-
Τι σου ειναι ομως το γουστο ε; Καθαρα υποκειμενικη υποθεση. Εμενα το HR-V μου αρεσει πολυ σχεδιαστικα. Αυτο μαζι με τη ΒΜW X1 και το Mazda CX-3 τα θεωρω τα ομορφοτερα crossover εξωτερικα. Συγκεκριμενα το HR-V θεωρω οτι ειναι το ομορφοτερο Honda εδω και πααααρα πολυ καιρο καθως η συγκεκριμενη εταιρεια δε φημιζεται και για το σχεδιαστικο της τμημα, στο συγκεκριμενο μοντελο ομως νομιζω εκανε πολυ καλη δουλεια. Ειδικα σε λευκο και σε μπλε το αμαξι φυσαει. Η μάσκα του, τα νεύρα στα πλαινά, ο κουπέ ουρανός, οι πίσω χειρολαβές που είναι κρυμμένες στο παράθυρο, τα πίσω φωτιστικά σώματα, όλα δένουν αρμονικά. Το θεωρω ομορφοτερο και απο το CR-V και απο το Qashqai. Δυστυχως το αδικει πολυ η τιμη του, τους 2-3 ιδιοκτητες που εχω δει ηδη στο δρομο να το οδηγουν τους θεωρω ηρωες που επεμειναν στην αγορα του μετα την ανακοινωση των τιμων...
-
Οι οδηγοί Honda νομίζω πάντα ήρωες ήτανε, για αυτό και κυκλοφορούν τόσο λίγοι ανάμεσα μας.
-
Για τις τιμές ισχύει...αλλά από την άλλη ποιος αμφιβάλλει για την ποιότητα και την αξιοπιστία της εταιρίας;
-
Κάνεις δεν αμφιβάλλει . Δεν την λένε άδικα η BMW ( αλλού μπορεί να διαβάσεις ότι την λένε και Mercedes ) της Ασίας .
Και επίσης λίγοι δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν . Ειδικά με το civic ( σε όλες τις εκδόσεις του ) είχε πάει καλά από πωλήσεις . Και σχεδιαστικά το κοφτο civic ήταν πολύ εντυπωσιακό για την εποχή του .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλώς ή κακώς οι ιδιοκτήτες Honda ήταν νομίζω πάντα μια 'ελίτ'. Άτομα που δεν ήθελα απλά ένα γιαπωνέζικο (Toyota κλπ) άλλα όπως σωστά ανέφερες, την BMW των Ιαπώνων. Και προφανώς η αντιπροσωπεία φρόντιζε να το πληρώνουν αναλόγως
-
Ε όχι και πάντα, αλλα παντως έμαθαν γρήγορα.
-
Όπως έγραψα από την Πέμπτη θα το έχω στα χέρια μου.
Πρώτες εντυπώσεις πολύ ικανοποιημένος από το εσωτερικό του αυτοκινήτου με άπλετους χώρους και αρκετή τεχνολογία και πρακτικότητα διαθέσιμη στον οδηγό. Η απόκριση των επιφανειών αφής άμεση και ο κλιματισμός δυνατός.
Τα υπόλοιπα περί οδήγησης την επόμενη εβδομάδα.
-
Χριστός ανέστη και χρόνια πολλά!
Συμπλήρωσα τα πρώτα 500 χιλιόμετρα. Συμπεριφορά εντός και εκτός πόλης άψογη ως τώρα. Η ροπή του αυτοκινήτου το βοηθάει πάρα πολύ, βέβαια δεν το έχω τρέξει πάνω από 120 ακόμα (5.4 κατανάλωση). Οι χώροι έχουν εντυπωσιάσει οποιονδήποτε έβαλα μέσα. Εμένα με εντυπωσίασαν τα ηλεκτρονικά. Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και φώτα λειτουργούν καλύτερα από ό,τι περίμενα. Ειδική μνεία στο αυτόματο ηλεκτρονικό χειρόφρενο που μπλοκάρει και ξεμπλοκάρει χωρίς να το καταλαβαίνεις.
