτο οδηγηση 90% οχι μεγαλες ταχυτητες
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Pirelli P7 Cinturato
Michelin Primacy 3
Dunlop SP01Και τα νέα Bridgestone T001 (όχι S001 που είναι σπορ) έχουν αρκετά πιο μαλακό σκελετό από ότι τα παλιότερα από ότι λένε.
-
Goodyear EfficientGrip Performance ROF 225/50R17 94W
αυτά Αλέξανδρε;
-
Οκ σε ευχαριστω πολυ μαλλον pirelli η dunlop θα βαλω! Bridgestone θα εβαζα μονο τα driveguard αλλα επισημα δεν εχουν ερθει ακομα! Απο τα bridgestone που φοραω ειμαι δυσαρεστημενος γιατι ςιναι πολυ σκληρα κοπαναει και χανει πολυ σε ανεση!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
στα dunlop οι προδιαγραφές δίνουν fuel: F πάντως...αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Goodyear EfficientGrip Performance ROF 225/50R17 94Wαυτά Αλέξανδρε;
Είχα απογοητευτεί σφόδρα από τα απλά Efficient Grip (όχι τα Performance) και για αυτό το φοβάμαι αυτό το μοντέλο. Άλλοι λένε όμως ότι ο Performance δεν έχει καμία σχέση με το, τραγικό, απλό.
driveguard
Αυτά όμως είναι All Season. Μέτρια παντού δηλαδή.
-
Ναι το ξερω απλα ακουγεται οτι εχεις αισθηση συμβατικου! Τα runflat γενικα ειναι σκληρα λαστιχα και οσο περναει ο καιρος σκληραινουν παραπανω!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είχα απογοητευτεί σφόδρα από τα απλά Efficient Grip (όχι τα Performance) και για αυτό το φοβάμαι αυτό το μοντέλο. Άλλοι λένε όμως ότι ο Performance δεν έχει καμία σχέση με το, τραγικό, απλό.Εγώ από την άλλη είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος (και για αυτό τα ξαναέβαλα) και στην διάσταση που φοράω από τα διαθέσιμα RFT, ήταν μακράν τα καλύτερα (με τα Pirelli να είναι τα χειρότερα και τα Bridgestone στην μέση). Tα performance είναι ακόμα καλύτερα ενώ τα Compact είναι μέτρια.
-
Ο χρήστης Gerasimos84 έγραψε:
Οκ σε ευχαριστω πολυ μαλλον pirelli η dunlop θα βαλω! Bridgestone θα εβαζα μονο τα driveguard αλλα επισημα δεν εχουν ερθει ακομα! Απο τα bridgestone που φοραω ειμαι δυσαρεστημενος γιατι ςιναι πολυ σκληρα κοπαναει και χανει πολυ σε ανεση!Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δεν νομίζω να φταίνε γι'αυτό τα μπρίτζ.......απ'όσο ξέρω είναι κουσούρι των runflat!
-
Μου αρεσει που απλα δεν συμφωνει κανεις! Αυτα που για καποιον ειναι τα χειροτερα για αλλον ειναι τα καλυτερα! Το κακο ειναι οτι μπερδευεσε! Τελικα τα goodyear ειναι καλα η οχι?! Γιατι δεν τα ειχα στο παιχνιδι! Και εκει που ημουν στα pirelli ακουω οτι ςιναι τα χειροτερα! Σεβαστες ολες οι γνωμες αλλα... Μπερδευτηκα!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ έχω τα bridgestone στο δικό μου και μου φαίνονται όντως λίγο σκληρά, αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με τα άλλα run flat. Από κράτημα πάντως είναι εξαιρετικά στα πρώτα 25.000 χλμ.
