Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 387
    • 388
    • 389
    • 390
    • 391
    • 488
    • 489
    • 389 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219875
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros-foivos last edited by

      Παλλι ή ίδια συζήτηση και παλλι τα ίδια λάθη ! Κάθε φορά τα ίδια λέμε ... Πρέπει να γίνει sticky αυτό το θέμα με μία σωστή απάντηση ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by

        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
        Λιγοτρρη βενζινα καταναλωνεις στην ανηφορα οταν εχεις μια κατω ταχυτητα στο κιβωτιο και κρατας τις στροφες εκει που σρχιζει η ροπη του κινητηρα. Ουτε στη μεση ουτε στο τερμα των στροφων της ροπης δηλ.
        Αν η ροπη δηλ αρχιζει στις 3000 στροφες μπορεις να εχεις 3η σχεση σε μια μακρια ανηφορα και να ανεβαινεις με 3500χλ στροφες και σταθερο γκαζι . Αναλογα την ανηφορα φυσικα μπορει καποιος να εχει και 4η η ακομα και 5η αρκει να κραταει τις στροφες χαμηλα στη ροπη τον κινητηρα.
        Αυτο που κανει την διαφορα στη μια κατω σχεση ταχυτητας με την μια πανω ειναι οτι με την μια κατω δεν θα χρειαστει κατα πολυ μεγαλο ποσοστο να ανοιγοκλεινεις την πεταλουδα συνεχεια και περισσοτερο σε αυξομειωσεις της κλισης του δρομου κατα την πορεια. Αυτο που θελουμε να αποφυγουμε δηλ για να μην καταναλωσουμε περισσοτερο.
        Αυτο σημαινει και μικροτερη ταχυτητα . Ναι. Αναλογα την κλιση βαζουμε και την αναλογη ταχυτητα . Οικονομια θελουμε οχι κοντρα.

        Και παντα αναφερομαι στον ΜΟ των ιπποδυναμεων γιατι υπαρχουν και αυτοκινητα που οτι και να βαλεις καινε το ιδιο..

        Είσαι σίγουρος για αυτά που γράφεις ?
        Έχεις παρατηρήσει την κατανάλωση με τον μετρητή της στιγμιαίας κατανάλωσης να δείς τι γίνεται όταν έχεις τρίτη, 4η, 5η όχι με τις ίδιες στροφές αλλά με το ίδιο γκάζι διατηρώντας τα ίδια χλμ ?
        Ρίξε μια ματιά αν το αμάξι σου έχει μετρητή μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης και μετά να δίνεις οδηγίες, όπως και τη φλάτζα, χαντακώνεις κόσμο με τις απόψεις σου γιατί νομίζεις ότι είναι όπως τα λες αλλά είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coupeas last edited by

          Mε τις ιδιες στροφες ναι. Τα χλμ αλλάζουν . Σαφως και ανεβαινω ποιο ανετα και οικονομικά και κοκκαλο το γκαζι με τριτη παρα με 4η. Ειδικα αν εχει ανηφορικες στροφες και μεγαλα ανηφορικά S.
          Οσο για τη φλάτζα δε ξερεις να χαντακωσα καποιον. Ετσι το λες για επιδειξη. Ουτε είμαι expert μηχανικός . Απόψεις απο δικές μου περιπτωσεις λέω.
          Ευχαρίστως να τα πεις εσυ ποιό ορθά . Ελεύθερα!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
            Όταν οδηγούμε σε αρκετά ανηφορικό δρόμο πότε καταναλώνουμε περισσότερο καύσιμο; Όταν είμαστε μία ταχύτητα πάνω με χαμηλές στροφές και το αμάξι πάει να κρεμάσει ή με μία κάτω και πολλές στροφές;

            η ερωτηση ηταν αρκετα σαφεις, με την μεγαλυτερη ταχυτητα και στο οριο να κρεμασει ο κινητηρας η καταναλωση ειναι μεγαλυτερη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coupeas last edited by

