-
Ateca, Tiguan, Kodiaq
το ένα προϊόν σε διαφορετικές διαστάσεις.Προς το παρόν διατίθεται από διαφορετική φίρμα το κάθε μέγεθος.
Μελλοντικά όχι.Το μικρότερο μέγεθος είναι πιο ευέλικτο και άνετο.
Όσο όμως μεγαλώνει, γίνεται πιο πλαδαρό και ενεργοβόρο. -
Το παρέλαβα την περασμένη Δευτέρα!
Για την ώρα, οι εντυπώσεις μου είναι θετικότατες σ’ όλα τα επίπεδα.Υ.Γ Θα ήθελα να εξάρω την συμπεριφορά του συμβούλου πωλήσεων της ΚΑΡΕΝΤΑ, κου Παναγιωτόπουλου Ανδρέα, για την ευγένειά του, τον άριστο επαγγελματισμό του, την συνέπειά του και το ενδιαφέρον που έδειξε μετά την πώληση του αυτοκινήτου, όπου με τηλεφώνημά του ενδιαφέρθηκε για τον αν είμαι ικανοποιημένος ή αν έχω κάποιο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Greg_CivEng έγραψε:
Το παρέλαβα την περασμένη Δευτέρα!
Για την ώρα, οι εντυπώσεις μου είναι θετικότατες σ’ όλα τα επίπεδα.
Υ.Γ Θα ήθελα να εξάρω την συμπεριφορά του συμβούλου πωλήσεων της ΚΑΡΕΝΤΑ, κου Παναγιωτόπουλου Ανδρέα, για την ευγένειά του, τον άριστο επαγγελματισμό του, την συνέπειά του και το ενδιαφέρον που έδειξε μετά την πώληση του αυτοκινήτου, όπου με τηλεφώνημά του ενδιαφέρθηκε για τον αν είμαι ικανοποιημένος ή αν έχω κάποιο πρόβλημα.Καλοτάξιδο! Ποιο είναι ακριβώς και πόσο πήγε 'κλειδί';
Ομορφο δείχνει το χρώμα αλλά πραγματικά απορώ πόσο μαζόχες είμαστε με την επιλογή σκούρων χρωμάτων στην Ελλάδα...
Εχω κάνει τραγικό λάθος που πήρα μαύρο....
Με τον πωλητή αυτόν είχα μιλήσει και εγώ! Ευγενέστατος και με προέλευση από ΤΟΥΟΤΑ -
Καταρχην καλοριζικο.
- Βγαλε τη πινακιδα(κρυψτην)απο τη φωτογραφια.
- Ειναι πολιτικη της vw να σε παιρνουν τηλ μετα τη πωληση
- Ενα φιμε στα μπροστινα παραθυρα το θελουμε
Υ.Σ. Δε ξερω αν ειναι τυχαιο ή συμπτωση αλλα απο τον Αυγουστο και μετα εδω μεσα εχουν αγορασει πανω απο 5 ατομα το tiguan δειχνοντας την επιτυχια του
-
Καλορίζικο!
Αν καταλαβαίνω καλα, πρέπει να ναι με τα 125 άλογα ;
Sent from my iPad using Tapatalk
-
καλορίζικο και στον greg. πρώτη ημέρα με το δικό μου. φοβερή άνεση, δύναμη. πολύ καλές και οι πρώτες εντυπώσεις από το DCC δίνει αρκετή άνεση στο δρόμο. carplay φοβερό λέω στο siri να παίξει μουσική χωρίς να πατήσω τίποτα. τα Led πολύ όμορφα. γενικά ιδίως από μπροστά είναι επιβλητικό αμάξι. θα ξαναποσταρω εντυπώσεις και φωτογραφίες. με τρώει να το πατήσω αλλά κρατιέμαι για το στρώσιμο
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εμενα μ αρεσει παντως τηρουμενων των αναλογιων (suv) σχεδιαστικα!
-
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς, για τις ωραίες ευχές σας.
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Καλοτάξιδο! Ποιο είναι ακριβώς και πόσο πήγε 'κλειδί';
Το αυτοκίνητο είναι το 1.4 TSI 125 PS.
Αρχική τιμή, με μεταλλικό χρώμα, τέλη κυκλοφορίας και πινακίδες 28500 €.
Έκπτωση τοις μετρητοίς από ΚΑΡΕΝΤΑ 500 €.
Ήτοι, τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι 28000 €.
(Δώρα: α) πλαστικό προστατευτικό κάλυμμα χώρου αποσκευών, β) πυροσβεστήρα, γ) φαρμακείο).Ομορφο δείχνει το χρώμα αλλά πραγματικά απορώ πόσο μαζόχες είμαστε με την επιλογή σκούρων χρωμάτων στην Ελλάδα...
Εχω κάνει τραγικό λάθος που πήρα μαύρο....Πράγματι, για την Ελλάδα που έχει πολύ υψηλό ποσοστό ετήσιας ηλιοφάνειας, είναι ίσως υπέρμετρη εμμονή το να αγοράζουμε σκουρόχρωμα αυτοκίνητα.
Όμως στα σκούρα χρώματα συγκαταλέγονται και οι μπλε και γκρι αποχρώσεις, οι οποίες παρουσιάζουν επίσης χαμηλό ποσοστό ηλιακής ανακλαστικότητας.
Τα χρώματα που έχουν τον μεγαλύτερο βαθμό ανακλαστικότητας είναι:
I. το ανοιχτό πράσινο και ροζ, με ποσοστό ανακλαστικότητας 50%.
II. το κίτρινο, με ποσοστό ανακλαστικότητας 55~65%.
III. το λευκό, με ποσοστό ανακλαστικότητας 70~80%.
Άρα η ιδανική επιλογή χρώματος, με μέτρο την ανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας, θα ήταν κάποιο από τα ανωτέρω χρώματα.
Όμως εδώ, οι παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή του χρώματος στο αυτοκίνητο, δεν μπορεί να πηγάζουν μόνο από το κατά πόσο μπορεί το επιλεγέν χρώμα να ανακλάσει την προσπίπτουσα ηλιακή ακτινοβολία.
Υπεισέρχονται πολύ σημαντικότερα κριτήρια επιλογής, τα οποία θεωρώ ότι υπερβαίνουν τον κανόνα της ανακλαστικότητας των χρωμάτων.
Παραθέτω κάποια απ’ αυτά, με βαρύνουσα σειρά για εμένα.- Το προσωπικό γούστο του καθενός μας.
- Το ταίριασμα του τελικού προϊόντος με το χρώμα. Για παράδειγμα ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, θα ήταν υπερβολή να επιλεγεί σε μαύρο, μιας και δύσκολα μπορεί να το υποστηρίξει.
- Τη διαχρονικότητα του χρώματος και την αποδοχή του από μεγάλο μερίδιο της αγοράς.
- Την μεταπωλητική αξία του προϊόντος. Γνωρίζουμε όλοι πόσο ευκολότερα πωλείται ένα μαύρο αυτοκίνητο, σε σχέση με ένα ροζ ή θαλασσί.
- Το χώρο που κινείται το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα το μαύρο χρώμα είναι εξαιρετικά ταιριαστό σε αστικό περιβάλλον κίνησης του αυτοκινήτου.
Προσωπικά, το μαύρο χρώμα ήταν η επιλογή μου σ’ όλα τα αυτοκίνητα που κατείχα μέχρι σήμερα, με εξαίρεση ενός Focus που ήταν σε χρώμα machine silver.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Καταρχην καλοριζικο.- Βγαλε τη πινακιδα(κρυψτην)απο τη φωτογραφια.
Νίκο, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Αντεύχομαι για όμορφα και συναρπαστικά ταξίδια.
Η πινακίδα έχει επεξεργαστεί μέσω του Photoshop, συνεπώς δεν αντιστοιχεί στον πραγματικό αριθμό κυκλοφορίας. -
Ο χρήστης Greg_CivEng έγραψε:
Καταρχην καλοριζικο.
- Βγαλε τη πινακιδα(κρυψτην)απο τη φωτογραφια.
Νίκο, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Αντεύχομαι για όμορφα και συναρπαστικά ταξίδια.
Η πινακίδα έχει επεξεργαστεί μέσω του Photoshop, συνεπώς δεν αντιστοιχεί στον πραγματικό αριθμό κυκλοφορίας.Αντε ρε συ δε το καταλαβα!