-
Ο χρήστης Gerasimos84 έγραψε:
Μου αρεσει που απλα δεν συμφωνει κανεις! Αυτα που για καποιον ειναι τα χειροτερα για αλλον ειναι τα καλυτερα! Το κακο ειναι οτι μπερδευεσε! Τελικα τα goodyear ειναι καλα η οχι?! Γιατι δεν τα ειχα στο παιχνιδι! Και εκει που ημουν στα pirelli ακουω οτι ςιναι τα χειροτερα! Σεβαστες ολες οι γνωμες αλλα... Μπερδευτηκα!Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γνωστοί μου με Ρ7 RFT είναι πολύ ευχαριστημένοι. Όσοι δε έχουν P Zero είναι απλά εκστασιασμένοι. Αλλά άστο εκείνο, είναι σπορ λάστιχο και δεν βγαίνει στην διάστασή σου καν.
-
Μαλλον στ pirelli p7 cinturato θα καταληξω! Γιατι ολες οι αποψεις ειναι υποκειμενικες καινδιαφορετικες, bridgestone δεν ξαναβαζω δεν ειμαι ευχαιστημενος οποτε στο επομςνο..
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τώρα αυτό είναι για καλό;;;
http://www.drive.gr/news/kosmos/stin-bm ... -tis-skoda
Στην BMW ο αρχισχεδιαστής της Škoda
[spoiler=:3hbma00m]O Jozef Kabaň, υπεύθυνος σχεδίασης της Škoda και παλιότερα δημιουργός της Bugatti Veyron, πήγε στην BMW.
O 44χρονος Σλοβάκος θα αντικαταστήσει τον Karim Habib στη θέση του αρχισχεδιαστή της BMW.
Ο Kabaň πέρασε από κάμποσες θέσεις στο VW Group. Έγινε επικεφαλής εξωτερικής σχεδίασης της Audi το 2006 πριν προαχθεί σε υπεύθυνο σχεδίασης της Škoda στις αρχές του 2008, για να εκσυγχρονίσει την εμφάνιση των τσέχικων αυτοκινήτων. Τη θέση αυτή την κρατούσε έως χθες.
Ο Kabaň είναι απόφοιτος της Ακαδημίας Καλών Τεχνών της Bratislava, στη Σλοβακία, και σ’ αυτόν αποδίδεται η σχεδίαση δύο πολύ διαφορετικών μοντέλων του VW Group: της πανάκριβης Bugatti Veyron από τη μια, και των μικρών και φθηνών VW Lupo/SEAT Arosa από την άλλη.
Η BMW είπε ότι ο Karim Habib, που ήταν υπεύθυνος σχεδίασης της μάρκας από το 2012, έφυγε από την εταιρεία «με δική του πρωτοβουλία», χωρίς να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις. «Φυσικά σεβόμαστε την απόφαση του Karim Habib και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις νέες του επαγγελματικές προσπάθειες», δήλωσε ο υπεύθυνος σχεδίασης του BMW Group, Adrian van Hooydonk.
Στις αλλαγές στο σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας εντάσσεται και η προαγωγή του 41χρονου Domagoj Ducek σε υπεύθυνο των μοντέλων “M” και “i”. O Dukec είναι στον όμιλο από το 2010 και υπήρξε υπεύθυνος εξωτερικής σχεδίασης των BMW.
Τόσο ο Kabaň όσο και ο Dukec θα αναφέρονται στον van Hooydonk. «Περιμένω με ανυπομονησία την ενίσχυση αυτή της σχεδιαστικής ομάδας του BMW Group», είπε ο Ολλανδός. «Τόσο ο Jozef Kabaň όσο κι ο Domagoj Dukec θα φέρουν την εμπειρία, το ταλέντο και το όραμα που χρειαζόμαστε για τη μελλοντική κατεύθυνση της σχεδίασής μας».[/spoiler:3hbma00m]
-
Καλό είναι γιατί τώρα τελευταία δεν ξεχώριζαν μεταξύ τους οι σειρές της BMW
-
Γνωρίζετε κάποιο αξιόπιστο online store για αγορά αυθεντικών ανταλλακτικών BMW που να στέλνει Ελλάδα; Βάσει κωδικού του ανταλλακτικού είναι αρκετά εύκολο να συγκρίνεις με τις εδώ τιμές ώστε αν χρειαστεί κάτι και το βρίσκεις φτηνότερα να επιβαρυνθείς τουλάχιστον με την εργασία μόνο, έχοντας αγοράσει το ανταλλακτικό από εξωτερικό.
