-
Κρίνω από το εξώφυλλο. Ο πατέρας μου δεν αγοράζει Τροχούς για να μου τους δώσει να τους διαβάσω.
Το Drive έχει οδηγήσει ό,τι κουλή 911 υπάρχει, έχει κάνει τρελό αφιέρωμα, που αντίστοιχό του περιμένεις να βρεις μόνο σε ξένα περιοδικά. Τέτοιες εποχές, ένα ανάλογο εγχείρημα (πέρα από τη δυσκολία της όλης οργάνωσης και συγχρονισμού) είναι άθλος για τα οικονομικά των περιοδικών και (συγκεκριμένα για το Drive) για τη λειψανδρία των συντακτών. -
Κάποια ενδιαφέροντα θέματα στο τ. Οκτωβρίου των 4Τ. Για π.χ., τα κείμενα με τις πόρσε, οι δοκιμές οικονομίας, συνεντεύξεις με στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών (π.χ. επικεφ. σχεδ. Renault), που, εκτός των άλλων, σου δείχνουν τον τρόπο που σκέφτονται, το κομμάτι με τους αγώνες. Ευπρόσδεκτη η σχετική ανανέωση στους πίνακες τεχν. χαρακτηριστικών – ωστόσο χρειάζονται πιο φωτεινές φωτό κάποιες φορές, και εμπλουτισμός με τις διαστάσεις των αυτοκινήτων. Και περισσότερη δημιουργικότητα στο εξώφυλλο.
Στα «οδοιπορικά» συνεχίζει να μην υπάρχει καλή «πένα» - όχι ότι τα κείμενα δεν είναι καλά, αλλά δεν δίνουν το κάτι παραπάνω. Έχω και «κόλλημα» όταν βάζουν φωτό χωρίς ένα σχόλιο, από ποιο μέρος είναι η φωτό – δείχνει και προχειρότητα, απλά βάζω τη φωτό και ξεμπέρδεψα.
Προσωπικά, θα μου λείψει η στήλη του Μάργαρη, όχι τόσο επειδή συμφωνούσα μαζί του, αλλά επειδή, συνήθως, είχε μια διαφορετική ματιά και «έβλεπε» πράγματα σε ζητήματα που οι άλλοι προσπερνούν χωρίς να δώσουν σημασία (χαρακτηριστικό ανθρώπων με δημιουργική σκέψη). Π.χ. το κείμενο 02/1991, τ. 245, απόσπασμα από το οποίο δημοσιεύεται στη σελ. 17. Θυμόμουν το περιεχόμενό του, αλλά όχι το τεύχος στο οποίο είχε δημοσιευτεί – κι όταν θυμάσαι μια στήλη που διάβασες πριν από 22 χρόνια, κάτι λέει αυτό.
Jacob
-
Στο τρέχον τευχος δημοσιευεται επιστολή 'αγανακτισμενου' αναγνωστη για την 'αριστερη στροφη' του περιοδικου.
Μια και μονο φραση της επιστολης του αρκει: 'Το μνημονιο ηταν μια χαρα!'
Βεβαια ο εν λογω αναγνωστης πρεπει να ηταν παρα πολύ χαρουμενος προ δεκαετιας, όταν το περιοδικο μας εδινε δωρακι το 'υπαρχει καλυτερη Ελλαδα και τη θελουμε' σε CD...To θεμα δεν είναι αυτό, δλδ η αποψη του αναγνωση ή η δικη μου πχ που είναι εντελως στην άλλη κατευθυνση. Το θεμα είναι ότι κακως μπηκε στον κοπο να δημοσιευσει την εν λογω επιστολή το περιοδικο. Τα πραγματα είναι τεταμμενα. Υπαρχουν ανθρωποι μεσα σε οικογενειες που τσακωνονται ασχημα για τα πολιτικα. Δεν υπαρχει λογος αυτό να μεταφερεται στο περιοδικο...
-
Προς τους ανθρώπους των 4Τ:
Ποιος έχει γράψει το κείμενο στις σελ. 52 και 53 του τεύχους Νοεμβρίου 2014 των 4T; -
Επαναφέρω την προηγούμενη ερώτηση και την επαναδιατυπώνω.
Στις σελίδες 52 και 53 του τεύχους Νοεμβρίου 2014 των 4T υπάρχει κείμενο με τίτλο 'Στα δύσκολα'.
Η απλή ερώτηση, προς τους ανθρώπους των 4Τ, είναι ποιός είναι ο συντάκτης του.
Jacob -
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Επαναφέρω την προηγούμενη ερώτηση και την επαναδιατυπώνω.
Στις σελίδες 52 και 53 του τεύχους Νοεμβρίου 2014 των 4T υπάρχει κείμενο με τίτλο 'Στα δύσκολα'.
Η απλή ερώτηση, προς τους ανθρώπους των 4Τ, είναι ποιός είναι ο συντάκτης του.
JacobΕίναι εύκολο να μας πεις τι λέει το άρθρο, έστω σε περίληψη?
Κάνε ένα τηλέφωνο στο περιοδικό βρε συ να σου πουν. (ελπίζω) -
Καλησπέρα και μας συγχωρείτε για την καθυστέρηση καθώς δεν είδαμε την ερώτησή σας την πρώτη φορά.
Το άρθρο είναι μεταφρασμένο από τα αγγλικά και γράφηκε από τους δημοσιογράφους του COTY οι οποίοι πραγματοποιούν κάθε χρόνο την δοκιμασία του Elk Test.
-
Ευχαριστώ.
Το είδα τώρα κι εγώ το άρθρο στον ιστότοπο του “tannistest”.
Θα ήταν καλό να αναφέρατε κι εσείς, όπως στο αρχικό αγγλικό κείμενο, τη διάσταση των ελαστικών που φορούσαν τα αυτοκίνητα. Επίσης, ενώ στο αγγλικό κείμενο, αναφορικά με το Ford Mondeo αναφέρεται: “Very quick steering response – more direct than the Passat”, στο μεταφρασμένο κείμενο που δημοσιεύετε λείπει το υπογραμμισμένο κείμενο.
Κατά τα άλλα, θέματα όπως “Rising star!” (σελ. 31), Passo dello Stelvio, Rally Legend, “Ευ Οδηγείν», κ.α. (τεύχος 11/2014), που δείχνουν ότι κάποιος το έχει ψάξει, έχουν πάντοτε ενδιαφέρον.
Τέλος, η φωτό που συνοδεύει το RCZ στους πίνακες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι λάθος εδώ και πολλά τεύχη.
Jacob -
Δυστυχώς λόγω των περιορισμών του διαθέσιμου χώρου γίνονται πολλές φορές κάποιες περικοπές σε σημεία που θεωρούμε ότι δεν επηρεάζουν άμεσα την ουσία και το νόημα των κειμένων.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον. Οι παρατηρήσεις σας θα προωθηθούν στους υπεύθυνους συντάκτες για τα συγκεκριμένα θέματα.
-
Και που λετε διαβαζω στο εξωφυλλο του Μαρτιου 'PEUGEOT 208 GTi 30th EDITION'.Και λεω βρε ποτε προλαβε κιολας το 208 να κανει 30 εκδοσεις.... Αμ δε....Στη σελιδα των περιεχομενων οπου πρωτα κατεφυγα ηταν γραμμενη η σωστη διατυπωση....30th ANNIVERSARY EDITION.....
-
Κλείνουν οι 4Τροχοί;
http://www.newsit.gr/media/Nea-maxairia ... ika/662956
-
Εφόσον κλείνει ο εκδοτικός οίκος...
-
Όντας αναγνώστης παιδιόθεν (Σεπτέμβριος 1988, αν θυμάμαι καλά), θα στεναχωρηθώ αν...
Κρίμα και για τους εργαζομένους....
Αγαπημένη συνήθεια, ανελλιπώς, κάθε αρχές του μήνα... -
Μόλις το πέτυχα και εδώ ...γίνεται λόγος για 'άμεση αναστολή λειτουργίας του ομίλου'.
Αν ισχύουν τα δημοσιεύματα,είναι μία ακόμα δυσάρεστη εξέλιξη σε κάθε επίπεδο και ιδίως για τους ανθρώπους που χάνουν τις δουλειές τους. -
Κρίμα......
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Μακάρι να βρεθεί κάποιος να αγοράσει τον τίτλο....
Όπως και να το κάνουμε είναι ισχυρό brand name -
Θα μπει 'λουκέτο' και στην διαδικτυακή παρουσία;;
Δεν το κρύβω ότι ειδικά το φόρουμ μου έχει γίνει 'κακό' συνήθειο τόσα χρόνια...
-
Τώρα εξηγούνται μάλλον όλα...
http://kourdistoportocali.com/ipeople/m ... itions-ae/
http://www.dealnews.gr/ellada/item/5774 ... _XyqhKSWVo -
Προσωπικά ποτέ δεν ήμουν τακτικός αγοραστής του περιοδικού. Το αγόραζα σπάνια. Μόνο στο φόρουμ έχω σημμετοχή. Όπως και να το δούμε όμως όταν κλείνει μια επιχείρηση και μένουν χωρίς δουλειά συνάνθρωποί μας, μόνο λυπηρό είναι.
Κρίμα
-
Λυπηρό πράγματι.
Και το κλείσιμο μάλλον θα πάρει μπάλα και την διαδικτυακή παρουσία.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό