-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
παίδες...μην ξεχνάμε ότι είμαστε σε φόρουμ...όπου μπαίνουμε ΚΑΙ για να περνάμε καλά, γράφοντας συχνά και κείμενα που δεν είναι για...αποστολή στο τυπογραφείο...
Ο Βασίλης εξέφρασε την ικανοποίησή του από το αμάξι του με υπερβολικούς χαρακτηρισμούς που είμαι βέβαιος ούτε ο ίδιος πιστεύει - π.χ. το ότι 'υπάρχουν 2 κατηγορίες. Αυτοί που το έχουν και εκείνοι που θα ήθελαν να το έχουν' θέλοντας να κάνει και πλάκα...
Είναι ξεκάθαρο ότι το σχόλιο είναι γραμμένο με τελείως 'χαλαρό ύφος'......πές τα χρυσόστομε συνονόματεεεεεεεεε !!!
Στο τέλος θα έχουμε και πέναλτυ άν πούμε και καμια μπούρδα δηλ?
Εκφραζόμαστε όπως θέλουμε αρκεί να μήν κοροϊδεύουμε τους άλλους και να κρατάμε κάποιο επίπεδο.
Εγώ βέβαια εν μέσω χαβαλέ λέω και κάποια πράγματα που ενοχλούν τους μή έχοντες τέτοιο χιούμορ....εκτός και άν τσούζει.... (πλάκα κάνω πιά!!!)
-
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν , και ας πώ και γώ για τα RFT.
Έχω την sdrive 18i με RFT . Πρώτη μου επαφή με runflat γενικά. Το αυτοκίνητο είναι όντως πιο σκληρό απο το άν είχε συμβατικά, αλλα συνάμα είναι όμορφη η αίσθηση που έχεις οτι ακόμα και άν πέσεις σε καμια λακούβα-σαμαράκι-πεζοδρόμιο κλπ πιό άτσαλα απο όσο ήθελες, το λάστιχο θα κρατήσει! Δέ σε φοβίζει η λάθος κίνηση που ενδεχομένως με απλά ελαστικά να σου κόστιζε και ζάντα και λάστιχο. Είναι σίγουρα πιο θορυβώδες, έστω και ελάχιστα, αλλα μάλλον θα εξακολουθώ να βάζω RFT και μετά τα εργοστασιακά που έχει.
Έχω κάνει 12.000 χλμ σε διάφορα τερέν με τη BMW μέσα σε 10 μήνες και δέ με χάλασε κάτι σε σχέση με τα λάστιχα όσον αφορά στη σκληρότητα. Έχω βάλει βέβαια και την έξτρα ρεζέρβα που μου ''έκλεψε'' αρκετό χώρο στο κάτω πορτπαγκάζ, για να είμαι εντελώς ήσυχος σε ταξίδια κλπ. Έχει τα Bridgestone Turanza η δικιά μου τα οποία όμως βρίσκω πολύ μέτρια σαν κράτημα σε ολισθηρή-βρεγμένη άσφαλτο. Τα επόμενα θα είναι πάλι RFT αλλα όχι αυτό το μοντέλο. Όταν έρθει η ώρα θα δώ τί και πώς.
Όσο για την ηχομόνωση, είναι σχεδόν όσο τέλεια και μιας Mercedes. Δηλαδή ένα μικρό κλίκ πιο κάτω στη βαθμολογία ηχομόνωσης, έχει όμως ωραία ηχεία και άν σε ενοχλεί δυναμώνεις τη μουσική και όλα καλά! -
Καλα κανει ο Βασιλης και εκφραζεται ετσι για το αμαξι του και μπραβο που το χαιρεται. Αυτο δειχνει μια αριστη επιλογη απο μερους του. Εγω π.χ. οταν βγαινω να πω για το δικο μου πεφτουν σαν τα μιλουνια να μου τη πουνε. Αυτο δειχνει επιλεκτικη διακριση και αντιvw αισθηματα. Ας ειναι λοιπον...
-
Νίκο φιλικά στο λέω αδικείς τον εαυτό σου με αυτό που κάνεις
-
Καλα νταξει δεν εχει κι αδικο κι εγω οταν εγραψα μετα την εκθεση οτι το tiguan ειναι αμαξαρα πεσατε να με φατε....
Δεν εχω κανενα θεμα με ο,τι εγραψε το παλικαρι ε, το εξεφρασα κιολας
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Νίκο φιλικά στο λέω αδικείς τον εαυτό σου με αυτό που κάνειςΔεκτό Αντρεα το σταματω εδω. Εγω ποτε δεν εβρισα κανεναν οπως εκαναν αλλοι που μπαναριστηκαν.
Το να λεω ομως τη γνωμη μου δεν ειναι κακο.
Στη τελικη ας κρινουν οι αναγνωστες τι θελουν να κρατησουν και τι οχι.
Εχει καταγραφει η αποψη μου για τα αυτοκινητα του ανταγωνισμου και αν δεν υπηρχαν παρωπιδες θα εβλεπαν οτι δεν ειμαι προκατελλειμενος με κανενα οχημα. Αλλωστε απο τα χερια μου εχουν περασει:
Lada samara 1992
Toyota corolla 1999
Hyundai accent 2001
Opel corsa c 2002
Vw golf 2006
Hyundai i10 2008 -
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Μπορεί κανείς να ζητήσει συμβατικά ελαστικά στην Χ1 αντί για run flat;Το επιβεβαίωσα και από την αντιπροσωπία, μπορείς!
-
Το επιβεβαίωσα και από την αντιπροσωπία, μπορείς!
Ευχαριστώ φίλε Emperor. Χρήσιμη πληροφορία.
Και, λέει, να δοκιμάσω τα run flat και να 'ναι μια χαρά.
Όπως και να 'χει όμως, είναι καλό να έχει κανείς την επιλογή. -
Με 17αρες μία χαρά θα σου φανούν...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
δεν ειμαι προκατελλειμενος με κανενα οχημα. Αλλωστε απο τα χερια μου εχουν περασει:
Lada samara 1992
Toyota corolla 1999
Hyundai accent 2001
Opel corsa c 2002
Vw golf 2006
Hyundai i10 2008ποτε δεν ειναι αργα να παρεις ενα αμαξι της προκοπης φιλε Νικο
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
δεν ειμαι προκατελλειμενος με κανενα οχημα. Αλλωστε απο τα χερια μου εχουν περασει:
Lada samara 1992
Toyota corolla 1999
Hyundai accent 2001
Opel corsa c 2002
Vw golf 2006
Hyundai i10 2008ποτε δεν ειναι αργα να παρεις ενα αμαξι της προκοπης φιλε Νικο
Αν κ με βάση την... προϊστορία κινδυνεύω να παρεξηγηθώ... καλό το αστείο!
Αυτό που έχει τώρα είναι πολύ καλό νονέ
-
Καλο ειναι μωρε αλλα εχει φορτηγισια θεση οδηγησης και κουναει σα ψαροτρατα αμα καθεσαι πισω..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
δεν ειμαι προκατελλειμενος με κανενα οχημα. Αλλωστε απο τα χερια μου εχουν περασει:
Lada samara 1992
Toyota corolla 1999
Hyundai accent 2001
Opel corsa c 2002
Vw golf 2006
Hyundai i10 2008ποτε δεν ειναι αργα να παρεις ενα αμαξι της προκοπης φιλε Νικο [emoji38]
Δεν εχεις αδικο. Ισως το επομενο της γυναικας να ειναι κανα Γαλλικο!!!
-
Ιταλικο, ιταλικο!
Αστο κουβα το c3 στην ησυχια του, μη συνεχισεις το σερι -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ιταλικο, ιταλικο!
Αστο κουβα το c3 στην ησυχια του, μη συνεχισεις το σεριΘυμασαι βλεπω τι θελαμε!!! Σιγουρα παντως ενα μεγαλυτερο απο το i10 και μικροτερο απο ενα μικρομεσαιο
-
Νταξ Νικο σε πειραζω εννοειται.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Νταξ Νικο σε πειραζω εννοειται.Ναι μωρε Χρηστο δε πειραζει. Καλα να μαστε τοτε και θα ανοιξουμε ενα τοπικ αναζητησης μικρου
-
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Έχοντας την Χ1 20d για περισσότερο από έναν χρόνο και 25.000 χλμ μπορώ να σου πω ότι έχει φοβερή ηχομόνωση. Η άνεση σίγουρα θα είναι ακόμη καλύτερη με συμβατικά λάστιχα, ιδίως όταν η άσφαλτος είναι κακή. Αν είναι καλή η άσφαλτος το αμάξι με τα run flat έχει εξαιρετική κύλιση...πραγματικά σαν χαλί...
