-
Καγκουρας vs ποζερας
Ps χωρις παρεξήγηση, αν θέλει κάποιος να μου χαρίσει οποιοδήποτε απο τα δυο ειναι ευπροσδεκτος -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Σπυρο εσενα προσωπικα το εχω πει κατ επαναληψη και θα το πω για τελευταια φορα. ΠΟΤΕ δε ζητησα επιβεβαιωση για το τιγκουαν και ουτε ειχα αποφασισει εξαρχης οτι ειναι η πρωτη μου επιλογη.
Εφτασα πολυ κοντα (2 φορες) στο να κλεισω το κασκαι κον και δε το εχω τελικα λογω συγκυριων. Μου αρεσε πολυ το εσωτερικο (και οι ποτηροθηκες νονε!) αλλα ενω το γουσταρα σαν ομορφια-εξοπλισμο κολλουσα στο πορπαγκαζ που με τον διπλο πατο δεν εφτανε στα 430 λιτρα. Μετα πηγα στο κατζαρ που ειχε ολα τα καλα του κασκαι συν το μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ. Ομως το ψωριασμενο αλουμινιο στα παραθυρα συν καποιες ελλειψεις (οθονη αφης) στα 26.000 και το γεγονος οτι στα ματια μου ηταν ασχημοτερο απο το νισσαν δε με αφησαν να προχωρησω. Η επιλογη της x1 που για μενα ειναι το ομορφοτερο suv ακυρωθηκε οταν εμαθα πως πηγαινει στα 35.000 η ντιζελ 1500αρα οπως επισης ακυρωθηκε και το crv το 120αρι.
ΜΕΤΑ απο ολα αυτα εμαθα πως ηρθε το νεο τιγκουαν. Οταν το ειδα και το περιεργαστηκα διαπιστωσα γνωριμα πραγματα που μου ειχαν κανει τη ζωη ευκολη τα προηγουμενα χρονια. Σιγουρα δεν αγοραζεις αμαξι απο τις λεπτομερειες αφου πρωτα ερχονται αλλα σαν προτεραιοτητα (μηχανη,εξοπλισμος,ομορφια) ομως αν συνδυαζονται και με αυτες τοτε το πακετο ειναι δυνατο τουλαχιστον στα δικα μου ματια.
Ναι θελω οταν πηγαινω ταξιδια 5,6,7 ωρων ή και μιας ωρας να εχω να βαλω τη καφεδια μου και το νερο μου(και οχι οπως στο πεζω 2008 που δεν εχει χωρο ουτε για κινητο),θελω να εχω φως πανω απο το σκιαδιο και οχι μονο κεντρικο,θελω αεραγωγους στα ποδια των πισω,θελω ολοι οι διακοπτες για τα παραθυρα να ειναι φωτιζωμενοι και διπλης λειτουργιας,θελω υποβραχιονιο για να ακουμπω τον αγκωνα μου οπως επισης να εχει βαθος η ταπετσαρια στη πορτα του οδηγου για να ακουμπαω και εκει το χερι μου.
Μπορω να ζησω και χωρις αυτα αλλα αν υπαρχουν μαζι με το πακετο του αυτοκινητου θα το παρω.
Τελος θα ηθελα να πω τη προσωπικη μου αποψη για τις τιμες των αυτοκινητων:
Δε μπορω να διαθεσω για νισσαν πανω απο 23 αντε βαρια 24.000 γιατι εκει ποστευω ειναι το ταβανι για αυτο το ιχ.
Οπως επισης για ρενω μεχρι 25.000 ειναι καλα. Για μετα τουλαχιστον για μενα δεν. Εχω πει πολλες φορες value θεωρω το κατζαρ 1,5 πετρελαιο στη βασικη.
Πανω απο 35.000 για vw ουτε με σφαιρες και ας ειναι επιχρυσο ενω μεχρι 45.000 μονο για bmw και audi.
Εξαιρουνται ειδικες εκδοσεις των 2 τελευταιων και παλι υπο σκεψηΠολυ καλή ανάλυση!
-
Στέφανε πάντα πιστός στα ραντεβού μας εδώ μέσα και τηρώντας την παράδοση που μας θέλει να διαφωνούμε.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Στέφανε πάντα πιστός στα ραντεβού μας εδώ μέσα και τηρώντας την παράδοση που μας θέλει να διαφωνούμε.Με το Νίκο διαφωνείς όχι με εμένα. Εγώ απλά ανέφερα ότι είναι πολύ καλή η ανάλυση [emoji41]
-
Κι εγώ εξέφρασα τη γνώμη μου με τρόπο που απαντά τόσο στον Νίκο όσο και σε εσένα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Προσωπικα δε θεωρω λογο επιλογης αυτοκινητου θηκες,παραθηκες κτλπ. Αυτα σ ενα βαθμο λυνονται με aftermarket επιλογες φτηνα και ευκολα.
