-
Επειδη διαβασα διαφορα αυτες τις μερες στο φορουμ ηθελα να ρωτησω καποιον κατοχο εαν ξερει το 100-0 ποσο ειναι στην Χ1; Ειχα νομιζω καπου δει πως με τα runflat ειναι μολις 37μ για τη διχιλιαρη των 190 ιππων ενω ο βασικος της ανταγωνιστης ηταν στα 38,1μ .Γνωριζετε τελικα τι ισχυει;
-
Σας ελειψα ; Τι μου κανετε ; Καλα μου εισαστε ;
Λοιπον βλεπω παρα πολλες καινουργιες Χ1 στο δρομο... απο το κεντρο σε κατι στενακια , μεχρι και στις πιο 'ακριβες' περιοχες !! Απολαυση για το ματι το αυτοκινητο! Οσο το συγκρινω και με το δικο μου αν βαλω το ενα διπλα στο αλλο δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα αλλα αν το δω αναμεσα σε πιο συμβατικα οχηματα ειναι κτηνος με την καλη εννοια !
Και οσο περναει ο καιρος εχω την αισθηση οτι ειναι απο τα λιγα οχηματα εκει εξω που του πανε ολα τα χρωματα.
Για τον φιλο george που ψαχνεται... Οι δυο Βασιληδες τα λενε ωραια !
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Επειδη διαβασα διαφορα αυτες τις μερες στο φορουμ ηθελα να ρωτησω καποιον κατοχο εαν ξερει το 100-0 ποσο ειναι στην Χ1; Ειχα νομιζω καπου δει πως με τα runflat ειναι μολις 37μ για τη διχιλιαρη των 190 ιππων ενω ο βασικος της ανταγωνιστης ηταν στα 38,1μ .Γνωριζετε τελικα τι ισχυει;Σπύρο καλημέρα!
Βρήκα αυτό:
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... _23598.aspΣτην πράξη, η BMW X1 δείχνει με το καλημέρα τον σπορτίφ προσανατολισμό της χάρη στο μεστό σε αίσθηση τιμόνι και από το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου με τη σφιχτή ανάρτηση και την άψογη σε λειτουργία τετρακίνηση, που φροντίζει πάνω από όλα ώστε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Από την άλλη πλευρά βέβαια, η σφιχτή ανάρτηση μετριάζει τα επίπεδα της άνεσης και την ποιότητα κύλισης σε οδόστρωμα με ανωμαλίες. Σε καλό οδόστρωμα όμως η X1 ταξιδεύει εξαιρετικά ήσυχα και ταυτόχρονα εμπνέει απόλυτη σιγουριά με το all weather κράτημα, τον άριστο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος από την ανάρτηση, τη μικρή κλίση **και τα εξαιρετικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,8 μ.) **
Από την άλλη, το Tiguan προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης, χωρίς να είναι πλαδαρό ή να γέρνει έντονα. Οι αναρτήσεις καταπίνουν τις κακοτεχνίες χωρίς να θορυβούν και χωρίς να δείχνουν τάσεις ενδοτικότητας. Το ταξίδι είναι εξαιρετικά ευχάριστο, αφού μένεις κυριολεκτικά ατσαλάκωτος ακόμη και μετά από πολλές ώρες πίσω από τιμόνι. και το αυτοκίνητο εμφανίζει ιδιαίτερη σταθερότητα. Ακόμη και σε πιο «κλειστές» διαδρομές, το Tiguan δεν ιδρώνει με την τετρακίνηση να απογειώνει την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες και το τιμόνι, αν και ελαφρύ, να είναι καλοζυγισμένο και ακριβές. Πολύ καλά είναι και τα φρένα, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 37,5 μ.).
-
Ειχα νομιζω καπου δει πως με τα runflat ειναι μολις 37μ για τη διχιλιαρη των 190 ιππων ενω ο βασικος της ανταγωνιστης ηταν στα 38,1μ .Γνωριζετε τελικα τι ισχυει;
Για την GLA (αν και δεν ειναι τοσο SUV) λες ή το Q3 (και αυτο με δυσκολια);
γιατι τα υπολοιπα ουτε καν!