Ψάχνοντας βρήκα αυτό το site με τους κωδικούς ανταλλακτικών (http://bmwteilekatalog24.info/) αλλά για αγορά παραπέμπει σε Amazon/eBay (ενώ δίνει ενδεικτικές τιμές).
Thanks!
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Γνωρίζετε κάποιο αξιόπιστο online store για αγορά αυθεντικών ανταλλακτικών BMW που να στέλνει Ελλάδα; Βάσει κωδικού του ανταλλακτικού είναι αρκετά εύκολο να συγκρίνεις με τις εδώ τιμές ώστε αν χρειαστεί κάτι και το βρίσκεις φτηνότερα να επιβαρυνθείς τουλάχιστον με την εργασία μόνο, έχοντας αγοράσει το ανταλλακτικό από εξωτερικό.Ψάχνοντας βρήκα αυτό το site με τους κωδικούς ανταλλακτικών (http://bmwteilekatalog24.info/) αλλά για αγορά παραπέμπει σε Amazon/eBay (ενώ δίνει ενδεικτικές τιμές).
Thanks!
Για κωδικούς ανταλλακτικών είναι και το http://www.realoem.com
Μαγαζιά δεν γνωρίζω, με την έννοια ότι δεν τα έχω δοκιμάσει (αλλά έχουν καλή φήμη) και είναι τα εξής:
- https://www.onlinecarparts.co.uk/car-br ... s-bmw.html
- http://www.schmiedmann.com/
- http://www.eurocarparts.com/bmw-parts.html
Εγώ ότι είχα αγοράσει ήταν από ebay. Επίσης είχα βρεί και έναν επίσημο έμπορο Αγγλία και έναν Γερμανία που έστελναν Ελλάδα, αλλά δεν θυμάμαι ποιοι ήταν!!
ΥΓ: Επίσης υπάρχουν αρκετοί breakers που πουλάνε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, όπως αυτός: http://www.bmspares.co.uk/ που είναι πολύ γνωστός στην Αγγλία και επίσης πουλάει και καινούργια με έκπτωση σε σχέση με την BMW UK (είχα παραγγείλει έναν λεβιέ για το αυτόματο της Ζ4).
-
Άψογος as always
-
http://www.caranddriver.gr/dokimes/arth ... s-7657912/
Δοκιμάζουμε την BMW 225xe iPerformance [photos] 14/2
[spoiler=:2mxiraja]Η φιλοσοφία είναι ίδια με αυτήν ενός...i8. Με εξαίρεση την τεχνολογία υλικών και την άφταστη σπορ σχεδίαση του σχεδόν supercar αυτοκινήτου της βαυαρικής φίρμας, η ιδέα της συνδυασμένης κίνησης μέσα από έναν τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς κι έναν ηλεκτροκινητήρα –και με plug-in ευκολία- που κινεί τους πίσω τροχούς υιοθετήθηκε και για την 2 Active Tourer.
Περίπου λοιπόν όπως στο BMW i8, το υβριδικό σύστημα κίνησης της BMW 225xe δημιουργεί ένα σύστημα “electrified xDrive”.
Εμπρός-πίσω
Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας TwinPower Turbo με ισχύ 136 ίππων στέλνει την ισχύ του στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου Steptronic. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας 65 kW (88 ίπποι) κινεί τους πίσω τροχούς και παρέχει ηλεκτρική αυτονομία έως 41 km. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κινείται με μηδενικούς ρύπους σε μικρές αποστάσεις, στην πόλη και με τελική ταχύτητα 125 km/h μόνο με ηλεκτρισμό, σε διαδρομές εκτός πόλης ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο.