-
Ο χρήστης Greg_CivEng έγραψε:
Τα χρώματα που έχουν τον μεγαλύτερο βαθμό ανακλαστικότητας είναι:
I. το ανοιχτό πράσινο και ροζ, με ποσοστό ανακλαστικότητας 50%.
II. το κίτρινο, με ποσοστό ανακλαστικότητας 55~65%.
III. το λευκό, με ποσοστό ανακλαστικότητας 70~80%.
Άρα η ιδανική επιλογή χρώματος, με μέτρο την ανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας, θα ήταν κάποιο από τα ανωτέρω χρώματα.Με τη σειρά μου να ευχηθώ καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο!
Σε σχέση με τα χρώματα με μεγάλο βαθμό ανακλαστικότητας ξεχνάς το πιο βασικό: ασημί (δεν ξέρω τι ποσοστό ανακλαστικότητας έχει ακριβώς αλλά είναι σίγουρα καλύτερο απ' τα σκούρα χρώματα). Και λέω το πιο βασικό γιατί έχει πολλά πλεονεκτήματα πέραν της ανακλαστικότητας:
- Είναι όμορφο. Εννοείται υποκειμενικό το γούστο αλλά σίγουρα θα το προτιμούν πολλοί περισσότεροι απ' το κίτρινο π.χ. που αναφέρεις.
- Δε λερώνει, εννοώντας ότι δύσκολα φαίνεται η σκόνη και γενικά το ότι δεν είναι πλυμμένο το αυτοκίνητο (όταν δεν είναι πλυμμένο φυσικά).
- Δε φαίνονται τόσο πολύ οι γρατσουνιές και γενικά επιδιορθώνεται εύκολα ακόμα κι αν δεν το φτιάξεις τέλεια.
- Έχει μεγάλη αποδοχή άρα δε δυσκολεύει στη μεταπώληση.
- Δείχνει όμορφο σε πολλά μοντέλα, άρα δεν το επιλέγεις με μισή καρδιά.
Εννοείται ότι το προσωπικό γούστο είναι πάνω απ' όλα. Αν δε σ' αρέσει δεν το συζητάμε, δεν υπάρχει αντεπιχείρημα. Όμως αν διάλεγα αποκλειστικά ορθολογικά (και όχι μόνο αλλά είπαμε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα) θα διάλεγα ασημί.
-
Καλοριζικο και με πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα, οχι μονο για σενα αλλα για ολους σας που εχετε παραλαβει και θα παραλαβετε..Αναμενω πως και πως εντυπωσεις για το 190αρι..
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Καλοριζικο και με πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα, οχι μονο για σενα αλλα για ολους σας που εχετε παραλαβει και θα παραλαβετε..Αναμενω πως και πως εντυπωσεις για το 190αρι..σήμερα έκανα 1:30 ώρα οδήγηση σε πόλη αλλά και λίγο πιο έξω για το ανοίξω λίγο πιο πολύ. Θυμίζω 190 άλογα. Δοκίμασα τα διάφορα modes εκτός από έκο. Το αμάξι φυσάει, ακουμπας το πεταλ και απογείωνεται και δείχνει κατω από 3000 στροφές. Επειδή οδηγησα μόνος χωρίς οικογένεια σήμερα για να το τεστάρω σε συνθήκες πόλης, στενά, λίγο off-road, επαρχίακο δρόμο, μανουβρες, σε βροχή έντονη, σε θεισκοτεινους δρομους για να δω τα Led δηλώνω ενθουσιασμενος. Μόνο λίγο ογκωδες σε στενους δρόμους μου φαίνεται αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Περιμένω να τελειώσει το στρωσιμο για να βαρύ ως το πόδι. Το χέρι όλο στο sport Mode πήγαινε. Άνετο κάθισμα, τι αυτόματο ικανοποιητικο με ανεπαισθητες αλλαγές, καλή ήχο μόνωση, νιώθεις ωραία και άνετα μέσα. Αυτά για πρώτες εντυπώσεις. Πολύ ευχαριστημένος.
-
Έκανες την καλύτερη δουλειά φίλε afex και ετσι μπόρεσες να το εκτιμήσεις καλύτερα.
Ωστόσο προςωπικα θα ήθελα ενα τέτοιο test drive πριν αγοράσω το αμάξι και σκάσω τα ωραία λεφτακια. Τα ηλίθια τεστ drive γύρος του ΟΑΚΑ π.χ οταν θες να σκάσεις 40000 ευρώ ειναι σαν τα καθρεφτάκια στους ιθαγενείς. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Έκανες την καλύτερη δουλειά φίλε afex και ετσι μπόρεσες να το εκτιμήσεις καλύτερα.
Ωστόσο προςωπικα θα ήθελα ενα τέτοιο test drive πριν αγοράσω το αμάξι και σκάσω τα ωραία λεφτακια. Τα ηλίθια τεστ drive γύρος του ΟΑΚΑ π.χ οταν θες να σκάσεις 40000 ευρώ ειναι σαν τα καθρεφτάκια στους ιθαγενείς.συμφωνώ iceman, του έκανα 1 ώρα τεστ drive σε δρομάκια με στροφές και εθνική οδό, αλλά αν δεν οδηγήσεις και μόνος σου χωρίς πωλητή με την ησυχία σου δεν καταλαβαίνεις απόλυτα το αμάξι.
-
Μερικά ακόμα μικρά για το αμάξι :
Το lag στην εκκίνηση είναι υπαρκτο αλλά μικρό αλλά συνηθίζεται και δε σε απασχολεί μετά από λίγο.
Έχει φώτα κάτω από τους καθρέπτες για να βλέπεις τις πόρτες το βράδυ, δεν ξέρω αν είναι στάνταρ ή είναι στο mirror pack να μας πουν τα άλλα παιδιά.
στο δρόμο ακόμα και με βροχή νιώθεις σταθερότητα τρένου.
σε απότομες στροφές δεν είναι και sedan αλλά τις παίρνει απροβληματιστα.
Σου θυμίζει να πάρεις το κινητό σου όταν κλείνεις τη μηχανή αν το έχεις συνδέσει με Bluetooth(η σύνδεση είναι πανευκολη και χωρίς προβλήματα)
Αν δεν βάλεις χειροφρενο δε σε αφήνει να βγαλεις το κλειδί.
Όταν σταματάς σε φανάρι πέρα από το start stop που σβήνει η μηχανή έχει και autohold αυτόματα και δε χρειάζεται να πατάς φρένο.
Συνέχεια σήμερα...
-
Καλημερα, πολυ ομορφο, δεν μπορω να διακρινω το σχεδιο των LED, και κατι ακομα, δεν εχει καθαρισμο για τα φωτα? αχ ρε γερμανοι ακριβοι στα πιτουρα και φθηνοι στο αλευρι. Σαν χρωμα μου αρεσει το λευκο, εχω μαυρο αμαξι και υποφερω το καλοκαιρι..Αλλα το λευκο ειναι μη μεταλλικο, παιζει ρολο στην διαρκεια ζωης του ή απλα ειναι η διαφορα στο ματι (εντοπιζεις μικρες ιριδιζουσες τελιτσες στο χρωμα)?
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Καλημερα, πολυ ομορφο, δεν μπορω να διακρινω το σχεδιο των LED, και κατι ακομα, δεν εχει καθαρισμο για τα φωτα? αχ ρε γερμανοι ακριβοι στα πιτουρα και φθηνοι στο αλευρι. Σαν χρωμα μου αρεσει το λευκο, εχω μαυρο αμαξι και υποφερω το καλοκαιρι..Αλλα το λευκο ειναι μη μεταλλικο, παιζει ρολο στην διαρκεια ζωης του ή απλα ειναι η διαφορα στο ματι (εντοπιζεις μικρες ιριδιζουσες τελιτσες στο χρωμα)?Sent from my iPad using Tapatalk
-
Οποτε δεν φαινονται πουθενα λαμπες αλογονου, πολυ ωραιο, σε ευχαριστω για κοπο σου..Συγνωμη αν φαινομαι ψειρας καμμια φορα..
-
Οποτε δεν φαινονται πουθενα λαμπες αλογονου, πολυ ωραιο, σε ευχαριστω για κοπο σου..Συγνωμη αν φαινομαι ψειρας καμμια φορα..
VW Tiguan 2016