-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ο 136αρης δεν ειναι που βγαζει 151-152 στα δυναμομετρα και τον δηλωνουν χαμηλο για φορολογικους λογους?
Ο N13 (δλδ. ο 1.6) είναι αυτός που λές Γιάννη. Ο 1.5 δεν ξέρουμε ακόμα εάν όντως είναι πιο δυνατός. Τα περισσότερα τεστ αναφέρουν ότι παρόλο που έχει την ίδια ονομαστική με τον 1.6 που αντικατέστησε, στην πράξη είναι πιο αδύναμος.
Ναι στον 1.6 αναφερομουν. Για τον 1.5 δε ξερω.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Ναι στον 1.6 αναφερομουν. Για τον 1.5 δε ξερω.Ο 1.6 περίπου τόσο βγάζει, αλλά δυστυχώς δεν μπαίνει στο Χ1.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ναι στον 1.6 αναφερομουν. Για τον 1.5 δε ξερω.
Ο 1.6 περίπου τόσο βγάζει, αλλά δυστυχώς δεν μπαίνει στο Χ1.
Θα ηταν καλη περιπτωση για την αξιοπρεπη κινηση του αυτοκινητου.
-
O 1.6 είναι κινητήρας αγορασμένος από την Πεζω (και με σχεδόν 8ετια στην παραγωγη) και η εταιρεια εχει πια σταματησει να χρησιμοποιει αυτους τους κινητήρες και προχωρησε στον 1.5 που είναι καινουρια σχεδιαση και δικη της παραγωγης. Μονο η ισχυς δεν είναι κατι που κανει καλυτερη επιλογη τον ένα κινητηρα ή τον άλλο. Πχ ο αντιστοιχος ντηζελ της Πεζω που ειχε η 116 δεν συνδυάζεται με αυτοματο κιβωτιο, ενώ ο 1.5 ντηζελ εχει και το 8αρι της ZF.
-
H bmw έχει τα τελευταία χρόνια αλλάξει κατασκευαστή αυτόματου κιβωτίου ή κανω λάθος;
-
Οχι. Τα 8αρια στα πιςωκινητα ειναι ολα ZF και τα 6αρια στα μπροστοκινητα ειναι AISIN. Φανταζομαι λογω εγκαρσιας τοποθετησης πιθανον το Αισιν να ειναι ποιο μικρο. Παντω εχω ακουσει οτι τα Αισιν ειναι πολυ αξιοπιστα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
O 1.6 είναι κινητήρας αγορασμένος από την Πεζω (και με σχεδόν 8ετια στην παραγωγη) και η εταιρεια εχει πια σταματησει να χρησιμοποιει αυτους τους κινητήρες και προχωρησε στον 1.5 που είναι καινουρια σχεδιαση και δικη της παραγωγης. Μονο η ισχυς δεν είναι κατι που κανει καλυτερη επιλογη τον ένα κινητηρα ή τον άλλο. Πχ ο αντιστοιχος ντηζελ της Πεζω που ειχε η 116 δεν συνδυάζεται με αυτοματο κιβωτιο, ενώ ο 1.5 ντηζελ εχει και το 8αρι της ZF.Ηξερα οτι τους φοραγανε τα Mini τους THP αλλα οχι και οι Bmw. Οι Bmw φορουσαν και αυτοι τους hdi? Σε ποσους εδωσαν diesel πια...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
O 1.6 είναι κινητήρας αγορασμένος από την Πεζω (και με σχεδόν 8ετια στην παραγωγη) και η εταιρεια εχει πια σταματησει να χρησιμοποιει αυτους τους κινητήρες και προχωρησε στον 1.5 που είναι καινουρια σχεδιαση και δικη της παραγωγης. Μονο η ισχυς δεν είναι κατι που κανει καλυτερη επιλογη τον ένα κινητηρα ή τον άλλο. Πχ ο αντιστοιχος ντηζελ της Πεζω που ειχε η 116 δεν συνδυάζεται με αυτοματο κιβωτιο, ενώ ο 1.5 ντηζελ εχει και το 8αρι της ZF.Μιλάς για το ντίζελ? Αυτός ναι είναι Πεζό. Ο 1.6 βενζίνης του Μινι ήταν συνεργασία Πεζό-BMW (και όχι Πεζο) και ο Ν13 είναι ακόμα πιο εξελιγμένος.
Όσο για τα αυτόματα κιβώτια σωστά τα λές (8αρια ZF, 6ari AISIN) και ναι τα ASIN είναι πολύ αξιόπιστα (εκτός των πρώτων CVT). AISIN φοράνε πολλές εταιρείες (ακόμα και κάποιες Porsche φοράγανε), είναι θυγατρική της TOYOTA.
-
Αν δεις τις τεχνικες λεπτομέρειες του Ν13 είναι ελάχιστες σε σχεση με μερικες εκδοσεις των THP. Βεβαια καποιες μετατροπες θα τις ηθελε αφου μιλαμε για διαμηκη τοποθετηση αλλα όπως ειπα αν ψαξεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους είναι παρομοια με των Πεζω. Βεβαια το μάρκετινγκ της εταιρειας δεν θα ηθελε να πιστευει ο πελατης ετσι....
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Οχι. Τα 8αρια στα πιςωκινητα ειναι ολα ZF και τα 6αρια στα μπροστοκινητα ειναι AISIN. Φανταζομαι λογω εγκαρσιας τοποθετησης πιθανον το Αισιν να ειναι ποιο μικρο. Παντω εχω ακουσει οτι τα Αισιν ειναι πολυ αξιοπιστα.Εγώ πάλι έχω διαβάσει πολλές διθυραμβικές κριτικές για τα 8αρια κ έχω σχηματίσει εξαιρετική εντύπωση για το δικό μου...κ ενώ ήμουν εντελώς αρνητικά διατεθειμένος προτού οδηγήσω αυτόματο...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
O 1.6 είναι κινητήρας αγορασμένος από την Πεζω (και με σχεδόν 8ετια στην παραγωγη) και η εταιρεια εχει πια σταματησει να χρησιμοποιει αυτους τους κινητήρες και προχωρησε στον 1.5 που είναι καινουρια σχεδιαση και δικη της παραγωγης. Μονο η ισχυς δεν είναι κατι που κανει καλυτερη επιλογη τον ένα κινητηρα ή τον άλλο. Πχ ο αντιστοιχος ντηζελ της Πεζω που ειχε η 116 δεν συνδυάζεται με αυτοματο κιβωτιο, ενώ ο 1.5 ντηζελ εχει και το 8αρι της ZF.
Μιλάς για το ντίζελ? Αυτός ναι είναι Πεζό. Ο 1.6 βενζίνης του Μινι ήταν συνεργασία Πεζό-BMW (και όχι Πεζο) και ο Ν13 είναι ακόμα πιο εξελιγμένος.
Όσο για τα αυτόματα κιβώτια σωστά τα λές (8αρια ZF, 6ari AISIN) και ναι τα ASIN είναι πολύ αξιόπιστα (εκτός των πρώτων CVT). AISIN φοράνε πολλές εταιρείες (ακόμα και κάποιες Porsche φοράγανε), είναι θυγατρική της TOYOTA.
Και η Citroen φοραει Aisin αλλα δεν ξερω απο ποτε μεχρι ποτε...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Οχι. Τα 8αρια στα πιςωκινητα ειναι ολα ZF και τα 6αρια στα μπροστοκινητα ειναι AISIN. Φανταζομαι λογω εγκαρσιας τοποθετησης πιθανον το Αισιν να ειναι ποιο μικρο. Παντω εχω ακουσει οτι τα Αισιν ειναι πολυ αξιοπιστα.
Εγώ πάλι έχω διαβάσει πολλές διθυραμβικές κριτικές για τα 8αρια κ έχω σχηματίσει εξαιρετική εντύπωση για το δικό μου...κ ενώ ήμουν εντελώς αρνητικά διατεθειμένος προτού οδηγήσω αυτόματο...
Ναι αλλα βγαζουν προβλήματα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Οχι. Τα 8αρια στα πιςωκινητα ειναι ολα ZF και τα 6αρια στα μπροστοκινητα ειναι AISIN. Φανταζομαι λογω εγκαρσιας τοποθετησης πιθανον το Αισιν να ειναι ποιο μικρο. Παντω εχω ακουσει οτι τα Αισιν ειναι πολυ αξιοπιστα.
Εγώ πάλι έχω διαβάσει πολλές διθυραμβικές κριτικές για τα 8αρια κ έχω σχηματίσει εξαιρετική εντύπωση για το δικό μου...κ ενώ ήμουν εντελώς αρνητικά διατεθειμένος προτού οδηγήσω αυτόματο...
Ναι αλλα βγαζουν προβλήματα.
πού το διάβασες αυτό;
-
Στα διαφορα φορουμς.
-
με ένα search ομολογώ ότι κάτι είδα και εγώ..
