-
έχει πάρει κανείς, ειδοποίηση για αναβάθμιση του infotaimment??
-
Όχι το έχω κάνει παράπονο στην εταιρεία που τηλεφωνεί για να δει το επιπεδο ικανοποίησης πελατών.
Περιλαμβάνει το carplay η αναβάθμιση;
-
Αισίως έφτασα τα 2500 χιλιόμετρα και αρκετά από τα οποία γίνανε σε χιόνι (Εύβοια , ορεινά Ιωαννίνων)
Θετικά
Εξαιρετικός κινητήρας όταν τον λειτουργείς στο οροπεδιο της ροπής του. Πολιτισμένος και γραμμικός
Απίστευτα χαμηλή κατανάλωση (5,2 μεικτή εως τώρα) (κυριως Εθνική και επαρχιακοί δρομοι Ιωαννίνων και Ηγουμενίτσα.
Χώροι και πρακτικότητα.
Εξαιρετικά ηλεκτρονικά βοηθήματα τα όποια ίσως θέλουν και κάποιο χρόνο εξοικίωσης.
Καλή ισορροπία σφικτής ανάρτησης και άνεσης
Παρότι δικίνητο ,με το antispin off και με τα καλά στο χιόνι M+S λάστιχα το αυτοκίνητο ακολουθεί καλά τα τετρακίνητα ακόμη και στο χιόνι
Εξαιρετική ποιότητα συναρμολόγησηςΑρνητικά
Τα ηλεκτρονικά του απαιτούν αρκετό χρόνο εξοικίωσης (το εγχειρίδιο είναι 600 σελίδες) τις όποιες θα πρέπει να τις μάθεις με τον καιρό.
Τα παράθυρα χρειάζονται όπωσδηποτε αντιηλιακές μεμβράνες (το πρώτο πράγμα που θα προσθέσω)
Τα λάστιχα M+S παράγουν αρκετό θόρυβο στην τραχιά ασφαλτο
Στο αυτοκινητόδρομο αναζητάς συχνά και την 7 ταχύτητα που δεν υπάρχει, το 9Α/Τ φαίνεται τελικά να είναι το ιδανικό για αυτό το αυτοκίνητο.
Η Ηonda μαλλον ακολουθεί περιέργες πολιτικές στην δυνατότητα upgrade στο Infotainment σύστημα. -
Update
Τοποθετήθηκαν αντιηλιακές μεμβράνες 3Μ και βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση με τον ήλιο. Το αμάξι ομόρφυνε και πλεον οι ραγές οροφής και οι μεμβράνες στα πίσω τζάμια CS20 έχουν μετατρέψει το v15 CRV σε v16 CRV (Μόνο οι ζάντες λείπουν)
Έχω φτάσει πλεον τα 4000Κ λόγω κάποιων υποχρεώσεων και έσπασα ρεκορ χιλιομέτρων για λιγότερο από δυο (2) μήνες χρήσης. Από τα καλά των κινητήρων diesel , δεν σε νοιάζει καθόλου το θέμα των αποστάσεων.
Το επόμενο upgrade θα είναι η αλλαγή των ελαστικών M+S , με πιο ασφάλτινο ελαστικό. Τα Μ+S θα τα κρατήσω για χειμερινά ελαστικά (Νοεμβρη-Μάρτη)
-
Το κακο με τις 3m που γινονταν παλια ειναι πως αφηναν 1 εκατοστο απο το πανω μερος του τζαμιου. Δε ξερω τι κανουν τωρα. Καλοριζικες παντως
-
Δεν το έχω προσέξει , αυρίο θα το επιθεωρήσω.
Έαν αντέξουν τις επιθέσεις από τα παιδιά θα αποδειχθούν καλές .
-
Μετα 4000 χλμ, η κατανάλωση, χωρις econ, εχει σταθεροποιηθεί στα 6,7λτ/100.
Ιδιες θετικές και αρνητικές εντυπώσεις, με του george -
Aυθημερον Αθήνα- ΧΚ Παρνασσού και επιστροφή. Η διαδρομή είναι ιδανική για το CRV , ειδικά στο επαρχιακό κομμάτι ζωγραφίζει. Πολύ σβέλτο και ασφαλές στις προσπεράσεις και όσο πρέπει σφικτό για να κινείσαι με την φόρα χωρίς να ταλαιπωρείς γυναίκα και παιδιά.
Ενδεικτικά στην επιστροφή, που κινηθήκα πιο χαλάρα , μέση κατανάλωση της διαδρομής ΧΚ Παρνασσού- Αθήνα (4,2 lt/100Km), πιο πολύ κοστίζουν τα διόδια πλεον παρά το diesel. Μέχρι το Κάστρο είχα ξεχαστεί με έκτη (6) και είχε κατανάλωση 2,8 lt ( είναι κατηφορικό το κομμάτι της διαδρομής). Η Εθνική ανέβασε την κατανάλωση στα 4,2 (πηγαίνοντας και εκεί χαλαρα 120-130).
Στο πήγαινε λόγω της ανηφόρας για το ΧΚ και λόγω αρκετά μεγαλύτερης ταχύτητα στην εθνική (βιαζόμασταν να ανέβουμε πάνω ) η μέση ήταν 6,7 lt/100Km
-
Αναμενόμενες τιμες για diesel. Είχα πετύχει παρόμοιες αν και υψηλότερες με τοv 1,5 dci στο qq
-
Απλά να βάλεις τα κλάματα η EX έκδοση στην Κύπρο του CRV κάνει 29.000
160 4Χ4 με δερμάτινο σαλόνι, πανοραμική οροφή, Xenon φώτα, και άλλα καλούδια.
https://honda.com.cy/honda_uploads/2016 ... v_50-1.pdf
-
problems ?
