-
Περίπου 65 χιλιόμετρα και την προσφορά μου την έχω πάρει από Λάρισα, το αμάξι που είδα και οδήγησα δεν είχε τα έξτρα που με ενδιαφέρουν
-
Δύσκολο να βρείς αυτοκίνητο test drive με τα έξτρα που θές.
-
Ο χρήστης theo_dion έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Καινούργιος στο φόρουμ και θα ήθελα την απόψή σας.
Σκέφτομαι προς το τέλος του χρόνου να παραγγείλω την Χ1 sdrive 18i (κάνω περίπου 8000χιλ. το χρόνο κατα κύριο λόφω μέσα στη πόλη και τα ταξίδια μου σχεδόν αποκλειστικά σε Εγνατία) και θα ήθελα την γνώμη σας για τα έξτρα που σκέφτομαι να βάλω.
Από τα έξτρα ως must έχω μόνο την έκδοση advantage (που δίνει αυτόματο κλιματισμό-cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος-αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω) και τους αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός.
Σκέφτομαι να προσθέσω: φώτα LED-σπορ καθίσματα-δυναμικό έλεγχο απόσβεσης (EDC)-σειρόμενα πίσω καθίσματα-driving assistant.
Ποιά η γνώμη σας για αυτά τα έξτρα, αξίζουν τον κόπο?Καλησπέρα και καλωσήρθες στην παρέα!
Έχω το ίδιο sdrive 18i και προτείνω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ τα παρακάτω (τα έχω βάλει και αξίζουν τα παράλογα λεφτά τους):
-φώτα LED (άλλο εντελώς γίνεται το αμάξι και εμφανισιακά και πρακτικά)
-EDC
-συρόμενα καθίσματα (ΠΟΛΥ μεγαλύτερο πορτπαγκάζ γιατι ισιώνουν και οι πίσω πλάτες)
-μπρός-πίσω parktronic (πακέτο με αυτόματο παρκάρισμα)
-ΑΥΤΟΜΑΤΟ (άλλο εντελώς αμάξι οδηγικά)
-δερματίνη αντί υφάσματος (καθαρίζεται πανεύκολα)
-Πανοραμική οροφή (τί να λέμε)
-μήν κάνεις το λάθος που έκανα εγώ και βάλεις το γυαλιστερό μαύρο στο ταμπλό και πόρτες, βάλε το βουρτσιστό αλουμίνιο. Το γυαλιστερό είναι πάντα γεμάτο χνούδια παρά τα αντιστατικά πανάκια!
-18' Light alloy wheels Y-spoke style 566 .....ζαντάρες υπέροχες και στην ίδια τιμή
-λευκό.Το άν είναι υπερβολικά είναι άλλη συζήτηση! Επίσης πίεσε ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ τον πωλητή για επιπλέον εγγύηση πέραν των 2 χρόνων (εγώ πήρα άλλα 3 χρόνια), και συναγερμό και το λογισμικό για navi που μπαίνει πάνω στην απλή οθόνη που έχει. Πίεσε πάντως γιατί έχουν κωλοπιλάλα να ξεπουλήσουν μέσα στο 2016...
-
Φίλε Vasilis Constructor, να το χαίρεσαι αλλά με τον ίδιο εξοπλισμό αλλά αντι της πανοραμικής ,βάζει φίλος το navi pro και του βγαίνει στα 46000 χιλ ευρώ. Δεν υπάρχει μείωση τιμής όσο και τους έχουμε πιέσει και λογικά δεν αξίζει σε αυτά τα χρήματα το Χ1.
-
46000 για entry level μοντελο με 136 αλογα... Πρεπει πραγματικα να σου περισσευουν για να τα δωσεις.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
Φίλε Vasilis Constructor, να το χαίρεσαι αλλά με τον ίδιο εξοπλισμό αλλά αντι της πανοραμικής ,βάζει φίλος το navi pro και του βγαίνει στα 46000 χιλ ευρώ. Δεν υπάρχει μείωση τιμής όσο και τους έχουμε πιέσει και λογικά δεν αξίζει σε αυτά τα χρήματα το Χ1.Συμφωνώ οτι άν φτάσει 46.000 € , ΔΕΝ τα δίνεις για τη Χ1. ΟΚ. Εγώ την πήρα 35.600 € και έβαλα αυτά που θα δείς παρακάτω + επέκταση εγγύησης + GPS της BMW + συναγερμό + φιμέ κλπ. Παραγγελία έγινε πριν ακριβώς 1 χρόνο και το παρέλαβα 1/3/2016... Μου έκανε πιστεύω ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τιμή για ΟΛΑ αυτά τα εξτρά, αλλα ήταν γνωστός μου ο πωλητής.
HS11 X1 sDrive18i
Color 300 Alpine White
Upholstery KCSW Sensatec Black
Options 7HW xLine
255 Sport leather steering wheel
28C+ 18' Light alloy wheels Y-spoke style 566
4LU Int.trim finishers black high-gloss with highlight trim finishers Pearl Chrome
7LM Modell xLine
508+ Park Distance Control (PDC) front and rear
534 Automatic air conditioning
544 Cruise control with brake function
563 Lights package
1AG Larger-capacity fuel tank
1CA Internal Controlling Option
1CB Internal Controlling Option
205 Automatic transmission
230 EU-specific supplementary equipment
249 Multifunction for steering wheel
258 Tyres with emergency-run system
2PA Locking wheel bolts
2VB Tyre Pressure Indicator
2VG Performance Control
300 Emergency spare wheel
313 Exterior mirror package
3AA Roof rails black
402 Panorama glass roof
423 Floor mats in velour
428 Warning triangle
470 Child seat ISOFIX attachment
473 Armrest front
493 Storage compartment package
4FD Seat adjustment for rear seats
4NE Blow-by heater
502 Headlight washer system
548 Speedometer with kilometer reading
575 Additional 12-V power socket
5A4 LED headlights with extended contents
5AV Active Guard
5DD Car jack and wrench
5DP Park Assistant
698 Area Code 2 for DVD
6AC Emergency Call
6AE Teleservices
6S2 Language version Greek
7NW Service Inclusive -5 Jahre/60.000 km
8AE Greek/Owner's Handbook/Service Booklet
8AP Assembly jig
8KA Oil-maintenance interval 24 months/30,000 km
8S3 Automatic lock when driving away
8TF Active pedestrian protection -
πολύ καλή τιμή Βασίλη ! τούμπανο από εξοπλισμό. Με τέτοια προσφορά και εγώ θα την έπαιρνα...άλλα δε μετανιώνω και τα 400 nm ροπής του tiguan...καλές βόλτες.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Συγνώμη βρε παιδια, αλλα αυτοκίνητο φτιάχνεις ετσι με τόσους κωδικούς ή κατι αλλο; ειναι δυνατόν να μην μπερδευτεί άνθρωπος με τόσους κωδικούς και στο τέλος να μην ξεχάσει κατι ;
χάθηκε να βγάζουν και δυο τρία έτοιμα πακέτα;
Διδακτορικό στο automobile engineering πρέπει να εχεις ... -
+απειρο στον iceman.
Επισης ενας 1600αρης diesel με πανω κατω 160 αλογα θα απογειωνε την X1 σαν επιλογη. Οσο να ναι ενα τοσο θηριωδες και επιβλητικο αμαξωμα με 115 αλογακια φαινεται καπως και επισης το διλιτρο ειναι φοβος στη χωρα που ζουμε. -
Θεωρώ μεγάλη μαγκιά της κάθε BMW που επιτρέπει στον καταναλωτή να παραμετροποιεί τις ανάγκες του.
Η παραμετροποίηση είναι ένα κόστος για τον κατασκευαστή-εμπορο
και ένα όφελος για τον καταναλωτή που τη χρειάζεται.Για το λόγο αυτό η παραμετροποίηση δεν απαντάται σε όλη την αγορά
αλλά συγκαλύπτεται πίσω από επίπεδα εξοπλισμού στην καλύτερη περίπτωση
στη δε χειρότερη δεν προσφέρεται καν.Στα ανώτερα κλιμάκια της αγοράς
τόσο η παραμετροποίηση όσο και η μακριά λίστα εξοπλισμού κάνουν τη διαφορά.Καλύτερα λοιπόν τη διαφορά αυτή να την επιλέγει ο καταναλωτής με τα γούστα του
παρά να περιορίζεται από τα γούστα και τις στοχεύσεις του εκάστοτε εισαγωγέα. -
Θα μας τρελάνετε!!!!
Σε ένα topic γκρινιάζετε γιατί προσφέρονται μόνο πακέτα και όχι εξατομικευμένες επιλογές και σε άλλο γιατί προσφέρονται μόνο εξατομικευμένες επιλογές και όχι πακέταΟκ μάλλον η χρυσή τομή πρέπει να είναι κάπου στη μέση αλλά ο κάθε εισαγωγέας κάνει τις επιλογές του
-
Μια φορά εγώ γκρινιάζω για τον εξοπλισμό σε πακέτα.
Και δεν έχω γκρινιάξει πουθενά για το αντίθετο. -
Νομίζω όλοι οι γερμανοί προσφέρουν μεμονωμένα και σε πακέτα τα extras τους, προφανώς όχι όλα, αυτό δεν γίνεται. Πλέον έχουν αρχίσει και το κάνουν και κάποιοι άλλοι, αφού το bundling (πακέτο με χαμηλότερη συνολική τιμή από ότι οι επιμέρους τιμές) είναι προσοδοφόρο για όλους, οπότε όλοι προς τα εκεί φαίνεται να πηγαίνουν.
-
Και εγώ γκρινιάζω για τα πακέτα και είμαι υπέρ της εξατομίκευσης.
Επίσης, πλέον η BMW προσφέρει και πακέτα εξοπλισμού (σε χαμηλότερη τιμή), απλά στον αναλυτικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου όλος ο εξοπλισμός φαίνεται ξεχωριστά και όχι ως πακέτο (γιατί έτσι είναι η διαδικασία παραγωγής του εργοστασίου).
-
Νομίζω και εγώ ότι το καλύτερο είναι να δίνονται και μεμονωμένα και σε πακέτα με καλύτερες τιμές...
Για την bmw ιδίως επιβάλλεται να υπάρχουν πιο λογικές τιμές στον εξοπλισμό παρά το γεγονός ότι απευθύνεται κυρίως σε 'βαριά πορτοφόλια'...
Βέβαια, ακόμη θυμάμαι το σύστημα πλοήγησης στα 1300 περίπου ευρώ και μετά από ένα μήνα σε προσφορά στα 650... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Βέβαια, ακόμη θυμάμαι το σύστημα πλοήγησης στα 1300 περίπου ευρώ και μετά από ένα μήνα σε προσφορά στα 650...Δεν είναι όμως το ίδιο Βασίλη.
Τα 1.300 είναι το εργοστασιακό Business, τα 650 είναι aftermarket με την βούλα της BMW, αλλά ΔΕΝ είναι ίδιο με το εργοστασιακό.
-
αλήθεια;;
νόμιζα ότι ήταν προσφορά του ίδιου! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
αλήθεια;;
νόμιζα ότι ήταν προσφορά του ίδιου!Δυστυχώς όχι (το είχα ψάξει για το δικό μου αλλά δεν έμπαινε)...είναι aftermarket, αρκετά καλή υλοποίηση αλλά δεν είναι σαν το εργοστασιακό (και επίσης χάνεις το ντουλαπάκι αφού εκεί μπαίνει η μονάδα πλοήγησης) και έχει και λιγότερες δυνατότητες. Το Εργοστασιακό γίνεται να μπεί μετά (όχι επίσημα όμως), αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο. Για το δικό μου, με όλα τα ανταλλακτικά από εξωτερικό, θέλω €3.000-3.500 για το professional!!
-
Ειτε 1300 ειτε 650 ενα τετοιο συστημα να κατασκευαστει στοιχιζει πανω κατω 200-300€. Τα υπολοιπα ειναι κερδος και λοιπα εξοδα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
αλήθεια;;
νόμιζα ότι ήταν προσφορά του ίδιου!Δυστυχώς όχι (το είχα ψάξει για το δικό μου αλλά δεν έμπαινε)...είναι aftermarket, αρκετά καλή υλοποίηση αλλά δεν είναι σαν το εργοστασιακό (και επίσης χάνεις το ντουλαπάκι αφού εκεί μπαίνει η μονάδα πλοήγησης) και έχει και λιγότερες δυνατότητες. Το Εργοστασιακό γίνεται να μπεί μετά (όχι επίσημα όμως), αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο. Για το δικό μου, με όλα τα ανταλλακτικά από εξωτερικό, θέλω €3.000-3.500 για το professional!!
Μόνο για πλοήγηση δεν αξίζει τον κόπο να δώσεις τόσα χρήματα. Βασικά δεν θα έδινα πάνω από 600 ευρώ για τίποτα και αν θα έβαζα κάτι θα ήθελα να έχει τα πάντα πάνω : gps, bluetooth, radio, tv, usb - mp3, κάμερα οπισθοπορείας...
BMW X1 2016