Η προσοχή στην λεπτομέρεια δεν διορθώνεται με aftermarket επιλογές σε καμία περίπτωση. Είναι στο DNA του αυτοκινήτου και δεν αλλάζει με μια extra πλαστική ποτηροθήκη ή ένα σκιάδιο.
Αν εσυ αυτο που ονομαζεις 'προσοχη στη λεπτομερεια' κοστιζει κανα-δυο χιλιαρικα παραπανω ή αντιστοιχει σ ενα μηχανημα χειροτερο overall απο το αλλο που δεν εχει 'προσοχη στη λεπτομερεια' και παλι το δευτερο ειναι ανωτερη επιλογη στα ματια μου...
Σπυρο +οοΣτα δικά σου μάτια μπορεί το δεύτερο να είναι καλύτερη επιλογή, υπάρχουν αρκετοί όμως που θα προτιμήσουν να δώσουν αυτά τα 2-3 χιλιάρικα παραπάνω για να νιώθουν κάθε φορά που οδηγούν το αυτοκίνητο τους, ότι ο κατασκευαστής νοιάστηκε για αυτούς και τους έχει παράσχει ένα όχημα που δεν τον μεταφέρει απλά από το σημείο Α στο Β.
Το QQ (και αντίστοιχα προφανώς το αδελφάκι του Kadjar) δεν είναι κακό αυτοκίνητο. Θα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει πολύ καλά. Παρόλα αυτά δεν θα σου δώσει την εντύπωση ότι είναι λίγο πιο μελετημένο από τον μέσο όρο. Μικρές λεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τα χρόνια και την χρήση του αυτοκινήτου. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων του VAG (και αυτό αφορά όλες τις μάρκες μιας και οι περικοπές γίνονται συνήθως στα πλαστικά).
Για εμένα είναι και κάτι που κάνει ένα αυτοκίνητο πιο premium. Η προσοχή στην λεπτομέρεια και η αίσθηση ότι ο κατασκευαστής ενδιαφέρθηκε λίγο περισσότερο για τον πελάτη, ότι αφιέρωσε χρόνο και χρήμα για να κάνει κάποια απλά καθημερινά πράγματα λίγο πιο πρακτικά. Άλλος αυτό θα το πληρώσει (αρκετοί), άλλος θα το θεωρήσει περιττό. Ευτυχώς στην αγορά υπάρχει ποικιλία επιλογών για όλα τα γούστα
ΥΓ1. Να μην σημειώσω την διαφορά στην ποιότητα συναρμογής ανάμεσα σε QQ και VAG. Στο QQ στα ενώματα των αεραγωγών στο ταμπλό έχει μια αυτοκόλλητη ταινία αφρολέξ χειρότερη και από αυτή του πουλάει το Praktiker. Στο VW όλο το ταμπλό από κάτω έχει επένδυση με αφρολέξ. Το VW μετά από 15 χρόνια είναι στιβαρό και δεν τρίζει στο ελάχιστο (πως να μπορούσε με τόσο αφρολέξ), το QQ τρίζει από την πρώτη ημέρα (προφανώς από κάπου τους ξεκόλλησε η αυτοκόλλητη ταινία). Τα ίδια για διάκενα στις πόρτες κλπ...
Όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι το QQ έχει πρόβλημα και δεν πάει, αλλά αν θέλεις να τα αποφύγεις πρέπει να πληρώσει το κάτι παραπάνω, γιατί όλα στην ζωή έχουν κάποιο κόστος
ΥΓ2. Οι παρατηρήσεις μου αφορούν μόνο το κομμάτι της συναρμογής και της προσοχής στην λεπτομέρεια. Γιατί αν βάλουμε μέσα και τον παράγοντα αξιοπιστία, τότε η κατάταξη πιθανότατα θα αντιστραφεί -
Εξαιρετική τοποθέτηση !!!
-
Axel12p +1000 σαν να μιλαγα εγω. Αυτη την εμμονη που εχει το vag (που το εχω ζησει κιολας) στο να σου κανει τη ζωη ενα κλικ καλυτερη οταν οδηγας δεν την εχουν αλλοι.
Τα παντα θα ειναι στη θεση τους και στην αποσταση που πρεπει.
Εχει τοσα πραγματακια το γκολφ (που ειναι 15 χρονια πισω) που περνωντας χρονο μαζι του καταλαβαινεις τη διαφορα με αλλους.
Δε μπορω ρε παιδι μου να θελω να κατεβασω τα πισω παραθυρα και να κραταω πατημενα τα κουμπια.
Θελω και στο ντουλαπακι φως και να πεφτει υδραυλικα οταν το αφηνεις
Δε θελω το αμαξι απο κατω να ειναι γυμνο και οχι ντυμενο ολο πλαστικο για να προστατευεται.
Μπορω να πω παρα πολλα αλλα τι νοημα εχει. Απλα το γκρουπ εχει ΚΑΙ αυτα.
Εκει που το κατζαρ θεωρω πως πλεονεκτει ειναι στο μικρο βενζινοκινητηρα που βγαζει 130 αλογα απο 1200 και τον εμποστευομαι πιο πολυ απο τον tsi και βεβαια στη βασικη εκδοση του πετρελαιο -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Κι εγώ εξέφρασα τη γνώμη μου με τρόπο που απαντά τόσο στον Νίκο όσο και σε εσένα.Σπυρο σου ανεφερα για αλλη μια φορα πως κινηθηκα στην αποκτηση του τιγκουαν. Ελπιζω τωρα να καταλαβες. Δε προσπαθω να σε πεισω αλλα η διαστρεβλωση της αληθειας δε μου αρεσει. Τωρα αν στα υπολοιπα που αναφερω για τις τιμες διαφωνεις εννοειται κανενα προβλημα
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε μπορω ρε παιδι μου να θελω να κατεβασω τα πισω παραθυρα και να κραταω πατημενα τα κουμπια.Όχι μόνο για τα πίσω παράθυρα αλλά και για τα μπροστά.
Και το είχαν μελετήσει τόσο πολύ οι άτιμοι οι Γερμανοί, που ορισμένες φορές κατέβαιναν χωρίς καν να πατήσεις το κουμπί.Απλά δεν ανέβαιναν μετά...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Δε μπορω ρε παιδι μου να θελω να κατεβασω τα πισω παραθυρα και να κραταω πατημενα τα κουμπια.
Όχι μόνο για τα πίσω παράθυρα αλλά και για τα μπροστά.
Και το είχαν μελετήσει τόσο πολύ οι άτιμοι οι Γερμανοί, που ορισμένες φορές κατέβαιναν χωρίς καν να πατήσεις το κουμπί.Απλά δεν ανέβαιναν μετά...
Χαχαχα. Ανεφερα τα πισω γιατι τα μπροστα τα θεωρω αυτονοητα
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε μπορω ρε παιδι μου να θελω να κατεβασω τα πισω παραθυρα και να κραταω πατημενα τα κουμπια.
Όχι μόνο για τα πίσω παράθυρα αλλά και για τα μπροστά.
Και το είχαν μελετήσει τόσο πολύ οι άτιμοι οι Γερμανοί, που ορισμένες φορές κατέβαιναν χωρίς καν να πατήσεις το κουμπί.Απλά δεν ανέβαιναν μετά...
Χαχαχα. Ανεφερα τα πισω γιατι τα μπροστα τα θεωρω αυτονοητα
Δεν είναι αυτονόητα. Στο QQ αυτόματο είναι μόνο του οδηγού. Πιθανότατα το ίδιο να ισχύει και στο Kadjar.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Κι εγώ εξέφρασα τη γνώμη μου με τρόπο που απαντά τόσο στον Νίκο όσο και σε εσένα.
Σπυρο σου ανεφερα για αλλη μια φορα πως κινηθηκα στην αποκτηση του τιγκουαν. Ελπιζω τωρα να καταλαβες. Δε προσπαθω να σε πεισω αλλα η διαστρεβλωση της αληθειας δε μου αρεσει. Τωρα αν στα υπολοιπα που αναφερω για τις τιμες διαφωνεις εννοειται κανενα προβλημα
Έχω καταλάβει πολύ περισσότερα από όσο νομίζεις. Όσες φορές θέλεις μπορείς να επαναλάβεις την επιχειρηματολογία σου αν σου κάνει καλό! Όσον αφορά εμένα που βλέπεις να διαστρεβλώνω αυτά που λες είναι δικό σου ζήτημα φίλε μου. Γράφω με επιχειρήματα γιατί πιστεύω πως αξίζει τα χρήματα του το kadjar και εσύ απαντάς με κατηγορίες τιμής βάση φίρμας. Καλά κάνεις αφού το βλέπεις έτσι. Επέτρεψε μου το δικαίωμα να διαφωνώ. Προσπαθησε επίσης να μην τα παίρνεις όλα τόσο προσωπικά. Επίσης προσπάθησε να εκφράσεις τη διαφωνία σου δίχως διάθεση να με προσβάλλεις γιατί από τον τρόπο σου κι αυτό το κατάλαβα. Εγώ το κλείνω εδώ. Άλλωστε το νήμα αφορά το kadjar...