Σε περιπτώσεις που πατήσετε βαθιά το γκάζι, η συνδυασμένη ισχύς από τα δύο συστήματα κίνησης φτάνει τους 224 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 385 Nm. Η δε επιτάχυνση 0–100 km/h επιτυγχάνεται σε 6,7 δευτερόλεπτα, τιμή που αγγίζουν τα πολύ καλά GTI.Η BMW βεβαίως όπως πράττει σε κάθε της αυτοκίνητο έχει μια πληθώρα ρυθμίσεων. Επιπλέον λοιπόν του διακόπτη Driving Experience Control – με τις ρυθμίσεις SPORT, COMFORT και ECO PRO – γνωστό από άλλα μοντέλα BMW, εδώ ξεχωρίζει το μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα, το οποίο με τη σειρά του προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης:
AUTO eDRIVE, MAX eDRIVE και SAVE BATTERY. Το στάνταρ AUTO eDRIVE πρόγραμμα ενεργοποιείται με το ξεκίνημα του αυτοκινήτου και διασφαλίζει τη βέλτιστη συνεργασία κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας παράλληλα τελική ταχύτητα μόνο με ηλεκτροκίνηση 80 km/h.
Με επιλογή του προγράμματος MAX eDRIVE το αυτοκίνητο αναπτύσσει μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα τελική ταχύτητα 125 km/h. Με το δε SAVE BATTERY, η φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης μπορεί να διατηρείται, ή εάν έχει ήδη αδειάσει να αναπληρώνεται μέχρι 50% κατά τη διάρκεια του ταξιδιού – ώστε η διαθέσιμη ηλεκτρική ενέργεια να χρησιμοποιείται όποτε το επιθυμεί ο οδηγός (συνήθως στα αστικά «σταμάτα-ξεκίνα».Το BMW ConnectedDrive μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της κατανάλωσης μιας και προσθέτει μία προληπτική λειτουργία διαχείρισης ενέργειας στο μίγμα, που λαμβάνει υπόψη το οδηγικό στυλ και το προφίλ της διαδρομής προκειμένου να διασφαλίσει τη μέγιστη αποδοτικότητα του plug-in υβριδικού συστήματος.
Ως plug-in υβριδικό, τούτη η 2 Active Tourer μπορεί να φορτίζει τη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 7,7 kWh είτε μέσω ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση ή με σύνδεση σε μία συμβατική ηλεκτρική πρίζα (σε τρεις ώρες και 15 λεπτά, τελείως άδεια) ή στο προαιρετικό BMW i Wallbox (δύο ώρες 15 και 15 λεπτά, τελείως άδεια). Με αυτά και με εκείνα η τυποποιημένη κατανάλωση αγγίζει τα…2,0 l/100km ενώ οι εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο τα 46 g/km!Κατά τα λοιπά αν δε διακρίνει κανείς τη θύρα φόρτισης δε θα ξεχωρίσει τούτη τη 2 Active Tourer συγκριτικά με τις συμβατικές αδελφές της.
Το ίδιο και στο εσωτερικό με την άριστη ποιότητα και εργονομία, την ευρυχωρία και την φωτεινότητα της καμπίνας. Μόνο με…μεζούρα θα δούμε ότι η πίσω σειρά καθισμάτων βρίσκεται 30 mm ψηλότερα από άλλες εκδόσεις, και η μπαταρία τοποθετείται κάτω από το εκεί έδρανο. Ο δε μηχανισμός ρύθμισης πλάτης καθισμάτων, προσφέρει έξτρα ευελιξία ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ίδιος με αυτόν των συμβατικών εκδόσεων της Σειράς 2 Active Tourer με τη συνολική του χωρητικότητα να φτάνει τα 400 λίτρα.Υπερ-κατά
Ένας πολυπρόσωπος οδηγός θα βρει τη χαρά του με τούτη την BMW. Κατ' αρχάς είναι πρακτική καθόσον οι χώροι παραμένουν ατόφιοι. Κατά δεύτερον το ζύγισμα της είναι καλύτερο από μια συμβατική Active Tourer μιας και υπάρχει κεντρικά τοποθετημένη μάζα (μπαταρίες) αλλά και ένα είδος τετρακίνησης. Οπότε μπορεί κανείς να κινηθεί σταθερά, γρήγορα και προβλέψιμα.Με εξαίρεση όμως τις αστικές μετακινήσεις όπου μπορείτε να δείτε πολύ καλές καταναλώσεις και ατόφια ηλεκτροκίνηση, ο αυτοκινητόδρομος είναι κάτι ιδιαίτερο. Βλέπετε το ρεζερβουάρ της 225 xe είναι σημαντικά μικρότερο στα 36 λίτρα και με πλήρες οικογενειακό φορτίο και υψηλές ταχύτητες σε εθνική οδό το αυτοκίνητο θα νιώσει κάπως άβολα. Πρώτον διότι η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία (ή η επικούρηση στον βενζινοκινητήρα) μειώνει δραματικά τη δηλωμένη ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και στο μισό, η δε ανάγκη για ορυκτό καύσιμο ένεκα και του μεγαλύτερου βάρους του αυτοκινήτου είναι προφανής με αποτέλεσμα η συνολική αυτονομία σε εθνικό οδικό δίκτυο να είναι μικρή.
