-
Όντως υπάρχει κάποιο που σου αρέσει??
-
Εντάξει ρε παιδια μην του τη λέτε του ανθρώπου.αλλοι δεν μπορούν να αποφασίσουν ποιο αυτοκινητο να πάρουν επειδή σε ολα κάτι τους χαλάει και αλλοι γιατι τους αρέσουν παρα πολλά μοντελα. Ζήτημα κοσμοθεωρησης ισως
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ειμαι περίεργος γιατι hyundai,kia μακριά;Προσωπικά θεωρώ ότι είναι απλώς οχήματα για μετακίνηση χωρίς να προφέρουν fun to drive όπως fiesta η clio.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μου φαινεται δε σου αρεσει κανενα αμαξι!!!Λάθος. Yaris, clio θα τα αγόραζα άνετα. Και ίσως το νέο c3. Αλλά αν εσένα ακουμπούσε το κεφάλι σου στην οροφή του clio θα έδινες 15 χιλιάρικα να το παρεις? Κάθε αυτοκίνητο έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Πλέον όλα είναι πολύ καλά.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εντάξει ρε παιδια μην του τη λέτε του ανθρώπου.αλλοι δεν μπορούν να αποφασίσουν ποιο αυτοκινητο να πάρουν επειδή σε ολα κάτι τους χαλάει και αλλοι γιατι τους αρέσουν παρα πολλά μοντελα. Ζήτημα κοσμοθεωρησης ισωςΑν υπήρχε η δυνατότητα να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε δυο χρόνια δεν θα το ψιρίζαμε τόσο. Μην ξεχνάς πως εμείς οι δάσκαλοι κοιτάμε πράγματα που δεν κοιτάτε εσείς γιατι το θέλουμε για εργαλείο δουλειάς.
-
Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
Μου φαινεται δε σου αρεσει κανενα αμαξι!!!
Λάθος. Yaris, clio θα τα αγόραζα άνετα. Και ίσως το νέο c3. Αλλά αν εσένα ακουμπούσε το κεφάλι σου στην οροφή του clio θα έδινες 15 χιλιάρικα να το παρεις? Κάθε αυτοκίνητο έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Πλέον όλα είναι πολύ καλά.
Καλα ποσο ψηλος εισαι? Να πω μια βλακεια? Μηπως ηταν τερμα πανω το καθισμα? Τελικα εισαι μεταξυ γιαρις-c3 ή κατι αλλο?
-
Απορια. Γιατι εσεις οι δασκαλοι οδηγων επιλεγετε μικρα αυτοκινητα? (Το C3 δεν το λες μικρο αλλα το γιαρις ειναι) Στην Πατρα που εβγαλα διπλωμα μονο ενας δασκαλος οδηγων εχει Fiat punto (το νεο) αντε και ενας αλλος με Corsa. Οι υπολοιποι εχουν Golf 4, megane, giulietta, i 30, auris που εμαθα εγω κλπ. Δηλαδη αμαξια μεγαλυτερης κατηγοριας. Δεν ξερω αν πραγματικα βολευει αυτο αφου οι περισσοτεροι στην πραγματικοτητα δεν θα οδηγουν τοσο μικρα αυτοκινητα ή εστω θα οδηγουν και μεγαλυτερα? Στην Αθηνα εχουν ολοι μικρα.
-
Αναφέρομαι στο κάθισμα του συνοδηγού που δεν έχει δυνατότητα ρύθμισης.
Το τι αυτοκίνητο θα διαλέξει ο κάθε δάσκαλος είναι καθαρά θέμα προσωπικό. Απλά ένας αρχάριος οδηγός μαθαίνει καλύτερα σε μικρό αυτοκίνητο. Αυτή τη στιγμή το καλύτερο εκπαιδευτικό ειναι το yaris. Εύκολο, οικονομικό, αξιόπιστο, με καλή ορατότητα πίσω. Γενικά προτιμούμε εύκολα αυτοκίνητα.
Το c3 μου αρέσει αλλά αν δεν το οδηγήσω δεν μπορώ να σου πω τίποτα ακόμη. Ρωτώ για την αξιοπιστία γιατι η χρήση που θέλω είναι περισσοτερο επαγγελματική παρά προσωπική. -
Το ότι το κάθισμα του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται σε ύψος είναι ένα πρόβλημα . Ισως μπορεί να γίνει με παραγγελία .
-
Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
Ειμαι περίεργος γιατι hyundai,kia μακριά;
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι απλώς οχήματα για μετακίνηση χωρίς να προφέρουν fun to drive όπως fiesta η clio.
Ναι αλλα για τη δουλεια που θες τι προβλημα υπαρχει..?
Ειναι λιγο αντιφατικη η προταση σου η παραπανω σε σχεση με τα υπολοιπα που λες.Κατα τ αλλα το c3 ειναι ενα ολοκαινουργιο οχημα δε μπορουμε να ξερουμε για την αξιοπιστια του. Αυτο που αντικαθιστα ομως εχει αποδειχθει αξιοπιστο και με το παραπανω.
Περισσοτερο ψαξε τι μαρκας αναλωσιμα φοραει το αμαξι που θα παρεις. Τι θελω να πω.. Σα δασκαλος οδηγησης το οχημα μου θα προτιμουσα να φοραει μανισιο δισκο πλατω (ιδιως...) sachs παρα valeo π.χ... Απεφυγε αμαξι με start-stop ,θα του πιουν το αιμα, και η μπαταρια στα οχηματα με start-stop παει 150αρι στο νερο.. Ρωτα ποσο παει η μιζα ως ανταλλακτικο σε καθενα που κοιτας με τοσα σβησιματα που θα τρωει το αμαξι.. Καταλαβες τι θελω να πω...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το ότι το κάθισμα του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται σε ύψος είναι ένα πρόβλημα . Ισως μπορεί να γίνει με παραγγελία .Αν θυμάμαι καλά το είχα ρωτήσει και μου ειπαν οχι.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειμαι περίεργος γιατι hyundai,kia μακριά;
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι απλώς οχήματα για μετακίνηση χωρίς να προφέρουν fun to drive όπως fiesta η clio.
Ναι αλλα για τη δουλεια που θες τι προβλημα υπαρχει..?
Ειναι λιγο αντιφατικη η προταση σου η παραπανω σε σχεση με τα υπολοιπα που λες.Κατα τ αλλα το c3 ειναι ενα ολοκαινουργιο οχημα δε μπορουμε να ξερουμε για την αξιοπιστια του. Αυτο που αντικαθιστα ομως εχει αποδειχθει αξιοπιστο και με το παραπανω.
Περισσοτερο ψαξε τι μαρκας αναλωσιμα φοραει το αμαξι που θα παρεις. Τι θελω να πω.. Σα δασκαλος οδηγησης το οχημα μου θα προτιμουσα να φοραει μανισιο δισκο πλατω (ιδιως...) sachs παρα valeo π.χ... Απεφυγε αμαξι με start-stop ,θα του πιουν το αιμα, και η μπαταρια στα οχηματα με start-stop παει 150αρι στο νερο.. Ρωτα ποσο παει η μιζα ως ανταλλακτικο σε καθενα που κοιτας με τοσα σβησιματα που θα τρωει το αμαξι.. Καταλαβες τι θελω να πω...
Για τη δουλειά είναι απλώς καλά, χωρίς να εχουν καλη μεταπωλητική αξία και με περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω, όπως και το clio.
Αναλώσιμα λόγω γνωριμιών βρίσκω σε καλές τιμές.
Το stop & start απενεργοποιήται σε πολλά αυτοκίνητα. Στο c3 δεν γνωρίζω.
Η αξιοπιστία είναι σχετική. Σαν νέο μοντέλο πιθανόν να βγάλει κάποιες παιδικές ασθένειες. Η ιστορία της citroen τι δείχνει? Ρωτάω αν γνωρίζει κάποιος γιατί προσωπικά δεν είχα ποτέ σχέση με την συγκεκριμένη εταιρεία. -
Υπαρχουν 4 στην οικογενεια και αλλα 5 εχουν περασει. Ε δεν ειμαστε τοσο βλαμμενοι να πηγαινουμε να ξαναπαιρνουμε αν δεν ηταν καλα
-
Έχοντας δύο γαλλικά στο παρελθόν εκείνο που διαπίστωσα είναι ότι ενώ δεν έχουν 'παιδικές ασθένειες', τα όποια θέματα προκειπτουν αργότερα σε 'μικροβελτιωσεις' όταν κάνουν.
Αν και γενικά δεν θα πήγαινα σε αγορά πρωτοεμφανιζομενου αυτοκινήτου ιδίως για επαγγελματική χρήση, το C3 θα το κοίταζα. Από την άλλη όμως έχοντας το Κ12 έχεις απαιτήσεις σε αξιοπιστία. Ιδανικά για μένα τα πριν την αντικατάσταση τους αυτοκίνητα. Όπως το Micra K13 σαν πιο καινούριο από το προηγούμενο του, το τωρινό Fiesta το οποίο και αυτό είναι στο τέλος της καριέρας του αλλά έχει δείξει την αξιοπιστία του όπως και το Swift και σαν outsider θα έβαζα και το ψηλοταβανο Note. -
Παρόλο που και εγώ θεωρώ πώς είναι ρίσκο η απόκτηση ενός καινούριου μοντέλου ,το συγκεκριμένο αλλά και το C-HR είναι 'πειρασμοί'. Αν έψαχνα τώρα αυτοκίνητο, αυτά τα δύο+το tiguan θα ήταν στην πεντάδα.
Να εχει ξεκινήσει πωλήσεις/παραδόσεις το c3;Δεν έχω δει ακόμα κάποιο στο δρόμο. -
Το 208 πως και δεν ακουστηκε καθολου?
-
Το c3 ανετα το χτυπαγα σαν 2ο
-
Φωτογραφίες πως ανεβάζουμε;
-
Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
Αν υπήρχε η δυνατότητα να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε δυο χρόνια δεν θα το ψιρίζαμε τόσο. Μην ξεχνάς πως εμείς οι δάσκαλοι κοιτάμε πράγματα που δεν κοιτάτε εσείς γιατι το θέλουμε για εργαλείο δουλειάς.
Αφου το θες για την σχολή δεν κοιτάς και το ford ka+,να γλύτωσεις και μερικά χιλιαρικα;
-
Και το Ka+ καλό είναι για σχολή. Σχεδόν όλα τα μικρά την κάνουν τη δουλειά. Το C3 σε σχέση με το Ka+ είναι πιο άνετο, πιο ξεκούραστο και πιο μουράτο. Ειδικά στο θέμα της άνεσης ίσως είναι το κορυφαίο. Σκέψου να είσαι σε ένα αυτοκίνητο 10 ώρες τη μέρα. Τη θες την άνεση. Το Micra κοπανάει λίγο και σε κουράζει.
Για τις φωτογραφίες αν γνωρίζει κανένας να μου πει πως τις ανεβάζω. Είναι βαθμολόγηση όσον αναφορά την αξιοπιστία πολλών μοντέλων.
Νέο Citroen C3 2017