Oct 14, 2013, 8:12 PM

Κάποια ενδιαφέροντα θέματα στο τ. Οκτωβρίου των 4Τ. Για π.χ., τα κείμενα με τις πόρσε, οι δοκιμές οικονομίας, συνεντεύξεις με στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών (π.χ. επικεφ. σχεδ. Renault), που, εκτός των άλλων, σου δείχνουν τον τρόπο που σκέφτονται, το κομμάτι με τους αγώνες. Ευπρόσδεκτη η σχετική ανανέωση στους πίνακες τεχν. χαρακτηριστικών – ωστόσο χρειάζονται πιο φωτεινές φωτό κάποιες φορές, και εμπλουτισμός με τις διαστάσεις των αυτοκινήτων. Και περισσότερη δημιουργικότητα στο εξώφυλλο.

Στα «οδοιπορικά» συνεχίζει να μην υπάρχει καλή «πένα» - όχι ότι τα κείμενα δεν είναι καλά, αλλά δεν δίνουν το κάτι παραπάνω. Έχω και «κόλλημα» όταν βάζουν φωτό χωρίς ένα σχόλιο, από ποιο μέρος είναι η φωτό – δείχνει και προχειρότητα, απλά βάζω τη φωτό και ξεμπέρδεψα.

Προσωπικά, θα μου λείψει η στήλη του Μάργαρη, όχι τόσο επειδή συμφωνούσα μαζί του, αλλά επειδή, συνήθως, είχε μια διαφορετική ματιά και «έβλεπε» πράγματα σε ζητήματα που οι άλλοι προσπερνούν χωρίς να δώσουν σημασία (χαρακτηριστικό ανθρώπων με δημιουργική σκέψη). Π.χ. το κείμενο 02/1991, τ. 245, απόσπασμα από το οποίο δημοσιεύεται στη σελ. 17. Θυμόμουν το περιεχόμενό του, αλλά όχι το τεύχος στο οποίο είχε δημοσιευτεί – κι όταν θυμάσαι μια στήλη που διάβασες πριν από 22 χρόνια, κάτι λέει αυτό.

Jacob