-
Hyundai Tucson 2015 (http://archiv.hyundai-presselounge.de/1 ... -blue.html)
1.7 CRDi 2WD 104 kW DCT
Μέγιστη ταχύτητα [km / h] 185
Επιτάχυνση 0-100 km / h [sec] 11.5
Επιτάχυνση 60-100 km / h [sec] 7.2NISSAN QASHQAI 4X2 1,6D (http://www.kokkinakis-service.gr/index. ... comparison)
Μέγιστη ταχύτητα [km / h] 190
Επιτάχυνση 0-100 km / h [sec] 10,3
Επιτάχυνση 60-100 km / h [sec] 6,7 -
Thanks emperor.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Thanks emperor.Τίποτα πασά μου! Φυσικά αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες - πληροφορίες για το αμάξι.
Μέσα δεν έχω μπει, μόνο στον δρόμο το είδα και μου άρεσε πολύ.Αναφορικά με τις επιδόσεις και το πόσο ενδιαφέρουν η απάντησή μου θα ξεκινά πάντα με το 'ενεργητική ασφάλεια'.
Εάν θέλω να προσπεράσω και 'δεν μπορώ να το κάνω άνετα', θέτω τον εαυτό μου και τους γύρω μου σε κίνδυνο... -
Η ενεργητική ασφάλεια είναι πάντα στα must. To μισο δευτερόλεπτο διαφορά μπορεί να σώσει ζωές. Βέβαια προτιμώ να σκέφτομαι πως οι στιγμές αυτές που θα πρέπει τόσο ο οδηγός όσο και το αυτοκίνητο να συνεργαστούν στο όριο, θα πρέπει να υπάρχει πρόνοια εκ μέρους του οδηγού ώστε να ελαχιστοποιούνται. Καλημέρα Βασίλη.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Η ενεργητική ασφάλεια είναι πάντα στα must. To μισο δευτερόλεπτο διαφορά μπορεί να σώσει ζωές. Βέβαια προτιμώ να σκέφτομαι πως οι στιγμές αυτές που θα πρέπει τόσο ο οδηγός όσο και το αυτοκίνητο να συνεργαστούν στο όριο, θα πρέπει να υπάρχει πρόνοια εκ μέρους του οδηγού ώστε να ελαχιστοποιούνται. Καλημέρα Βασίλη.Καλημέρα!
Και πάλι σωστός ο Σπύρος! Το να οδηγείς ένα αμάξι πάνω από τις δυνατότητες τόσο τις δικές σου όσο και του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο επικίνδυνο, είναι και βλακώδες...(για να μην χρησιμοποιήσω πιο βαρύ χαρακτηρισμό...) -
Αυτό ακριβώς βρε παιδιά. Ότι αυτοκίνητο και να έχεις, αν οδηγείς βασιζόμενος στο μισό δευτερόλεπτο είσαι επικίνδυνος. Δεν σου φταίει το αυτοκίνητο μετά. Για μένα αρκεί να σου δίνει μια ωραία αίσθηση στον δρόμο και να κινείσαι άνετα χωρίς να αγχώνεσαι. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα νομίζω ότι το προσφέρουν αυτό (να έχει ο Θεός καλά τα turbo!)
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Thanks emperor.
Τίποτα πασά μου! Φυσικά αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες - πληροφορίες για το αμάξι.
Μέσα δεν έχω μπει, μόνο στον δρόμο το είδα και μου άρεσε πολύ.Αναφορικά με τις επιδόσεις και το πόσο ενδιαφέρουν η απάντησή μου θα ξεκινά πάντα με το 'ενεργητική ασφάλεια'.
Εάν θέλω να προσπεράσω και 'δεν μπορώ να το κάνω άνετα', θέτω τον εαυτό μου και τους γύρω μου σε κίνδυνο...Καλέ μας αυτοκράτορα μήπως θα μπορούσες να παραθεσεις και τις μετρημένες τιμες του Tiguan 1.6 tdi γιατι ειμαι λιγο τεμπελης να τις ψάξω η ζητάω πολλά;
-
Θα ρίξω μία ματιά αύριο το πρωί Μόλις γύρισα από πρόβα κ πεφτω να ξεραθω...
-
Μετα απο καιρο καταφερα και το ειδα απο κοντα, και περιμενω να κανω και Test drive, ολα καλα, αλλα σε μια τιμη κοντα στα 36000 με κινητηρα της βενζινης 1.6 177 αλογα, αυτοματο και 4κινηση, και πλοηγηση, αλλα δεν εχει συστηματα, οπως το lane assist, auto break assist για αποφυγη συγκρουσης με μπροστινο οχημα και πεζους, blind spot detection, εξυπνο ανοιγμα χωρου αποσκευων, αλλα εχει θερμαινομενα καθισματα μπροστα, ατυχως βεβαια δεν υπαρχει καμμια δυνατοτητα να βαλεις οποιοδηποτε εξτρα..ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι αν θα δοθει αυτη η δυνατοτητα θα ειναι αρχες του 2017..απο χωρους ειδικα πισω ειναι πολυ καλο,βοηθαει οτι εχει στη μεση πολυ μικρο υψωμα για την μεταδοση της κινησης..
-
Υπερβολικα ακριβο κατα την ταπεινή μου άποψη.
-
Προσπαθω να βγαλω ακρη εχω δει tiguan, ateca, tuscon, sportage, crv και δεν ξερω ποιο ακομα σε αυτη την κατηγορια να δω..
-
Το βιάζεσαι?
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Υπερβολικα ακριβο κατα την ταπεινή μου άποψη.όντως...μήπως να δει και το crv με τα 160 άλογα diesel?
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Μετα απο καιρο καταφερα και το ειδα απο κοντα, και περιμενω να κανω και Test drive, ολα καλα, αλλα σε μια τιμη κοντα στα 36000 με κινητηρα της βενζινης 1.6 177 αλογα, αυτοματο και 4κινηση, και πλοηγηση, αλλα δεν εχει συστηματα, οπως το lane assist, auto break assist για αποφυγη συγκρουσης με μπροστινο οχημα και πεζους, blind spot detection, εξυπνο ανοιγμα χωρου αποσκευων, αλλα εχει θερμαινομενα καθισματα μπροστα, ατυχως βεβαια δεν υπαρχει καμμια δυνατοτητα να βαλεις οποιοδηποτε εξτρα..ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι αν θα δοθει αυτη η δυνατοτητα θα ειναι αρχες του 2017..απο χωρους ειδικα πισω ειναι πολυ καλο,βοηθαει οτι εχει στη μεση πολυ μικρο υψωμα για την μεταδοση της κινησης..Με 31700 παίρνεις το diesel με τα 141 άλογα και το αυτόματο διπλού συμπλεκτη.
-
Αν δεν το βιάζεσαι, δεν ξέρω πότε έρχεται αλλά νομίζω καλή πρόταση θα είναι και το kodiaq
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν είναι να πάρεις αυτοκίνητο 4,7 μέτρα, πας και για πούλμαν.
-
Το crv πόσο είναι?
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
10 πόντους μικρότερο
-
Κοίταξε και το νέο 3008, υπάρχει καλή φήμη που το συνοδεύει και συνδιάζεται με καλούς κινητήρες. Δεν έχει τετρακίνηση βέβαια.
-
Ε άρα δεν το λες και πολύ μεγαλύτερο το kodiaq από το crv....
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Hyundai Tucson 2015