Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Nissan Micra 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Nissan Micra 2017
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 17
    • 18
    • 8 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    355
    2665
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aikibill last edited by

      Ο κινητήρας ηταν λόγος απόρριψης σελίδες πριν του υποβραχιονιου και των ηλεκτρικών παραθύρων για μένα. Με τις έλλειψεις αυτές ομως τρώει άκυρο και με την επιλογη του ντιζελ, σε περιπτωςη που ήθελα τέτοιον κινητηρα σε αυτοκινητο πόλης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Α ρε νισσανακηδες ..... τι ελπίζετε και απο ποιους;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Τα υποβραχιονια τα βαζεις ανετα aftermarket και φτηνοτερα συνηθως...τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα ειναι για να χεις να τα λες οτι τα χεις... Ηλεκτρικοι γρυλλοι renault τωρα , ειναι να μπλεκεις?
          Πολυ πιο σημαντικο απ ολα αυτα το οτι ειναι πανεμορφο μεσα-εξω γιατι ειναι και αμαξι πολης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Ηλεκτρικοι γρυλλοι renault τωρα , ειναι να μπλεκεις?

            Ήταν η μόνη μου φοβια στο QQ...
            Ευτυχώς είναι από τους καλούς πλέον της Bosch. Ούτε στα Micra είχα/έχω θέματα. Και στο CC ανοιγοκλεινουν στα όρια της κατάχρησης!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              chrisis last edited by

              Οταν πηγα στην αντιπροσωπεια, μου ειπαν η φουλ εκδοση tekna εχει ηλεκτρονικα παραθυρα και πισω ! Αληθεια η ψεματα δεν γνωριζω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-golf last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Τα υποβραχιονια τα βαζεις ανετα aftermarket και φτηνοτερα συνηθως...τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα ειναι για να χεις να τα λες οτι τα χεις

                Δεν εχουν καμια σχεση τα αφτερ μαρκετ υποβραχιονια με τα αυθεντικα που ταιριαζουν απολυτα,ειναι εργονομικα,ομορφα και συνηθως ποιοτικα. Στο μονο που υπερτερουν τα αφτερ ειναι στη τιμη.
                Τα πισω παραθυρα καλο ειναι να ειναι ηλεκτρικα αφου οταν εχεις παιδια μπορεις και τα κλειδωνεις ενω με τους μοχλους τα ανοιγουν ευκολα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stormold last edited by

                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                  Ενα αυτοκινητο το προτιμας γιατι κανει κάτι παραπάνω η καλύτερα,εχει κάποιον παραπάνω εξοπλισμό η εχει ποιο συμφέρουσα τιμη. Το micra δεν εχει τίποτα απο ολα αυτα.
                  Εχει τιμη στον μέσο όρο και εξοπλισμό,επιδόσεις κατω απο τον μέσο όρο. Για σένα ποιος θα ηταν λόγος απόρριψης να είχε καρφιά φακιρη στα καθίσματα;

                  Η Nissan ή τέλος πάντων αυτοί που είναι πίσω από την Nissan ξέρουν ότι εδώ πουλάει η 'ομορφάδα', οπότε 'κουτοπόνηρα' τρώνε από τον εξοπλισμό. Αν το νέο Micra δεν ήταν τόσο 'φρέσκο', 'όμορφο' και 'επιθετικό' σίγουρα θα είχε φουλ εξοπλισμό ώστε με κάποιο τρόπο να προσελκύσει πελάτες.

                  Όταν 'παλιώσει' στην αγορά και το μάτι το συνηθίσει τότε σίγουρα θα βάλουν τον επιπλέον εξοπλισμό και σίγουρα θα έχει και καλύτερες τιμές. Αλλά τότε πολλοί πελάτες δεν θα το θέλουν γιατί μπορεί να το θεωρούν 'παλιό μοντέλο' ή να ετοιμάζεται αντικαταστάτης ή κάποιο facelift...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Από την άλλη βέβαια ας δουλέψουν στο σχεδιαστικό σκέλος κ άλλες εταιρίες που έχουν μείνει πίσω σε αυτόν τον τομέα, ώστε να αποκομίζουν οφέλη κ από αυτόν! Ή nissan έχει πειραματιστεί αρκετά τα τελευταία χρόνια, κάποια μπορεί να μην της βγήκαν, αλλά έχει κ τρομερές επιτυχίες!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Ο χρήστης Storm έγραψε:

                      Ενα αυτοκινητο το προτιμας γιατι κανει κάτι παραπάνω η καλύτερα,εχει κάποιον παραπάνω εξοπλισμό η εχει ποιο συμφέρουσα τιμη. Το micra δεν εχει τίποτα απο ολα αυτα.
                      Εχει τιμη στον μέσο όρο και εξοπλισμό,επιδόσεις κατω απο τον μέσο όρο. Για σένα ποιος θα ηταν λόγος απόρριψης να είχε καρφιά φακιρη στα καθίσματα;

                      Η Nissan ή τέλος πάντων αυτοί που είναι πίσω από την Nissan ξέρουν ότι εδώ πουλάει η 'ομορφάδα', οπότε 'κουτοπόνηρα' τρώνε από τον εξοπλισμό. Αν το νέο Micra δεν ήταν τόσο 'φρέσκο', 'όμορφο' και 'επιθετικό' σίγουρα θα είχε φουλ εξοπλισμό ώστε με κάποιο τρόπο να προσελκύσει πελάτες.

                      Όταν 'παλιώσει' στην αγορά και το μάτι το συνηθίσει τότε σίγουρα θα βάλουν τον επιπλέον εξοπλισμό και σίγουρα θα έχει και καλύτερες τιμές. Αλλά τότε πολλοί πελάτες δεν θα το θέλουν γιατί μπορεί να το θεωρούν 'παλιό μοντέλο' ή να ετοιμάζεται αντικαταστάτης ή κάποιο facelift...

                      Πολύ σωστός!!
                      Αλλωστε η εισαγωγική τα συνηθίζει αυτά!
                      Τόσα χρόνια στο QQ έφερνε τα βασικά επίπεδα που είχαν βγει όταν πρωτοβγήκε το μοντέλο!
                      Τώρα που ζορίστηκε, ξαφνικά εμφανίστηκαν και 2 άλλα ενδιάμεσα επίπεδα εξοπλισμού με πολλά περισσότερα καλούδια από τα προηγούμενα, τα οποία στην υπόλοιπη Ευρώπη κυκλοφορούσαν ήδη από το τέλος του 2014 (το αμάξι κυκλοφόρησε αρχές 2014)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andreas-qashqai last edited by

                        Βασικά υπάρχει και μια μερίδα αγοραστών που ψάχνει άλλα χαρακτηριστικά και σε αυτούς θα πουλήσει.
                        Πχ. οικονομία, άνεση, χώρους, καλή εμφάνιση.
                        Τώρα για τους γρήγορους ίσως κάποια στιγμή προκύψει καμιά nismo έκδοση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                          Από την άλλη βέβαια ας δουλέψουν στο σχεδιαστικό σκέλος κ άλλες εταιρίες που έχουν μείνει πίσω σε αυτόν τον τομέα, ώστε να αποκομίζουν οφέλη κ από αυτόν! Ή nissan έχει πειραματιστεί αρκετά τα τελευταία χρόνια, κάποια μπορεί να μην της βγήκαν, αλλά έχει κ τρομερές επιτυχίες!

                          Συμφωνώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andreas-qashqai last edited by

                            Από τους 4τροχούς:

                            http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysiaseis/odigoyme-neo-nissan-micra

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
                              Βασικά υπάρχει και μια μερίδα αγοραστών που ψάχνει άλλα χαρακτηριστικά και σε αυτούς θα πουλήσει.
                              Πχ. οικονομία, άνεση, χώρους, καλή εμφάνιση

                              Γιατι να πουλήσει σε αυτούς,πλην της εμφάνισης στα αλλα νομίζω οτι ειναι απλως στον μέσο όρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ken11
                                  ken11 last edited by

                                  2η γενια και τελευταια γενια,οι υπολοιπες γενιες ειναι λιγο καπως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    H πρωτη ηταν ψιλοτραγικο overall αυτοκινητο.
                                    Η δευτερη πολυ καλο αμαξακι και σοβαρος ανταγωνιστης!
                                    Η τριτη απαλευτη αισθητικα...
                                    Η τεταρτη πισωγυρισμα σε σχεση με την τριτη...
                                    Η πεμπτη.. ε θα τα πουμε σε μια 5ετια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Η πρώτη γενιά ήταν ουσιαστικά και το πρώτο 'εξευρωπαισμενο' αισθητικά Micra αν και ιαπωνικής κατασκευής, μετά το αρχαίο 100Α. Το σχήμα του προοριζόταν αρχικά για την Fiat αλλά το απερριψαν.
                                      Η δεύτερη γενιά το οποίο ήταν και το πρώτο made in UK ειχε πολλα ρετρο στοιχεία για την εποχή του. Είναι και η εποχή που η Nissan καταγινεται με ρετρό σχέδια όπως το Figaro, Cargo, Pao (από αυτό προέκυψε βασικά). Ακόμα και τώρα το θεωρούν το πλέον αξιόπιστο Micra.
                                      Η τρίτη γενιά και αυτό made in UK είναι η πιο επιτυχημένη γενιά. Επίσης αξιόπιστο και με καλύτερη συμπεριφορά από το προηγούμενο 'αγριοκατσικο'. Χτύπησε για τα καλά το γυναικείο target group.
                                      Η τέταρτη γενιά... made in India... ευτυχώς τελείωσε.
                                      Η πέμπτη γενιά ευτυχώς δεν έχει πλέον καμία σχέση με τις προηγούμενες. Ίσως να συγκρίνεται μόνο με την πρώτη στο ότι όπως και εκείνο χτυπάει τον ανταγωνισμό και όχι απλά να τον ακολουθεί ή να στοχεύει σε κάποιο μερίδιο του κόσμου.

                                      Στα θετικά τους ΙΜΟ οτι αργουσαν να 'παλιωσουν' αφού η πρώτη και δεύτερη γενιά ήταν στην αγορά για 10 χρόνια, η τρίτη 8+ και η τέταρτη οριακά 6.

                                      Και μια δική μου πρόσφατη ... οικογενειακή:
                                      2η (1996) και 3η γενιά (2006) και στη μέση η 3μιση (2008) γενιά (!!!)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ορκισμενος micra-κιας λοιπον!
                                        Δεν πιστευω να μη δοκιμασεις ενα MY '17 ;;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Μη σου πω ότι θα πρέπει να μου στείλουν και ονομαστική πρόσκληση! [emoji1] [emoji1] [emoji1]

                                          Θα το δω το νέο όταν έρθει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                                            2η γενια και τελευταια γενια,οι υπολοιπες γενιες ειναι λιγο καπως.

                                            +1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 8 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr