-
Παλλι ή ίδια συζήτηση και παλλι τα ίδια λάθη ! Κάθε φορά τα ίδια λέμε ... Πρέπει να γίνει sticky αυτό το θέμα με μία σωστή απάντηση ..
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Λιγοτρρη βενζινα καταναλωνεις στην ανηφορα οταν εχεις μια κατω ταχυτητα στο κιβωτιο και κρατας τις στροφες εκει που σρχιζει η ροπη του κινητηρα. Ουτε στη μεση ουτε στο τερμα των στροφων της ροπης δηλ.
Αν η ροπη δηλ αρχιζει στις 3000 στροφες μπορεις να εχεις 3η σχεση σε μια μακρια ανηφορα και να ανεβαινεις με 3500χλ στροφες και σταθερο γκαζι . Αναλογα την ανηφορα φυσικα μπορει καποιος να εχει και 4η η ακομα και 5η αρκει να κραταει τις στροφες χαμηλα στη ροπη τον κινητηρα.
Αυτο που κανει την διαφορα στη μια κατω σχεση ταχυτητας με την μια πανω ειναι οτι με την μια κατω δεν θα χρειαστει κατα πολυ μεγαλο ποσοστο να ανοιγοκλεινεις την πεταλουδα συνεχεια και περισσοτερο σε αυξομειωσεις της κλισης του δρομου κατα την πορεια. Αυτο που θελουμε να αποφυγουμε δηλ για να μην καταναλωσουμε περισσοτερο.
Αυτο σημαινει και μικροτερη ταχυτητα . Ναι. Αναλογα την κλιση βαζουμε και την αναλογη ταχυτητα . Οικονομια θελουμε οχι κοντρα.Και παντα αναφερομαι στον ΜΟ των ιπποδυναμεων γιατι υπαρχουν και αυτοκινητα που οτι και να βαλεις καινε το ιδιο..
Είσαι σίγουρος για αυτά που γράφεις ?
Έχεις παρατηρήσει την κατανάλωση με τον μετρητή της στιγμιαίας κατανάλωσης να δείς τι γίνεται όταν έχεις τρίτη, 4η, 5η όχι με τις ίδιες στροφές αλλά με το ίδιο γκάζι διατηρώντας τα ίδια χλμ ?
Ρίξε μια ματιά αν το αμάξι σου έχει μετρητή μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης και μετά να δίνεις οδηγίες, όπως και τη φλάτζα, χαντακώνεις κόσμο με τις απόψεις σου γιατί νομίζεις ότι είναι όπως τα λες αλλά είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα. -
Mε τις ιδιες στροφες ναι. Τα χλμ αλλάζουν . Σαφως και ανεβαινω ποιο ανετα και οικονομικά και κοκκαλο το γκαζι με τριτη παρα με 4η. Ειδικα αν εχει ανηφορικες στροφες και μεγαλα ανηφορικά S.
Οσο για τη φλάτζα δε ξερεις να χαντακωσα καποιον. Ετσι το λες για επιδειξη. Ουτε είμαι expert μηχανικός . Απόψεις απο δικές μου περιπτωσεις λέω.
Ευχαρίστως να τα πεις εσυ ποιό ορθά . Ελεύθερα!! -
Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
Όταν οδηγούμε σε αρκετά ανηφορικό δρόμο πότε καταναλώνουμε περισσότερο καύσιμο; Όταν είμαστε μία ταχύτητα πάνω με χαμηλές στροφές και το αμάξι πάει να κρεμάσει ή με μία κάτω και πολλές στροφές;η ερωτηση ηταν αρκετα σαφεις, με την μεγαλυτερη ταχυτητα και στο οριο να κρεμασει ο κινητηρας η καταναλωση ειναι μεγαλυτερη.
-
Όταν πάει να κρεμάσει ο κινητηρας ,είναι εκτός ροπής του δηλ σε αρκετά ανηφορικό δρόμο όπως λέει ο φίλος μας με μια ταχύτητα πάνω και πατησουμε γκάζι ας μας πει ο Κυρ Αντώνης (αν θυμάμαι καλά το όνομα του 21Quadra) πόσο γκαζι θα πατησουμε ποσο θα το κρατησουμε πατημενο ώσπου να ξαναμπεί και πόσο θα κάψουμε για να ξέρουμε απο μάστορα και πρώτο χέρι.
-
coupeas τι εννοεις εντος και εκτος ροπης?Εμενα π.χ. απο τις 2000σαλ εχει 15 κιλα ροπης και μεγιστη βγαζει στις 4200σαλ 17,3 κιλα.
-
Eντός είσαι όταν κρατάς τις στροφες του κινητήρα σε αυτό το φασμα στροφών. Εκτός όταν οι στροφές σου ειναι λιγοτερες απο τις 2000σαλ.
-
Θα ήθελα τα φώτα του φόρουμ γιατί στα συνεργεία ακούω διαφορά.
Τελειώνοντας το καλοκαίρι το QQ θα μπει στη ναφθαλινη μιας και δεν οδηγείται καθημερινές ούτε το λερωνω ΣΚ.
Τι πρέπει να κάνω για να μην βγάλει κάποια ζημιά; -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Θα ήθελα τα φώτα του φόρουμ γιατί στα συνεργεία ακούω διαφορά.
Τελειώνοντας το καλοκαίρι το QQ θα μπει στη ναφθαλινη μιας και δεν οδηγείται καθημερινές ούτε το λερωνω ΣΚ.
Τι πρέπει να κάνω για να μην βγάλει κάποια ζημιά;α) δεν το βαζεις ναφθαλινη
β) το πουλας
γ) το λερωνεις τουλαχιστον τα ΣΚ -
Τι εννοεις 'θα μπει στην ναφθαλινη' ?? Δεν προκειται να το ξανακουνησεις μεχρι ανοιξη-καλοκαιρι??
Αν εννοεις το παραπανω... εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν, μια φορα τη βδομαδα μπροστα ο κινητηρας και μια βολτα μεχρι να ζεσταθουν λιγο τα λαδια και να λιπανθει ο κινητηρας.
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Τι εννοεις 'θα μπει στην ναφθαλινη' ?? Δεν προκειται να το ξανακουνησεις μεχρι ανοιξη-καλοκαιρι??Αν εννοεις το παραπανω... εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν, μια φορα τη βδομαδα μπροστα ο κινητηρας και μια βολτα μεχρι να ζεσταθουν λιγο τα λαδια και να λιπανθει ο κινητηρας.
+τα λαστιχα αρκετα φουσκωμενα για να μην στραβωσουν
-
Θα βγει για το σέρβις του, αντε να κάνουμε καμία μίνι εξόρμηση καμία Κυριακή αν δεν βρέχει. Αυτά όμως πλην σέρβις δεν προγραμματιζονται οπότε τον υπόλοιπο καιρό θα είναι στο πάρκινγκ. Έχει κάτσει ακουνητο και δύο εβδομάδες ως τώρα. Φέτος που έχω και το μικρό για καθημερινές μπορεί να φάει και μήνα ακουνητο.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Τι εννοεις 'θα μπει στην ναφθαλινη' ?? Δεν προκειται να το ξανακουνησεις μεχρι ανοιξη-καλοκαιρι??
Αν εννοεις το παραπανω... εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν, μια φορα τη βδομαδα μπροστα ο κινητηρας και μια βολτα μεχρι να ζεσταθουν λιγο τα λαδια και να λιπανθει ο κινητηρας.
+τα λαστιχα αρκετα φουσκωμενα για να μην στραβωσουν
+1
Αρκετα σωστη παρατηρηση. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Θα βγει για το σέρβις του, αντε να κάνουμε καμία μίνι εξόρμηση καμία Κυριακή αν δεν βρέχει. Αυτά όμως πλην σέρβις δεν προγραμματιζονται οπότε τον υπόλοιπο καιρό θα είναι στο πάρκινγκ. Έχει κάτσει ακουνητο και δύο εβδομάδες ως τώρα. Φέτος που έχω και το μικρό για καθημερινές μπορεί να φάει και μήνα ακουνητο.Οχι μην του το κανεις αυτο... ολοκαινουργιο αυτοκινητο ειναι.
Γνωστος μου δεν το κουνησε για κανα μηνα και μετα πηγε να το βαλει μπροστα και η μπαταρια γιοκ..
Γι'αυτο σου λεω ειναι καλο μια φορα τη βδομαδα να παιρνει μπροστα ο κινητηρας, να κανεις μερικα χιλιομετρα να δουλεψει ο κινητηρας και η μπαταρια... -
Η μπαταρία είναι το πρώτο που σκέφτηκα και εγώ και συνήθως δεν βάζω συναγερμό αφού είναι σε κλειστό παρκινγκ.
Το να μείνω από μπαταρία ίσως και καλό θα ήταν μπας και μου την αλλάξουν που είναι προβληματικη η παρτίδα που φοράει αλλά πρέπει να σε αφήσει για να κάνουν την αλλαγή.
Για τον αέρα στα λάστιχα σημειώθηκε και ευχαριστώ.
Αυτό με τη λίπανση κινητήρα κλπ δεν καταλαβαίνω. Κλειστό σύστημα δεν είναι; Τι μπορεί να πάθει;
Τέλος και με το τεποζιτο έχω διαβάσει ότι πρέπει να είναι φουλ για να μην υπάρχει αέρας και δημιουργούνται μύκητες λόγω diesel. Σωστά; -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Η μπαταρία είναι το πρώτο που σκέφτηκα και εγώ και συνήθως δεν βάζω συναγερμό αφού είναι σε κλειστό παρκινγκ.
Το να μείνω από μπαταρία ίσως και καλό θα ήταν μπας και μου την αλλάξουν που είναι προβληματικη η παρτίδα που φοράει αλλά πρέπει να σε αφήσει για να κάνουν την αλλαγή.
Για τον αέρα στα λάστιχα σημειώθηκε και ευχαριστώ.
Αυτό με τη λίπανση κινητήρα κλπ δεν καταλαβαίνω. Κλειστό σύστημα δεν είναι; Τι μπορεί να πάθει;
Τέλος και με το τεποζιτο έχω διαβάσει ότι πρέπει να είναι φουλ για να μην υπάρχει αέρας και δημιουργούνται μύκητες λόγω diesel. Σωστά;...σχετικό βιντεάκι:
Youtube Video -
Καλα νομίζω ότι ο κυριούλης στο βιντεάκι φεύγει μετανάστης ή μπαρκάρει με τα καράβια και θα επιστρέψει σε καμιά 5ετία. Μάλλον ο φίλος μας ζητάει μια πιο light πρόταση.
-
Βασικά πράγματα θέλω. Αν υπαρχει επιστημονικά κίνδυνος για κατι θα το βάζω μπρος αναγκαστικά, αλλωστε δεν θέλω να χάσει αξία μιας και εχω ηδη καταλήξει σε καποιο εύρος τιμης ανταλλαγής οταν έρθει καποιο αλλο που περιμένω, ευελπιστώντας να το δώσω και νωρίτερα προφανώς .
Ανασφάλιστο φαντάζομαι να μην το αφήσω ε; -
Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
Καλα νομίζω ότι ο κυριούλης στο βιντεάκι φεύγει μετανάστης ή μπαρκάρει με τα καράβια και θα επιστρέψει σε καμιά 5ετία. Μάλλον ο φίλος μας ζητάει μια πιο light πρόταση.Το να επιλέξει τι αφορά στην περίπτωση του και σε πιο βαθμό, δεν σου πέρασε φυσικά από το μυαλό!
Για την λάιτ πρόταση όλοι ξέρουμε,η χέβι δυσκολεύει -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Βασικά πράγματα θέλω. Αν υπαρχει επιστημονικά κίνδυνος για κατι θα το βάζω μπρος αναγκαστικά, αλλωστε δεν θέλω να χάσει αξία μιας και εχω ηδη καταλήξει σε καποιο εύρος τιμης ανταλλαγής οταν έρθει καποιο αλλο που περιμένω, ευελπιστώντας να το δώσω και νωρίτερα προφανώς .
Ανασφάλιστο φαντάζομαι να μην το αφήσω ε;Για τα λάστιχα παραπάνω πίεση γράφτηκε ήδη, για την μπαταρία χωρίς σωστή συντήρηση μπορεί να χρειαστεί & δεύτερη αλλαγή. Ανασφάλιστο ούτε για αστείο!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........