No news, good news. -
Σε ένα γενικευμένο έλεγχο που έκανα τώρα στα 5500 χιλιόμετρα.
Η ποιότητα συναρμολόγησης είναι εξαιρετική, δεν θα έλεγα το ίδιο για τις ράγες οροφής που είχε βάλει ο Σαρακάκης. Κάναμε μερικες διορθωτικές ενέργειες με ένα φίλο για να επανέλθει η τελειότητα στην συναρμογή.
Ο χώρος του κινητήρα διατηρείται εξαιρετικά καθάρος, δείγμα ότι όλα ειναι ρυθμισμένα στην εντέλεια. Έχω κάποιες αντιρρήσεις για κάποιες λεπτομέρειες μέσα στο χώρο της μηχανής, τυπικές γιαπωνέζικες -έλλειψη αμορτισερ για το καπό μηχανής, από την άλλη κάποιες άλλες λεπτομέρειες είναι εντυπωσιακές, ενισχύσεις μέσα στο χώρο της μηχανής στο χρώμα του αυτοκινήτου και λοιπά.
Η μέση κατανάλωση εξακολουθεί και είναι 5,3 lt/100Km ( περίπου το 80% στην Εθνική , 15% σε επαρχιακούς και κάτι λιγότερο από 5% στην Αθήνα (μέχρι να βγούμε εθνική) .
Οι αντιηλιακές μεμβράνες αξίζουν με το παραπάνω τα λεφτά καθώς και προστατεύουν το αυτοκίνητο και κάνουν ωραία αντίθεση με το λευκό χρώμα του αμαξώματος. (για την ιστορία 3M , CS20 πίσω, CS35 μπροστά.)
Το πιο αμφιλεγόμενο για μένα κομμάτι του αυτοκινήτου ειναι το infotainment. Έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από αυτές που θα ανακαλύψει ο μέσος χρήστης αλλά είναι δομημένες με πολυπλοκο τρόπο. Εξαιρετική ποιότητας η μουσική μέσω της Hdmi, το ίδιο ισχύει και για τα video. Μόνο η Siri είναι λίγο δύσκολη και θέλει καθαρή αγγλοσαξωνική προφορά για να πειθαρχήσει.
-Με την ευκαιρία το google maps δεν είναι και τόσο αθώο καθώς καταγράφει σχεδόν τα πάντα από τις συνήθειες σου και σου ρίχνει απίστευτες συμβουλές ώρες ώρες, στην επιστροφή από Ηγουμενίτσα , έριξε την πρόταση του για επιστροφή χωρίς να του έχει δώσει κάποιος τον λόγο -πόσο μάλλον να το ενημερώσει οτι πηγαίναμε Αθήνα.
-
Big brother κατασταση.... Και εγώ έχω φοβηθεί με κάτι προτάσεις που βλέπω ως
ωρες ώρες -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Μάλλον θα πέσουν αρκετά οι τιμές στα CRV το επόμενο διάστημαΌταν το 9ΑΤ CRV κοστίζει όσο στην Γερμανία και με περισσότερες παροχές εδω ( 5 χρονια εγγύηση, 5 χρόνια service, 5 χρόνια οδική βοήθεια) τότε είναι θέμα χρόνου να πάνε και τα υπόλοιπα μοντέλα σε παρόμοιες τιμές.
Ο εξορθολογισμός θα είναι στις παρακάτω τιμές
31.000 elegance 2WD
34.500 elegance 4WD
37.600 elegance 4WD 9AT- promo της Honda
Με τις τιμές Μαρτίου έχουμε μεγαλύτερο εξορθολογισμό
29990 comfort 2wd
31900 elegance 2wd
35500 elegance 4wd
37600 elegance 4wd auto 9at -
-
Οι προδιαγραφές του 1,5 βενζίνης ειναι πράγματι εξαιρετικές. Το ίδιο και για τον diesel 1,6-160hp (μεγαλύτερη ροπή, μικρότερη κατανάλωση).
Τροφή για σκεψη, σε μελλοντικούς κατόχους. -
Ο κινητήρας αυτός καλύπτει μια μεγάλη τρύπα στους κινητήρες της Honda.
έαν δεν ήθελες τους εξαιρετικους κινητήρες diesel τότε πρακτικά δεν είχες επιλογή σε βενζινοκινητήρα. Ο 2.0 και δεν υπήρχε στην Ελλάδα και υστερούσε πολύ.
-
Εξαιρετικοί όλοι οι νέοι κινητήρες της Honda, ή είναι απλά η ιδέα μου;
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έργα τέχνης πραγματικά οι κινητήρες honda.
Εαν είχαμε και honda Hellas θα ήταν καλύτερα τα πράγματα.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Ο κινητήρας αυτός καλύπτει μια μεγάλη τρύπα στους κινητήρες της Honda.έαν δεν ήθελες τους εξαιρετικους κινητήρες diesel τότε πρακτικά δεν είχες επιλογή σε βενζινοκινητήρα. Ο 2.0 και δεν υπήρχε στην Ελλάδα και υστερούσε πολύ.
Με τις εξελίξεις στα diesel (αν και κακώς νομίζω μπαίνουν όλοι στο ίδιο καλάθι) η επιστροφή στη βενζίνη ειδικά με λίγα ετήσια χιλιόμετρα είναι μονόδρομος και σίγουρα έλειπαν οι επιλογές στη Honda.
Προφανώς αυτό που λείπει στην Ελλάδα είναι μια σωστή αντιπροσώπευση ή ακόμα καλύτερα απευθείας θυγατρική.
Honda CR-V 2015