-
Με ένα yaris diesel πχ (ενδεικτικό) θα βγάζεις κερδίσεις σε οικονομία και χώρους και θα μπορείς να κάνεις και ενα ταξιδάκι άνετα.
Το έχω δοκιμάσει και είναι υπεραρκετο! -
Έχεις τα θεματακια σου και εσύ ε ; ότι θα είναι στο δρόμο καινούργιο αυτοκίνητο είναι σημαντικό . Ότι έχεις κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα με το golf μέσα σε 10 χρόνια επίσης είναι σημαντικό στοιχείο.
Ακόμα καταλαβαίνω ότι αν αλλάξεις το i10 με κάτι λίγο μεγαλύτερο ( και πιο οικονομικό ) θα νιώθεις ότι έχεις, στο περίπου ,αντίστοιχα από χώρους αυτοκίνητα και δεν θα βρεις την άνεση που θα σου προσφέρει το qq ή το tiguan.
Δεν ξέρω αν μιλάς για μετρητά ίσως να είναι καλύτερη λύση να πουλήσεις το golf να πάρεις ένα άλλο που θα γίνει το μικρό της οικογένειας και στο τέλος της χρονιάς να κοιτάξεις για το καινούργιο crossover που οι εταιρείες κάνουν κάποιες καλές προσφορές για τα ήδη εκτελωνισμενα οχήματα .
Συμφωνώ με τον iceman ! Fuck yeaaaaaaaaaaah.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
28 χιλιαρικα στον δρομο=τρελλα.Αν δεν σου εχει βγαλει το Γκολφ προβληματα τοτε κρατησε το λιγο ακομα. Ποσο παλιο ειναι το i10?
Το γκολφ εχει βγαλει ταπετσαρια ουρανου (κρεμασε) ο οποιος φτιαχτηκε πριν ενα μηνα και πριν λιγες μερες καηκε ενα πισω στοπ. Το i10 ειναι του 08 και πραγματικα το χιλιοχρησιμοποιουμε απο μπανια μεχρι σχολεια και σουπερμαρκετ.
Στάλθηκε με tapa
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Iceman ειναι να μην σκεφτεσαι οτι εχεις τοσα λεφτα στο δρομο? Δε γινεται.
Nickthetrib ναι εχει δικιο η συζηγος και αυτο σημαινει οτι σκεφτεται λογικα οσο και αν της αρεσει ενα suv.
Drenie αν δωσω το γκολφ και παρω ενα κατηγοριας γιαρις τοτε θα μεινω και με το i10 και αν δε μπορεσω να βρω καποιο θα εχω δυο μικρα.
Νομιζω οτι θα καλυφθω με ενα μικρο στυλ γιαρις που θα ειναι πασπαρτου και το δικο μου θα ειναι για μακρυνες αποστασεις οπως ηταν μεχρι τωραΣτάλθηκε με tapa
-
Αν πουλήσεις και τα δύο δεν θα μπορούσες να το συνδυάσεις ; δηλαδή να πάρεις μια φτηνή έκδοση πχ του yaris και μετά να καταφέρεις να συμπληρώσεις για κάτι πιο μεγάλο ; οπότε για 10 χρόνια δεν θα έχεις την ανάγκη νέου αυτοκινήτου και θα έχεις και χώρους και την απαραίτητη οικονομία ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Νίκο, δε γίνεται παρά να σσυμφωνήσω με τους παραπάνω, ειδικά στο κομμάτι αυτοκίνητο >25000€ παρκαρισμένο στο δρόμο. Νομίζω (και ας σε χαλάει η απουσία 'μεγάλου' με καλές επιδόσεις αυτοκινήτου) ότι η σύζυγος έχει δίκιο (αν και σπάνια όταν μιλάμε για ααυτοκίνητο, συμβαίνει)nickthetrib from tapatalk
+1000
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Αν πουλήσεις και τα δύο δεν θα μπορούσες να το συνδυάσεις ; δηλαδή να πάρεις μια φτηνή έκδοση πχ του yaris και μετά να καταφέρεις να συμπληρώσεις για κάτι πιο μεγάλο ; οπότε για 10 χρόνια δεν θα έχεις την ανάγκη νέου αυτοκινήτου και θα έχεις και χώρους και την απαραίτητη οικονομία ...Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κοιτα: το θεμα ειναι λιγο περιπλοκο γιατι θα πρεπει να βρω ετοιμοπαραδοτα λογω οτι δουλευουμε και οι δυο ενω και οι υποχρεωσεις των παιδιων τρεχουν. Χρειαζομαστε οπωσδηποτε δυο ιχ και ετσι μαλλον ειναι πιο συνετο να δωσω το μικρο που πολυχρησιμοποιουμε και να κρατησω το δικο μου μια πενταετια ακομα.
