-
Να πω την αλήθεια εμπορικό λιμάνι στην Πάτρα , δεν νομίζω να έχει λόγο ύπαρξης .
Αν έρχονται από το Σουέζ , τότε Πειραιάς - Θεσσαλονίκη . Βόλος , Καβάλα και Αλεξανδρούπολη είναι πολύ προτιμότερα .
Αν έρχονται από Ιταλία , τότε η Ηγουμενίτσα θα έπρεπε να έχει τρένο που σε συνδυασμό με τον Βόλο η την σιδηροδρομική Εγνατία θα μπορούσε να εξυπηρετήσει την Ασία και την Μέση Ανατολή .
Αρα μάλλον τοπικιστικού χαρακτήρα φιλοδοξίες έχουμε .
-
Το θέμα είναι όμως ότι ξηλώσανε το μετρικό δίκτυο του Χ.Τρικούπη(βγάζοντας ταυτόχρονα το δίκτυο έξω απο πολλές πολείς: Ελευσίνα, Πέραμος, Μέγαρα, Κόρινθος) κυρίως για αυτό το λόγο, ενώ για το επιβατικό έργο η διαφορά Αθήνας-Πάτρας μεταξύ κανονικού-μετρικού υπολογιζόταν max 15 λεπτά. Και χωρίς εμπορικό έργο, μόνο απο τα επιβατικά, απόσβεση της νέας ΣΔΥΤ δεν γίνεται.
-
Δεν είναι έτσι . Το πιό γρήγορο δρομολόγιο Αθήνας - Πάτρας γινόταν επί ΣΠΑΠ τέλη 50 αρχές 60 με τις καινούργιες τότε ωτομοτρίς σε 3.30 λεπτά , ενώ τώρα θα πάει σε 1.55 . Είναι τεράστια η διαφορά , αλλά και η παλιά γραμμή τώρα δεν μπορεί να περάσει μέσα από τις πόλεις που έχουν δομηθεί έτσι άναρχα .
Η εναλλακτική λύση γιά το μετρικό δίκτυο θα είχε μεγάλο κόστος , αφού έπρεπε να υπάρξουν αλλαγές στην χάραξη και προστασία της γραμμής από αυτοκίνητα και πεζούς , ενώ ο θόρυβος μέσα από το κατοικημένο χώρο θα δημιουργούσε προβλήματα .
-
Η διαφορά των max 15 λεπτών είναι απο όσο ξέρω απο υπολογισμούς του ίδιου του ΟΣΕ.
Το 3ο που γράφεις δεν υφίσταται διότι ήδη υπήρχε και λειτουργούσε το μετρικό δίκτυο περνώντας μέσα απο συγκεκριμένες πόλεις. Συν το ότι συμβαίνει το ακριβώς ανάποδο απο αυτό που γράφεις για το κόστος, πάντα η κατασκευή μετρικού δικτύου είναι πολύ πιο οικονομική απο αυτή του δικτύου κανονικού εύρους.
-
Ισως εννοείς ότι ΑΝ φτιαχνόταν μετρική γραμμή στην ΝΕΑ διαδρομή , τότε η διαφορά χρόνου θα ήταν 15 λεπτά .
Ισως αλλά δεν είχε νόημα να φτιάξω νέα μετρική γραμμή , γιατί η μετρική γραμμή είναι γιά μικρές ταχύτητες όπου εκεί το κόστος πράγματι είναι πολύ φτηνότερο .
Από την στιγμή που είχαμε ΣΓΥΤ σε νέα χάραξη η κανονική γραμμή ήταν μονόδρομος .
Αντίθετα νότια της Πάτρας η κανονικοποίηση δεν ήταν αναγκαία , αφού η χάραξη είναι πεδινή και οι συχνότητες δρομολογίων και οι ταχύτητες χαμηλές και αντί γιά την κανονικοποίηση αυτής της γραμμής , τα χρήματα θα έπρεπε να διατεθούν γιά τις βελτιώσεις χάραξης στο ανατολικό δίκτυο στην διαδρομή Μύλοι-Μελιγαλάς .
-
Δεν έκλεισε ακόμη ο οσε? Χαχαχαχα
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
Δεν έκλεισε ακόμη ο οσε? Χαχαχαχαxaxaxaxaxa ... τι αστειο!
-
για να οδηγησεις τραμ,τρολει τη διπλωμα θελει?
-
Βασικά... διορισμό και στα σταθερής τροχιάς ειδική εκπαίδευση ως μηχανοδηγος στον ΟΣΕ, Μετρό ή ΗΣΑΠ.
Στα τρολει θέλει δίπλωμα λεωφορείου και ειδική εκπαίδευση στην ηλεκτροκινηση από τον αντίστοιχο οργανισμό. Και φυσικά... διορισμό! -
Θελει τιποτα να εχεις τελειωσει μηχανολογια?
Τη διπλωματα ειναι υποχρεωτικα να εχω?σταθερής τροχιάς τη εννοεις?
Για να πας εκει πρεπει να εχεις προυπηρεσια η αμα εχεις μεσο δεν ισχυουν? -
Ο χρήστης yamaha έγραψε:
Θελει τιποτα να εχεις τελειωσει μηχανολογια?
Τη διπλωματα ειναι υποχρεωτικα να εχω?σταθερής τροχιάς τη εννοεις?
Για να πας εκει πρεπει να εχεις προυπηρεσια η αμα εχεις μεσο δεν ισχυουν?Ειδικά για μετρό θέλουν προϋπηρεσία σε τραινάκι του τρόμου και σε τραινάκι κρεβατοκάμαρας .
Μας δουλεύεις ,δεν υπάρχει περίπτωση.
-
Οχι δεν δουλευω κανεναν
Και για να επιμενω σημαινει οτι ενδιαφερομαι -
Ο χρήστης yamaha έγραψε:
Οχι δεν δουλευω κανεναν
Και για να επιμενω σημαινει οτι ενδιαφερομαιΤότε βάλε το μυαλό σου να δουλέψει πριν γράψεις μια ερώτηση.
-
Πεστω και σαν παρορμηση
-
μπορει καποιος να μου δωσει περαιτερω πληροφοριες?
-
Γράψου στο σιδηροτροχιά forum....
-
σε ευχαριστω για την κατατοπιστικη απαντηση
-
http://sidirodromikanea.blogspot.gr/201 ... t_794.html
Χωρίς σχόλια από τα ανθρωπάκια της γενιάς του ΚΛΙΚ και μετά...........
-
Κανονικά χωράνε σχόλια, γιατί ο συγκεκριμένος άνθρωπος γεννήθηκε σε μία άλλη εποχή, διαπαιδαγωγήθηκε διαφορετικά, έζησε διαφορετικά. Όχι μόνο αυτός, αλλά και οι άντρες και οι γυναίκες που κατοικούσαν τότε στην χώρα.
Από το 1981 και μετά οι άνθρωποι και οι συνήθειες άλλαξαν. Άλλαξε ο τρόπος ζωής. Φυσικά αυτά δεν έγιναν τυχαία. Γνωστά αυτά.
Ωστόσο εγώ δεν κρύβω ότι όταν βλέπω τέτοια βίντεο πλέον εξοργίζομαι, γιατί ο συμπαθέστατος κυριούλης μπορεί να τα λέει όμορφα και ποιητικά αλλά πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και η πλειοψηφία ΔΕΝ θέλει αλλαγές.
Και υπενθυμίζω ότι όταν λέμε για Έλληνες θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε και τα δύο φύλα.
Και γυναίκες και άντρες με ότι αυτό συνεπάγεται για την σύγχρονη κουλτούρα που κουβαλάνε. -
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με καθυστερήσεις ; Εννοώ τις καθυστερήσεις που γίνονται συστηματικά και όχι τυχαίες. Προσωπικά όποτε ταξίδεψα με το intercity από Αθήνα - Θεσσαλονίκη που κανονικά φτάνει 11:30 περίπου το βράδυ, πάντα έφτασα 12:05 ή και αργότερα. Αντίθετα σε άλλα δρομολόγια δεν είδα τόση καθυστέρηση (ή και καθόλου). Και φυσικά με τους όρους που έχουν βάλει δεν υπάρχει θέμα αποζημίωσης... τώρα αν εγώ πρέπει να πάρω ταξί γιατί έχασα το τελευταίο λεωφορείο, ας πρόσεχα που διάλεξα ΟΣΕ. Κρίμα γιατί πριν από 10 χρόνια η κατάσταση ήταν πολύ καλύτερη.
ΟΣΕ