Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Citroen C3 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Citroen C3 2017
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 30
    • 31
    • 10 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    615
    6057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Καλα κι εγω κατι σελιδες πισω το χα πει για μοτερ.. Απο την αλλη φαινεται ακρως ανταγωνιστικο στις κοινες μετρησεις ρεπριζ.. το 0-100 δε λεει και τιποτα. Ασχετα βεβαια απ ολα αυτα εμενα δε μου αρεσει αισθητικα σαν αμαξι.

      Αυτό ακριβώς λέω.. Στις ρεπριζ είναι μια χαρά..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Εχοντας οδηγήσει το 75άρι ντίζελ με φορτίο 200+ κιλών και για διαδρομή από Αγία Παρασκευή - Παιανία και επιστροφή , μπορώ να πω ότι οι ρεπρίζ τους είναι ανταγωνιστικές . Ανάλογα είναι και με το 82 που ήμουν επιβάτες με άλλους 2 μεγαλόσωμους μέσα , πάνω από 350 κιλά βάρος . Οπότε τα περί τάφων , είναι υπερβολές . Προφανώς υπάρχουν και γρηγορότερα αμάξια , αλλά ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι άλλος .

        Το αμάξι είναι πολύ άνετο και πολύ ευρύχωρο . Το μόνο πρόβλημα είναι η είσοδος στο κάθισμα του συνοδηγού για άτομα πάνω από 1,90 ύψος που βρίσκουμε στην οροφή της πόρτας και πρέπει να σκύψουμε , αφού το κάθισμα δεν ρυθμίζεται σε ύψος .

        Κινητήρας καινούργιος δεν υπάρχει . Μόνο το αυτόματο 6τάχυτο στα 110 έρχεται , όπως και στον Κάκτο από τον άλλο μήνα . Και δεν καταλαβαίνω ποιόν κινητήρα περιμένει ο Νονός .

        Εννοείται ότι διαφωνούμε στην αισθητική , γιατί το αμαξάκι είναι πανέμορφο και κλείνει στόματα από αισθητικής πλευράς και σε μη σιτροενάκηδες ....

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dactilidis-john last edited by

          Ο nonos περιμενει 110 αλογα βενζινη manual και 100 αλογα diesel manual. (νομιζω, γιατι κ εγω αυτα θα περιμενα) Για μεσα στην πόλη που η κινηση ειναι τεραστια τι να την κανεις τη ρεπριζ και το 0-100? Για να φρεναρεις πιο γρηγορα στο επομενο φαναρι 30 μετρα μπροστα? Επισης στην Αττικη οδο που εχει 3 λωριδες και μια επιταχυνσεως επισης αχρηστα. Οποτε δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να σχολιαζουμε τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου που δεν φτιαχτηκε για μας, συμφωνα με τις δικες μας αναγκες. Τα πιο 'αδυναμα' μοτερ ειναι για ανθρωπους που κινουνται κυριως στην πόλη, ή που κανουν πολυ λιγα χιλιομετρα, ή δεν κανουν ταξιδια ή εχουν αλλο αμαξι για τα ταξιδια τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Ή για αυτούς που απλά δεν τρέχουν. Και οι οποίοι με τη σειρά τους απορούν με το τι θέλουν τα αυτακίνητα με τα αλόγατα και τις επιδόσεις κάποιοι άλλοι. Αν όλοι οι άνθρωποι ήταν ίδιοι, όλα τα αυτοκίνητα θα είχαν και το ίδιο γκάζι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Και τα 110 βενζίνη χειροκίνητα και τα 100 πετρέλαιο είναι διαθέσιμα από την πρώτη μέρα και κυκλοφορούν ήδη κάποια όπως είδαμε στο κλάμπ .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Υπάρχουν και επίπεδα ιπποδυναμης που ειναι υπερβολικά για ενα αυτοκινητο αλλα αυτα δεν ειναι οι 100-110 ίπποι που αναφέρθηκαν παραπάνω.
                75 και 80 ίπποι για ενα αυτοκινητο 4 μέτρα ειναι λίγοι. Απο εκει και πέρα ο καθένας εχει έναν προϋπολογισμό οταν αγοράζει αυτοκινητο και πολυ καλα κανει και δεν τον ξεπερνάει, αλλα προσωπικά δεν με πείθει αν λέει οτι οτι οι 75 ίπποι ειναι οκ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  ursus last edited by

                  Επειδη τα βγαζουν οι εταιρειες και καποιοι συμβιβαζονται με αυτα δε θα τα βγαλουμε και επαρκη ενω ΔΕΝ ειναι.

                  Αν το παμε ετσι καθε αμαξι μπορει να κινηθει σε καθε δρομο , το θεμα ειναι ποσο καλα μπορει να το κανει.
                  Και μεσα στη πολη χρειαζεται δυναμη για να αλλαξεις λωριδα οταν η ροη ειναι συνεχης , οταν θες να διασχισεις τη Βουλιαγμενης για να πας απεναντι, οταν θες να μπεις σε λωριδα χωρις να κοψεις αυτους που ερχονται κλπ κλπ.
                  Εζοντας βρεθει σε τετοια αμαξια βλεπω ποσο αγκομαχουν για να κινηθουν αξιοπρεπως, πως ανεβαινει και η καταναλωση ετσι.

                  Τωρα ναι αν εισαι απο αυτους που πανε με 50 στη μεσαια χαλαρα και στα παλια τους τα παπουτσια, ναι δε σε νοιαζει.

                  Ημουν τις προαλλες σ ενα skoda ταφο και θελαμε να πιασουμε βουλιαγμενης, περιμεναμε μια ωρα ν αδειασει εντελως η λωριδα για να μπουμε. Οποιοδηποτε νορμαλ αμαξι τσιμπαγες λιγο γκαζακι και ειχε χωθει μια χαρα, αυτο δε μπορουσε.

                  Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης criuser έγραψε:

                    Κινητήρας καινούργιος δεν υπάρχει . Μόνο το αυτόματο 6τάχυτο στα 110 έρχεται , όπως και στον Κάκτο από τον άλλο μήνα . Και δεν καταλαβαίνω ποιόν κινητήρα περιμένει ο Νονός .

                    Το χουμε συζητησει ξανα και ξανα και δε ξερω γιατι ξανα αναφερεσαι..
                    Ακριβως εννοω τους μεγαλυτερης ιπποδυναμης που ηδη χρησιμοποιουνται σε αλλα αυτοκινητα του ομιλου και τουλαχιστον στην Ελλαδα δεν ερχονται με το c3. Αλλες 2 φορες τουλαχιστον το χουμε συζητησει

                    Και τα 110 βενζίνη χειροκίνητα και τα 100 πετρέλαιο είναι διαθέσιμα από την πρώτη μέρα και κυκλοφορούν ήδη κάποια όπως είδαμε στο κλάμπ .

                    Θυμαμαι χαρακτηριστικα να τσεκαρω προ μηνος στο επισημο site της citroen hellas και 100% να μην υπαρχει καν αναφορα στα δυο μοτερ που αναφερεις αναφορικα με το c3. Αν αλλαξε κατι καλως και το αγνοουσα μεχρι σημερα, οπως και δεν εχω ξανατσεκαρει.

                    Επειδη τα βγαζουν οι εταιρειες και καποιοι συμβιβαζονται με αυτα δε θα τα βγαλουμε και επαρκη ενω ΔΕΝ ειναι.

                    Αν το παμε ετσι καθε αμαξι μπορει να κινηθει σε καθε δρομο , το θεμα ειναι ποσο καλα μπορει να το κανει.
                    Και μεσα στη πολη χρειαζεται δυναμη για να αλλαξεις λωριδα οταν η ροη ειναι συνεχης , οταν θες να διασχισεις τη Βουλιαγμενης για να πας απεναντι, οταν θες να μπεις σε λωριδα χωρις να κοψεις αυτους που ερχονται κλπ κλπ.
                    Εζοντας βρεθει σε τετοια αμαξια βλεπω ποσο αγκομαχουν για να κινηθουν αξιοπρεπως, πως ανεβαινει και η καταναλωση ετσι.