πάντως ακόμη και στην Ιταλίδα διθυραμβικά τα σχόλια για το αυτόματο της zf:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... el-180-at8ΥΓ: μήπως ν' ανταλλάξω τη Γερμανίδα με την Ιταλίδα;;
-
Τα φορουμ δεν ειναι μετρο αξιοπιστιας. Επισης βγαζουν λιγοτερα προβληματα απο το προηγουμενο 6αρι αυτοματο. Απλα κυκλοφορουν πολλα περισσοτερα και σαν απολυτος αριθμος (οχι σαν %) ειναι περισσοτερα τα προβληματα.
-
Τα αμερικανικα φορουμς ειναι. Αλλα και στο αγγλικο φορουμ με τα Μ135 εχουν αλλαξει πολλοι κιβωτιο μεσα στην εγγυηση για διαφορους θορυβους που εχουν.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Τα αμερικανικα φορουμς ειναι. Αλλα και στο αγγλικο φορουμ με τα Μ135 εχουν αλλαξει πολλοι κιβωτιο μεσα στην εγγυηση για διαφορους θορυβους που εχουν.Κανένα φόρουμ δεν είναι αξιόπιστο (άσχετα από την χώρα) γιατί πολύ απλά: α) το δείγμα είναι πολύ μικρό και β) 99% των περιπτώσεων στα φόρουμ γράφουμε προβλήματα και αρνητικά σχόλια. Από τους 100 ιδιοκτήτες θα γραφτούν οι 2-3 που έχουν πρόβλημα για να το πούν, δεν θα γραφτούν και οι 100 για να πούν οι 98 ότι είναι ευχαριστημένοι.
Η δικία μου ενημέρωση (μέσα από την BMW Hellas) μου αναφέρει ότι το 8αρι στατιστικά έχει λιγότερα προβλήματα (εντός και εκτός εγγύησης) από το προηγούμενο 6αρι. Δεν λέω ότι είναι bullet proof, αλλά είναι πιο αξιόπιστο από υλοποιήσεις διπλού συμπλέκτη και από το προηγούμενο 6αρι.
Προσωπικά, σε 6 αυτόματα BMW που είχαμε/έχουμε στην οικογένεια, ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα, ακόμα και σε αυτοκίνητα με 200.000χλμ.
-
Δεν συμφωνω με αυτά που γραφεις. Εννοείται ότι ο κοσμος στα φορουμ παει για να βρει λυση στα προβλήματα του όχι για να γραψει αν είναι ευχαριστημένος (πολύ σχετικο αυτό γιατι εξαρτάται τα απο τις απαιτησεις, την χρηση, και ποσα καταλαβαινει ο καθενας για το αμαξι του). Τα προβλήματα κοστιζουν σε χρημα και χρονο γιαυτο θελεις να τα αποφυγεις.
Για το 8αρι αυτά διαβαζω στο babybmw.net αυτά γραφω. Παραπανω δεν ξερω γιατι δεν εχω το κιβωτιο αυτό.
Η Ελλαδα δεν είναι μεγαλη αγορα για να εχεις καλο δειγμα και γενικα στην δικη μου εμπηρεια τα συνεργεια δεν είναι στο επιπεδο αυτων σε άλλες χωρες. Το τι λεει η Ελληνικη αντιπροσωπεια δεν θα το εμπιστευομουν. Γιαυτο παω στα αμερικανικα και αγγλικα φορουμ οπου υπαρχει πολύ κοσμος με αυτά τα αμαξια και είναι καλυτερη πηγη πληροφοριων.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κανένα φόρουμ δεν είναι αξιόπιστο (άσχετα από την χώρα) γιατί πολύ απλά: α) το δείγμα είναι πολύ μικρό και β) 99% των περιπτώσεων στα φόρουμ γράφουμε προβλήματα και αρνητικά σχόλια. Από τους 100 ιδιοκτήτες θα γραφτούν οι 2-3 που έχουν πρόβλημα για να το πούν, δεν θα γραφτούν και οι 100 για να πούν οι 98 ότι είναι ευχαριστημένοι.
Απόλυτα σωστός σε αυτό το κομμάτι.
Η δικιά μου ενημέρωση (μέσα από την BMW Hellas) μου αναφέρει ότι το 8αρι στατιστικά έχει λιγότερα προβλήματα (εντός και εκτός εγγύησης) από το προηγούμενο 6αρι. Δεν λέω ότι είναι bullet proof, αλλά είναι πιο αξιόπιστο από υλοποιήσεις διπλού συμπλέκτη και από το προηγούμενο 6αρι.
Προσωπικά, σε 6 αυτόματα BMW που είχαμε/έχουμε στην οικογένεια, ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα, ακόμα και σε αυτοκίνητα με 200.000χλμ.
Ο ορισμός του συνεπούς-στάνταρ πελάτη, Φάνη. Και προφανώς ικανοποιημένου.
BMW X1 2016