Σκεφτομαι να παρω ενα καλοεξοπλισμενο στυλ γιαρις (αφου θα ζουμε συνεχεια να το χαιρομαστε κιολας) και αργοτερα σε καμια πενταετια ενα πιο μεγαλο και ας χασω την καλη πωληση τωρα. Πριν τεσσερις μηνες του ειχα κανει και ενα φουλ σερβις οπου δεν εμεινε ουτε φιλτρο ουτε υγρο που να μην αλλαχτηκε οποτε τα επομενα χρονια μονο λαδια θα θελειΣτάλθηκε με tapa
-
Εγώ παλι δε συμφωνω. Τι θα πει στο δρομο; Και γκαραζ να ειχε, καπου εξω θα το παρκαρε για διάφορους λογους. Οπου ή θα μπορουσαν να το χτυπήσουν ή να το ανοιξουν...
Ακομα και κατα την οδηγηση καποιος μπορει να πεσει πανω σου.
Αμα εχεις τα λεφτα παιρνεις το αμαξι που θες αυτη ειναι η δικη μου οπτικη
Νικο πολυ δυσκολα απο vw θα σε ικανοποιουσε το Nissan.
Τρομερο αμαξι το Tiguan , κι ολα τα τεστ ως τωρα ειναι θετικα.Απο μενα , με το καλο!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Και σε αυτό θα συμφωνήσω ... αν έχεις σχετικά καλή εμπειρία από vw ( όσο και αν είμαι αντίθετος με τις πολιτικές της εταιρείας ) θα διάλεγα το tiguan σε σύγκριση με τα άλλα δύο .
Το θέμα πόσο πολύ θα χρησιμοποιεις το μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Γιατί αν το βασικό σας όχημα είναι το μικρό υπάρχει ένα μεγάλο ζήτημα .
Επίσης από πρακτικής μεριάς αν έπαιρνες μια πιο φτηνή έκδοση πχ του qq και μπορούσες με τα χρήματα που θα σου μείνουν να πάρεις ένα yaris ; θα έβγαινες οικονομικά .
Και συμβουλή ( αν μου επιτρέπεται βέβαια να δώσω τέτοια ) ... Μην ακούς τους γύρω σου . Κάνε αυτό που θες ακόμα και αν πιεστείς οικονομικά και λίγο παραπάνω . Μην αφήσεις τους άλλους να κανονίζουν τη ζωή σου και τις επιλογές σου. Η ζήλια ειδικά στις μέρες μας είναι ακόμα πιο έντονη .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απλα παιδια μπηκα στο τρυπακι λογω καλης τιμης αγορας του golf. Η αληθεια ειναι οτι θα παει αχρηστο σαν αγορα το καινουριο αφου θα χρησιμοποιειται λιγο.
Ursus δεν ειναι το ιδιο να εχεις ενα αμαξι σε ενα δρομο μες στον ηλιο ολη μερα με το να το εχεις σε ενα παρκινγκ και ειδικα ενα 30.000. Παιδια παιζουν μπαλα αλλοι παρκαρουν οπως να ναι κ.λ.π. Ενταξει οταν το κυκλοφορεις αλλα τουλαχιστον αποφευγεις διαφορες βλακειες οταν εχεις δικο σου χωρο. Δε θα χαλαστουμε κιολας αν δεν εχουμε χωρο απλα λυπασαι τα λεφτα σου οταν ανεβαινεις ψηλα.
Drenie κακως ή καλως δε μου αρεσουν οι βασικες εκδοσεις και ας ειναι πλουσιοτερες απ οτι πριν 10 χρονια ιδιως οταν μπορεις να διαθεσεις λιγα ακομαΣτάλθηκε με tapa
-
Δώσε βρε τώρα στην καλή τιμή το δεκαετίας και πάρε ένα yaris ή έστω ένα auris και μαζί με το i10 μια χαρά και οικονομικα θα κάνεις τη δουλειά σου ειδικά αφού λες ότι χρειάζεστε δύο αμάξια.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δώσε βρε τώρα στην καλή τιμή το δεκαετίας και πάρε ένα yaris ή έστω ένα auris και μαζί με το i10 μια χαρά και οικονομικα θα κάνεις τη δουλειά σου ειδικά αφού λες ότι χρειάζεστε δύο αμάξια.Το i10 χρησιμοποιειται πολυ και αυτο λεει η λογικη να αλλαξουμε ειδικα σε πετρελαιοκινητο. Να αλλαξω το γκολφ σε αουρις ή σε κατι αλλο μικρομεσαιο παλι το μικρο θα χρησιμοποιω αφου αυτο βολευει πιο πολυ
Στάλθηκε με tapa
-
Και θα επαιρνες ενα αυτοκινητο σχεδον 30 χιλιαδων που δεν θα εβγαζε τα λεφτα του ποτέ? Συμφωνω με τους προηγουμενους. Ενα yaris ειναι πολυ καλυτερη λυση. Ή καποιο μικρομεσαιο hatchback για μεγαλυτερους χώρους.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ειμαι 99% σιγουρος πως πρεπει να κρατησω το δικο μου και να αλλαχτει της γυναικας το i10 με καποιο κατηγοριας γιαρις σε πετρελαιο. Να εχω το i10 και να παρω και ενα γιαρις δε θα βολευε. Ειχα παει Θεσσαλια τον Ιουλιο και ειχα βγαλει και την εταζερα απο τα πραγματα που ειχα και το γκολφ φημιζεται για την καλη εκμεταλλευση χωρων. Νομιζω πως ειμαστε οφ τοπικ πλεον στο παρον θεμα και μαλλον πρεπει να ζητησω συγνωμη
Στάλθηκε με tapa
-
Θεμα τύχης ειναι φίλε μου. Σίγουρα με το γκαράζ μειώνεις τις πιθανότητες, αλλά τόσα χρονια τόσα αυτοκίνητα, ολα εξω κανένα δεν έπαθε το παραμικρό.
Το παραμικρό ομως. Το δε cliο όταν το είδε ο πωλητής του Φιλοσιδη τρελάθηκε με τη κατάσταση του χρώματος του. Μας λεει το είχατε σε γκαράζ ε; Λέμε ούτε καν... 16 χρονια μέσα τον ήλιο ήταν σαν καινούριο.Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εξαρταται και που μενεις. Τωρα για το εξω να σου δειξω αρκετα που εχουν παθει αρκετες ζημιες. Επισης υπαρχει παντοντε ο κινδυνος μικροκλοπων και βανδαλισμων. Αν πας ενα ταξιδι και το βλεπουν ακινητοποιημενο για εβδομαδες πολλες φορες τα χτυπανε για πλακα. Στη θεση του Νικου θα αγοραζα γιαρις και την διαφορα μεχρι τα 28κ θα αγοραζα γκαραζ.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Εξαρταται και που μενεις. Τωρα για το εξω να σου δειξω αρκετα που εχουν παθει αρκετες ζημιες. Επισης υπαρχει παντοντε ο κινδυνος μικροκλοπων και βανδαλισμων. Αν πας ενα ταξιδι και το βλεπουν ακινητοποιημενο για εβδομαδες πολλες φορες τα χτυπανε για πλακα. Στη θεση του Νικου θα αγοραζα γιαρις και την διαφορα μεχρι τα 28κ θα αγοραζα γκαραζ.χαχαχα θεος!
Παντως ρε παιδια εντυπωση μου εκανε και το εξης:ο καθενας χρεωνει οτι να ναι στα τελη ταξινομησης-κυκλοφοριας.
Η ρενω 400 ευρω, η vw 252 και η νισσαν 472!!!
Ειμαι σιγουρος πως αμα τα κανω εγω θα βγουν λιγοτερα -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Παντως ρε παιδια εντυπωση μου εκανε και το εξης:ο καθενας χρεωνει οτι να ναι στα τελη ταξινομησης-κυκλοφοριας.
Η ρενω 400 ευρω, η vw 252 και η νισσαν 472!!!Έχουν ίδιες εργοστασιακές τιμές και τιμές CO2 για να έχουν ίδια τέλη;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παντως ρε παιδια εντυπωση μου εκανε και το εξης:ο καθενας χρεωνει οτι να ναι στα τελη ταξινομησης-κυκλοφοριας.
Η ρενω 400 ευρω, η vw 252 και η νισσαν 472!!!Έχουν ίδιες εργοστασιακές τιμές και τιμές CO2 για να έχουν ίδια τέλη;
Για τους ρυπους το ρενο και το νισσαν εχουν 99.Λες να παιζει μεγαλυτερη τιμη εργοστασιακη απο τη vw και ζητανε τοσα?Δε νομιζω ρε συ.Κουβεντα να κανουμε παντως.Πιστευω αν τους ρωτησω δε θα ξερουν ή ισως θα κανουν οτι δε ξερουν
-
Τα διάφορα παράβολα κλπ πάντως τα βγάζει το Μεταφορών. Ίσως βέβαια τσεπώνουν κι αυτοί κάτι, δεν παίρνω κι όρκο.
SUV/Crossovers Forum