-
Πιο μαλακισμενο σύστημα δεν υπάρχει. Όπως το νέο ασφαλιστικό και φορολογικό, όπου πάνε να βάλουν νούμερα τα νούμερα της πρώτης φοράς τα έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους.
-
Και ακόμα πιο οριακή τιμολόγηση έχει το SX4, δείτε στο thread του να δείτε εκεί οριακές τιμές και αλλαγή κλίμακας ακόμα και με απλό χρώμα
-
Όντως είναι ηλίθιο το σύστημα, με τελείως αυθαίρετες κλίμακες (τόσο τιμών όσο και φόρου) το οποίο στερείται οποιασδήποτε λογικής!! Πραγματικά όποιος το σκέφτηκε αυτό το σύστημα πρέπει να είναι πολύ διεστραμένος.... για να βγάλεις τιμή αυτοκινήτου θές ολόκληρη φόρμουλα!
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Όχι, έχει την μικρή 5αρα touch screen με το απλό σύστημα, όσο το έψαξα δεν είδα να υπάρχει κάποιου κάποιο κουμπί ή menu για σύνδεση Mirror/Full Link. Για το MediaPlus (8αρα οθόνη + εισόδους/εξόδους) θέλει 350€ αν θυμάμαι καλά, και το FullLink (που προϋποθέτει ύπαρξη του MediaPlus) είναι άλλα 153€ νομίζω. Σύνολο βγαίνει 503€, ενώ π.χ. το 1.0Style έχει περιθώριο 485€ πριν αλλάξει κλίμακα. Άρα αν βάλεις το FullLink για 15€ ανεβαίνει κλίμακα και φορτώνεται +2500€ φόρουςΚαμία τσαχπινιά για να μπει το full link aftermarket δεν παιζει
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Καμία τσαχπινιά για να μπει το full link aftermarket δεν παιζειΑν δεν αλλάζουν οι καλωδιώσεις -που υποπτεύομαι ότι αλλάζουν μεταξύ μικρής και μεγάλης οθόνης- τότε θα είναι ένα απλό 'βγάλε-βάλε'. Αυτό με την μεγάλη οθόνη λογικά θα είναι εύκολο και -σχετικά- φθηνό, αλλά και με τη μικρή θα γίνεται, απλώς θα πρέπει να αγοράσεις retail price και τη μεγάλη οθόνη, συν να περαστούν και όλες οι καλωδιώσεις για τα διάφορα in-out....
-
Μπελαλιδικο αυτο.εγω έλεγα να βάλει κάποιος μόνο την μεγαλη οθόνη έξτρα για να μην ανεβεί φορολογική κλίμακα και να μπει σε 2ο χρόνο στην αντιπροσωπεία το full link.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όχι, έχει την μικρή 5αρα touch screen με το απλό σύστημα, όσο το έψαξα δεν είδα να υπάρχει κάποιου κάποιο κουμπί ή menu για σύνδεση Mirror/Full Link. Για το MediaPlus (8αρα οθόνη + εισόδους/εξόδους) θέλει 350€ αν θυμάμαι καλά, και το FullLink (που προϋποθέτει ύπαρξη του MediaPlus) είναι άλλα 153€ νομίζω. Σύνολο βγαίνει 503€, ενώ π.χ. το 1.0Style έχει περιθώριο 485€ πριν αλλάξει κλίμακα. Άρα αν βάλεις το FullLink για 15€ ανεβαίνει κλίμακα και φορτώνεται +2500€ φόρους
Καμία τσαχπινιά για να μπει το full link aftermarket δεν παιζει
Και δηλαδή δε σου κάνουν έκπτωση 10 ευρώ για να μην ανέβει κλίμακα (15 χωρίς φόρους);
-
Δεν είναι έτσι ακριβώς....
Με το σκεπτικό σου όλοι εκπτώσεις θα έκαναν για να μην πληρώνουν φόρους [emoji3] [emoji3] -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Μπελαλιδικο αυτο.εγω έλεγα να βάλει κάποιος μόνο την μεγαλη οθόνη έξτρα για να μην ανεβεί φορολογική κλίμακα και να μπει σε 2ο χρόνο στην αντιπροσωπεία το full link.Αυτό λέω και εγώ, ότι αν μπει το MediaPlus,υποθέτω ότι οι καλωδιώσεις θα είναι όλες εκεί, άρα μετά θα είναι πιο απλό/εύκολο/φθηνό να μπει σε μεταγενέστερο στάδιο το FullLink. Είναι 99% σίγουρο ότι ούτε οι ίδιοι στη SEAT δεν θα ξέρουν να το απαντήσουν. Δεδομένο πάντως είναι ότι το MediaPlus χρειάζεται, η 5αρα είναι πολύ μικρή για το ταμπλώ και τα επιπλέον In/out είναι πολύ χρήσιμα.
Και δηλαδή δε σου κάνουν έκπτωση 10 ευρώ για να μην ανέβει κλίμακα (15 χωρίς φόρους);
Τι να σου πω, εκεί που υπολογίζουμε τελικά ότι για 15€ περνάει στην επόμενη κλίμακα, περίμενα σχεδόν αυτόματα το σχόλιο 'ε καλά, εδώ θα δούμε τι θα κάνουμε'....αλλά εις μάτην, ήταν λες και το ποσό χαράχτηκε με laser σε γρανίτη
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Δεν είναι έτσι ακριβώς....
Με το σκεπτικό σου όλοι εκπτώσεις θα έκαναν για να μην πληρώνουν φόρους [emoji3] [emoji3]Δε μιλάμε για μεγάλη έκπτωση. Στην τσέπη η εταιρία θα βάλει 19999. Αν είναι για να πάρει 20008 (ξέρω 'γω) να χάσει την πώληση, δεν αξίζει να βάλει τη διαφορά;
Εσύ αν είχες την αντιπροσωπεία, δεν θα το έκανες; -
Το μικρό ή μεγάλο ειναι σχετικό.
Με τη λογική του οτι τα 15 ειναι λίγα, λίγα μπορεί να θεωρηθούν και τα 30 και τα 50 και τα 100 ...Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Και δηλαδή δε σου κάνουν έκπτωση 10 ευρώ για να μην ανέβει κλίμακα (15 χωρίς φόρους);
Τι να σου πω, εκεί που υπολογίζουμε τελικά ότι για 15€ περνάει στην επόμενη κλίμακα, περίμενα σχεδόν αυτόματα το σχόλιο 'ε καλά, εδώ θα δούμε τι θα κάνουμε'....αλλά εις μάτην, ήταν λες και το ποσό χαράχτηκε με laser σε γρανίτη
Εγώ από εκεί θα ξεκινούσα την κουβέντα πάντως. Να υποθέσω για Βελμάρ μιλάμε; Κάνε και καμιά βόλτα από ανταγωνιστή, όσες φορές έχω ψωνίσει από αυτούς (και δεν είναι λίγες) έκαναν πάντα price match. Μιλάμε για αστείο ποσό σε κάθε περίπτωση
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Το μικρό ή μεγάλο ειναι σχετικό.
Με τη λογική του οτι τα 15 ειναι λίγα, λίγα μπορεί να θεωρηθούν και τα 30 και τα 50 και τα 100 ...Sent from my iPad using Tapatalk
Η κάθε εταιρία θα κρίνει τι είναι λίγο και τι είναι πολύ. Στην προκειμένη περίπτωση πάντως μιλάμε για 10 ευρώ.
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Εγώ από εκεί θα ξεκινούσα την κουβέντα πάντως. Να υποθέσω για Βελμάρ μιλάμε; Κάνε και καμιά βόλτα από ανταγωνιστή, όσες φορές έχω ψωνίσει από αυτούς (και δεν είναι λίγες) έκαναν πάντα price match. Μιλάμε για αστείο ποσό σε κάθε περίπτωσηΝαι Βελμάρ, είναι ούτε 3' από το σπίτι μου. Είχα πάει και για το Ibiza και για το Leon εκεί, είναι μεν φιλικοί και συζητήσιμοι, αλλά με το Ateca φαίνονται λίγο πιο 'κουμπωμένοι'. Ίσως γιατί είναι φρέσκο, ίσως γιατί πουλάει -από ότι φαίνεται- πολύ καλά και δεν χρειάζεται να κάνουν ματσακονιές, ίσως, ίσως....Πάντως είναι οι μοναδικοί που μου πρότειναν από μόνοι τους να δουν τη C5 για εκτίμηση (ανταλλαγή), πάντα διαθέσιμοι για test-drive, φαίνονται καλά παιδιά και προσπαθούν, απλά εδώ με την τιμολόγηση ίσως είναι και πάνω από τις αρμοδιότητές τους (?).
Πάντως για το συγκεκριμένο θέμα, επειδή για το FullLink ο κατάλογος αναφέρει καθαρά ότι απαιτείται MediaPlus, είναι πολύ πιθανό να μπορεί να μπει η μεγάλη οθόνη στην παραγγελία (για να μην πληρωθεί διπλά αργότερα), και ακολούθως να μπει το FullLink εδώ, γλυτώνοντας τον extra φόρο...
Το πρόβλημά μου είναι ότι και οι δύο εκδόσεις, με την προσθήκη του FullLink, για διαφορά 20-30€ αξία προ φόρων, φορτώνονται +2-3Κ€ φόρους, και είναι κάτι που το θέλω οπωσδήποτε. Οπότε αν δεν λάβω κάποια εγγύηση από τη Βελμάρ ότι μπαίνει όντως μετά, είναι σοβαρό μείον του Ateca για μένα προσωπικά...
-
Μπορεί όντως να μην μπορούν να επηρεάσουν την επίσημη τιμή λιανικής, αλλιώς είναι παράλογο, μιλάμε για κάτω από το κόστος του 'συναγερμού δώρο' που ευγενικά αρνείσαι
Γενικώς εγώ πάντως είμαι πολλά χρόνια ευχαριστημένος πελάτης τους (σε τρεις διαφορετικές μάρκες) και στην αγορά και στα σέρβις. Πάντα μου έχουν κάνει έκπτωση πάντως, ίσως να έχουν αλλάξει τα πράγματα, δεν ξέρω.Αυτό που λες για την μερική εργοστασιακή εγκατάσταση έχει βάση σαν σενάριο πάντως.
Γενικά πάντως προσωπικά δεν θα ξαναβάλω μη εργοστασιακό εξοπλισμό. Γίνεται ελαφρώς κουδουνίστρα το αυτοκίνητο μετά. -
Δεν ειναι απλη η υποθεση η εκπτωση για αποφυγη φορου, γιατι οι τιμες λιανικης ειναι κατατεθομενες στο υπουργειο, οποτε σε ενδεχομενο ελεγχο θα πληρωσουν τεραστιο προστιμο ως φοροδιαφυγη!!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν ειναι απλη η υποθεση η εκπτωση για αποφυγη φορου, γιατι οι τιμες λιανικης ειναι κατατεθομενες στο υπουργειο, οποτε σε ενδεχομενο ελεγχο θα πληρωσουν τεραστιο προστιμο ως φοροδιαφυγη!!!Δε μίλησε κανείς για απάτη. Αντί να στείλουν στο τελωνείο 20001, να στείλουν 19999 και να εισπράξουν και τόσο. Καμία απάτη, καμία φοροδιαφυγή.
-
Μαλλον δεν εγινα κατανοητος! Η τιμη λιανικης καθως και το κοστος του εξτρα εξοπλισμου ειναι κατατεθιμένα στο υπουργειο. Οποτε για να αλλαξει η τιμη λιανικης πρεπει να αλλαξει απο τον εισαγωγέα (μιλαμε για τιμη λιανικης, οχι εμπορικη αξια...δεν εχει σχεση με εκτελωνισμο!) οπως εκανε πχ η bmw, nissan κλπ. Εαν αλλαξει απο τον εμπορο και διαφερει απο την τιμη που εχει το υπουργειο, τοτε θεωρειται φοροδιαφυγη...τοσο απλα!
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Μπορεί όντως να μην μπορούν να επηρεάσουν την επίσημη τιμή λιανικής, αλλιώς είναι παράλογο, μιλάμε για κάτω από το κόστος του 'συναγερμού δώρο' που ευγενικά αρνείσαι
Γενικώς εγώ πάντως είμαι πολλά χρόνια ευχαριστημένος πελάτης τους (σε τρεις διαφορετικές μάρκες) και στην αγορά και στα σέρβις. Πάντα μου έχουν κάνει έκπτωση πάντως, ίσως να έχουν αλλάξει τα πράγματα, δεν ξέρω.Αυτό που λες για την μερική εργοστασιακή εγκατάσταση έχει βάση σαν σενάριο πάντως.
Γενικά πάντως προσωπικά δεν θα ξαναβάλω μη εργοστασιακό εξοπλισμό. Γίνεται ελαφρώς κουδουνίστρα το αυτοκίνητο μετά.Τα διάφορα δώρα που κάνουν είναι είτε aftermarket (παρκοραντάρ, συναγερμοί κλπ), είτε αξεσουάρ που έχουν ξεχωριστούς κωδικούς (πατάκια, σκάφες πορτμπαγκάζ, τσαντάκια εργαλείων ή πρώτων βοηθειών κλπ). Δηλαδή δεν είναι εξαρτήματα που τοποθετούνται είτε στο εργοστάσιο είτε στο συνεργείο. Πόσο μάλλον κάτι που έχει δηλωθεί και κατατεθεί ως επίσημος τιμοκατάλογος στην Εφορία και στο Τελωνείο. Γι'αυτό και δεν μπορούν να κάνουν πολλά -ή και τίποτα. Όσο για αυτό που είπα πιο πριν, αν ήξεραν ότι γίνεται και εδώ στο συνεργείο τους, θα μου έλεγε 'κάτι θα κάνουμε', ήτοι να το πληρώσω στην παραγγελία, και αυτοί να το εγκαταστήσουν Ελλάδα (όπως π.χ. είχα κάνει με το MP3 στο RX8).
Όσο για το FullLink, κατά 99% θα είναι μόνο software, άρα δεν νομίζω να χρειάζεται να ξεβιδωθεί ούτε μια βίδα. Απλά συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζονται και ρυθμίσεις/ενεργοποιήσεις στα διάφορα εγκεφαλάκια, που πιθανότατα να είναι κλειδωμένα από το εργοστάσιο (παθών και μαθών με τη C5). Γι'αυτό και λέω ότι ούτε στη SEAT θα ξέρουν, αλλά ούτε και εγώ θα προχωρήσω αν δεν πάρω κάποια επιβεβαίωση ότι γίνεται.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μαλλον δεν εγινα κατανοητος! Η τιμη λιανικης καθως και το κοστος του εξτρα εξοπλισμου ειναι κατατεθιμένα στο υπουργειο. Οποτε για να αλλαξει η τιμη λιανικης πρεπει να αλλαξει απο τον εισαγωγέα (μιλαμε για τιμη λιανικης, οχι εμπορικη αξια...δεν εχει σχεση με εκτελωνισμο!) οπως εκανε πχ η bmw, nissan κλπ. Εαν αλλαξει απο τον εμπορο και διαφερει απο την τιμη που εχει το υπουργειο, τοτε θεωρειται φοροδιαφυγη...τοσο απλα!ΟΚ, δηλαδή στην Ελλάδα δεν θα ξαναϋπάρξει έκπτωση; Όλοι θα αγοράζουμε το ίδιο αυτοκίνητο στην ίδια ακριβώς τιμή; Κάτι δεν μου πάει καλά...
Seat Ateca