-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Στο δια ταύτα μπορώ να χρησιμοποιώ λιπαντικά νέου τύπου C-3 σε mazda 6 1.8 2004 χωρίς να υποβαθμίζω την προστασία κινητήρα με δεδομένο ότι το ΗΤΗS είναι => από 3,5;Όλη η σειρά X - CLEAN της motul είναι C-2 C-3 και γενικά πρόκειται για τίμια λάδια, όπως επίσης και τα mobil ESP 5w30 τα οποία αναμφισβήτητα είναι καλά λάδια αλλά C-2 C-3 και αυτά.
Τα Α-3 πλέον είναι δυσευρετα και σε λίγα χρόνια θα καταργηθούν. τότε τι θα χρησιμοποιούμε οι παλαιότεροι κάτοχοι αυτοκικνήτων;
Η Castrol προτείνει για τον κινητήρα σου τα Magnatec 5W-30 A5 & η Motul τα 8100 ECO-NERGY (HTHS:3.2),τιμές.
-
Οσο γοογλαρα το μονο που διαπιστωσα είναι ότι η Castrol το εχει λανσαρει σαν κατι νέο και πιο καλο(και σε ιξωδη όπως το 10-60).
To θεμα είναι πως δεν μπορω με τιποτα να βρω τα χαρακτηριστικα τους(HTHS κτλ.)Η mobil τα δινει απλοχερα. -
Βρίσκω εντωμεταξυ τα ίδια λάδια τα μεν με προδιαγραφές σκέτο acea C3 και τα αλλά με acea A3/B4. Τι να προτιμησω? Το αμάξι είναι κατασκευής 2004 χωρίς απαιτήσεις για low saps λιπαντικό. Τα λάδια αλλάζονται κάθε 15.000 ή ενα έτος.
-
Να προτιμησεις τα A3,πλέον υπάρχουν τόσες διαφορετικές εκδόσεις λιπαντικών ίδιας μάρκας μόνο και μόνο για λόγους μάρκετινγκ ,
Στην Ελλάδα είναι ολα fully synthetic ενώ τα ίδια στο εξωτερικό ειναι HC synthetic.
Αλλά στην Ελλάδα ξέρουν οτι θέλουμε να γραφούν fully synthetic -
Κατεληξα στα motul x-cess 5w-40 στα 28.5 ευρώ. Το x-clean το απέρριψα γιατι είχε μονο την c3 για πιο σύγχρονους κινητήρες.
-
Το συγκεκριμενο καταστημα, ειναι αξιοπιστο? γιατι θελω να κανω μια παραγγελια λιπαντικου.
http://allaboutcar.gr/product-category/ ... 5w30-auto/
-
Το πρότεινα παραπάνω γιατί έχει μόνο θετικά σχόλια!
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Το πρότεινα παραπάνω γιατί έχει μόνο θετικά σχόλια!Ναι φιλε μου απο εσενα το ειδα.
Δεν νομιζω να εχει μαιμουδες λιπαντικα? γιατι βλεπω πολυ καλες τιμες!!!!!! -
Κάποιο σχόλιο για τις προδιαγραφές λαδιού του lidl? Δεν έχω ξαναδεί api sn σε ημισυνθετικά πέρα των redline.
-
Πλέον σχεδόν όλα 'καλύπτουν' την SN*,Κυρίως όμως πρέπει να μας ενδιαφέρουν οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές ,επισης γιαυτους που νομίζουν οτι γράφονται τυχαία ο προδιαγραφές του κατασκευαστή,πλέον συναντάμε ποικιλία λιπαντικών με προδιαγραφές που καλύπτουν την A3/B4 από 15w40 Ως 0w40 στην πραγματικότητα όμως τα δυο λιπαντικα δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους,αν και βαση των ευρωπαϊκών προδιαγραφών είναι 'ιδια' ο εκάστοτε κατασκευστής κινητήρων π.χ Mercedes χωρίζει βαθμονομικα την ποιότητα των λιπαντικών (τις περισσοτερες φορές και την ρευστότητα)βάση δικών του προδιαγραφών.ΜΒ229,1/ΜΒ229,3/ΜΒ/229,5
(για βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες χωρίς DPF)
*Στην Αμερική είναι πιο απλά τα πράγματα. -
Καλησπέρα σε όλους.Νεο μέλος στο φόρουμ και πρώτο σχόλιο..πριν 3 χρόνια πήρα(μεταχειρισμένο φυσικά) ενα Fiat punto mk2 του 2004 sporting (1.4cc 95hp)...το αμαξάκι είχε 40.000 χιλιόμετρα και εξωτερικά φαινόταν άριστο.Τελικά έχει φάει ένα τρακαρισμα μπροστα και εφτασε μεχρι την παλλαπλη εξαγωγης και τσαλακωσε λιγο το αλουμινενιο προστατευτικο της πολλαπλης...καλα εννοειται προφυλακτηρας,φωτα και ψυγειο αλλαγμενα ολα και ιμιτασιον καθως και οι μπροστινες αναρτησεις αλλαγμενες με bilstein Κιτρινα.Για να μην πολυλογω του εκανα service αλλαξα σχεδον τα παντα και τα λαδια -τα οποια ηταν καταμαυρα γιατι λογικα συμφωνα με το βιβλιο πρεπει να ειχε τα ιδια λαδια για κανενα 5αρι χρονια- και φιλτρο λαδιου εννοειται...εβαλα selenia 20k (10w-40) οπως προβλεπεται απο τον κατασκευαστη...ξερω οτι ανα 1.000 χιλιομετρα τσιμπανε 100-200 μλ αλλα εμενα εκαψε σε 2.000 χιλιομετρα περιπου 1 λιτρο που φαινεται αρκετο...ποια ειναι η γνωμη σας για τα selenia; Μηπως να παω σε ενα πληρες συνθετικο 5w-40; ευχαριστω εκ των προτερων ολους οσους αφιερωσουν χρονο για να με βοηθησουν!
-
Ο χρήστης duzman έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Νεο μέλος στο φόρουμ και πρώτο σχόλιο..πριν 3 χρόνια πήρα(μεταχειρισμένο φυσικά) ενα Fiat punto mk2 του 2004 sporting (1.4cc 95hp)...το αμαξάκι είχε 40.000 χιλιόμετρα και εξωτερικά φαινόταν άριστο.Τελικά έχει φάει ένα τρακαρισμα μπροστα και εφτασε μεχρι την παλλαπλη εξαγωγης και τσαλακωσε λιγο το αλουμινενιο προστατευτικο της πολλαπλης...καλα εννοειται προφυλακτηρας,φωτα και ψυγειο αλλαγμενα ολα και ιμιτασιον καθως και οι μπροστινες αναρτησεις αλλαγμενες με bilstein Κιτρινα.Για να μην πολυλογω του εκανα service αλλαξα σχεδον τα παντα και τα λαδια -τα οποια ηταν καταμαυρα γιατι λογικα συμφωνα με το βιβλιο πρεπει να ειχε τα ιδια λαδια για κανενα 5αρι χρονια- και φιλτρο λαδιου εννοειται...εβαλα selenia 20k (10w-40) οπως προβλεπεται απο τον κατασκευαστη...ξερω οτι ανα 1.000 χιλιομετρα τσιμπανε 100-200 μλ αλλα εμενα εκαψε σε 2.000 χιλιομετρα περιπου 1 λιτρο που φαινεται αρκετο...ποια ειναι η γνωμη σας για τα selenia; Μηπως να παω σε ενα πληρες συνθετικο 5w-40; ευχαριστω εκ των προτερων ολους οσους αφιερωσουν χρονο για να με βοηθησουν!Καταρχας να ξερεις ότι δεν πηρες αμαξι με 40κ χιλιόμετρα...Τωρα αν υπαρχει περιπτωση οντως να εχει τοσα και να οδηγούνταν με λιγες στροφες.....ξεμπουκωσε το λιγο να καθαρισουν τα ελατήρια των εμβολων + ή μεινε στο ιδιο λιπαντικο ή πηγαινε σε άλλο όπως λες 5w40.
Μια μετρηση συμπιεσης θα εδειχνε τι παιζει και πως να κινηθεις -
Sporting μοντελο 13 ετων με 40.000χλμ χλωμό το κόβω σερβίς κπουκ ειχε? Επειδή βλέπω sporting μοντελο υποθέτω οτι ο πρωην ιδιοκτήτης να το ξεπατωσε λίγο. Ναι κάνε αυτά που λέει ο παραπανω και για λάδια προτίμησε αλλη μάρκα έστω και ιδιου ιξώδους επειδή κάθε εταιρεια έχει τη δική της' συνταγή' μπορεί με αλλη μάρκα να μην σου καίει τόσο. αν δεις οτι συνεχιζει να καίει ειτε με το 10-40 ειτε με το 15-40 η πρωτη λύση είναι να πας σε πιο χοντρό λάδι σε 15w-50 μετα πάτε για άνοιγμα κινητήρα. Μπορεί η απώλεια να προέρχεται απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων οπότε τη βγαζεις φτηνά μετα πας σε ποιο βάθος και κοστίζει. Πάντως θέλει συνέχει παρακολουθήση το θέμα σου και σε τακτά διαστήματα έλεγχος της στάθμης και να σημειώνεις τα αποτεσματα για ξέρεις τι παιζει.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης duzman έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Νεο μέλος στο φόρουμ και πρώτο σχόλιο..πριν 3 χρόνια πήρα(μεταχειρισμένο φυσικά) ενα Fiat punto mk2 του 2004 sporting (1.4cc 95hp)...το αμαξάκι είχε 40.000 χιλιόμετρα και εξωτερικά φαινόταν άριστο.Τελικά έχει φάει ένα τρακαρισμα μπροστα και εφτασε μεχρι την παλλαπλη εξαγωγης και τσαλακωσε λιγο το αλουμινενιο προστατευτικο της πολλαπλης...καλα εννοειται προφυλακτηρας,φωτα και ψυγειο αλλαγμενα ολα και ιμιτασιον καθως και οι μπροστινες αναρτησεις αλλαγμενες με bilstein Κιτρινα.Για να μην πολυλογω του εκανα service αλλαξα σχεδον τα παντα και τα λαδια -τα οποια ηταν καταμαυρα γιατι λογικα συμφωνα με το βιβλιο πρεπει να ειχε τα ιδια λαδια για κανενα 5αρι χρονια- και φιλτρο λαδιου εννοειται...εβαλα selenia 20k (10w-40) οπως προβλεπεται απο τον κατασκευαστη...ξερω οτι ανα 1.000 χιλιομετρα τσιμπανε 100-200 μλ αλλα εμενα εκαψε σε 2.000 χιλιομετρα περιπου 1 λιτρο που φαινεται αρκετο...ποια ειναι η γνωμη σας για τα selenia; Μηπως να παω σε ενα πληρες συνθετικο 5w-40; ευχαριστω εκ των προτερων ολους οσους αφιερωσουν χρονο για να με βοηθησουν!Επειδή έμεινε όπως γράφεις πολλά χρόνια με τα ίδια λάδια, προσθέτεις ένα καθαριστικό κινητήρα (Tunap 157 ή PROTEC Engine Flush) και αλλάζεις άμεσα φίλτρο-λάδια συνεχίζοντας με τα Selenia 20Κ (10w-40) όπως συνιστά η Fiat.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Καταρχας να ξερεις ότι δεν πηρες αμαξι με 40κ χιλιόμετρα...... επίσης...
Αν συνδεθεί ένα αυτοκίνητο στο obd (εμπορίου ή αντιπροσωπείας) δεν δείχνει τα πραγματικά χιλιόμετρα ή έχει αλλαχτεί κι εκεί; -
Ο χρήστης GeorgX έγραψε:
Καταρχας να ξερεις ότι δεν πηρες αμαξι με 40κ χιλιόμετρα...
... επίσης...
Αν συνδεθεί ένα αυτοκίνητο στο obd (εμπορίου ή αντιπροσωπείας) δεν δείχνει τα πραγματικά χιλιόμετρα ή έχει αλλαχτεί κι εκεί;Ο εγκέφαλος κραταει τα αληθινα χιλιόμετρα....στην Φιατ μπορουν να τα δουν.Εκτος αν τα αλλαξαν και εκει.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Ο εγκέφαλος κραταει τα αληθινα χιλιόμετρα....στην Φιατ μπορουν να τα δουν. Εκτος αν τα αλλαξαν και εκει.Αυτό, αν το 'πες για μένα, ήταν μαχαίρι στην καρδιά...
Δηλ. με €5-10, που κάνει ένα OBDII του εμπορίου, ελέγχεις οποιονδήποτε μαντρά...
-
Ο χρήστης GeorgX έγραψε:
Ο εγκέφαλος κραταει τα αληθινα χιλιόμετρα....στην Φιατ μπορουν να τα δουν. Εκτος αν τα αλλαξαν και εκει.
Αυτό, αν το 'πες για μένα, ήταν μαχαίρι στην καρδιά...
Δηλ. με €5-10, που κάνει ένα OBDII του εμπορίου, ελέγχεις οποιονδήποτε μαντρά...
Δν ξερω λεπτομέρειες αν το OBD2 εχει τις ιδιες ικανότητες π.χ. με το σταρ της μερκ,κτλ της κάθε εταιρειας.
-
Μετά από συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ κύκλο, θα πρότεινα να βάζετε τα φθηνότερα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του μοτέρ σας....
Εγώ βάζω και θα βάζω τα GM OPEL 5 30 που καλύπτουν την BMW LL4 και την DEXOS 2 για κινητήρα BMW Ν43 και σε κινητήρα RENAULT Κ4Μ και σε CHEVROLET F16D3 με κόστος λιγότερο από 5€ λίτρο.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Μετά από συζητήσεις σε ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ κύκλο, θα πρότεινα να βάζετε τα φθηνότερα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του μοτέρ σας....Εγώ βάζω και θα βάζω τα GM OPEL 5 30 που καλύπτουν την BMW LL4 και την DEXOS 2 για κινητήρα BMW Ν43 και σε κινητήρα RENAULT Κ4Μ και σε CHEVROLET F16D3 με κόστος λιγότερο από 5€ λίτρο.
Θέλω να γνωρίσω αυτόν τον κλειστό κύκλο και να του δώσω τα σέβη μου!
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]