-
Για ελαφρά εκτός δρόμου χρήση, για την οποία και προορίζονται τα crossovers-SUV, προφανώς και δεν χρειάζονται τετρακίνηση.
Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από το **δικίνητο **Duster. Οι περισσότεροι δεν θα παν τα δικίνητα SUV τους ούτε κατά διάνοια σε τέτοια μέρη, οπότε γιατί να είναι απαραίτητη η τετρακίνηση;
Τζάμπα κόστος εξέλιξης για το 1% των υποψήφιων αγοραστών που θα θελήσουν να πάνε πράγματι εκτός δρόμου. Για αυτούς όμως έτσι και αλλιώς υπάρχουν άλλες επιλογές, πιο σκληροπυρηνικές.
-
Εγώ πάντως το Panda μου δεν μπορώ να το δω ως crossover.
Ένα μικρό κουβαδάκι είναι που κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει.Δυστυχώς έχω επηρεαστεί από σχεδιάσεις αυτοκινήτων παλαιότερων ετών και πολύ εύκολα απορρίπτω αυτοκίνητα που παρουσιάζονται ως κροσόβερ. Ίσως επειδή μου θυμίζουν πάρα πολύ, απλά hatchback αυτοκίνητα ή station wagon χωρίς το απαραίτητο (για μένα) συνολικό ύψος αμαξώματος.
-
Με ένα καλό λάστιχο και ένα υπερυψωμένο crossover τύπου qq, kadjar, tiguan μια χαρά βγαίνεις και εκτός, οχι για κάτι εξειδικευμενο αλλά μια χαρά
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εμένα πάντως η τετρακίνηση με έχει γλυτώσει πολλές φορές ειδικά σε λάσπες.
Αν δεν είχε τετρακίνηση θα έπαιρνα hatchback.
Δεν έχει νόημα το crossover ή το suv για εμένα χωρίς τετρακίνηση
-
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ένα αποκλειστικά δικίνητο δεν θεωρείται crossover ή δεν έχει λόγο ύπαρξης.
-
Καλά εννοείται αυτό που λες!!
Εξάλλου οι περισσότεροι δικινητα τα επιλέγουν και οι κατασκευαστές ενδιαφέρονται για τα κέρδη
Εγώ προσωπική άποψη είπα τι θα επέλεγα.
Θα ήθελα όμως να προσφέρονται περισσότερες επιλογές με 4x4!! -
Πιστευω οτι για την παρανοηση του τι ειναι crossover και τι δεν ειναι, μεγαλο ρολο εχουν παιξει και οι δημοσιογραφοι του χωρου. Πριν απο το 2012, οποιοδηποτε αμαξι ειχε κατω απο 19 cm αποσταση απο το εδαφος και ειχε μια απλη αυτοματη τετρακινηση θεωρουταν light και μονο για πατημενους χωματοδρομους. Τωρα χωρις τετρακινηση και με 16 cm απο το εδαφος, παλι σου λενε οτι πας σε πατημενο χωματοδρομο και light off road καταστασεις. Σαν τους πολιτικους ενα πραγμα, θα στο πουν ετσι, που να φαινεται οτι εχουν δικιο..
Γι αυτο φτιαχτηκε και η κατηγορια των crossover. Πραγματι με λιγο μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος και πλαστικα γυρω-γυρω μπορεις να πας σε πατημενο χωματοδρομο, αλλα μεχρι εκει. Πατημενος χωματοδρομος το χειμωνα ή μετα απο καλη βροχη ας πουμε, ειναι αλλη υποθεση. Εκει χρειαζεται μια σεβαστη αποσταση απο το εδαφος, τετρακινηση και γωνιες προσεγγισης - διαφυγης, κατηγορια SUV και πανω. Και εδω παλι τα πραγματα τα εχουν κανει αχταρμα. Το αμαξι μου το duster το κατατασσουν στην κατηγορι των crossover, ενω θα επρεπε να ειναι στα SUV. Νομιζω οτι αυτες οι κατηγοριες, crossover, SUV, off road θα πρεπει να πηγαινουν βασει τον ικανοτητων τους εκτος, και βασει μεγεθους. Οι επιδοσεις να ειναι πιο σημαντικες στα crossover, λιγοτερο στα SUV και λιγοτερο στα off road.
