-
To qq ήταν και παραμένει σχεδιαστικά μια μοντέρνα πρόταση και εν πολλοίς αξιόπιστη. Από καλούδια δεν στερείται ενώ υποστηρίζεται από μηχανικά σύνολα αναφοράς σε θέματα αξιοπιστίας και κατανάλωσης. VFM δεν ξέρω αν είναι στη φάση της αγοράς... αλλά αν κρίνω από τα σχόλια κατόχων με μερικες δεκάδες χιλιάδες χλμ δίχως ουσιαστικά προβλήματα μάλλον τα αξίζει τα λεφτά του. Κορυφή δεν είναι αλλά αγορά ουσίας σίγουρα!Οδική συμπεριφορά με σπορ πινελιές, αδιαμφισβήτητα όμορφο, πρακτικό με μεγάλους χώρους αλλά παράλληλα από τα λίγα του είδους με ευχέρεια κινησης εντός αστικών περιοχών. Με λίγα λόγια δεν είναι αρπαχτή!
-
Μερικοι δε λενε να καταλαβουν πως οταν ενα προιον τη μια το πουλας 25500 και μετα απο 3 μηνες 24000 δειχνει απαξιωση νυν κατοχων και κυνηγημα νεων πωλησεων.
Τα περι αξιοπιστιας,ομορφιας κ.λ.π. ειναι γνωστα. Κανεις δεν αμφισβητει κατι τετοιο ουτε πως άξια εχει τη πορεια που εχει.
Το οτι καποια στιγμη το 2017 θα αλλαξει δε μου λεει κατι αφου δε το κανει γι αυτο η νισσαν. Οι μειωσεις τιμων ευπροσδεκτες ειναι οταν γινονται. Ομως αυτες συνηθως γινονται στο τελος της καριερας ενος μοντελου. Οταν γινονται αλλη στιγμη ειναι θεμιτο για τους νεους κατοχους. Εγω αν το χα παρει τον Αυγουστο και τωρα ειχε 2.000 κατω θα σπαζομουν και θα αισθανομουν το λιγοτερο κοροιδο -
Παιδιά επειδή δουλεύω χρόνια στη λιανική, ένα πράγμα μπορώ να πω.
Οι τιμές ανεβαίνουν και κατεβαίνουν πάντα βάση ανταγωνισμού.
Τα προϊόντα δεν απξιονονται εξ αιτίας των αλλαγών τιμής, αλλά αν βγουν εκτός ανταγωνισμού. ....Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Παιδιά επειδή δουλεύω χρόνια στη λιανική, ένα πράγμα μπορώ να πω.
Οι τιμές ανεβαίνουν και κατεβαίνουν πάντα βάση ανταγωνισμού.
Τα προϊόντα δεν απξιονονται εξ αιτίας των αλλαγών τιμής, αλλά αν βγουν εκτός ανταγωνισμού. ....Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1000
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μερικοι δε λενε να καταλαβουν πως οταν ενα προιον τη μια το πουλας 25500 και μετα απο 3 μηνες 24000 δειχνει απαξιωση νυν κατοχων και κυνηγημα νεων πωλησεων.
Τα περι αξιοπιστιας,ομορφιας κ.λ.π. ειναι γνωστα. Κανεις δεν αμφισβητει κατι τετοιο ουτε πως άξια εχει τη πορεια που εχει.
Το οτι καποια στιγμη το 2017 θα αλλαξει δε μου λεει κατι αφου δε το κανει γι αυτο η νισσαν. Οι μειωσεις τιμων ευπροσδεκτες ειναι οταν γινονται. Ομως αυτες συνηθως γινονται στο τελος της καριερας ενος μοντελου. Οταν γινονται αλλη στιγμη ειναι θεμιτο για τους νεους κατοχους. Εγω αν το χα παρει τον Αυγουστο και τωρα ειχε 2.000 κατω θα σπαζομουν και θα αισθανομουν το λιγοτερο κοροιδοΝικο παντα με τη γνωστη απαξιωτικη διαθεση οπως βλεπω. Αλλα να σου πω την αληθεια δεν περιμενα καλυτερη αντιληψη και τοποθετηση απο εσενα. Αλλωστε ανηκεις στην ελιτ που παραγγελνει αυτοκινητο διχως να ξερει τις προδιαγραφες του. Το qq οποιος το πηρε ή θα το παρει ξερει γιατι αξιζει τα ευρουλακια του.
-
Νίκο μη το βλέπεις μονοδιάστατα.
Εγώ περίμενα να πέσει η τιμή και το πήρα 3.000€ φθηνότερα....
Οκ, μετά από ενάμιση χρόνο άλλαξε το μοντέλο αλλά ήταν συνειδητή επιλογή για να το αγοράσω φθηνότερα. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Μερικοι δε λενε να καταλαβουν πως οταν ενα προιον τη μια το πουλας 25500 και μετα απο 3 μηνες 24000 δειχνει απαξιωση νυν κατοχων και κυνηγημα νεων πωλησεων.
Τα περι αξιοπιστιας,ομορφιας κ.λ.π. ειναι γνωστα. Κανεις δεν αμφισβητει κατι τετοιο ουτε πως άξια εχει τη πορεια που εχει.
Το οτι καποια στιγμη το 2017 θα αλλαξει δε μου λεει κατι αφου δε το κανει γι αυτο η νισσαν. Οι μειωσεις τιμων ευπροσδεκτες ειναι οταν γινονται. Ομως αυτες συνηθως γινονται στο τελος της καριερας ενος μοντελου. Οταν γινονται αλλη στιγμη ειναι θεμιτο για τους νεους κατοχους. Εγω αν το χα παρει τον Αυγουστο και τωρα ειχε 2.000 κατω θα σπαζομουν και θα αισθανομουν το λιγοτερο κοροιδοΝικο παντα με τη γνωστη απαξιωτικη διαθεση οπως βλεπω. Αλλα να σου πω την αληθεια δεν περιμενα καλυτερη αντιληψη και τοποθετηση απο εσενα. Αλλωστε ανηκεις στην ελιτ που παραγγελνει αυτοκινητο διχως να ξερει τις προδιαγραφες του. Το qq οποιος το πηρε ή θα το παρει ξερει γιατι αξιζει τα ευρουλακια του.
Δε το ηξερα να σε ρωτησω για να μου πεις τι διαθεση πιστευεις εσυ οτι πρεπει να εχω. Το οτι εσυ συμφωνεις σε ολα με τον emperor κατανταει πιο γραφικο απο εμενα
Εγω ολα τα αυτοκινητα που πηρα ηξερα τις προδιαγραφες τους. Αποδειξη οτι εδω μεσα ημουν ο μοναδικος που ηξερα τα κιλα του τιγκουαν. Ο κινητηρας ηταν ο γνωστος απο χρονια οποτε ασε το υφακι και το στυλακι οτι ανηκω σε ελιτ και σε ξελιτ Σπυρακο -
Φυσικα το ελιτ δεν το εννοουσα και καλα το επιασες το νοημα. Απο εκει και μετα το τι γνωριζεις το εχω καταλαβει... Εαν με εντασεις σε καποια ομαδα ανθρωπων που εχουν κοινες αποψεις δικαιωμα σου. Παντως εσυ απο μονος σου εισαι μια κατηγορια. Εφτασες βρε αθεοφοβε να λες οτι ξερεις τον κινητηρα χρονια, μιας εταιρειας που ανεπτυξε ολοκληρο λογισμικο να κρυβει τα δεδομενα. Οχι αυτα που διαβαζουμε στα περιοδικα αλλα τα πραγματικα. Οσοι πηραν το qq δεν ειναι θιασωτες του ομιλου, εσυ απο γκολφ ξεψυχισμενο σε γκολφ υπερυψωμενο πηγες και οπου σταθεις κι οπου βρεθεις γραφεις για θετικα και θεματα αξιοπιστιας ενος οχηματος που ουτε αυτοι που το φτιαξαν δεν ξερουν τι θα βγει. Τοσο σοβαρος εισαι. Και κατι τελευταιο. Οταν ελεγα πως καποιος που θελει να ανεβει σκαλοπατι απο το qq, μπορει να επιλεξει τιγκουαν, δεν εννοουσα καποιο με επιδοσεις κατω του μετριου στα 28000. Ασε να πει και κανενας αλλος. Σταματω εδω. Ξερω πως σε καθε νημα θα συναντησω τις ....... Σου αλλα αυτο δε χρωστα τιποτα να κλειδωσει απο τις εμμονες σου.
-
ό,τι να 'ναι...
Σπύρε...τσάμπα ασχολείσαι...μάταιος κόπος... -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σου ξεφτιλίζει το μεταχειρισμένο με τόσο απότομες μειώσεις τιμών, αν και να σου πω εμείς που αγοράσαμε είμασταν οι βλάκες μην τυχόν και χάσουμε το κελεπούρι, που τρέχαμε να το πάρουμε παρά τις συνεχείς αυξήσεις τιμών.
Δεν θα συγχωρήσω στον ευατο μου που μεταξύ πρώτης προσφοράς απο το κεντρικό μεχρι τελικής παραγγελίας ενα μήνα μετα απο μεγαλο έμπορο του δικτύου, το αμάξι ειχε τσιμπήσει ενα 500αρικο και παρόλα αυτά τα έδωσα !!!Καιρό έχω να μπω εδώ μέσα. Τη χιλιόμετρα έχεις κάνει? Έβγαλε τίποτα θέματα? Κανείς που να είχε σοβαρά προβλήματα?
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φυσικα το ελιτ δεν το εννοουσα.....
Εφτασες βρε αθεοφοβε να λες οτι ξερεις τον κινητηρα χρονια, μιας εταιρειας που ανεπτυξε ολοκληρο λογισμικο να κρυβει τα δεδομενα......
οπου σταθεις κι οπου βρεθεις γραφεις για θετικα και θεματα αξιοπιστιας ενος οχηματος που ουτε αυτοι που το φτιαξαν δεν ξερουν τι θα βγει.......
Τοσο σοβαρος εισαι.Οταν ελεγα πως καποιος που θελει να ανεβει σκαλοπατι απο το qq, μπορει να επιλεξει τιγκουαν, δεν εννοουσα καποιο με επιδοσεις κατω του μετριου στα 28000......
Ξερω πως σε καθε νημα θα συναντησω τις ....... Σου αλλα αυτο δε χρωστα τιποτα να κλειδωσει απο τις εμμονες σου.- Δε με νοιαζει τι εννοουσες και δε θα κατσω να ασχοληθω με τα ψυχολογικα του καθενος
- Εγω δε τον ξερω το κινητηρα και ουτε οι ταξιτζηδες που ο μισος στολος ειναι με τα οκταβια-ραπιντ 1.6tdi. Τωρα τι σχεση εχει το λογισμικο με την αποδεδειγμενη αξιοπιστια του ενας dusteρας αντιvw ξερει καλυτερα
- Βεβαιως και θα μιλαω για την επιλογη μου γιατι αποδειχτηκε απο τεστ και μετρησεις οτι:ειναι το ασφαλεστερο suv στη κατηγορια του (με αεροσακο γονατων,ενεργο καπο,διορθωση πορειας...)και με τα καλυτερα φρενα.
Εκει εκανες μοκο οταν σου εβαλα μετρησεις 100-0 απο το drive αναμεσα σε tig και x1 (εσυ διατυμπανιζες για τα κορυφαια της x1) οπου το 36,1 του tig εβγαινε καλυτερο απο την x1 με το mpack.
Εγω εκει βαζω την οικογενεια μου. Τοσο σοβαρος ειμαι. Εσυ? Ασε ξερω στο dacia με τον αξιοπιστο κινητηρα του. Αυτο μετραει πιο πολυ - Οταν ελεγες πως η επιλογη του tiguan 1.6 ειναι μια value λυση και τωρα το παιρνεις πισω επειδη εισαι κωλοτουμπας δε με αφορα
- Για τις προσωπικες επιθεσεις δε θα πω πολλα παρα μονο το εξης:σημασια εχει τι αξια εχει ο ανθρωπος που τις λεει.
Για μενα δινω το ελευθερο στους μοντ να σε αφηνουν να συνεχισεις το παραληρημα σου προς εμενα.
Υ.Σ. Πιο σοβαρος ειναι ενας αλλος που δηλωνει που μενει,τι δουλεια κανει,ποσα παιδια εχει,τι ηλικιες εχουν και ολα αυτα σε ενα δημοσιο φορουμ που μπαινει ο καθενας.
Αντε γεια
-
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Σου ξεφτιλίζει το μεταχειρισμένο με τόσο απότομες μειώσεις τιμών, αν και να σου πω εμείς που αγοράσαμε είμασταν οι βλάκες μην τυχόν και χάσουμε το κελεπούρι, που τρέχαμε να το πάρουμε παρά τις συνεχείς αυξήσεις τιμών.
Δεν θα συγχωρήσω στον ευατο μου που μεταξύ πρώτης προσφοράς απο το κεντρικό μεχρι τελικής παραγγελίας ενα μήνα μετα απο μεγαλο έμπορο του δικτύου, το αμάξι ειχε τσιμπήσει ενα 500αρικο και παρόλα αυτά τα έδωσα !!!Καιρό έχω να μπω εδώ μέσα. Τη χιλιόμετρα έχεις κάνει? Έβγαλε τίποτα θέματα? Κανείς που να είχε σοβαρά προβλήματα?
Δεν έχασες και τίποτα!
Λίγα εχω ακομα , δεν παω ταξίδια και ετσι δεν εχω πολλα ..
στα δυο χρονια ειμαι στα 13500.
Σοβαρά θέματα δεν εχω ουτε εχω διαβάσει κατι παλαβό.
Μικρο βλακείες ξενερωτικου χαρακτήρα αρκετές αλλα βλέποντας την κατάσταση στην αγορα αυτοκινητου όπως την κατάντησαν κανεις την πάπια, βαζεις μουσικουλα αν σε ενοχλούν οι τριγμοί/συντονισμός και προχωράς. -
Καλησπερα και χρονια πολλα.
Να πω κι εγω την αποψη μου κ τον προβληματισμο μου.
Αγορα 1.5 diesel Acenta Ιουνιο 2016 στα 23.500€ συνολο.
Εξι μηνες μετα κ 13.000χλμ στο κοντερ :
Τιμιο, Οικονομικο,Αξιοπιστο ( μαλλον),Ομορφο & καλη ποιοτητα κυλισης.
Επιδοσεις δεν θιγω, το πηρα λογω οικογενειας , ειχα SLK R171 ...οποτε τι να συγκρινω πηγα συνειδητοποιημενος!!! Ποιοτητα..οκ δεν τρελαινομαι για ανακυκλωμενα πλαστικα και φθηνα υφασματα αλλα ειπαμε...δεν συγκρινω!!
Αλλα ρε παιδια....τριζει!!!!
Τ Ρ Ι Ζ Ε Ι !!!! Αυτο το ταμπλο μου εχει κανει τα νευρα τσαταλια...τι βαραει εκει μεσα ο θεος κι η ψυχη τους...μα τοση προχειροτητα πια???
Πριν το στειλω απο κει που ηρθε....θα ζητησω στο σερβις των 15.000χλμ ( Ιωαννινα θα το παω) ξηλωμα ταμπλο κ σφιξιμο ΟΛΑ!! ( + τζαμια που παιζουν λιγο + αλλαγη καθρεφτη εσωτερικου που 'παιζει' και δε βλεπεις πισω)
Ερωτηση : Φτιαχνουν οι τριγμοι ή θα χασω το χρονο μου???
Thanks...Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Κώστα πατριωτάκι σε συμπονώ!
Καποια πράγματα φτιάχνουν αλλα η γενικότερη αισθηση φθηνής κατασκευής και η χαμηλή ποιότητα συναρμογής δεν θα φύγουν ποτε.
Δυστυχως εισαι και εσύ στη δικη μου κατηγορία που προσπαθήσαμε να κάνουμε βάσει specs καποιο downgrade και μας εχει καθίσει βαριά η μετάβαση. Για περισσότερα εχεις pm -
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Αλλα ρε παιδια....τριζει!!!!
Τ Ρ Ι Ζ Ε Ι !!!! Αυτο το ταμπλο μου εχει κανει τα νευρα τσαταλια...τι βαραει εκει μεσα ο θεος κι η ψυχη τους...μα τοση προχειροτητα πια???
Πριν το στειλω απο κει που ηρθε....θα ζητησω στο σερβις των 15.000χλμ ( Ιωαννινα θα το παω) ξηλωμα ταμπλο κ σφιξιμο ΟΛΑ!! ( + τζαμια που παιζουν λιγο + αλλαγη καθρεφτη εσωτερικου που 'παιζει' και δε βλεπεις πισω)
Ερωτηση : Φτιαχνουν οι τριγμοι ή θα χασω το χρονο μου???Το ταμπλό από κάτω δεν έχει κάποια επένδυση αφρώδους υλικού ώστε καλώδια, αεραγωγοί και υπόλοιπα πλαστικά να μην χτυπάνε όταν υπάρχει κάποια στρέβλωση.
Στην σύνδεση των αεραγωγών του ταμπλό υπάρχει η γνωστή μονωτική ταινία των αεροστόπ
Τα αποτελέσματα τα βλέπεις και τα ακούς καθημερινά.
Σε εμένα τρίζει από την αρχή το αριστερό μέρος του ταμπλό, εκεί που βρίσκεται ο μικρός αεραγωγός που στέλνει αέρα για το ξεθάμπωμα των παραθύρων. Επειδή εκεί μου έβαλαν από την αντιπροσωπεία και τον ενδείκτη των αισθητήρων παρκαρίσματος, στην αρχή πίστευα ότι αυτό έκανε τον θόρυβο.
Στην πορεία διαπίστωσα ότι έκανα λάθος και πως ο θόρυβος προερχόταν από το εσωτερικό του ταμπλό. Έβγαλα μόνος μου τον αεραγωγό και αντικατέστησα την μονωτική ταινία με άλλη, υφασμάτινη, πολύ καλύτερης ποιότητας. Ο θόρυβος μειώθηκε αρχικά, αλλά σύντομα επανήλθε.
Στην αντιπροσωπεία διαπίστωσαν το πρόβλημα και προς τιμήν τους, προσφέρθηκαν να κλείσουμε ένα ραντεβού ώστε οι τεχνικοί να λύσουν το ταμπλό και να εντοπίσουν την βλάβη. Και το μεγάλο ερώτημα είναι αυτό ακριβώς. Εμπιστεύεσαι τον Έλληνα μάστορα της αντιπροσωπείας, να σου ξηλώσει όλο το ταμπλό του αυτοκινήτου, μήπως και καταφέρει να σου βρει τον θόρυβο; Θα λυθεί το πρόβλημα ή θα προκύψουν και άλλοι θόρυβοι ή πιθανά προβλήματα από το ξήλωμα;
Επειδή δεν είχα χρόνο για να το αφήσω και επειδή δεν ήμουν και σίγουρος, τελικά άνοιξα μια μέρα τον αεραγωγό, έβαλα μια μικρή κινέζικη κάμερα/ ενδοσκόπιο που πήρα για αυτή την δουλειά, τσέκαρα τι υπάρχει στο εσωτερικό (καλώδια κλπ) και τελικά έριξα στο εσωτερικό αφρό πολυουρεθάνης χαμηλής διόγκωσης, ώστε να μην φουσκώσει και μου σκάσει κανένα ταμπλό. Ομολογούμενος ο θόρυβος μειώθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό (σχεδόν εξαλείφθηκε) αν και φοβάμαι πως σταδιακά αρχίζει να ξανά ακούγεται.
Οπότε ή θα ξαναβάλω αφρό ή στην χειρότερη, στο επόμενο service θα τους πω να το ξηλώσουν και ότι γίνει!
Γενικά πάντως, πιστεύω πως μελλοντικά από την στιγμή που επέλεξαν να μην βάλουν ηχομονωτικά στο εσωτερικό του ταμπλό, σταδιακά θα δημιουργούνται νέες πηγές θορύβου.
Πραγματικά κρίμα για την Nissan που λόγω της τσιγκουνιάς της στα μονωτικά υλικά, χαλάει την εικόνα ενός εξαιρετικού κατά τα άλλα αυτοκινήτου.
-
Οι κατασκευαστές όταν θελουν να μη χτυπάνε καλώδια
τα περιτυλίγουν με αντιθορυβική ταινία και δεματικα
προβλεπουν-προσαρμόζουν, στα εξαρτήματα επάνω, σταθερά σημεία υποδοχής και συγκράτησης των καλωδίων
σχεδιάζουν τη βέλτιστη διαδρομή της καλωδιοταινίας
τη στερεώνουν σταθερά με κατάλληλα αντιθορυβικά κλπις κατά μήκος της διαδρομής
κλπ κλπ.Πρόκειται για πολύ λεπτομερή δουλειά
για την οποία ο κατασκευαστής πρέπει συνειδητά να έχει καταβάλει την απαιτούμενη επιμέλεια.
Μιλώντας για τα καλώδια μόνο. -
Καταλαβα....
Οποτε το : ' ενα QQ καθε 60' ' αυτο εννοουν ε??
Οτι προλαβει να συναρμολογηθει, τα αλλα στα ...... μας! Σκεφτομουν μηνες τι να παρω σε crossover suv μεσαιου μεγεθους, σε λογικη τιμη ( γιατι πηγαινα για Χ1 σε Χline στυλ κι η αλλαγη στη φορολογια το εκτοξευσε ) και πηγα στο QQ μονο με τη λογικη.
Ειλικρινα αν ειχα μπει πρωτα εδω...ΔΕΝ θα προχωρουσα.
Με 12χλ που εδωσα το SLK + 4χλ ενα TDM θα πηγαινα σε μεταχειρισμενο premium ειτε βενζινη-γκαζι ειτε διλιτρο diesel.
Εχω απογοητευει πολυ και ΘΕΛΩ να ελπιζω οτι θα κανουν κατι για τους θορυβους...ας το περασουν ολο αφρολεξ στην τελικη κι ας τα πιασουν ολα με δεματικα ...δεν ξερω τι να πω!!!Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να επενδυθούν όλα τα καλώδια/καλωδιοταινίες με αντιθορυβική ταινία
πχ
Έπειτα πρέπει να στερεωθούν σε σταθερά σημεία, με κλιπσάκια επίσης αντιθορυβικά.
Οι φίσες να μην κουμπώνουν χαλαρά.
Κλπ κλπ.Το δυστύχημα είναι πως αυτή η δουλειά είναι ασύμφορη σε έτοιμο αυτοκίνητο.
Με αμφίβολα αποτελέσματα, όταν πολλά σημεία είναι δυσπρόσιτα-απρόσιτα.
Συν ότι ίσως γίνουν ζημιές. -
Πρώτη φορά μετά από σχεδόν 15000 χλμ χθες το πρωί με το αρκετό κρυο-χιονι άκουσα το πρωί που πήρα το αμάξι τριγμο από το ταμπλό μάλλον προς τα δεξιά κοντά στον αεραγωγο...
Επίσης πρώτη φορά άκουσα τον περίεργο που έχει αναφερθεί κατά το στρίψιμο του τιμονιού, ο οποίος μετά από λίγο δεν ξαναακουστηκε...Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Πρώτη φορά μετά από σχεδόν 15000 χλμ χθες το πρωί με το αρκετό κρυο-χιονι άκουσα το πρωί που πήρα το αμάξι τριγμο από το ταμπλό μάλλον προς τα δεξιά κοντά στον αεραγωγο...
Επίσης πρώτη φορά άκουσα τον περίεργο που έχει αναφερθεί κατά το στρίψιμο του τιμονιού, ο οποίος μετά από λίγο δεν ξαναακουστηκε...Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειναι δύσκολες οι θερμοκρασίες αυτές και πάντα τα πολυ κρύα δεν άρεσαν στο QQ...
Νissan Qashqai J11 [2014-__]