-
Σπυρο οταν καποιος επιλεγει το τιγκουαν ενω στην αρχη δε το ειχε στο πλανο του ενω εσυ γραφεις πως ηθελα επιβεβαιωση της αγορας του ειναι διαστρεβλωση οσο και να μη σου αρεσει η λεξη.
Για τις τιμες εχουμε τις γνωμες μας και δεν υπαρχει προβλημα αφου το ανεφερα πιο πανω.
Λαθος καταλαβες οτι ηθελα να σε προσβαλω αφου πολλες φορες σε εχω ανεφερει βαζοντας μετα το ονομα σου τη λεξη αγαπητε ή φιλε -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Σπυρο οταν καποιος επιλεγει το τιγκουαν ενω στην αρχη δε το ειχε στο πλανο του ενω εσυ γραφεις πως ηθελα επιβεβαιωση της αγορας του ειναι διαστρεβλωση οσο και να μη σου αρεσει η λεξη.Για να σου πω την άποψη μου, εγώ σε αυτή την ακριβώς την περίπτωση είναι που θα ήθελα την 'επιβεβαίωση' ότι κάνω το 'σωστό'. Αν ήμουν σίγουρος από την αρχή, τότε γιατί να θέλω την επιβεβαίωση ότι δεν κάνω λάθος;
-
Κοιτα:εγω απλως ανεφερα το σκεπτικο μου για το πως τελικα κατεληξα. Ουτε επιβεβαιωση ηθελα ουτε κατι αλλο. Ολα ηταν πληροφοριακα. Αν καποιοι μπαινουν εδω στο φορουμ οταν ψαχνουν να αγορασουν και ειναι ηδη αποφασισμενοι εγω δεν ανηκω σ αυτους
-
Εγώ άνηκα σε αυτούς
-
Όπως και να έχει, το τι αρέσει στον καθένα είναι υποκειμενικό...είτε λέγεται Kadjar, Qashqai , Tiguan και BMW...
Εγώ ας πούμε επέλεξα το Kadjar , γιατί στο δικό μου μάτι , είναι όμορφο, το θεωρώ πιο όμορφο και εσωτερικά και εξωτερικά απο το QQ, το οποίο είναι και πιο σπορτίφ. Πολύ άνετο εσωτερικά και μου φάνηκε και πολύ 'οικείο' στο δρόμο που το δοκίμασα. Ξεκάθαρα υποκειμενικό το κριτήριο. Ο κινητήρας θεωρώ ότι είναι απο τους κορυφαίους της κατηγορίας, πολύ ανώτερος και απο 2λίτρα ,είχε πολλές παροχές στην τιμή του(βασικό κριτήριο) και το κυριότερο μου έκανε κλίκ στο μάτι!
Το μόνο λάθος που , ίσως έκανα, είναι με τα 25000 χιλιάρικα που πήγε, λόγω φόρων όπως έχω εξηγήσει, είναι ότι έπρεπε να πάρω το Dynamique που τα είχε όλα πάνω και σε λευκό απλό χρώμα χωρίς εξτρά χρεώσεις που θα ανέβαζαν και άλλο την τιμή. Βέβαια δεν έχω την πρεμούρα να έχω πλοηγό, ηλεκτρονικά βοηθήματα και τέτοια, που με ενόχλησαν στο TT του QQ, αλλά ακόμα και με τα 25000, έκανα υπέρβαση μπάτζετ.
Το TIGUAN το σκέφτηκα αλλά πήγαινε πολύ ψηλά...
-
Κάντε λίγο υπομονή, όπως και εγώ και θα σας δώσω πλήρη εικόνα μόλις το παραλάβω..γιατί και εγώ περιμένω...
θα σας λύσω όλες τις απορίες, εκτός εάν προλάβει άλλος,,
-
Με το καλό να τα παραλάβετε και να τα χαρείτε!
Renault Kadjar