              Όταν πάει να κρεμάσει ο κινητηρας ,είναι εκτός ροπής του δηλ σε αρκετά ανηφορικό δρόμο όπως λέει ο φίλος μας με μια ταχύτητα πάνω και πατησουμε γκάζι ας μας πει ο Κυρ Αντώνης (αν θυμάμαι καλά το όνομα του 21Quadra) πόσο γκαζι θα πατησουμε ποσο θα το κρατησουμε πατημενο ώσπου να ξαναμπεί και πόσο θα κάψουμε για να ξέρουμε απο μάστορα και πρώτο χέρι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                coupeas τι εννοεις εντος και εκτος ροπης?Εμενα π.χ. απο τις 2000σαλ εχει 15 κιλα ροπης και μεγιστη βγαζει στις 4200σαλ 17,3 κιλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Eντός είσαι όταν κρατάς τις στροφες του κινητήρα σε αυτό το φασμα στροφών. Εκτός όταν οι στροφές σου ειναι λιγοτερες απο τις 2000σαλ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Θα ήθελα τα φώτα του φόρουμ γιατί στα συνεργεία ακούω διαφορά.
                    Τελειώνοντας το καλοκαίρι το QQ θα μπει στη ναφθαλινη μιας και δεν οδηγείται καθημερινές ούτε το λερωνω ΣΚ.
                    Τι πρέπει να κάνω για να μην βγάλει κάποια ζημιά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                      Θα ήθελα τα φώτα του φόρουμ γιατί στα συνεργεία ακούω διαφορά.
                      Τελειώνοντας το καλοκαίρι το QQ θα μπει στη ναφθαλινη μιας και δεν οδηγείται καθημερινές ούτε το λερωνω ΣΚ.
                      Τι πρέπει να κάνω για να μην βγάλει κάποια ζημιά;

                      α) δεν το βαζεις ναφθαλινη
                      β) το πουλας
                      γ) το λερωνεις τουλαχιστον τα ΣΚ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petran17 last edited by

                        Τι εννοεις 'θα μπει στην ναφθαλινη' ?? Δεν προκειται να το ξανακουνησεις μεχρι ανοιξη-καλοκαιρι??

                        Αν εννοεις το παραπανω... εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν, μια φορα τη βδομαδα μπροστα ο κινητηρας και μια βολτα μεχρι να ζεσταθουν λιγο τα λαδια και να λιπανθει ο κινητηρας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                          Τι εννοεις 'θα μπει στην ναφθαλινη' ?? Δεν προκειται να το ξανακουνησεις μεχρι ανοιξη-καλοκαιρι??

                          Αν εννοεις το παραπανω... εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν, μια φορα τη βδομαδα μπροστα ο κινητηρας και μια βολτα μεχρι να ζεσταθουν λιγο τα λαδια και να λιπανθει ο κινητηρας.

                          +τα λαστιχα αρκετα φουσκωμενα για να μην στραβωσουν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Θα βγει για το σέρβις του, αντε να κάνουμε καμία μίνι εξόρμηση καμία Κυριακή αν δεν βρέχει. Αυτά όμως πλην σέρβις δεν προγραμματιζονται οπότε τον υπόλοιπο καιρό θα είναι στο πάρκινγκ. Έχει κάτσει ακουνητο και δύο εβδομάδες ως τώρα. Φέτος που έχω και το μικρό για καθημερινές μπορεί να φάει και μήνα ακουνητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petran17 last edited by

                              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                              Τι εννοεις 'θα μπει στην ναφθαλινη' ?? Δεν προκειται να το ξανακουνησεις μεχρι ανοιξη-καλοκαιρι??

                              Αν εννοεις το παραπανω... εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν, μια φορα τη βδομαδα μπροστα ο κινητηρας και μια βολτα μεχρι να ζεσταθουν λιγο τα λαδια και να λιπανθει ο κινητηρας.

                              +τα λαστιχα αρκετα φουσκωμενα για να μην στραβωσουν

                              +1
                              Αρκετα σωστη παρατηρηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran17 last edited by

                                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                Θα βγει για το σέρβις του, αντε να κάνουμε καμία μίνι εξόρμηση καμία Κυριακή αν δεν βρέχει. Αυτά όμως πλην σέρβις δεν προγραμματιζονται οπότε τον υπόλοιπο καιρό θα είναι στο πάρκινγκ. Έχει κάτσει ακουνητο και δύο εβδομάδες ως τώρα. Φέτος που έχω και το μικρό για καθημερινές μπορεί να φάει και μήνα ακουνητο.

                                Οχι μην του το κανεις αυτο... ολοκαινουργιο αυτοκινητο ειναι.
                                Γνωστος μου δεν το κουνησε για κανα μηνα και μετα πηγε να το βαλει μπροστα και η μπαταρια γιοκ..
                                Γι'αυτο σου λεω ειναι καλο μια φορα τη βδομαδα να παιρνει μπροστα ο κινητηρας, να κανεις μερικα χιλιομετρα να δουλεψει ο κινητηρας και η μπαταρια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Η μπαταρία είναι το πρώτο που σκέφτηκα και εγώ και συνήθως δεν βάζω συναγερμό αφού είναι σε κλειστό παρκινγκ.
                                  Το να μείνω από μπαταρία ίσως και καλό θα ήταν μπας και μου την αλλάξουν που είναι προβληματικη η παρτίδα που φοράει αλλά πρέπει να σε αφήσει για να κάνουν την αλλαγή.
                                  Για τον αέρα στα λάστιχα σημειώθηκε και ευχαριστώ.
                                  Αυτό με τη λίπανση κινητήρα κλπ δεν καταλαβαίνω. Κλειστό σύστημα δεν είναι; Τι μπορεί να πάθει;
                                  Τέλος και με το τεποζιτο έχω διαβάσει ότι πρέπει να είναι φουλ για να μην υπάρχει αέρας και δημιουργούνται μύκητες λόγω diesel. Σωστά;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasvo last edited by

                                    Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                    Η μπαταρία είναι το πρώτο που σκέφτηκα και εγώ και συνήθως δεν βάζω συναγερμό αφού είναι σε κλειστό παρκινγκ.
                                    Το να μείνω από μπαταρία ίσως και καλό θα ήταν μπας και μου την αλλάξουν που είναι προβληματικη η παρτίδα που φοράει αλλά πρέπει να σε αφήσει για να κάνουν την αλλαγή.
                                    Για τον αέρα στα λάστιχα σημειώθηκε και ευχαριστώ.
                                    Αυτό με τη λίπανση κινητήρα κλπ δεν καταλαβαίνω. Κλειστό σύστημα δεν είναι; Τι μπορεί να πάθει;
                                    Τέλος και με το τεποζιτο έχω διαβάσει ότι πρέπει να είναι φουλ για να μην υπάρχει αέρας και δημιουργούνται μύκητες λόγω diesel. Σωστά;

                                    ...σχετικό βιντεάκι:
                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Καλα νομίζω ότι ο κυριούλης στο βιντεάκι φεύγει μετανάστης ή μπαρκάρει με τα καράβια και θα επιστρέψει σε καμιά 5ετία. Μάλλον ο φίλος μας ζητάει μια πιο light πρόταση.

                                      i30 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Βασικά πράγματα θέλω. Αν υπαρχει επιστημονικά κίνδυνος για κατι θα το βάζω μπρος αναγκαστικά, αλλωστε δεν θέλω να χάσει αξία μιας και εχω ηδη καταλήξει σε καποιο εύρος τιμης ανταλλαγής οταν έρθει καποιο αλλο που περιμένω, ευελπιστώντας να το δώσω και νωρίτερα προφανώς .
                                        Ανασφάλιστο φαντάζομαι να μην το αφήσω ε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasvo last edited by

                                          Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
                                          Καλα νομίζω ότι ο κυριούλης στο βιντεάκι φεύγει μετανάστης ή μπαρκάρει με τα καράβια και θα επιστρέψει σε καμιά 5ετία. Μάλλον ο φίλος μας ζητάει μια πιο light πρόταση.

                                          Το να επιλέξει τι αφορά στην περίπτωση του και σε πιο βαθμό, δεν σου πέρασε φυσικά από το μυαλό!
                                          Για την λάιτ πρόταση όλοι ξέρουμε,η χέβι δυσκολεύει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasvo last edited by

                                            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                            Βασικά πράγματα θέλω. Αν υπαρχει επιστημονικά κίνδυνος για κατι θα το βάζω μπρος αναγκαστικά, αλλωστε δεν θέλω να χάσει αξία μιας και εχω ηδη καταλήξει σε καποιο εύρος τιμης ανταλλαγής οταν έρθει καποιο αλλο που περιμένω, ευελπιστώντας να το δώσω και νωρίτερα προφανώς .
                                            Ανασφάλιστο φαντάζομαι να μην το αφήσω ε;

                                            Για τα λάστιχα παραπάνω πίεση γράφτηκε ήδη, για την μπαταρία χωρίς σωστή συντήρηση μπορεί να χρειαστεί & δεύτερη αλλαγή. Ανασφάλιστο ούτε για αστείο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 387
                                            • 388
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 389 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr