-
Λεωνίδα...δες και...κλάψε!
Περασμένα μεγαλεία...διηγώντας τα να κλαις!http://www.gocar.gr/news/feed/17148,RX_ ... me_vr.html
Η αναμονή των φίλων του κουπέ μοντέλου της Mazda με τον περιστροφικό κινητήρα, φαίνεται να παίρνει τέλος. Η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα wankel και τώρα το Motoring έρχεται με το ρεπορτάζ του να προσθέσει την πικάντικη πινελιά, που όλοι περιμέναμε.
Ο κωδικός του νέου κινητήρα είναι 16X και αναμένεται να έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτόν της προηγούμενης γενιάς. Με τη βοήθεια δυο τούρμπο, τη χρήση ενός ηλεκτρικού για τις χαμηλές στροφές, που θα περιορίζει την υστέρηση και ενός βασικού για τις υψηλότερες, θα αποδίδει περισσότερους από 400 ίππους, με γεμάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα. Η κίνηση φυσικά θα περνάει στους πίσω τροχούς, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι τοποθετημένο πίσω, μαζί με το διαφορικό, για καλύτερη κατανομή του βάρους και βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.
Η νέα γενιά του RX-9 θα είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο RX-Vision Concept και θα πατά στην πλατφόρμα του νέου MX-5, με το βάρος όμως σε αυτή την περίπτωση να περιορίζεται κάτω από τα 1.400 κιλά. Ωστόσο, οι άνθρωποι της Mazda δήλωσαν ότι, για την παρουσίαση του νέου μοντέλου, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2017, τη χρονιά που ο περιστροφικός κινητήρας συμπληρώνει τα 50 χρόνια ζωής τουhttp://www.gocar.gr/news/feed/16517,Me_ ... a_RX9.html
-
Λεωνίδα...δες και...κλάψε!
Περασμένα μεγαλεία...διηγώντας τα να κλαις!http://www.gocar.gr/news/feed/17148,RX_ ... me_vr.html
Η αναμονή των φίλων του κουπέ μοντέλου της Mazda με τον περιστροφικό κινητήρα, φαίνεται να παίρνει τέλος. Η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα wankel και τώρα το Motoring έρχεται με το ρεπορτάζ του να προσθέσει την πικάντικη πινελιά, που όλοι περιμέναμε.
Ο κωδικός του νέου κινητήρα είναι 16X και αναμένεται να έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτόν της προηγούμενης γενιάς. Με τη βοήθεια δυο τούρμπο, τη χρήση ενός ηλεκτρικού για τις χαμηλές στροφές, που θα περιορίζει την υστέρηση και ενός βασικού για τις υψηλότερες, θα αποδίδει περισσότερους από 400 ίππους, με γεμάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα. Η κίνηση φυσικά θα περνάει στους πίσω τροχούς, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι τοποθετημένο πίσω, μαζί με το διαφορικό, για καλύτερη κατανομή του βάρους και βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.
Η νέα γενιά του RX-9 θα είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο RX-Vision Concept και θα πατά στην πλατφόρμα του νέου MX-5, με το βάρος όμως σε αυτή την περίπτωση να περιορίζεται κάτω από τα 1.400 κιλά. Ωστόσο, οι άνθρωποι της Mazda δήλωσαν ότι, για την παρουσίαση του νέου μοντέλου, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2017, τη χρονιά που ο περιστροφικός κινητήρας συμπληρώνει τα 50 χρόνια ζωής τουhttp://www.gocar.gr/news/feed/16517,Me_ ... a_RX9.html
-
Λεωνίδα...δες και...κλάψε!
Περασμένα μεγαλεία...διηγώντας τα να κλαις!http://www.gocar.gr/news/feed/17148,RX_ ... me_vr.html
Η αναμονή των φίλων του κουπέ μοντέλου της Mazda με τον περιστροφικό κινητήρα, φαίνεται να παίρνει τέλος. Η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα wankel και τώρα το Motoring έρχεται με το ρεπορτάζ του να προσθέσει την πικάντικη πινελιά, που όλοι περιμέναμε.
Ο κωδικός του νέου κινητήρα είναι 16X και αναμένεται να έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτόν της προηγούμενης γενιάς. Με τη βοήθεια δυο τούρμπο, τη χρήση ενός ηλεκτρικού για τις χαμηλές στροφές, που θα περιορίζει την υστέρηση και ενός βασικού για τις υψηλότερες, θα αποδίδει περισσότερους από 400 ίππους, με γεμάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα. Η κίνηση φυσικά θα περνάει στους πίσω τροχούς, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι τοποθετημένο πίσω, μαζί με το διαφορικό, για καλύτερη κατανομή του βάρους και βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.
Η νέα γενιά του RX-9 θα είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο RX-Vision Concept και θα πατά στην πλατφόρμα του νέου MX-5, με το βάρος όμως σε αυτή την περίπτωση να περιορίζεται κάτω από τα 1.400 κιλά. Ωστόσο, οι άνθρωποι της Mazda δήλωσαν ότι, για την παρουσίαση του νέου μοντέλου, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2017, τη χρονιά που ο περιστροφικός κινητήρας συμπληρώνει τα 50 χρόνια ζωής τουhttp://www.gocar.gr/news/feed/16517,Me_ ... a_RX9.html
-
H Mazda Πατεντάρει Νέο Ρότορα 400 Ίππων, Ετοιμάζεται Για Το RX-9
Στις αρχές του μήνα, ο global director και senior managing executive officer, της Mazda, Yuji Nakemine, προσπάθησε να θολώσει ξανά τα νερά για το μέλλον του RX (9;), λέγοντας ότι είναι 'κάπως σαν όνειρο το να φέρουμε στην αγορά το RX-Vision στο μέλλον' και πως 'δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος'. Περιέργως όμως, η Χιροσίμα ετοιμάζει πυρετωδώς και μακριά από τα βλέμματα ένα νέο τουρμπο ρότορα 400 ίππων, ο οποίος ταιριάζει... κουτί στο RX-Vision. Και οι πληροφορίες που τη θέλουν να το παρουσιάζει, έτοιμο για παραγωγή, το 2020, έτος γιορτής του ενός αιώνα ζωής της Mazda, δίνουν και παίρνουν...
http://www.topspeed.gr/2016/04/h-mazda- ... 9.html?m=1Παμεεεεε..
-
Βαλτο 500Χ αγγελια.. σε βλεπω δε κρατιεσαι
-
Οχι βρε το 500χ.Εχουν ηρεμησει η τσεπες μου,παω οπου θελω,δε βρισκω πουθενα..Μαγεια.
Παντως με την τιμη που δειχνει οτι θα εχει,πρεπει να εντατικοποιησω τις προσπαθειες μου στο τζοκερ -
Δεν βρίσκω πλέον νόημα στην επιμονή τους με τους ρότορες όταν άλλες νέες τεχνολογίες από ανταγωνιστές έχουν φανεί σε πολλά καλύτερες.
Εμμονή στην μοναδικότητα και τίποτα άλλο .. -
Δεν νομιζω οτι υπαρχει εμμονη.Σαφως οι παλινδρομικοι εχουν κανει αλματα μπροστα,και δεν μπορει να συγκριθει το μικρο r&d καποιων τρελων στην Mazda που μελετουν τον βανκελ.
Θαρρω οτι ο νεος βανκελ 16χ θα λυσει πολλα προβληματα του renesis,που μην ξεχναμε ειναι προτζεκτ της δεκαετιας του 90.
Στην παραπανω πατεντα που περιγραφεται το μοτερ,με προβληματιζει η θεση του καταλυτη,εκ των κυριων αιτιων σπασιματος του renesis.Επειδη η θερμοκρασια ειναι ο χειροτερος εχθρος,συν οτι ο βανκελ παραγει πολλα καυσαερια,ο καταλυτης πυρωνει τοσο που δε ξερω ποσο βοηθα εκει.Τεσπα ολα αυτα ειναι απο τις προηγουμενες εμπειριες,οι μηχανικοι της Μazda κατι θα ξερουν. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Λεωνίδα...δες και...κλάψε!
Περασμένα μεγαλεία...διηγώντας τα να κλαις!Αν σου πω ότι τώρα το είδα
*Τον Οκτώβριο του 2015, η Mazda είχε παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο το εντυπωσιακό πρωτότυπο σπορ κουπέ RX-VISION, το οποίο δεν θα παραμείνει απλά ένα concept, αλλά θα πάρει σάρκα και οστά, σύμφωνα με νέες πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.
Καταρχήν ο αντικαταστάτης του Mazda RX-8 (σταμάτησε να παράγεται το 2012) θα ονομαστεί «RX-9» και θα είναι ένα σπορ κουπέ υψηλών επιδόσεων. Σχεδιαστικά θα μοιάζει έντονα με το RX-VISION concept, που θύμιζε περισσότερο ένα σύγχρονο RX-7, παρά ένα νέο RX-8. Έτσι θα χαρακτηρίζεται από τις έντονες θελκτικές καμπύλες, το μακρύ εμπρός καπό και το κοντό πίσω, τα μικρά φωτιστικά σώματα, την χαμηλή οροφή και το συνολικά έντονα μυώδες αμάξωμά του με τις 2 πόρτες. Παράλληλα και οι διαστάσει του δεν θα διαφέρουν κατά πολύ από εκείνες του RX-VISION concept, το οποίο είχε μήκος 4.389 χλστ., πλάτος 1.925 χλστ., ύψος 1.160 χλστ., μεταξόνιο 2.700 χλστ.
Την κίνηση του Mazda RX-9 θα αναλάβει ένας νέος περιστροφικός κινητήρας Wankel με την ονομασία SKYACTIV-R, ο οποίος αναμένεται να έχει χωρητικότητα 1.6 λίτρων (800 κ.εκ. για κάθε ρότορα) και να συνδυάζεται με διπλό turbo (ένα ηλεκτρικό για τις χαμηλές στροφές και μια κανονική τουρμπίνα για υψηλότερα). Έτσι θα καλυφθεί το turbo lag, ενώ θα υπάρξει σημαντικό όφελος ως προς την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Η ισχύς του νέου κινητήρα πιστεύεται ότι θα φθάνει τους 400 ίππους και θα περνάει στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων ή και προαιρετικά μέσω αυτόματου διπλού συμπλέκτη.
Όσον αφορά την παρουσίαση του RX-9, λέγεται ότι θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2018, ώστε το 2019 να δούμε και την έκδοση παραγωγής στην ίδια Έκθεση και το λανσάρισμά του να γίνει στο 2020 στα πλαίσια του εορτασμού των 100 χρόνων της Mazda.*
-
...αγρυπνιες...;;;
-
Μιλάς για αγρυπνίες εσύ που γράφεις στις 5.46 το χάραμα; Ποιος,εσυ;Χαχα
Λοιπόν τώρα που το σκέφτομαι πρέπει σύντομα να γίνει κάτι με τη Mazda στην Ελλάδα, δε γίνεται να μη βρούμε κάπου να οδηγήσουμε το κορίτσι όταν θα κυκλοφορήσει.. -
Εγώ με κορες 2,5 κ 1,5 χρόνων δεν έχω ωράρια!! Μόλις είχα δώσει γάλα στη μικρή κ καπάκι έφυγα για τρέξιμο 10 χλμ
Τώρα την κάνω για κολύμπι στα απίστευτα νερά της Πέρδικας Θεσπρωτίας...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εγώ με κορες 2,5 κ 1,5 χρόνων δεν έχω ωράρια!! Μόλις είχα δώσει γάλα στη μικρή κ καπάκι έφυγα για τρέξιμο 10 χλμΤώρα την κάνω για κολύμπι στα απίστευτα νερά της Πέρδικας Θεσπρωτίας...
Ωραίος...
-
Αθλητισμός = Υγεία.
Χθες είχα πάει τις κόρες μου στο Γιαννιώτικο Σαλόνι, ενα κατάφυτο - αν κ λίγο παραμελημένο εσχάτως - πάρκο λίγο έξω από τα Γιάννενα με διαδρομές για τρέξιμο, γήπεδα τένις, παιδική χαρά, όπου κ γνωρισα εναν υπέροχο άνθρωπο που έτρεχε. Είναι 69 χρονών, τρέχει 60-70 χλμ τη βδομάδα (εγώ που είμαι ακριβώς 30 χρόνια νεότερός του μετά βίας βρίσκω χρόνο να τρέχω 30-40 χλμ την εβδομάδα...) κ δεν έχει χάσει κανέναν από τους τελευταίους 18 Μαραθωνιους της Αθήνας! Αφού συζητήσαμε για το τρέξιμο αρκετά η κουβέντα μας εκλεισε με μένα να του λέω με κάθε ειλικρίνεια: Εύχομαι στην ηλικία σας να με αξιώσει ο Θεός να είμαι όπως εσείς!!! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αθλητισμός = Υγεία.
Χθες είχα πάει τις κόρες μου στο Γιαννιώτικο Σαλόνι, ενα κατάφυτο - αν κ λίγο παραμελημένο εσχάτως - πάρκο λίγο έξω από τα Γιάννενα με διαδρομές για τρέξιμο, γήπεδα τένις, παιδική χαρά, όπου κ γνωρισα εναν υπέροχο άνθρωπο που έτρεχε. Είναι 69 χρονών, τρέχει 60-70 χλμ τη βδομάδα (εγώ που είμαι ακριβώς 30 χρόνια νεότερός του μετά βίας βρίσκω χρόνο να τρέχω 30-40 χλμ την εβδομάδα...) κ δεν έχει χάσει κανέναν από τους τελευταίους 18 Μαραθωνιους της Αθήνας! Αφού συζητήσαμε για το τρέξιμο αρκετά η κουβέντα μας εκλεισε με μένα να του λέω με κάθε ειλικρίνεια: Εύχομαι στην ηλικία σας να με αξιώσει ο Θεός να είμαι όπως εσείς!!!Το θετικό είναι πως εσχάτως όλο και περισσότεροι περπατάνε και τρέχουν.. Ίσως είναι λίγο μόδα αλλά μόνο καλό κάνει..
-
Είναι μόδα...αλλά έχεις δίκιο! Καλό κάνει!
Για να επιστρέψουμε στο αμάξι η νέες σχεδιαστικές γραμμές της Mazda είναι πανέμορφες κ μπορούν να δημιουργήσουν...μόδα! Αρκεί να αρχίσει να έρχεται κάτι κ προς τα εδώ! Η εταιρία έχει χάσει τεράστιο έδαφος στην Ελλάδα... -
*Και ενώ είχαμε πειστεί πως τελικά η Mazda ετοιμάζει ένα νέο RX μοντέλο, το RX-9 που θα βασιζόταν στο εντυπωσιακό RX-Vision Concept, ο CEO της ιαπωνικής εταιρίας Masamichi Kogai, έβαλε την ταφόπλακα στα όνειρά μας.
Ο Kogai σε πρόσφατη συνέντευξή του ξεκαθάρισε πως η εταιρία του δεν σχεδιάζει να βγάλει στην αγορά ένα σπορ μοντέλο μεγαλύτερο από το ΜΧ-5, ενώ όταν ρωτήθηκε για το αν προτίθεται να σκοτώσει και τον νέο περιστροφικό κινητήρα που αναπτύσσουν οι μηχανικοί της Mazda, άφησε ένα παράθυρο ανοικτό, λέγοντας πως:
Αν ξαναξεκινήσουμε την παραγωγή ενός περιστροφικού κινητήρα, τότε θα πρέπει να βεβαιωθούμε πως αυτό δεν είναι βραχυπρόθεσμο. Ο κινητήρας θα πρέπει να αντιμετωπίζει τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Είμαστε ακόμη σε φάση δοκιμών στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης για να ξεπεραστούν τυχόν προβλήματα που έχουν να κάνουν με την αποδοτικότητα του καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Ο Kogai καταλήγει πως αν καταφέρουν τελικά να κατασκευάσουν έναν αποδοτικό περιστροφικό κινητήρα, τότε αρχικά θα χρησιμοποιηθεί ως range extender σε ένα ηλεκτρικό όχημα, παρά ως κύριος κινητήρας σε ένα αυτοκίνητο. Η Mazda ετοιμάζει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο αναμένεται στην αγορά το 2019.*
Mazda RX9