Προσωπικες αποψεις ολα αυτα, αλλα οτι οι δημοσιογραφοι του χωρου αλλα λενε πριν και αλλα μετα για να διατηρησουν τη δουλεια τους και επειδη το επιβαλει η αγορα, (την οποια και κατευθηνουν λιγο) νομιζω οτι ειναι αρκετα σαφες πιστευω.. -
Οι δημοσιογράφοι λένε ότι τους πουν οι εταιρείες.
Τόσα χρόνια μια σοβαρή δοκιμή με σύγκριση μεταξύ μοντέλων για τα συστήματα τετρακίνησης δεν έχω διαβάσει. Ευτυχώς που υπάρχει το Youtube.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Πιστευω οτι για την παρανοηση του τι ειναι crossover και τι δεν ειναι, μεγαλο ρολο εχουν παιξει και οι δημοσιογραφοι του χωρου. Πριν απο το 2012, οποιοδηποτε αμαξι ειχε κατω απο 19 cm αποσταση απο το εδαφος και ειχε μια απλη αυτοματη τετρακινηση θεωρουταν light και μονο για πατημενους χωματοδρομους. Τωρα χωρις τετρακινηση και με 16 cm απο το εδαφος, παλι σου λενε οτι πας σε πατημενο χωματοδρομο και light off road καταστασεις. Σαν τους πολιτικους ενα πραγμα, θα στο πουν ετσι, που να φαινεται οτι εχουν δικιο..
Γι αυτο φτιαχτηκε και η κατηγορια των crossover. Πραγματι με λιγο μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος και πλαστικα γυρω-γυρω μπορεις να πας σε πατημενο χωματοδρομο, αλλα μεχρι εκει. Πατημενος χωματοδρομος το χειμωνα ή μετα απο καλη βροχη ας πουμε, ειναι αλλη υποθεση. Εκει χρειαζεται μια σεβαστη αποσταση απο το εδαφος, τετρακινηση και γωνιες προσεγγισης - διαφυγης, κατηγορια SUV και πανω. Και εδω παλι τα πραγματα τα εχουν κανει αχταρμα. Το αμαξι μου το duster το κατατασσουν στην κατηγορι των crossover, ενω θα επρεπε να ειναι στα SUV. Νομιζω οτι αυτες οι κατηγοριες, crossover, SUV, off road θα πρεπει να πηγαινουν βασει τον ικανοτητων τους εκτος, και βασει μεγεθους. Οι επιδοσεις να ειναι πιο σημαντικες στα crossover, λιγοτερο στα SUV και λιγοτερο στα off road.
Προσωπικες αποψεις ολα αυτα, αλλα οτι οι δημοσιογραφοι του χωρου αλλα λενε πριν και αλλα μετα για να διατηρησουν τη δουλεια τους και επειδη το επιβαλει η αγορα, (την οποια και κατευθηνουν λιγο) νομιζω οτι ειναι αρκετα σαφες πιστευω..+1 !!!!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Οι δημοσιογράφοι λένε ότι τους πουν οι εταιρείες.Τόσα χρόνια μια σοβαρή δοκιμή με σύγκριση μεταξύ μοντέλων για τα συστήματα τετρακίνησης δεν έχω διαβάσει. Ευτυχώς που υπάρχει το Youtube.
Όχι ακριβώς, μπορείς να χρησιμοποιήσεις σαν γενικό μπούσουλα τη βαθμολογία που δίνει το ΑutoΤρίτη όταν τεστάρει τέτοια οχήματα (το ΑΤ δεν είναι που τα βάζει σε γέφυρες, ράμπες, μετράει κρεμάσματα κλπ ? ή θυμάμαι λάθος ?).