-
http://www.gocar.gr/test-drives/test/16 ... e_20d.html
ΔΟΚΙΜΗ: BMW X1 xDrive20d
Νέα ήθη, νέα έθιμα, από την BMW που παρουσιάζει τη νέα X1Η νέα X1 άλλαξε. Εντελώς! Δεν συνεχίζει από εκεί που η προηγούμενη γενιά έμεινε, αλλά χαράσσει έναν καινούργιο δρόμο, κάτι που διακρίνεις από την πρώτη κιόλας ματιά. Πιο μεγάλη, πιο τετράγωνη, με μικρότερους προβόλους και σημαντικά πιο μαζεμένο εμπρός μέρος. Βλέπετε, σε αυτή τη γενιά ο κινητήρας άλλαξε διάταξη και είναι τοποθετημένος εγκάρσια, αντί κατά τον διαμήκη άξονα που ήταν στην προηγούμενη γενιά.
BMW X(ένα) σε όλα
Πατώντας στη νέα πλατφόρμα που πρώτη χρησιμοποίησε η Σειρά 2 Active Tourer, το πρώτο πολυχρηστικό όχημα της BMW, η νέα X1 έχει τη μετάδοση της κίνηση στους εμπρός τροχούς, όσον αφορά τις δικίνητες της εκδόσεις, δημιουργώντας ρήξη με το παρελθόν και τις αρχές της γερμανικής φίρμας που θέλει τα μοντέλα της, ακόμα και τα μικρά - βλέπε Σειρά 1 - να είναι πισωκίνητα.
Ο στόχος των μηχανικών της φίρμας δεν είναι άλλος από τη δημιουργία μιας πιο άνετης καμπίνας για τους επιβάτες, αλλά παράλληλα και ενός πιο επιθετικού σχήματος. Με την πρώτη κιόλας ματιά διαπιστώνεις ότι η νέα X1 είναι πιο αρμονική, πιο… SUV. Έγινε 15 mm πιο «κοντή» σε μήκος (4.439 mm), αλλά πήρε 23 mm στο πολυπόθητο για τους επιβάτες πλάτος (1.821 mm) και αυξήθηκε κατά 53 mm το ύψος της (1.598 mm), ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.670 mm.
Το μακρύ εμπρός καπό που είχε η προηγούμενη γενιά λόγω διάταξης του κινητήρα, έγινε μικρότερο, χαρίζοντας μεγαλύτερη ευρυχωρία στον οδηγό που κάθεται 37 mm πιο ψηλά, έχοντας πιο εποπτική θέση. Κερδισμένοι βγήκαν και οι πίσω επιβάτες, που έχουν στη διάθεσή τους 36 mm περισσότερα για τα πόδια τους, τα οποία φτάνουν, αν τραβήξεις τα πίσω ρυθμιζόμενα καθίσματα, μέχρι και τα 66 mm.
Μεγαλύτερος και πιο πρακτικός είναι πλέον και ο χώρος αποσκευών, με 505 λίτρα, δηλαδή 85 περισσότερα από αυτά της προηγούμενης γενιάς, ενώ ακόμα μεγαλύτερη γίνεται η διαφορά (+200 λίτρα) με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα με το συνολικό όγκο σε αυτή την περίπτωση να φτάνει τα 1.550 λίτρα. Το ψηλό κατώφλι είναι το μόνο, σχετικά αρνητικό, αφού κάνει δυσκολότερη τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου βάρους. Από την άλλη το διπλό πάτωμα φιλοξενεί και κρατά απομονωμένα αρκετά αντικείμενα και όχι απαραίτητα μικρού μεγέθους.Poetry in Motion
Ο κινητήρας που φοράει η τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής μας είναι ο 2λιτρος τούρμπο diesel με άμεσο ψεκασμό common rail και απόδοση 190 ίππων στις 4.000 rpm και 400 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα στο σύνολό τους από τις 1.750 έως τις 2.500 rpm. Δύναμη αρκετή για να κινήσει σε ρυθμούς… GTi το μεγάλο και βαρύ αμάξωμα της Χ1 που ζυγίζει σχεδόν 1.600 κιλά. Οι απόλυτες επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 7,6 sec και τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 219 km/h.
