-
αυτα ειναι απλα πραγματα αν και επειδη μετρησε συμπιεση λογικα θα το κοιταξε
-
Μπορεις να μας πεις την τιμη συμπιεσης σε καθε κυλινδρο?
-
200 με 210 ολοι ειναι αψογο
-
220-230 νομιζω ειναι η ΟΕΜ, αλλα για αμαξι 23 χρονων εισαι πολυ καλα εννοειται
-
επειδη το ρωτησα 220-230 ηταν για τα crx με τον α1 ο α2 ειχε 210
-
Ο χρήστης alexp1996 έγραψε:
και το δικο μου καει λαδι εκτος του οτι χανει
λοιπον το αυτοκινητο θελει αμορτισερ συνεμπλοκ μπαλακια κρεμαγιερας μια φουσκα και οπως ξαναειπα θα βαλω 4 φρεσκα λαστιχα κοιτα προς brighestone adrenalin.αλλαγη κομπλερ 3ης-4ης και κολλημα σασμαν γιατι χανει και θα γινει και ενα πρεσαρισμα στο συστημα ψυξης και καθαρισμος.α και ισιωμα δυο ζαντων και τακακια μπρος πισω αν και ειναι στο 30%Αμορτισέρ θέλει γιατί χάνουν λάδια ή λόγω απόδοσης;;;;;
ΑΝ έχεις θορύβους ,άλλαξε τα σινεμπλόκ και βλέπεις, μην πας απευθείας αμορτισέρ
Μπαλάκια κρεμαγιέρας (...ακρόμπαρα) έχουν τζόγο ή απλά έχουν κοπέι τα λαστιχάκια;;;
Φούσκα αναμενόμενο.. μπορούσε να στο πει τον έλεγχο
Το ίσιωμα ζαντών θα το έδειχνε το test drive εκτός και άν έχουν το νύχι οπότε δεν ασχολήσαι , έκανες ώστε να δεις πως πάει;;;;
Το σασμάν τι να πω κόλλημα δεν έχω ακούσει....Τακάκια μην αλλάξεις αφού είσαι στο 30% σε λίγο μαζί με δισκόπλακες
έλεγχο έκανες για ελλείψεις ή απλά αν είναι τρακαρισμένο κομμένο κλπ
Θα έπρεπε να σου είχε βρει ο έλεγχος μπαλάκια, αμορτισέρ (αν χάνεις λάδια), φούσκα , σασμάν ....
Εσυ θα έπρεπε να είχες καταλάβει από την δοκιμή τις ζάντες και τα συγχρονιζέΠρόσεξε μήπως ο νέος μάστορας σε βρει ψωμάκι εκμεταλλευόμενος την απειρία σου.....
-
εγω οταν εννοω ελεγχος αυτοκινητου καταλαβαινω απο σκουριες μεχρι μηχανικα μεχρι οτιδηποτε αυτοι που το ελενξαν μαλλον κατι αλλο κανανε παντως οχι ελεγχο ναι ειμαι απειρος αλλα ευτυχως πιανουν τα χερια μου και μου κοβει....εμπιστευτηκα τον μαστορα και με γ@μησαν.τωρα πηγα στην geartech η οποια δεν ειναι κ πολυ κοντα σε μενα μονο κ μονο για να γινει ενας σωστος ελεγχος επιτελους και σε ενα γνωστο με βουλκανιζατερ.στο βουλκανιζατερ θα γινουν τα συνεμπλοκ αμοορτισερ και τα λοιπα.απο εκει κ περα μαλλον τελικα θα θεσω σε προτεραιοτητα μια επισκευη σε φανοποιο γιατι εντοπισα σημειο με σκουρια η οποια δεν φαινεται γιατι ειναι καλυμενη με πλαστικο αλλα ετσι οπως εκανα ενα καλο πλυσιμο σημερα στο αυτοκινητο το ανακαλυψα αυριο πρωι θα παω σε καποιο φανοποιο...εχω ψαξει διαφορους καθε προταση δεκτη για να εκτιμησει το ποσο επειγει να γινει επισκευη αν και λογικα θα ειναι χοτ μιας και ειναι κοντα στο b pillar του αυτοκινητου.επισης ο ελεγχος στο συνεργειο που ανεφερα ηταν πολυ καλος και οικονομικος και μου κανανε μια λιστα με το τι χρειαζεται το αυτοκινητο.
-
Αν η σκουρια δεν τρυπησε λαμαρινα παρε μια συρματοβουρτσα για δραπανο,ξυσε μεχρι να καθαρισει και ψεκασε με σπρευ zinc.
Στην συνεχεια παρε ένα χρωμα(του αυτοκινητου) και βαψε το.Αν πιανει το χερι σου δεν θα εχεις κανενα θεμα ποσο μαλλον αφου μιλαμε για σημειο που δν φαινεται απεξω.
Προσωπικα δεν θα επιστευομουν αλλον ανθρωπο να πιασει το αμαξι για θεμα σκουριας. -
Ο Γιωργος που πηγες ειναι κορυφη και τιμιος στη δουλεια του και ειχε eg για αρκετα χρονια.Σε ενα ΕΚ που ειχα μονο τα σαιλεντ μπλοκ,φουσκες + ενα φουλ σερβις μου ειχαν παει 750 ευρω(οχι στον ζομπολα) , αλλα το αμαξι εγινε καινουργιο για αλλα 20 χρονια. Οι σκουριες ειναι το μονο που πρεπει να σε ανησυχει....
-
την δευτερα επιτελους παει για αμορτισερ συνεμπλοκ μπαλακια φουσκα και κατι αλλα...το αμαξι στο συνεργειο που το ειχαν κοιταξει για σκουριες μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικα για την ηλικια του να μην ανησυχω παρολα αυτα το ευρημα μου με ωθει να επισκευτω φαναρτζη για επισκευη για να μην γινει χειροτερο θα επανελθω συντομα με φωτογραφιες να μου πειτε και την γνωμη σας απο ολο το αμαξι συνολικα
-
Πιθανον ειμαι λιγο εκτος θεματος,αλλα θεωρω οτι εδω ειναι το πιο καταλληλο σημειο να το αναφερω..
Εδω και καιρο βλεπω αυτη την αγγελια
http://ikosilan.car.gr/parts/view/4518458/
Το αυτοκινητο λογικα ειναι ιδιο με το δικο σου..φαινεται πως εχει μολις 22000χλμ(και δειχνει λογικο,αν κρινω απο την κατασταση του),και..πωλειται για ανταλλακτικα Φανταζομαι λοιπον,πως αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα και το χωρο,θα εχει πολλα ενδιαφεροντα πραγματα επανω,τα οποια αν ησουν αναγκασμενος να τα αγορασεις μεμονωμενα ισως θα πληρωνες πολυ παραπανω.
Συγνωμη αν βγηκα εκτος θεματος. -
Αν αυτό το αμάξι εχει 22.000 χιλιόμετρα τότε οντως η κυβερνυση που εχουμε ειναι αριστερή
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Αν αυτό το αμάξι εχει 22.000 χιλιόμετρα τότε οντως η κυβερνυση που εχουμε ειναι αριστερήΧαχαχα γ@μησε[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
nickthetrib from tapatalk
-
Το αμαξι ειναι εισαγωγης οπως φαινεται και μαλλον εχει τα χλμ που λεει (στην χειροτερη να ειναι μιλια) τα πλαστικα ειναι οντως σε υπεραριστη κατασταση. Απο κατω ομως δεν ξερεις αν εχει σαπια... Αν ηρθε απο βορειες χωρες ισως εχει θεμα με τα αλατια (η ελλειψη a/c μου κανει για βορεια ευρωπη παντως).
-
Ο χρήστης kotsifos έγραψε:
Το αμαξι ειναι εισαγωγης οπως φαινεται και μαλλον εχει τα χλμ που λεει (στην χειροτερη να ειναι μιλια) τα πλαστικα ειναι οντως σε υπεραριστη κατασταση. Απο κατω ομως δεν ξερεις αν εχει σαπια... Αν ηρθε απο βορειες χωρες ισως εχει θεμα με τα αλατια (η ελλειψη a/c μου κανει για βορεια ευρωπη παντως).Για αμερικάνικο/καναδέζικο μου κάνει εμένα.Τα κίτρινα μπροστινά φλας μου δίνουν αυτή την εντύπωση.
Πχ να το έφερε κάποιος εδώ και να κυκλοφορούσε μόνο καλοκαίρια που ερχόταν διακοπές.
Αλλωστε τι μας νοιάζει πόσα χλμ έχει;Σε ανακύκλωση το έχουν ,δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο καθώς έχει διαγραφεί/αποσυρθεί.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ Honda Civic sedan93" και γενικες απορειες