-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Έβαλες και τη μηχανή, βάλε βρε μια και πάλι τα φώτα να μας φύγει η απορία. Έχει ή δεν έχει Led φώτα ημέρας;Ειχα βγαλει απο παλια τη φωτο της μηχανης δεν ειναι προσφατη. Δε σου βγαζω ομως γιατι εσυ εχεις led στο 108!!!
Δε νομιζω να καταλαβεις κατι γιατι ειναι μεσα απο το φαναρι και δε φαινεται οπως στο κασκαι. Πρεπει να ρωτησω στην αντιπροσωπεια για σιγουρα γιατι και στο σκουτερ ετσι ειναι και απο μεσα εχει led στα μικρα φωτα.
Να σου πω ομως κατι? Στο κασκαι που ειναι led τα ημερας ειναι ασχημα οταν αναβουν τα κανονικα που κιτρινιζουν και αυτα ειναι ψυχρα. Οποτε εκει ισως ηταν καλυτερα να ειχε κανονικα. Γουστα ειναι αυτα αλλα οχι λογος απορριψης ενος αυτοκινητου -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η μπαταρια εδω και λιγα χρονια δεν ειναι καλυμενη και δεν εχει πλαστικο κουτι αποθηκευσης οπως παλια.
Δεν βρίσκω τον λόγο να υπάρχει κάτι τέτοιο.
Το ρεζερβουαρ καυσιμου δεν εχει κουμπι ανοιγματος απο μεσα οπως παλια αλλα ανοιγει απ εξω. Κλειδωνει αυτοματα ομως οταν ξεκεινας.
Πιο εύκολα έτσι. Δεν χρειάζεται να πατάς κουμπάκια.
Κατα τ αλλα η μηχανη ειναι τακτοποιημενη
Καλυμμένη είναι βασικά, όπως στα περισσότερα καινούρια. Δεν βλέπεις τίποτα...
Για τη μπαταρια το εγραψα γιατι φαινεται πιο προστατευμενη ετσι που ισως να μην ισχυει.
Για το καλυμα της μηχανης πολλα εχουν αλλα ακομα πιο πολλα δεν εχουν και βλεπεις ενα αχταρμα απο καλωδια,σιδερα,ανεμιστηρες....(κασκαι,κατζαρ,vitara).
Γενικα αυτα δειχνουν ενα προσεγμενο συνολο -
Προσωπικά θέλω να μπορώ να βλέπω τι γίνεται. Με το πλαστικό κάλυμμα απλά καλύπτεις τον αχταρμά, δεν αλλάζει τίποτα επί της ουσίας. Το μόνο που μπορείς να πεις είναι ότι οι άλλοι τσιγκουνεύτηκαν ένα κάλυμμα...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Έβαλες και τη μηχανή, βάλε βρε μια και πάλι τα φώτα να μας φύγει η απορία. Έχει ή δεν έχει Led φώτα ημέρας;
Ειχα βγαλει απο παλια τη φωτο της μηχανης δεν ειναι προσφατη. Δε σου βγαζω ομως γιατι εσυ εχεις led στο 108!!!
Δε νομιζω να καταλαβεις κατι γιατι ειναι μεσα απο το φαναρι και δε φαινεται οπως στο κασκαι. Πρεπει να ρωτησω στην αντιπροσωπεια για σιγουρα γιατι και στο σκουτερ ετσι ειναι και απο μεσα εχει led στα μικρα φωτα.
Να σου πω ομως κατι? Στο κασκαι που ειναι led τα ημερας ειναι ασχημα οταν αναβουν τα κανονικα που κιτρινιζουν και αυτα ειναι ψυχρα. Οποτε εκει ισως ηταν καλυτερα να ειχε κανονικα. Γουστα ειναι αυτα αλλα οχι λογος απορριψης ενος αυτοκινητουΡε απλά από περιέργεια ρωτάω.
-
Ο ίδιος κινητήρας στο QQ και στο Kadjar. Όπως λέει και ο Realzeus, στην Nissan απλά δεν τσιγκουνεύτηκαν το πλαστικό καπάκι, από κάτω όμως γίνεται προφανώς ο ίδιος πανικός
Nikos Golf, τα 'προβλήματα' που αναφέρεις, πιθανότατα να μην είναι εκπτώσεις αλλά απλά να διαπίστωσαν ότι δεν εξυπηρετούσαν πρακτικά και τίποτα. Προσωπικά το ντουλαπάκι δεν το έχω κλειδώσει ποτέ, ενώ για την μπαταρία μπορεί να διαπίστωσαν ότι δεν εξυπηρετούσε και τίποτα το κάλυμμα.
-
Πω πω δεν βλέπεται το Kadjar.
Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα κάλυμμα??
Αν προχωράς με ανοικτό το καπό θα γίνεις ρεζίλι [emoji12] [emoji12] -
Για το κάλυμμα της μπαταρίας να πω ότι στο Golf που είχα πρόβλημα με τη μπαταρία και ήθελε αλλαγή κάθε 2 χρόνια, μου έβγαλαν τελικά το κάλυμμα γιατί πιθανόν να προκαλούσε υπερθέρμανση!!
Σε επίσημη αντιπροσωπία αυτό, κατόπιν οδηγίας από τα κεντρικά. -
Ναι... αλλά η πρώτη φωτογραφία είναι ο 1,5dci.... και η από κάτω φωτογραφία είναι απο τον 1,6 dci 130... μιλάμε για δύο διαφορετικά μοτέρ....
Στάλθηκε από το XOOM 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σωστός. Και ο 1,2 νομίζω δεν έχει καθόλου καπάκι και στις δυο εταιρίες.
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Ναι... αλλά η πρώτη φωτογραφία είναι ο 1,5dci.... και η από κάτω φωτογραφία είναι απο τον 1,6 dci 130... μιλάμε για δύο διαφορετικά μοτέρ....Στάλθηκε από το XOOM 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Sorry, αλλά όταν έβαλα Kadjar 1.5 engine αυτή την φωτογραφία μου έβγαλε πρώτη (και δεύτερη!).
-
Ενταξει παιδια μη τρελενεστε. Απο κατω ειναι αχταρμας αλλα οταν βλεπεις ενα καλυμα εμενα προσωπικα μου αρεσει ενω σε αλλους ειναι αδιαφορο.
Ουτε εγω κλειδωνα ντουλαπακι -
Σίγουρα.... δεν είναι αυτό το τρανταχτό μειονέκτημα σε ένα αυτοκίνητο.... καμία φορά το κάλυμμα παίζει και ρόλο στην ηχομόνωση του κινητήρα.
Στάλθηκε από το XOOM 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δυο τρεις παρατηρήσεις ακομα, μετα από χρηση του αυτοκινητου εντος και εκτος πολης:
- Η μεση καταναλωση εχει ανεβει στο 7. Δε το λες και φθηνο, περιμενα να είναι παρακατω, στο 6,5...
- Η ασταθεια που ενιωθα στις μεγαλες ταχύτητες, νομιζω ειχαν να κανουν με τη lane assist. Την οποια μαλλον θα απενεργοποιησω, γιατι όταν το αμαξι προσπαθει να σε φερει ξανα στον ισιο δρομο, είναι σαν στιγμιαια να χανεις τον ελεγχο του αμαξιου.
- Τοσο με το Golf, οσο και με το SLK, ειχα ξεχασει τη χρηση της 1ης ταχύτητας. Ξεκιναγα σχεδόν παντα με 2η, μη σας πω με 3η στην SLK σε καποιες κατηφορες. Εδώ μου εχει σβησει ηδη δυο φορες που εκανα χρηση 2ης νωρίτερα από οσο επρεπε.
- Μπορεις και στο 6αρι να πας. Δεν εχεις συνηθισει ακομα το πετρελαιο. Αν κανεις συντομες διαδρομες ειναι φυσιολογικο να ειναι ψηλα αφου πρεπει να ζεσταθει.
Εμενα ζεσταινεται μετα απο 7,8,9 χλμ και μιλαω για το λαδι να πιασει κοντα 90 και οχι ο δεικτης νερου. - Εγω το εχω βγαλει.
- Στις χαμηλες στροφες και στα στενα δε μπορεις με 2α αφου θα σκορτσαρει και θα σβησει. Πρεπει να βαζεις 1η. Με αυτοματο δεν 6α ειχαμε τετοιες 'δυσκολιες'. Συνηθεια ειναι.
Να πω και γω καποια αρνητικα που διαπιστωνω μετα το γκολφ και μου κανει προσπαθεια εκπτωσης κοστους: - Το ντουλαπακι πλεον δεν εχει κλειδαρια οπως στο γκολφ παρα μονο κουμπι ανοιγματος.
- Η μπαταρια εδω και λιγα χρονια δεν ειναι καλυμενη και δεν εχει πλαστικο κουτι αποθηκευσης οπως παλια.
Το ρεζερβουαρ καυσιμου δεν εχει κουμπι ανοιγματος απο μεσα οπως παλια αλλα ανοιγει απ εξω. Κλειδωνει αυτοματα ομως οταν ξεκεινας.
Κατα τ αλλα η μηχανη ειναι τακτοποιημενη οπως και το πατωμα απο κατω ειναι καλυμενο
Οι γνωστές περικοπές που κάνει το vag ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου.
Να λες σχεδόν ευχαριστώ που έχεις το κάτω κάλυμμα της μηχανής. Μάλλον σε γλίτωσε το ότι έχεις ντίζελ έκδοση, στις οποίες είθισται να το τοποθετούν από το εργοστάσιο. Έχεις και την ηχομόνωση στον καθρέφτη, πάλι καλά.Κάλυμμα για την μπαταρία στο Tiguan υπάρχει πλέον μόνο για την 68άρα AGM μπαταρία σε ορισμένες μόνο εκδόσεις.
Έχει κωδικό 5N0915411D σε μια εκδοχή
και 5Q0915411H σε άλλη εκδοχή.
Κόστος κοντά στα 25-30 ευρώ.
Υπάρχει και χωριστό εξάρτημα για θερμομόνωση της μπαταρίας.
Για τις υπόλοιπες μπαταρίες υπάρχει συμβατό κάλυμμα που προορίζεται σε άλλα μοντέλα του γκρουπ.Τα LED στο φανάρι ευτυχώς διατίθενται σαν ανταλλακτικό.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Πω πω δεν βλέπεται το Kadjar.
Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα κάλυμμα??
Αν προχωράς με ανοικτό το καπό θα γίνεις ρεζίλι [emoji12] [emoji12]Η ειρωνια Αντρεα δε βγαζει πουθενα. Δεν ειπα πουθενα πως ειναι λογος επιλογξς ή απορριψης ενος αυτοκινητου.
Για μενα απλα δειχνει μια εξτρα προσοχη εστω και στο φαινεσθαι.
Οπως προσοχη δειχνει οταν στο tiguan βαζουν μπαταρια μαρκας moll που οσοι γνωριζουν ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο ενω στο κασκαι εκαναν αλλαγη λογω προβληματων στη μπαταριαΓια το κάλυμμα της μπαταρίας να πω ότι στο Golf που είχα πρόβλημα με τη μπαταρία και ήθελε αλλαγή κάθε 2 χρόνια, μου έβγαλαν τελικά το κάλυμμα γιατί πιθανόν να προκαλούσε υπερθέρμανση!!
Σε επίσημη αντιπροσωπία αυτό, κατόπιν οδηγίας από τα κεντρικά.Εμενα παλι το καλυμα και η εξτρα μονωση με υλικο απο μεσα δεν δημιουργησε κανενα προβλημα στο γκολφ που ειχα. Ισα-ισα θα ελεγα οτι αυτα προστατευουν απο την εξτρα θερμανση της μπαταριας απο τη μηχανη
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Πω πω δεν βλέπεται το Kadjar.
Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα κάλυμμα??
Αν προχωράς με ανοικτό το καπό θα γίνεις ρεζίλι [emoji12] [emoji12]Η ειρωνια Αντρεα δε βγαζει πουθενα. Δεν ειπα πουθενα πως ειναι λογος επιλογξς ή απορριψης ενος αυτοκινητου.
Για μενα απλα δειχνει μια εξτρα προσοχη εστω και στο φαινεσθαι.
Οπως προσοχη δειχνει οταν στο tiguan βαζουν μπαταρια μαρκας moll που οσοι γνωριζουν ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο ενω στο κασκαι εκαναν αλλαγη λογω προβληματων στη μπαταριαΤο ότι μπορεί μια παρτίδα προϊόντων ενός προμηθευτή να έχει πρόβλημα, δεν νομίζω να χαρακτηρίζει μια ολόκληρη εταιρεία. Η Fiamm δεν είναι και καμιά άγνωστη μάρκα.
Τα Golf αντίστοιχα είχαν θέμα με τα πλαστικά εξαρτήματα των ηλεκτρικών παραθύρων, ή τον θερμοστάτη στον 1.4 βενζίνης.
Για εμένα το σημαντικό είναι να εντοπίζεται από την εταιρεία γρήγορα το πρόβλημα και να διορθώνεται το ταχύτερο δυνατό (και μια ανάκληση για αυτούς στους οποίους προέκυψε το πρόβλημα, δεν θα ήταν κακό!).
-
Δικιο εχεις. Στο κασκαι το προβλημα ειναι πως το εβγαλαν γρηγορα-γρηγορα χωρις ελεγχο κατα την διαδικασια παραγωγης και διορθωναν τα προβληματα στους κατα τοπους αντιπροσωπους. Ετσι ισως θα απεφευγαν ταλαιπωρια των ιδιοκτητων. Τουλαχιστον διορθωνονται με ανακλησεις τα οποια θεματα.
Η vw π.χ. ποτε δε διορθωσε τους γρυλους με καποια ανακληση -
Επιτελους παρελαβες! Καλοταξιδο!
Υ.Γ. Εγω πραγματικα αν γινοταν δε θα ηθελα κανενα πλαστικο καλυμα στο μηχανοστασιο! Να τα βλεπεις ολα Στη giulia κατενθουσιαστηκα που δεν εχει πολλα 'καπακια'. Εχει και μια τουρμπινα γαιδουρα
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Επιτελους παρελαβες! Καλοταξιδο!Υ.Γ. Εγω πραγματικα αν γινοταν δε θα ηθελα κανενα πλαστικο καλυμα στο μηχανοστασιο! Να τα βλεπεις ολα Στη giulia κατενθουσιαστηκα που δεν εχει πολλα 'καπακια'. Εχει και μια τουρμπινα γαιδουρα
Εχω κανα μηνα νονε. Ευχαριστω
-
Παιδιά δε μας γράφετε και τελικές τιμές να ξέρουμε πόσο μπορούμε να πιέσουμε;
Αν κρατήσετε το κουμπί ξεκλειδώματος πατημένο κατεβαίνουν τα παράθυρα;
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Παιδιά δε μας γράφετε και τελικές τιμές να ξέρουμε πόσο μπορούμε να πιέσουμε;Αν κρατήσετε το κουμπί ξεκλειδώματος πατημένο κατεβαίνουν τα παράθυρα;
Πιστευω πως μπορεις να παρεις τις τιμες που ανακοινωνονται σαν τελικη μετροιτης. Π.χ. το 1.6tdi που εχει 27.650+τελη+μεταβιβαση+χρωμα να σου βγει δωρο ολα αυτα ή τα περισσοτερα.
Ναι τα παραθυρα κατεβαινουν ή ανεβαινουν κρατωντας πατημενο το κουμπι
VW Tiguan 2016