- ΣΥΝ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΠΟΔΟΣΗ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ
- ΠΛΗΝ: ΒΑΡΥ ΠΑΤΗΜΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΙΜΗ
Επομένως
Έχουμε μπροστά μας ένα πολυπρόσωπο και πολυμορφικό αυτοκίνητο με τεχνολογία του αύριο, σήμερα με 224 ίππους και αστική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου. Όμως υψηλού επιπέδου είναι και η τιμή της στα 44.390 χρήματα πολλά που θα αποσβεστούν γρήγορα μόνο με αμιγή ηλεκτροκίνηση και φόρτιση από τη δουλειά ή το σπίτι σας.
TECH INFO - BMW 225xe iPerformance
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO
ΚΑΥΣΙΜΟ: ΒΕΝΖΙΝΗ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc): 1.499
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm]: 100(136)/4.400
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm): 220/1.250
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ (kW/PS): 66/88
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm): 165
ΑΠΟΔΟΣΗ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [KW(PS)/rpm]: (165)224/Δ.Α.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm): 385/Δ.Α.
ΑΜΑΞΩΜΑ
ΜXΠXΥ (mm): 4.342x1.800x1.556
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm): 2.670
ΒΑΡΟΣ (kg): 1.660
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l) min/max: 400/1.350
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (l): 36
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*
0-100 km/h (s): 6,7
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h): 202
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)
ΕΝΤΟΣ/ ΠΟΛΗΣ ΠΟΛΗΣ*: Δ.Α./Δ.Α.
ΜEΙΚΤΗ*: 2,0
ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 6,2
ΕΚΠΟΜΠH CO2 (g/km)*: 46
ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΕΥΡΩ): 44.390
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ): 0
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - 8
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - 8
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ - 8
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ - 8
ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ - 8
ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ - 8
ΑΣΦΑΛΕΙΑ - 9
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ - 8
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - 9
VALUE FOR MONEY - 7
ΣΥΝΟΛΟ - 81[/spoiler:2mxiraja] -
Σε φάση δοκιμών η BMW Z5 [video]
Η BMW εξελίσσει το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Ζ4 το οποίο αναμένεται να ονομαστεί Ζ5.
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟ: CARMAGAZINE.CO.UK
Το αυτοκίνητο βασίζεται στην «πλατφόρμα» που δημιουργήθηκε από κοινού με την Τoyota (η οποία επίσης θα επωφεληθεί από αυτή, κατασκευάζοντας τα δικά της νέα σπορ μοντέλα, π.χ. GT86, Supra).
Προς το παρόν, είναι γνωστό ότι το Ζ5 (που έχει τον κωδικό προσδιορισμό «G29») θα διαθέτει μαλακή, ανοιγόμενη οροφή και θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες.
Αποφεύγοντας τη μεταλλική οροφή (Coupé-Cabriolet), οι άνθρωποι της BMW διατηρούν το βάρος του οχήματος όσο το δυνατόν χαμηλότερο, κάτι βασικό για την οδική συμπεριφορά του και για τον «χαρακτήρα» του.
BMW FORUM