Αναφορικά με τη χρήση, έχω γράψει και αρκετές σελίδες πιο πίσω ότι πήγα το αμάξι σε αρκετά κακοτράχαλο χωματόδρομο (15-20 λεπτά διαδρομή) με ανηφοριές και κατηφοριές προς δύσκολα προσβάσιμη παραλία, όπου περνάει αμάξι μόνο 4Χ4, και το αμάξι δεν κατάλαβε ΤΙΠΟΤΑ...Αυτά που λες Emperor ηχούν σαν μουσική στ' αυτιά μου.
Ζάντες 17' ή 18' έχεις;
17αρες!
Επειδή σήμερα μου πετάχτηκε μία μαλακισμένη - τυχαίο το φύλο, το ίδιο θα έγραφα κ για άντρα - θυμήθηκα αυτό που μου έλεγε πριν μια μέρα κάποιος που έχει μία 3αρα: 'με άλλο αμάξι δεν την γλίτωνα με τίποτα φίλε'.
Απίστευτη η αντίδραση του αυτοκινήτου σε φρενάρισμα δίχως αύριο... -
http://www.caranddriver.gr/dokimes/arth ... d-7646312/
Δοκιμάζουμε την BMW X1 sDrive 16d 23/1
[spoiler=:wwz51psi]Ο μικρός 3κύλινδρος κινητήρας προσφέρει αποδεκτές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και απαλλάσσει από φορολογικά βάρη.
Τείνει να γίνει δεδομένο από τους Γερμανούς κατασκευαστές πρώτα να λανσάρουν ένα νέο τους μοντέλο με τους μεγάλους κινητήρες και μετέπειτα να τοποθετούν και τους πιο μικρούς, που σίγουρα ενδιαφέρουν ένα ευρύτερο κοινό. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με την Χ1, που στη νέα της γενιά είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο, αξιοποιώντας στο έπακρο το νέο πλαίσιο, αλλά και τις τεχνολογικές καινοτομίες της BMW.
Με πολύ απλά λόγια πρόκειται για ένα κορυφαίο crossover στην premium κόμπακτ κατηγορία με επαρκέστατους συνδυασμούς κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης, κιβωτίων ταχυτήτων και επιλογές μετάδοσης, όπως φυσικά και με μια μεγάλη λίστα προαιρετικών αξεσουάρ.
Η Χ1, λοιπόν, είναι επιτέλους διαθέσιμη με τον 3κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λίτρων και το «επιτέλους» δεν έχει να κάνει με θέματα επιδόσεων, παρά με τη φορολογική «εναρμόνιση» με τα δεδομένα που ισχύουν στη χώρα μας. Τουτέστιν μεθερμηνευόμενον, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και μακριά από το μάτι της Εφορίας.
Το σύνολο των 1.490 cc αφορά έναν υπερμοντέρνο ντίζελ που ήδη τοποθετείται στην γκάμα του BMW Group, ακόμη και σε μεγάλες «πλατφόρμες», έχοντας δώσει τα διαπιστευτήριά του. Είναι 3κύλινδρος όπως προαναφέραμε με σχέση συμπίεσης 16,5:1 και αποδίδει 116 ίππους στις 4.000 rpm, με την ροπή στρέψης να ανέρχεται στα 270 Nm από τις 1.750 rpm.Γίνεται σαφές πως αφορά έναν κινητήρα που από άποψης ισχύος κινείται στον μέσο όρο σε αυτή την κατηγορία και χαρακτηρίζεται από την τεχνολογία TwinPower Turbo με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας, άμεσο ψεκασμό και μπεκ ηλεκτρομαγνητικής πίεσης με μάξιμουμ τα 2.000 bar.
Οικονομικός κινητήρας, αξιοπρεπείς επιδόσεις
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η μικρή πετρελαιοκίνητη Χ1 σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων με την πολύ καλή κλιμάκωση (κοντές οι σχέσεις 1,2,3 και πιο μακριές οι 4 και 5, με την 6η να είναι σχεδόν overdrive), για να επιταχύνει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται 12,6 δευτερόλεπτα με την τελική να φθάνει τα 190 km/h.
'Pas mal' που θα έλεγαν οι Γάλλοι, με δεδομένο φυσικά πως η επιλογή αυτής της έκδοσης έχει έναν πιο συμβιβαστικό χαρακτήρα, υπό την έννοια πως θα επιλεγεί για τα μειωμένα φορολογικά της βάρη, παρά ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις που προσφέρει.Παρ' όλα αυτά οι ρεπρίζ είναι τηρουμένων των αναλογιών τουλάχιστον αξιοπρεπείς, κάτι που οφείλεται στο σωστά κλιμακούμενο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 5,1 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για το 50-80 km/h με 3η σχέση και τα 10,9 δευτερόλεπτα για το 80-120 km/h με 4η, είναι μια χαρά χρόνοι και συνεπάγονται μια απροβλημάτιστη προσπέραση.
Από εκεί και ύστερα, δηλαδή με τις μεγαλύτερες και πιο μακριές σε κλιμάκωση σχέσεις (5η και 6η) ο κινητήρας δείχνει τον μικρό κυβισμό του καθώς οι επιδόσεις είναι αργές (80-120 km/h με 5η σε 13,2 δευτερόλεπτα και 20,3 δευτερόλεπτα με 6η σχέση). Βεβαίως στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και το αρκετά βαρύ αμάξωμα που φθάνει σε βάρος τον 1,5 τόνο.
Ολοκληρώνοντας με τον κινητήρα αξίζει να αναφέρουμε την εξαιρετική οικονομία που προσφέρει και εδώ φυσικά καθοριστική είναι η συμμετοχή του προγράμματος EfficientDynamics, καθώς στον αυτοκινητόδρομο μπορείς άνετα να κινηθείς με 5,5 λίτρα αν ακολουθείς τα όρια ταχύτητας. Ακόμη και να πιέσεις την Χ1 16d δύσκολα δεν θα δεις τη μέση κατανάλωση να ξεπερνά τα 7,5 l/100km.Χαίρεσαι να κάνεις ταξίδια
Κατά τα λοιπά, τίποτε δεν είναι διαφορετικό σε αυτή την Χ1 σε σχέση με τις μεγαλύτερες από πλευράς κυβισμού εκδόσεις, καθώς τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ της BMW είναι παντού παρόντα ορίζοντας ένα πραγματικό premium αυτοκίνητο που είναι κατασκευασμένο για να αντέξει στον χρόνο.
Η αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα, αλλά και η minimal αισθητική είναι τα βασικά στοιχεία στο εσωτερικό, μαζί φυσικά με την υποδειγματική εργονομία. Οι σχεδιαστές του αυτοκινήτου δίνουν μαθήματα αξιοποίησης του εσωτερικού χώρου, αλλά και σχεδίασης των καθισμάτων των επιβατών τα οποία προσφέρουν εξαιρετική άνεση και στήριξη, ενώ επιδέχονται πολλαπλές ρυθμίσεις, όπως σε ένα όχημα MPV, όπως η 2 Active Tourer... Στο εσωτερικό θα βολευτούν τέσσερις ενήλικες με άνεση, έχοντας έναν χώρο αποσκευών από 505 έως 1.550 λίτρα ανάλογα με τη θέση της πίσω σειράς καθισμάτων.Οδηγικά η Χ1 116d, με εξαίρεση τον τομέα των επιδόσεων, δεν διαφέρει από τις μεγαλύτερες εκδόσεις. Με υψηλή ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο, ουδέτερες αντιδράσεις σε μια ορεινή διαδρομή, αλλά και καλή απόσβεση στο ανάγλυφο είναι αυτό που ορίζουμε ως ένα καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο με το οποίο χαίρεσαι να κάνεις ταξίδια. Μόνο που για την περίσταση να πρέπει να βάλεις λίγο νερό στο κρασί των... επιδόσεων.
Συμπερασματικά, η Χ1 16d είναι καλύτερη απ' ό,τι την περιμένεις στο οδηγικό κομμάτι, είναι πολύ οικονομική και αν και προσθιοκίνητη θα μπορέσεις να πατήσεις σε έναν χωματόδρομο αξιοποιώντας και την απόσταση των 183 mm από το έδαφος, όπως και τις καλές «γωνίες» του αμαξώματος. Αν θέλουμε να προσάψουμε κάτι στη μικρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση της Χ1 θα στεκόμασταν στον θόρυβο του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, αλλά και στην κάπως «τσιμπημένη» τιμή εκκίνησης των 34.490 ευρώ.[/spoiler:wwz51psi]
-
Να κάνω κάποιες ερωτήσεις. Στην Ελλάδα, το service αν πάρεις καινούργια μπέμπα μετά από πότε γίνεται; Πόσο κοστίζει; Το ντιζελάτο μοτέρ το 2λιτρο με τα 190 άλογα, από αξιοπιστία τι λέει; Πρέπει να προσέξεις κάτι για να μην έχει κλάματα μετά;
BMW X1 2016