Στην πράξη, τα πράγματα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, αφού η X1 με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων Steptronic επιταχύνει χωρίς κόπο από πολύ χαμηλά και αδιαφορώντας για την ταχύτητα που αναγράφει το οδόμετρο. Βλέπεις, μπορεί να μην της φαίνεται, αλλά η νέα X1 έχει εντυπωσιακό αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,28, που θα ζήλευαν αρκετά αυτοκίνητα και δεν αναφερόμαστε μόνο σε SUV. Κάτι που απολαμβάνεις στο ταξίδι, τόσο σε ησυχία, που προσφέρει η καμπίνα στους επιβάτες, όσο και σε επίπεδο κατανάλωσης. Τιμές κοντά στα 6 lt/100 km είναι απόλυτα εφικτές ακόμα και με ταχύτητες αρκετά πάνω από το… όριο. Μέσα στην πόλη η τιμή αυτή θα ανέβει περίπου 2 lt/100 km, μένοντας σε κάθε περίπτωση κάτω από τα 10 lt/100 km.My precious
Η «δική μας» 20d με τα διακριτικά xDrive διαθέτει το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, με ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο ενός πολύδισκου συμπλέκτη που μοιράζει τη ροπή ανάμεσα στους δυο άξονες, ανάλογα με την περίσταση. Με αυτό τον τρόπο εξοικονόμησαν βάρος, ενώ με την απουσία του τούνελ μετάδοσης απελευθέρωσαν χώρο για τους επιβάτες, όπως σας προαναφέραμε. Με καθαρή απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 183 mm, η Χ1 διαθέτει σε θεωρητικό επίπεδο τις προδιαγραφές να κινηθεί και εκτός δρόμου.
Ένα πατημένο χώμα δεν είναι υπερβολή, ακόμα και γι' αυτή τη σπορ κατασκευή με τη σφιχτή ανάρτηση και τον ασφάλτινο προσανατολισμό. Αρκεί να αντέχει η καρδιά σου στα χτυπήματα της ανάρτησης στις κακοτράχαλες διαδρομές. Δύσκολα, κάποιος που έχει δώσει κάτι παραπάνω από τα 40.000 ευρώ που στοιχίζει η βασική έκδοση της X1 xDrive20d, θα βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο εκτός από το φυσικό του περιβάλλον, που είναι η άσφαλτος, ακόμα και αυτή με τις πολλές στροφές.
Εκεί η X1 είναι πραγματικά ικανή και το αποδεικνύει από την πρώτη κιόλας στροφή. Σφιχτή, με καλή ισορροπία, όπως εξάλλου κάθε BMW, δεν θα σε τρομάξει ακόμα και αν υπερβάλεις. Επιλέγοντας τη Sport λειτουργία, ο κινητήρας ανεβάζει στροφές, το κιβώτιο ξυπνάει και είναι έτοιμο να ανεβάσει ή να κατεβάσει αστραπιαία μόνο με τη σκέψη, ή αν θέλεις με το άγγιγμα των paddles που βρίσκονται πίσω από το όμορφο τιμόνι, με τη χοντρή δερμάτινη στεφάνη.
Η Χ1 κρύβει το βάρος και τον όγκο της, γίνεται «ελαφρύτερη», χωρίς ωστόσο να απαιτεί το μέγιστο των δυνατοτήτων της για να κινηθεί σβέλτα. Σε βοηθάει με τον φιλικό της χαρακτήρα να καλύψεις μεγάλες αποστάσεις, με άνεση που συγκρίνεται με αυτή του… σπιτιού σου. Της λείπει αυτό το «κάτι» παραπάνω για να πάρει τον τίτλο του σπορ, αλλά αυτό μάλλον δεν έγινε τυχαία. Πλησιάζει πιο πολύ στη φιλοσοφία μιας X3 παρά της πιο σκληροπυρηνικής X4, δημιουργώντας ένα σαφή διαχωρισμό ανάμεσα στη γκάμα των μοντέλων με τα διακριτικά X της BMW. -
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Σας ελειψα ; Τι μου κανετε ; Καλα μου εισαστε ;Λοιπον βλεπω παρα πολλες καινουργιες Χ1 στο δρομο... απο το κεντρο σε κατι στενακια , μεχρι και στις πιο 'ακριβες' περιοχες !! Απολαυση για το ματι το αυτοκινητο! Οσο το συγκρινω και με το δικο μου αν βαλω το ενα διπλα στο αλλο δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα αλλα αν το δω αναμεσα σε πιο συμβατικα οχηματα ειναι κτηνος με την καλη εννοια !
Και οσο περναει ο καιρος εχω την αισθηση οτι ειναι απο τα λιγα οχηματα εκει εξω που του πανε ολα τα χρωματα.
Για τον φιλο george που ψαχνεται... Οι δυο Βασιληδες τα λενε ωραια !
Μας έλειψες Μήτσο!!
Τι λέει το Renegade?
Έμαθα ότι μπαίνεις με...πολλά στις στροφές!! -
*Off Topic'
Βγάλανε νέο άλμπουμ οι Metallica....ήταν απασχολημένος ο Δημήτρης! -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
*Off Topic'
Βγάλανε νέο άλμπουμ οι Metallica....ήταν απασχολημένος ο Δημήτρης!τι εννοείς ΗΤΑΝ;;;;
Το 2018 θα τον ξαναδούμε!! -
Αχαχαχα!!! Σωστά....
-
Καλημερα σε ολους! Βασιλη τελικα στο drive ειχα δει την τιμη των 37 μ ενω για το tiguan πολυ καλη επισης ειναι η τιμη 38,1 μ. Το δικο μου αντιστοιχα παιζει στα 40 μ. Αν το δουμε σε απολυτες τιμες ειμαι καλυτερος κι απο τα δυο. Εσυ ερχεσαι πισω απο το τιγκουαν γιατι η Χ1 την εχει μικροτερη (χαχαχα!)
-
Σωστα το Drive μετρησε 38.1 στο διλιτρο με τα 150 4motion dsg.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
...Ειχα νομιζω καπου δει πως με τα runflat ειναι μολις 37μ για τη διχιλιαρη των 190 ιππωνΤο 'μολις' μου αρεσε που εγραψες!!!
Φαντασου τωρα ελληνικα και ξενα τεστ που μετρανε το 1.4tsi στο φρεναρισμα απο 36,1-36,4 πως να το πει καποιος! Ισως 'σταματημα με τη σκεψη' να ηταν μια εκφραση -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
...Ειχα νομιζω καπου δει πως με τα runflat ειναι μολις 37μ για τη διχιλιαρη των 190 ιππων
Το 'μολις' μου αρεσε που εγραψες!!!
Φαντασου τωρα ελληνικα και ξενα τεστ που μετρανε το 1.4tsi στο φρεναρισμα απο 36,1-36,4 πως να το πει καποιος! Ισως 'σταματημα με τη σκεψη' να ηταν μια εκφρασηΠρώτο σχόλιο : Ο Σπύρος γράφει για την Χ1 και εσύ του απαντάς για το tiguan...
Δεύτερο σχόλιο : 10 διαφορετικά tests να δούμε θα δούμε 10 διαφορετικές μετρήσεις
Η ουσία είναι ότι η Χ1 παίζει στα 36-37 μέτρα φρενάρισμα, το οποίο είναι εξαιρετικό νούμερο!
Και για να μην νιώθεις ότι αδικώ το tiguan το οποίο είναι παρόμοια νούμερα προφανώς και αυτό φρενάρει εξαιρετικά!
Απλά δεν ήξερα ότι κάθε φορά που θα γράφουμε για την Χ1 πρέπει να παραθέτουμε στοιχεία και για το tiguan... -
Πολυ ενδιαφερουσα η ειδηση απο τον παντα εγκυρο και αντικειμενικο Νικο. Να υποθεσω δηλαδη οτι οι Γερμανοι φροντισαν ωστε να φρεναρουν καλυτερα τα λαιτ tiguan συγκριτικα με την κορυφαια του εκδοση; Παρεμπιπτοντως ποτε θα δουμε τις επιδοσεις του κατασκευαστη για το tig των 110 ιππων σε ντιζελ;
-
Τα λαιτ tiguan φρενάρουν καλύτερα γιατί είναι λαιτ
Σχετικά με τις επιδόσεις όλων των κινητήρων του tiguan (και για τον 1,6 tdi 115) δες εδώ http://www.volkswagen.gr/el/brochures.h ... pkw/tiguan
-
Βασιλη συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες. Οντως τα φρενα του τιγκουαν ειναι εξαιρετικα , οχι ομως ανωτερα της x1. Αυτη η τελευταια κακως εχει μπει στην κατηγορια καθως ειναι σε αλλο επιπεδο. Εκει εχει να αντιμετωπισει παικτες οπως το evoque. Συγκριτικα ηδη παιζουν στο διαδικτυο
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Να υποθεσω δηλαδη οτι οι Γερμανοι φροντισαν ωστε να φρεναρουν καλυτερα τα λαιτ tiguan συγκριτικα με την κορυφαια του εκδοση;+1 Μου κανε εντυπωση που ενα δυνατοτερο, πιο εξοπλισμενο, πιο ακριβο και αρα μεγαλυτερη αναγκη για δυνατα φρενα αυτοκινητο εχει χειροτερα φρενα απο το ιδιο με μικροτερες επιδοσεις.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Τα λαιτ tiguan φρενάρουν καλύτερα γιατί είναι λαιτΣχετικά με τις επιδόσεις όλων των κινητήρων του tiguan (και για τον 1,6 tdi 115) δες εδώ http://www.volkswagen.gr/el/brochures.h ... pkw/tiguan
Ευχαριστω φιλε!
-
Εμένα πάντως πραγματικά με κούρασε όλη αυτή η - ανύπαρκτη για τον εκτός φόρουμ κόσμο - σύγκριση Χ1 - Tiguan.
Βαριέμαι πραγματικά...Το πόσο αντικειμενικός είμαι φαίνεται από την κριτική - test drive που έκανα, όπου έχω γράψει ένα σωρό θετικά για το tiguan και άσκησα κριτική μόνο σε 2-3 σημεία τα οποία βρήκα ανεπαρκή (κάποια πλαστικά - κινητήρα - αυτόματο κιβώτιο). Εάν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο - που πραγματικά είναι - έπρεπε να το χαρακτηρίσω 'τέλειο' εις βάρος την αλήθειας, για να μην στενοχωρηθούν κάποιοι, τότε αυτό είναι αλλοίωση της πραγματικότητας και δεν θα το κάνω. Αν επίσης είμαι αντί-vw (!!!) ενώ έγραψα ένα σωρό θετικά και 3 λιγότερο θετικά...τότε νίπτω τας χείρας μου...Επίσης, δεν θα απολογηθώ που ξέχασα να γράψω για τα φρένα του Tiguan...Μπορείτε να ζητήσετε να μου κόψουν τον μισθό επειδή δεν έκανα καλά τη δουλειά μου... -
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Σωστα το Drive μετρησε 38.1 στο διλιτρο με τα 150 4motion dsg.Φιλε Γιαννη φυση θετικης κκατευθυνσης παντα ψαχνω να βρω τι μου σερβιρουν. Το tiguan το συμπαθησα αμεσως μολις το ειδα. Εχω γραψει πως θα μπορουσε να ειναι το επομενο μου αυτοκινητο και πως ποσο ισορροπημενο ειναι. Ενα δεν ειναι...Χ1
BMW X1 2016