Πάντως η κάθε κατηγορία έχει λόγο ύπαρξης, εσύ ή ο andreas μπορεί να θέλετε οπωσδήποτε 4κίνηση γιατί βγαίνετε συχνά εκτός (άρα καθαρό 4x4), εγώ θέλω μόνο ύψος, προστασία και χώρους (άρα SUV), κάποιος τρίτος θέλει ύψος για πεζοδρόμια και μαζεμένες διαστάσεις για εντός πόλης (άρα SAV/crossover) κοκ.
-
Δοκιμή HR-V η οποία έχει σχέση με αυτά που γράφαμε παραπάνω.
Η δοκιμή είναι πανομοιότυπη με ενός απλού hatchback αυτοκινήτου.
Καμιά αναφορά για ωφέλιμο ύψος, καμιά αναφορά για οδήγηση εκτός ασφάλτου, καμιά αναφορά για τυχόν δυνατότητες ως κροσόβερ...Αλλά κατά τα άλλα είναι 'σπορτίφ και ευέλικτο'.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 133514.asp
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
το ΑΤ δεν είναι που τα βάζει σε γέφυρες, ράμπες, μετράει κρεμάσματα κλπ ? ή θυμάμαι λάθος ?To Drive το κάνει αυτό. Επίσης κάνει κάθε χειμώνα συγκριτικό στα βουνά ανάμεσα σε 10-15 τετρακίνητα. Περνάνε την Πίνδο με χιόνια κλπ.
Πριν καμιά 20αριά χρόνια υπήρχε και το εξειδικευμένο περιοδικό ονόματι Off Road για όποιον θυμάται. Hard core καταστάσεις!
-
Αυτό με τις διασχίσεις της Πίνδου κλπ πρέπει να έχει πολλά χρόνια που το κάνουνε, το συνεχίζουν ακόμη;
Νομίζω ότι είνα απαραίτητο να υπάρχουν τέτοιες δοκιμές/συγκρίσεις, μιας και οι απαιτήσεις ενός αγοράστή 4χ4 είναι αρκετά υψηλές και εξειδικευμένες. -
Στο τευχος του Απριλιου 2016, κανανε το 15ο TROPHY στα Αγραφα, πανω απο την λιμνη Πλαστηρα, με 13 τετρακινητα αμαξια. Δεν βρηκαν ομως καθολου χιονια λογω του πολυ ηπιου περσινου (και προπερσινου θα ελεγα εγω) χειμωνα. Το φαινομενο του θερμοκηπιου εχει αρχισει να δειχνη τα δοντια του. Τελος παντων.
Πολυ καλα test απο το drive. Μακαρι να κανανε κατι παρομοιο και αλλοι.. -
Όταν λόγω ακρίβειας έχεις κάνει πωλήσεις που μετριώνται στα δάχτυλα των 2 χεριών...
http://www.protothema.gr/afieromata/pro ... ai-dunata/
-
Εγώ πάντως συνεχίζω και το βλέπω πανάκριβο.
-
Πίστεψε με δεν είσαι ο μόνος!
-
Τα 28000 για το elegance με όλα τα καλούδια δεν είναι και τόσα πολλά. Ο κινητήρας σφυραει, οι χώροι είναι απλετοι.
-
Εγώ πάντως αν είχα 28000euro (δηλ. σε κάποια άλλη ζωή) δεν υπήρχε περίπτωση να τα σκάσω για ένα Honda...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ πάντως αν είχα 28000euro (δηλ. σε κάποια άλλη ζωή) δεν υπήρχε περίπτωση να τα σκάσω για ένα Honda...Το ακριβώς αντίθετο εγώ! Θα ένιωθα ιδιαίτερα ασφαλής με ένα αυτοκίνητο που θα κουβαλά την τεχνολογία κ αξιοπιστία της honda!!
Honda HR-V 2014