                    Τωρα ναι αν εισαι απο αυτους που πανε με 50 στη μεσαια χαλαρα και στα παλια τους τα παπουτσια, ναι δε σε νοιαζει.

                    Ημουν τις προαλλες σ ενα skoda ταφο και θελαμε να πιασουμε βουλιαγμενης, περιμεναμε μια ωρα ν αδειασει εντελως η λωριδα για να μπουμε. Οποιοδηποτε νορμαλ αμαξι τσιμπαγες λιγο γκαζακι και ειχε χωθει μια χαρα, αυτο δε μπορουσε.

                    Αυτα που γραφεις ειναι τουλαχιστον γραφικα εως αστεια.. Κανενα αυτοκινητο τη σημερον ημερα δεν εχει προβλημα ν ανταποκριθει στις συνθηκες που περιγραφεις, μαλλον ο οδηγος του εχει μεγαλυτερο προβλημα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • U
                      ursus last edited by

                      Ε εσυ γελα αφου σου φαινονται αστεια, ο καθενας κι η γνωμη του!

                      Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        k-papakonstantinoy last edited by

                        Κανενας δεν το αμφισβητει αυτο,αλλα κι εγω πιστευω οτι δεν ειναι απαραιτητα τα 100,150 αλογα για να κινηθεις στην πολη.Εκτος κι αν οι σφηνες ειναι αναποσπαστο μερος οδηγησης.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-matador last edited by

                          Μια, καλοπροαίρετη πάντα, παρατήρηση έχει να κάνει κατ'αρχήν με την ονομαστική ροπή και το πού αυτή αποδίδεται, αλλά και την κλιμάκωση του εκάστοτε κιβωτίου.
                          Για να μην μπουν στο 'παιχνίδι' πιο 'σύνθετοι' παράγοντες, όπως το βάρος σε συνάρτηση με ισχύ, ροπή κλπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
                            Κανενας δεν το αμφισβητει αυτο,αλλα κι εγω πιστευω οτι δεν ειναι απαραιτητα τα 100,150 αλογα για να κινηθεις στην πολη.Εκτος κι αν οι σφηνες ειναι αναποσπαστο μερος οδηγησης.

                            Τι να λεμε,φοιτητης τοσα χρονια με 75 αλογα στην Κορινθου-Πατρων, ουτε να προσπερασω δε μπορουσα.... ναι βεβαια...
                            Δε παει σ εσενα φυσικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Τα 110 είναι από την πρώτη μέρα . Υπάρχει και άτομο που το παρέλαβε εδώ και 20 μέρες και έβαλε φωτό στο κλάμπ .
                              Τα νεώτερα είναι τα αυτόματα που ανέβηκαν στο σάιτ το γαλλικό από 1/1//2017 .
                              Εκτός αν περιμένεις τους βενζίνης με 165 και 208 . Αυτοί δεν ξέρω αν θα μπουν , γιατί παίζει το ds3 για αυτή την δουλειά που έβαλαν και περίεργες εκδόσεις τώρα .

                              Κοιτώντας όμως τα τεχνικά χαρακτηριστικά είδα ότι τα αλλάξανε τα 0-100 στις βενζίνες . 12.8 το 82 και 9.3 τα 110 πλέον , ενώ παραμένει 15.3 το ντίζελ και πάει στα 9.7 το νέο αυτόματο .

                              Το βγάζει και με τα 68 που δεν το φέρνουν εδώ με 14.2 .

                              http://citrotemp.cricou.net/gamme/TARIF ... er2017.pdf
                              http://citrotemp.cricou.net/gamme/TARIFDS_01_17.pdf
                              http://citrotemp.cricou.net/gamme/CT_012017.zip

                              Τώρα για αυτούς που τους φαίνονται λίγα τα 75 άλογα για 1000 κιλά για να αλλάξουν λωρίδα τι να πούμε .

                              Κάποτε οδηγούσαμε με 34 άλογα και 700 κιλά και πηγαίναμε αέρα

                              Εχουμε ξεφύγει τελικά ....