27.180 με απόσυρση αν και τώρα πρέπει να αυξήσαν περισσότερο την τιμή του.
Με δυσκολεύει λίγο ο όγκος του αυτοκινήτου αν και είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το παλιό HR-V που είχα.
Αν κάποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να την απαντήσω. Καλή συνέχεια!
-
Καταρχήν Χρόνια Πολλά σε όλους!
Να το χαρείς! Αναμένουμε αναλυτικό review μόλις κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα! -
Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά!
Άπλυτε καλοτάξιδο το τουτού, να το χαρείς με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Το HR-V μου αρέσει πολύ κι εμένα και ήμουν στο τσακ να το πάρω αλλά τελικά κατέληξα στο CR-V.
Από τον εξοπλισμό και τη ροπή που αναφέρεις καταλαβαίνω ότι πήρες το πετρελαιοκίνητο στην έκδοση Elegance.
Σε τι χρωματάκι το πήρες; Εγώ είχα ξετρελαθεί με το Morpho Blue αλλά και σε λευκή πέρλα είναι πολύ όμορφο.
Έδωσες πολύ χρήμα αλλά τουλάχιστον θα το ευχαριστηθείς.
Όποτε μπορέσεις γράψε μας ένα μικρό review για το σύστημα ασφαλείας ADAS της Honda (προειδοποίηση σύγκρουσης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κλπ) αλλά και για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικά (αναρτήσεις, φρένα, κλίσεις σε στροφές, ρεπρίζ κλπ).
Το 5,4 κατανάλωση που γράφεις να ξέρεις μπορεί να πέσει πολύ παρακάτω με αυτό τον κινητήρα αν προσπαθείς να οδηγείς οικονομικά. Το δικό μου έχει χειρότερη αεροδυναμική και είναι καμιά 200αριά κιλά βαρύτερο και έχω κατανάλωση 4,9. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Καλώς ή κακώς οι ιδιοκτήτες Honda ήταν νομίζω πάντα μια 'ελίτ'. Άτομα που δεν ήθελα απλά ένα γιαπωνέζικο (Toyota κλπ) άλλα όπως σωστά ανέφερες, την BMW των Ιαπώνων. Και προφανώς η αντιπροσωπεία φρόντιζε να το πληρώνουν αναλόγωςΓια ιαπωνική BMW έχω την Mazda.
H Honda ήταν ο κλασικός αξιόπιστος Ιαπωνας που κάποτε τον ενδιέφεραν οι επιδόσεις μέχρι να ασχοληθεί με τα ψυγεία αντι-Toyota.
Και εδώ το κάκιστο και ακριβό aftersales τους έχει μερίδιο στις όχι αξιόλογες πωλήσεις τους. -
Και πολύ άργησε...
*Σε μείωση της τιμής των HR-V προχώρησε η εγχώρια Honda, προσφέροντας όφελος από 600 έως 3.500€ , ανάλογα πάντα με την έκδοση.Το Honda HR-V εκτός από τη δραστική μείωση της τιμής του συνδυάζεται και με το πρόγραμμα «Όλα είναι Δυνατά».
Με το πρόγραμμα αυτό, οι υποψήφιοι πελάτες έχουν τα παρακάτω οφέλη:
5 χρόνια δωρεάν service (μόνο στα ανταλλακτικά), όπου καλύπτεται η περιοδική συντήρηση των HR-V όπως αυτή εμφανίζεται μέσω του service reminder system του αυτοκινήτου και περιγράφεται στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης
5 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ.
5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια Honda Assist σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance
Μόνο με 190€ το μήνα (ενδεικτικά για το Honda HR-V 1.5 Petrol Comfort που έχει λιανική τιμή 22.575€ η δόση είναι 190€, η προκαταβολή είναι 9.482€ (42% της αξίας του αυτοκινήτου) και η διάρκεια του δανείου 84 μήνες, με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,9% πλέον εισφοράς 0,6%.*
Πιο αναλυτικά οι τιμές των Honda HR-V διαμορφώνονται ως εξής:
HR-V 5D 1.5 PETROL MT COMFORΤ 22.575 € 22.575 € 0 €HR-V 5D 1.5 PETROL MT ELEGANCE 26.900 € 25.900 € -1.000 €
HR-V 5D 1.5 PETROL CVT ELEGANCE 28.000 € 28.000 € 0 €
HR-V 5D 1.5 PETROL CVT EXECUTIVE 32.900 € 31.900 € -1.000 €
HR-V 5D 1.6 DIESEL MT COMFORT 28.000 € 26.500 € -1.500 €
HR-V 5D 1.6 DIESEL MT ELEGANCE 31.500 € 28.000 € -3.500 €
HR-V 5D 1.6 DIESEL MT ELEGANCE 32.500 € 31.900 € -600 €
HR-V 5D 1.6 DIESEL MT EXECUTIVE 34.900 € 33.900 € -1.000 €
-
Και πάλι δεν λες ότι έγινε και ιδιαίτερα ανταγωνιστικο ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ολα ειναι δυνατά
Δλδ ακόμα και να βρεθεί άνθρωπος να δώσει τόσα λεφτά για το hrv. -
Έχουν βρεθεί σίγουρα γιατί έχω δει κάμποσα στη Κηφισίας... δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Ειδικά πίσω . Ενώ το crv μου αρέσει σε ..και η καινούργια και η προηγούμενη έκδοση .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην Θεσσαλονίκη έχω δει πριν από λίγο καιρό ένα μόνο σε λευκό και δεν μετάνιωσα που δεν το περιμέναμε και καταλήξαμε στο QQ. Η έκπτωση ποια ακριβώς, είναι; Είχα την εντύπωση πως η τιμή του diesel όταν είχε έρθει ήταν στα 25 χιλιάρικα. Τώρα με την έκπτωση είναι στα 26.500
Απορώ πως κρατιέται ακόμη αυτή η αντιπροσωπεία με τέτοιες τιμές και πωλήσεις.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Έχουν βρεθεί σίγουρα γιατί έχω δει κάμποσα στη Κηφισίας... δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Ειδικά πίσω . Ενώ το crv μου αρέσει σε ..και η καινούργια και η προηγούμενη έκδοση .Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το Crv - ιδίως το προηγούμενο, όχι αυτό που θα βγει τώρα - έχει τουλάχιστον χαρακτήρα, ιδίως πίσω είναι διαφορετικό. Το αν σου αρέσει ή όχι είναι υποκειμενικό, αλλά τουλάχιστον είναι ιδιαίτερο. Το H-RV στα δικά μου μάτια είναι σαν συντηρητικός συνδυασμός στοιχείων που νιώθω ότι τα έχω ξαναδεί σε πολλά αυτοκίνητα. Σαν να μην έχει τίποτα νέο εμφανισιακά. Απορώ πώς το σχεδιαστικό τμήμα που έχει τολμήσει τόσο - όχι πάντα με επιτυχία φυσικά - π.χ. με το civic έκανε τέτοια επιλογή με το h-rv.
Φυσικά ως προς τα άλλα δεν παύει να είναι honda, αν και από άποψη κινητήρων δεν τόλμησε - ακόμη τουλάχιστον - να βάλει τον 160άρη και να κοιτάζει αφ' υψηλού τον ανταγωνισμό. Ίσως το επόμενο να κάνει το μπαμ...
Για τις τιμές δεν χρειάζεται άλλο σχόλιο...έχουν ειπωθεί επανειλημμένα -
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Βασίλη. Το προηγούμενο hrv που έχουμε στην οικογένεια είχε την δική του ξεχωριστή σιλουέτα αλλά και μια πρωτοτυπία που το βοήθησε ώστε να αφήσει εποχή. Και τότε δεν ήταν φτηνό αλλά ήταν αυτή ακριβώς η διαφορετικότητα του που το έβγαζε έξω από τον ανταγωνισμό. Ακόμη και τώρα οι περισσότεροι κάτοχοι δεν το αλλάζουν καθώς είναι ένα αυτοκίνητο που ερωτεύεσαι. Το καινούργιο δεν μπορώ να θεωρήσω ότι έχει παρόμοια δυναμική τηρουμένων των αναλογιών (εμφάνιση - λειτουργικότητα - αξιοπιστία - επιδόσεις - τιμή) σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Βασίλη. Το προηγούμενο hrv που έχουμε στην οικογένεια είχε την δική του ξεχωριστή σιλουέτα αλλά και μια πρωτοτυπία που το βοήθησε ώστε να αφήσει εποχή. Και τότε δεν ήταν φτηνό αλλά ήταν αυτή ακριβώς η διαφορετικότητα του που το έβγαζε έξω από τον ανταγωνισμό. Ακόμη και τώρα οι περισσότεροι κάτοχοι δεν το αλλάζουν καθώς είναι ένα αυτοκίνητο που ερωτεύεσαι. Το καινούργιο δεν μπορώ να θεωρήσω ότι έχει παρόμοια δυναμική τηρουμένων των αναλογιών (εμφάνιση - λειτουργικότητα - αξιοπιστία - επιδόσεις - τιμή) σε σχέση με τον ανταγωνισμό.Σπύρε (έτσι είναι σωστός ο τύπος στην κλητική και όχι Σπύρο! ) καλημέρα! Αν και η δική μου πρώτη αναφορά αφορά το Crv, το οποίο είχε σχολιάσει ο Δημήτρης πιο πάνω, συμφωνώ με τις αναφορές σου στο προηγούμενο hrv!
Επίτρεψέ μου να έχω ενστάσεις για ορισμένα χαρακτηριστικά από την παρένθεσή σου : (εμφάνιση - λειτουργικότητα - αξιοπιστία - επιδόσεις - τιμή). Ενώ δηλαδή συμφωνώ 100% για την εμφάνιση και την τιμή, δεν μπορούμε να πούμε πολλά για τις επιδόσεις, όταν έχει παραπλήσιες με το QQ που αποτελεί το 'μέτρο' της κατηγορίας - νομίζω διαφέρουν κατά 1-2 εκατοστά του δευτερολέπτου, η λειτουργικότητα του μοντέλου με τα συρόμενα καθίσματα και τους αυξημένους χώρους και η αξιοπιστία των κινητήρων αλλά και γενικότερα των honda νομίζω ότι θα πρέπει να τοποθετηθούν στα ισχυρά +. Εκτός εάν έχουν ήδη ακουστεί προβλήματα για τα οποία δεν είμαι ενήμερος... -
Και γιατί παρακαλώ δεν μπορούε να πούμε για επιδόσεις; Το απερχόμενο hrv σε θέματα επιδόσεων ήταν ασύγκριτα καλύτερο από τους ανταγωνιστές του οι οποίοι μπορούσαν να κινούνται σχετικά λίγο καλύτερα από αυτό στο χώμα; Για την αξιοπιστία όταν τα οχήματα του ανταγωνισμού σχεδόν δεν σπάνε και δεν χαλάνε ζητώντας λιγότερα χρήματα, τότε πως περιμένουμε ότι θα βάλει εκεί την σφραγίδα του κάνοντας μια μεγάλη διαφορά; Για την λειτουργικότητα επίσης με πεπερασμένους χώρους εντός της κατηγορίας πως πιστεύουμε ότι θα κάνει τη διαφορά; Επειδή έχει συρόμενα καθίσματα; Στο dusterμου για παράδειγμα τα 480 λίτρα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αρκετά με 3 ενήλικες να κάθονται άνετα πίσω ενώ χρειάστηκε να βάλω κάποια πράγματα μεγάλου μήκους και πλάτους ρίχνοντας τις πλάτες των 2/3 πίσω και πάλι χωρέσαμε εκεί μέσα τρεις άνθρωποι δίχως πρόβλημα κανένα. Για αυτό και είμαι λίγο καυστικός ως προς το τελικό αποτέλεσμα και την τιμή αγοράς του.
Honda HR-V 2014