-
Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
Έχω καταλήξει κι εγώ σε duster 1.5 dci 4wd στην απλή εξοπλιστικά έκδοσή του με μόνο έξτρα τους προβ. ομίχλης. Μου βγαίνει γύρω στα 19.000. Λες να περιμένουμε καμιά έκπτωση; Πότε έρχεται το καινούριο;Το καινούργιο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017, βάλε και 3 +-1 μήνες μέχρι να το παραλάβεις από την στιγμή της παραγγελίας. Αν το θέλεις έστω και στην φτωχή έκδοση που δεν στερείται τίποτα από τα καλούδια ουσίας τότε πάρτο. Από εκεί και μετά στα χρήματα δύσκολο έως ακατόρθωτο να βρεις άλλο 4χ4 καινούργιο και πραγματικό offroader.
To αυτοκίνητο ειδικά στην 4χ4 υλοποίηση έχει ιαπωνική τετρακίνηση και φυσικά τον πολύ καλό 1.5dci που για 'μένα είναι πολύ δυνατός συνδυασμός. -
Ναι το γνωρίζω ότι αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία στην αγορά. Σκεφτόμουν και τη λύση του μεταχειρισμένου. 2 - 3 ελληνικά dusterakia facelift πουλήθηκαν σαν ζεστα ψωμάκια. Δυστυχώς δεν πρόλαβα κάποιο. Όσα έχω δει είναι εισαγωγής pre facelift και με προβληματιζουν. Εν τω μεταξύ δε μου αρέσει και το εσωτερικό της 1ης έκδοσης.
Το καινούριο θα είναι εντελώς νέο ή κάποιο facelift πάλι; Μήπως να περιμένω για καμιά προσφορά προς τη δύση του απερχόμενου;
-
Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
Ναι το γνωρίζω ότι αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία στην αγορά. Σκεφτόμουν και τη λύση του μεταχειρισμένου. 2 - 3 ελληνικά dusterakia facelift πουλήθηκαν σαν ζεστα ψωμάκια. Δυστυχώς δεν πρόλαβα κάποιο. Όσα έχω δει είναι εισαγωγής pre facelift και με προβληματιζουν. Εν τω μεταξύ δε μου αρέσει και το εσωτερικό της 1ης έκδοσης.Αν σε ενδιαφεουν οι εκτος δρομου δυνατοτητες του duster, τοτε να προτιμησεις το face lift μοντελο, το οποιο διαθετει και ενα συστημα μπλοκαρισματος του ή των τροχων που δεν εχουν προσφυση (χιαστι), κατι που το προ face lift μοντελο δεν εχει.
Παντως αν το παρεις το duster θα το αγαπησεις γιατι ειναι πολυ καλο για αυτο που το θες (εκτος δρομου), αλλα ειναι πολυ καλο και σε αλλους τομεις που τωρα δεν τους πολυσκεφτεσαι.. -
Ισχυει οτι κρατάει πολύ καλή μεταπωλητικη αξία συγκριτικα με αλλά αυτοκινητα, μιας και στην τιμή του παιζει μπάλα μονο του και οι ιδιοκτήτες τους δεν τα πουλάνε στα πρώτα χρόνια..
-
Θυμάμαι πριν 2 χρόνια είχα κοιτάξει για πλάκα diesel εξοπλισμένο και 4κινητο είχε μία αγγελία ακριβώς και τι αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής. Οπότε καινούριο μόνο για την ώρα
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Γνωρίζει κάποιος τη δυνατότητα έλξης του duster dci 4x4 χωρίς φρένα;
-
Αναλυτικά:
Χωρίς φρένα
1.6 βενζίνη 4χ2: 580
1.6 βενζίνη 4χ4: 640
1.2 βενζίνη 4χ2: 635
1.5 ντήζελ 4χ2: 640
1.5 ντήζελ 4χ4: 695Με φρένα:
Για όλα 1500Σε κιλά όλες οι μονάδες
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ευχαριστώ πολύ.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εδώ - το έχουμε ξαναγράψει - έχουν έτοιμο τον κινητήρα με τα 160 άλογα τόσο καιρό και δεν τον βάζουν ακόμη σε kadjar και QQ αφού πουλάνε ακόμη σαν ζεστά ψωμάκια με τους 1500άρηδες και 1600άρηδες με τα 130 άλογα.
Κάποια στιγμή, και μαζί με κάποιο facelift θα βάλουν στα QQ και kadjar τον 1600άρη με τα 160 άλογα και τότε θα πάρει πράσινο ο 1600άρης με τα 130 για το duster...Έτσι και τα 'ακριβά αδερφάκια' θα αποτελούν λουκούμι με τις ακόμη καλύτερες επιδόσεις και το duster που θα έχει αναβαθμιστεί και άλλο!Τώρα το είδα αυτό!!
Το Qashqai διατίθεται με τον 1,6DiG 163 άλογα.
Και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.... -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Όπως τα λέει ο Emperor είναι. Καθαρά θέμα μάρκετινγκ και τοποθέτησης της εταιρείας στην αγορά.Ο 1.6 με τα 160 έχει αρχίσει να φοριέται σε κάποιο μοντέλο; Μήπως έχουν θέματα με την αξιοπιστία και δεν άρχισαν να τον τοποθετούν ακόμη; Σαν αρκετά πουσαρισμένος μου φαίνεται.
-
Αυτό είναι βενζινοκίνητο όμως αν δε κάνω λάθος. Πιστεύω πως η nissan δε δίνει τον 1.6 με τα 130 στην dacia γιατί ίσως κανιβάλιζε το qq. Θα ήταν πραγματικά φοβερό αυτοκίνητο αλλά θα ανέβαινε και κανά 3χίλιαρο η τιμή του.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Εδώ - το έχουμε ξαναγράψει - έχουν έτοιμο τον κινητήρα με τα 160 άλογα τόσο καιρό και δεν τον βάζουν ακόμη σε kadjar και QQ αφού πουλάνε ακόμη σαν ζεστά ψωμάκια με τους 1500άρηδες και 1600άρηδες με τα 130 άλογα.
Κάποια στιγμή, και μαζί με κάποιο facelift θα βάλουν στα QQ και kadjar τον 1600άρη με τα 160 άλογα και τότε θα πάρει πράσινο ο 1600άρης με τα 130 για το duster...Έτσι και τα 'ακριβά αδερφάκια' θα αποτελούν λουκούμι με τις ακόμη καλύτερες επιδόσεις και το duster που θα έχει αναβαθμιστεί και άλλο!Τώρα το είδα αυτό!!
Το Qashqai διατίθεται με τον 1,6DiG 163 άλογα.
Και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές....Αυτός είναι βενζίνης κ δεν έχει πάρει τόσο καλές κριτικές όσο οι diesel...
-
Ο diesel με τα 160 ήδη υπάρχει στο πολυμορφικό της renault
-
To φοραει το Grand scenic dCi 160 EDC με 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.Υπομονη ως το τελος της χρονιας....
-
SPI_duster » 04 Αύγ 2016 15:32
'Εκτός από τα προβλεπόμενα πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση των πίσω ελατηρίων και των υποστηρικτικών τους βίδες κλπ στα πλαίσια πρόσφατης νόρμας ανάκλησης που βγήκε από την Ρενώ. '
Βγήκε ανάκληση για τα πίσω ελατήρια? Πότε? Γιατί έχω τριξίματα πίσω (4Χ4).
-
Φιλε μου το δικο μου ειναι 4χ2 το πρωτο εξαμηνο του 2014. Δεν γνωριζω τιποτε περισσοτερο απο αυτα που ανεφερα.
-
Με αρωμα qq,duster black touch.......
-
Τουμπανο πανέμορφο! Και το είχα σκεφτεί οτι θα του πήγαινε η μαύρη μάσκα και τα μαύρα πλαϊνά. Απορία αν θα ερθει Ελλάδα, μάλλον οχι. Βγαίνει και σε αλλά χρωματα αμαξωματος όπως φαίνεται στο λινκ. Ενδιαφέρον θα είναι και το λευκό σε αυτή την εκδοση http://www.autoblog.gr/2016/09/02/nea-e ... ia-duster/
-
Πήγα το πρώτο ταξίδι Καλάβρυτα και Χελμό και επισήμως τελείωσα το ροντάρισμα. Άνετο και ευχάριστο, με αεροδυναμικό θόρυβο στα 170km/h όπου ο κινητήρας σχεδόν δεν ακούγεται (3000r/min). Χωματόδρομοι, λακούβες, νεροφαγώματα και ήπιο στεγνό off road στους τόπους παρατήρησης. Κουβάλησα άφθονο εξοπλισμό (τηλεσκόπια 12' & 8', άλλο ένα 66mm, 2 τρίποδες και βάση Dobson, βαλιτσες, βαλιτσάκια, τσάντες, τσαντούλες, και άλλα) και χρησιμοποίησα το καπώ σαν τραπέζι (για χάρτες και κολατσιό) και τον χώρο αποσκευών σαν κάθισμα, γραφείο, αναγνωστήριο (, χωρίς την εταζέρα και με κόκκινο φίλτρο στα φώτα, όπως και στην οροφή) και ερμάριο εξοπλισμού στο πεδίο. Φόρτιζα το ηλ. τσιγάρο μου και άκουγα τη μουσική μου.
Κατανάλωση 9.3lt/100 km για μεικτές διαδρομές 500km. Πολλά σε σύγκριση με τα Diesel αλλά ικανοποιητική για εμένα. Το μαύρο βρωμίζει εύκολα αλλά επειδή είναι Duster του... πάει! Το Media Nav άψογος συντροφος στο ταξίδι, η ποιότητα ήχου με ικανοποιεί και δεν θα αλλάξω ηχεία, ούτε κέλυφος καθώς η απλότητα είναι πλεονέκτημα ασφαλείας.
-
Σε σχέση με 4κινητο ντήζελ περίπου 2 λίτρα στα 100 πάνω είσαι.
Στην σωστή χρήση με την μια το duster!! Απόλαυση να σαρωνεις χωματόδρομους.
Υγ. Φίλε kkokkolis, βγαζεις και φωτογραφίες;
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Dacia Duster