                              Προφανώς οι υπεύθυνοι στις κατασκευάστριες εταιρείες θα είναι χαζοί που βγάζουν τέτοιο αμάξι με 68 αλογάκια μόνο .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • U
                                ursus last edited by

                                Καθόλου χαζοί δεν ειναι, βγάζουν διάφορες εκδόσεις κινητήρων/εξοπλισμού για να έχουν Όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις. Υπήρχαν αυτοί που αγόραζαν 1.6 3άρα, αυτοί που έπαιρναν vectra με τον μικρό κινητήρα, φόκους τάφους κλπ κλπ.

                                Επισης κάποτε δεν υπήρχαν αερόσακοι, κάποτε δεν υπήρχε abs , δεν υπήρχε esp ή κλιματισμός, δεν υπήρχαν αυτόματα κλπ κλπ κι ομως οδηγούσαν και χαιροντουσαν κιόλας. Ε και;
                                Κανεις δεν είπε οτι δε παει απ το Μαρούσι στη Γλυφάδα. Οτι τσουλανε τσουλανε 😛

                                Ας παίρνει ο καθένας ο,τι θέλει αλλα το άσπρο μαύρο δε μπορεί να γίνει , ειναι αντικειμενικά πραματα.

                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Κοπελα μου μπορεις να καταλαβεις οτι ειναι χαζο να ισχυριζεσαι οτι δε μπορεις/κινδυνευεις να περασεις διασταυρωση επειδη εχεις 70 αλογα ή ν αλλαξεις λωριδα? Συνειδητοποιεις τι λες?

                                  Θα ήταν πιο χρήσιμη η συμβολή σας στη συζήτηση αν ήταν περισσότερο ευγενικό το ύφος σας. [Admin]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Πραγματικά έχουν βελτιωθεί τα αμάξια τα τελευταία χρόνια , αλλά αυτά που πωλούνται δεν έχουν και τόσες βελτιώσεις στην αναλογία κιλά/ίππο . Δηλαδή όταν είχαμε τα γκόλφ στην Ελλάδα να έχουν 50-55 ίππους και 800 κιλά βάρος είχαν 16 κιλά αναλογία . Αν το πάμε στα 1300 κιλά τότε πάμε στα 80 άλογα .

                                    Αν δούμε το ΖΧ του 1991 με τα 900 κιλά και τα 75 άλογα , η αναλογία γίνεται 1300/12 = 108 . Αλλά τα ΖΧ του 1991 ήταν μόλις 8 εκ μεγαλύτερο από το σημερινό C3 και έτσι η σημερινή αναλογία 1150/82=14 αλλά έχει λίγο καλύτερη επιτάχυνση το σημερινό από το παλιό .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Απλή γ@#$$#νη φυσική είναι, τι το συζητάτε τόσες σελίδες....Για να συνεχίσω με τις πράξεις του cruiser, οτιδήποτε με κάτω από 10kg/HP θεωρείται σβέλτο, οτιδήποτε μεταξύ 10-12 είναι ανεκτό, οτιδήποτε μεταξύ 12-14 είναι αργό, και οτιδήποτε με πάνω από 15kg/HP είναι καλό μόνο για την πόλη ή για να συνοδεύει τον επιτάφιο.

                                      Κιβώτιο, τελικές σχέσεις κλπ προφανώς έχουν κάποιο ρόλο στην όλη υπόθεση, αλλά το πολύ-πολύ που μπορούν να κάνουν είναι να κάνουν τον επιτάφιο πιο σβέλτο σε χαμηλές ταχύτητες, ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες πόλης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lleonidas moderator last edited by

                                        Ποιος ο λόγος των προσωπικών επιθέσεων;Είναι τόσο δύσκολο να γράψετε αυτό που θέλετε χωρίς χαρακτηρισμούς και προσπάθεια επιβολής απόψεων;
                                        Παρακαλώ να επανέλθουμε..Mod

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                                          .Για να συνεχίσω με τις πράξεις του cruiser, οτιδήποτε με κάτω από 10kg/HP θεωρείται σβέλτο, οτιδήποτε μεταξύ 10-12 είναι ανεκτό, οτιδήποτε μεταξύ 12-14 είναι αργό, και οτιδήποτε με πάνω από 15kg/HP είναι καλό μόνο για την πόλη ή για να συνοδεύει τον επιτάφιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Δεν πρόλαβα το βρίσιμο , οπότε δεν ξέρω τι έπαιξε . Τέλος πάντων ....

                                            Πριν σκεφτούμε ότι κάτι είναι αργό , θα πρέπει να σκεφτούμε λίγο παγκόσμια και ίσως ευρωπαικά και όχι στον ελληνικό μικρόκοσμο μας .

                                            Στας Ευρώπας λοιπόν

                                            Εκεί για να πας από το σημείο 1 στο σημείο 2 έχεις τις εξής επιλογές . Αν βιάζεσαι μέσω των αυτοκινητοδρόμων , με διόδια , βινιέτες ή τίποτα αν είσαι Γερμανία . Μέχρι 120-130 χαω , χωρίς όριο σε μεγάλο κομμάτι της Γερμανίας . Αν είναι μικρή διαδρομή πάς μέσω εθνικών , 1+1 λωρίδα 80-100 όριο , επαρχιακό 70-80 χαω και τοπικό δίκτυο 50-80 χαω . Πάντα όμως 1+1 που η προσπέραση είναι από δύσκολη έως απαγορευμένη .

                                            Αρα αυτοκίνητα που εδώ τα θεωρούμε αργά , εκεί είναι όσο γρήγορα χρειάζονται . Γιατί η προσπέραση πρακτικά είναι μόνο στους Α/Δ όπου έχεις 2-3-4 λωρίδες και δεν επείγεσαι να ξαναμπείς στην λωρίδα σου .

                                            Στην Ελλάδα τώρα μπαίνουμε στην εποχή των αυτοκινητοδρόμων , αλλά ακόμα και όταν τελειώσουν φέτος , το ανάγλυφο της χώρας μας , ορεινό και δύσβατο , νησιωτικότητα και άλλοι παράγοντες , συνεχίζουν να έχουν την κυκλοφορία σε στενούς , ορεινούς με στροφές δρόμους , παλαιάς χάραξης , όπου για να κινηθείς γρήγορα χρειάζεσαι ενεργητική ασφάλεια .

                                            Το 75άρι λοιπόν κινείται πολύ άνετα στο ευρωπαικό δίκτυο , αλλά στην Ελλάδα έχει θέματα που όμως λόγω των δρόμων μειώνονται σε μεγάλο μέρος .

                                            Αν θέλει κάποιος να πάει στην επίκαιρη λόγω του χιονιού Κύμη από την Αθήνα , απόσταση 150 χλμ , θα κάνει τα μισά μέχρι την Χαλκίδα σε 40 λεπτά και τα άλλα μισά θα τα κάνει σε 1.20 τουλάχιστον , αν ξέρει τον δρόμο , έχει γκάζια και κότσια στο προσπέρασμα . ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και τα τρία μαζί . Αν δεν ξέρει τον δρόμο , ή άλλα , εύκολα θα κάνει 1.30-1.35 .

                                            Αν τώρα πας στον Αγιο Κωνσταντίνο , 150 χλμ επίσης , φτάνεις σε 1.15 χαλαρά και σχεδόν στα 'νόμιμα' όρια+20 , ΟΤΙ ΑΜΑΞΙ και να έχεις .

                                            Ακόμα και στο Ναύπλιο αν θες να πας που είναι επίσης 150 χλμ και έχεις τουλάχιστον τα 120 σε Α/Δ , 10 χλμ δύσκολα , μετά δρόμο ταχείας κυκλοφορίας , φαρδύ με ισόπεδες βέβαια και καμπίσιο και άλλα 5 δύσκολα στο τέλος , πάλι φτάνεις σε 1.30 ανεξάρτητα του αυτοκινήτου που έχεις .

                                            Το συμπέρασμα είναι ότι στον λοιπό κόσμο , τα αμάξια ακόμα και όσα έχουν 15 κιλά ανά ίππο μια χαρά εξυπηρετούν τον κόσμο και βέβαια με ΤΕΡΑΣΤΙΑ οικονομία . Για αυτό τα φτιάχνουν .

                                            Στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας , όπως συνήθως έχουμε περίεργες λογικές , αφού έχουμε περίεργες ανάγκες ...

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 10 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr