-
Η Ελλάδα είναι ειδική περίπτωση.
Case study από μόνη της.... -
Maruti Suzuki Ignis vs Hyundai Grand i10
Βέβαια το Hyundai i10 στο What Car? βγήκε μικρό αυτοκίνητο της χρονιάς.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Χαιρω πολυ η Ελλαδα ειναι πολυ μικρη αγορα. Παντως ουτε εγω εχω δει ουτε ενα Kadjar στο δρομο. Ignis πολλα αλλα οσο ωραια ειναι η μουρη αλλο τοσο ασχημο ειναι το πισω μερος. Και το Golf βγηκε το πρωτο στην Ευρωπη σε πωλησεις αλλα Παγκοσμια σημειωσε μειωση 8,2% στις πωλησεις σε σχεση με το 2015.Μικρη ή μεγαλη εμεις εδω ζουμε
-
Αυτή είναι η μια οπτική... Από την άλλη πλευρά αν η Renault έχει πουλήσει μέσα σε ενάμιση χρόνο 200.000 kadjar προφανώς θα πει 'χεστηκα για το γκατζοχώρι την Ελλάδα!'. Βέβαια, δεν θα την χαλάσει καθόλου να αυξήσει κ εδώ τις πωλήσεις της...
-
Μην συνεχίζετε άλλο το off topic
-
Σε ενημέρωση μου απο την επίσημη αντιπροσωπεία η έκδοση GLX+ AGS που δεν είναι διαθέσιμη μέχρι σήμερα, θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία απο τον Μάρτιο. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν ελλάδα πιθανότατα μέσα στον Ιούνιο ενώ για τιμές δεν υπήρξε περαιτέρω ενημέρωση.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Η Ελλάδα είναι ειδική περίπτωση.
Case study από μόνη της....Καλα εδω ακομα ασχολιουνται ανθρωποι με τις πωλησεις και ασχολιουνται και με τις πωλησεις στην Ελλαδα οπως λες..
-
Στον επίσημο τιμοκατάλογο της Suzuki τελικά εμφάνισαν το Ignis GLX AGS 15,180 οπότε μάλλον επισημοποιήθηκε ότι θα το φέρουν..
Εγώ καλώς η κακώς θα παραμείνω στην παραγγελία μου, δε με παίρνει για πολλούς λόγους να περιμένω άλλο .. -
Ο χρήστης balex έγραψε:
Στον επίσημο τιμοκατάλογο της Suzuki τελικά εμφάνισαν το Ignis GLX AGS 15,180 οπότε μάλλον επισημοποιήθηκε ότι θα το φέρουν..
Εγώ καλώς η κακώς θα παραμείνω στην παραγγελία μου, δε με παίρνει για πολλούς λόγους να περιμένω άλλο ..Καλορίζικο τότε φίλε μου και καλούς δρόμους με υγεία. Αναμένω λοιπόν τις πρώτες εντυπώσεις σου απο το αυτοκίνητο. Πάντως δεν μπορείς να πείς στην τιμή έπεσα μέσα
-
Πάντως απορώ πως υπήρξε τόση ζήτηση για να το φέρουν, φτάνει 15950 με χρώμα και πινακίδες όταν πχ ένα Corsa Innovation 1.4 αυτόματο με τη μάνα του και το πατέρα του σε εξοπλισμό είναι στα 14+. Αλλη μια ένδειξη ότι θα πάει πολύ καλά στις πωλήσεις ..
-
Δοκιμή από Traction.
Ο χρήστης balex έγραψε:
Πάντως απορώ πως υπήρξε τόση ζήτηση για να το φέρουν, φτάνει 15950 με χρώμα και πινακίδες όταν πχ ένα Corsa Innovation 1.4 αυτόματο με τη μάνα του και το πατέρα του σε εξοπλισμό είναι στα 14+. Αλλη μια ένδειξη ότι θα πάει πολύ καλά στις πωλήσεις ..Ισως επειδή ειναι Γιαπωνέζικο (αξιοπιστία), έχει χαρακτήρα ( το Κορσα αν και φασαριοζικο σχεδιαστικά δε νομιζω οτι έχει) αλλά κυρίως πιστεύω οτι δημιουργει μια κατηγορία μόνο του (περα από το Παντα). Αλλωστε και το παλιο Ιγκνις, αν δε κάνω λάθος, είχε πάει αρκετά καλά.
-
Έτσι όπως το λανσάρουν σαν ρετρό και πολλαπλών χρήσεων αμαξακι πόλης έχω αρχίσει να το συμπαθώ. Και σαν 4wd σίγουρα θα το προτιμούσα από τριδυμα, δίδυμα κλπ.
-
Είναι καλή επιλογή. Θα το προστιμούσα και εγώ από τα τρίδυμα και του VAG και PSA/Toyota.
Τα δύσκολα είναι απέναντι στο Panda και στα i10/picanto.Το είδα εχθές στο δρόμο και το πίσω μέρος δεν είναι άσχημο. Αυτό που είναι άσχημο είναι οι θολοί των τροχών, οι οποίοι εξέχουν υπερβολικά από το υπόλοιπο αμάξωμα και δεν δείχνουν αρμονική εικόνα.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Είναι καλή επιλογή. Θα το προστιμούσα και εγώ από τα τρίδυμα και του VAG και PSA/Toyota.
Τα δύσκολα είναι απέναντι στο Panda και στα i10/picanto.Το είδα εχθές στο δρόμο και το πίσω μέρος δεν είναι άσχημο. Αυτό που είναι άσχημο είναι οι θολοί των τροχών, οι οποίοι εξέχουν υπερβολικά από το υπόλοιπο αμάξωμα και δεν δείχνουν αρμονική εικόνα.
Αυτό με τους θόλους που εξέχουν και ακροβολίζονται είναι μια γενικότερη σχεδιαστική τάση για τις περισσότερες εταιρείες - προσωπικά δε με ενοχλεί - μάλλον το βρίσκω θετικό. Γενικά συνδυάζεται με μεγάλες διαμέτρους τροχού και φαρδιά ελαστικά, κάτι που δεν ισχύει στο Ignis και μάλλον αυτό ξενίζει
Και γω πιστεύω ότι ο βασικός του ανταγωνισμός είναι τα Panda (όχι το 4Χ4), i10 αν και τελικά πιστέυω ότι καταφέρνει να φτιάξει μια κατηγορία μόνο του λόγω ύψους,βάρους και μήκους
http://www.autogreeknews.gr/nees-dokime ... aljet-4wd#εξ�πλισμός -
Ο χρήστης balex έγραψε:
Γενικά συνδυάζεται με μεγάλες διαμέτρους τροχού και φαρδιά ελαστικά, κάτι που δεν ισχύει στο Ignis και μάλλον αυτό ξενίζειΔεν το είχα σκεφτεί αυτό, σωστό, ίσως ειναι μια αιτία.
-
Μια εταιρεια οπως η Suzuki κανει πολυ σωστά που δεν παει να ανταγωνιστεί τα μεγαθήρια του χώρου στο παιχνίδι τους αλλα σε καθε αυτοκινητο της προσπαθεί να προσφέρει κάτι διαφορετικό. Πχ SUV στυλ στο ignis, μεγαλύτερους χώρους στο baleno, τετρακίνηση σε πρώτο πλάνο στα SUV της.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Είναι καλή επιλογή. Θα το προστιμούσα και εγώ από τα τρίδυμα και του VAG και PSA/Toyota.
Τα δύσκολα είναι απέναντι στο Panda και στα i10/picanto.Το είδα εχθές στο δρόμο και το πίσω μέρος δεν είναι άσχημο. Αυτό που είναι άσχημο είναι οι θολοί των τροχών, οι οποίοι εξέχουν υπερβολικά από το υπόλοιπο αμάξωμα και δεν δείχνουν αρμονική εικόνα.
Θα ξεχώριζα μόνο το i10 απ' όλα τα μικρά.
Πρόσφατα μπήκα μέσα και ήταν εντυπωσιακό σε αίσθηση χωρών και κατασκευής. Σε μια κατηγορία που τα πλαστικουλια μέσα δεν είναι ΑΑ ποιότητας... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Είναι καλή επιλογή. Θα το προστιμούσα και εγώ από τα τρίδυμα και του VAG και PSA/Toyota.
Τα δύσκολα είναι απέναντι στο Panda και στα i10/picanto.Το είδα εχθές στο δρόμο και το πίσω μέρος δεν είναι άσχημο. Αυτό που είναι άσχημο είναι οι θολοί των τροχών, οι οποίοι εξέχουν υπερβολικά από το υπόλοιπο αμάξωμα και δεν δείχνουν αρμονική εικόνα.
Θα ξεχώριζα μόνο το i10 απ' όλα τα μικρά.
Πρόσφατα μπήκα μέσα και ήταν εντυπωσιακό σε αίσθηση χωρών και κατασκευής. Σε μια κατηγορία που τα πλαστικουλια μέσα δεν είναι ΑΑ ποιότητας...Εγώ πάντως εν γνώση μου τούρκικο αυτοκίνητο δεν θ΄αγόραζα για πολλούς λόγους!
http://www.newsauto.gr/erevna-pou-katas ... inito-sas/ -
Η λίστα έχει αρκετά λάθει, τουλάχιστον για τα Ford.
Kuga: Ισπανία, όχι Βέλγιο
Εcosport:Ινδία/Ρωσία/Ρουμανία, όχι Βραζιλία
Fiesta, Γερμανία/Ρωσία, όχι Ισπανία
και άλλα λάθη σύμφωνα με
http://www.fordmedia.eu/fords-vehicle-line-up-in-europe/Σιγά μην καθόταν ο δημοσιογράφος να ψάξει ένα ένα, ας είναι καλά το copy-paste
-
3 αστέρια για την βασική και 5 για αυτή με το Dual Camera Brake Support στο NCAP
Standard equipment
http://www.euroncap.com/en/results/suzuki/ignis/25559Safety pack
http://www.euroncap.com/en/results/suzuki/ignis/25560
Suzuki Ignis II