-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Tο μονο προβλημα ειναι τα αρκετα χιλιομετρα, κι αυτο γιατι ειναι αληθινα! Με μια αναζητηση θα στοχευα να παρω στο χερι περιπου 4500e.
Εγω 60km τη μερα δεν εκανα με mini, με supermini ισως ναι..
Αυτο θα κοιταγα γιατι μ αρεσει η αγγελια κι ας εψαχνα πιο μεγαλη θεση να παρκαρω. Τη μαρκα τη ξερεις καλα αλλωστε.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8360201/Προφανώς και εννοείς μαζί με την μηχανή.. Γιατί δεν γίνεται με τις γνώσεις σου έχεις να λες τέτοια τιμή...
Κι ομως δε θεωρω απιθανο να τα πιασει και εννοουσα μονο του. Μικρο μεταχειρισμενο αμαξι στην Ελλαδα ειναι το πιο ευκολο να πουληθει και αυτο με τη μεγαλυτερη ζητηση. Εβαλε γνωστος μου προ 2μηνου αγγελια ενα punto mk1 με 190.000km και αρκετα μικροθεματα και εφυγε σε 2 ωρες απο τη δημοσιευση αφου πρωτα αναγκαστηκε να κλεισει το κινητο γιατι τον επρηξαν
Δειτε και λιγο στο car.gr τι παιζει με τα panda. Και σιγουρα δε παιρνουν οτι ζητουν. Αν τα 4500e ηταν πολλα, τα 2500e που καποιος εγραψε ,ειναι χαρισμα... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Tο μονο προβλημα ειναι τα αρκετα χιλιομετρα, κι αυτο γιατι ειναι αληθινα! Με μια αναζητηση θα στοχευα να παρω στο χερι περιπου 4500e.
Εγω 60km τη μερα δεν εκανα με mini, με supermini ισως ναι..
Αυτο θα κοιταγα γιατι μ αρεσει η αγγελια κι ας εψαχνα πιο μεγαλη θεση να παρκαρω. Τη μαρκα τη ξερεις καλα αλλωστε.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8360201/Προφανώς και εννοείς μαζί με την μηχανή.. Γιατί δεν γίνεται με τις γνώσεις σου έχεις να λες τέτοια τιμή...
Κι ομως δε θεωρω απιθανο να τα πιασει και εννοουσα μονο του. Μικρο μεταχειρισμενο αμαξι στην Ελλαδα ειναι το πιο ευκολο να πουληθει και αυτο με τη μεγαλυτερη ζητηση. Εβαλε γνωστος μου προ 2μηνου αγγελια ενα punto mk1 με 190.000km και αρκετα μικροθεματα και εφυγε σε 2 ωρες απο τη δημοσιευση αφου πρωτα αναγκαστηκε να κλεισει το κινητο γιατι τον επρηξαν[emoji38]
Δειτε και λιγο στο car.gr τι παιζει με τα panda. Και σιγουρα δε παιρνουν οτι ζητουν. Αν τα 4500e ηταν πολλα, τα 2500e που καποιος εγραψε ,ειναι χαρισμα...Πάντως εδώ στην Πάτρα ένα αντίστοιχης ηλικίας fiat Panda πριν μερικούς μήνες 2500 το έδινε και δεν έφευγε...
-
Στα 300 χλμ το panda άρχισε να τρίζει, συγκεκριμένα στο πλαστικό γύρω από το ραδιόφωνο.
Στα φρένα δε βλέπω διαφορά όσο περνάνε τα χλμ , για μένα κρίνονται ανεπαρκή. Ο κινητήρας (1.2) επίσης κρίνεται ανεπαρκής όταν πρόκειται ν ανεβεί ανηφόρα το αυτοκίνητο ζορίζεται αρκετά, αν έχεις και κλιματισμό , αρχιζεις τη μουρμούρα Φυσικά με το ζορισμα του κινητήρα έρχεται και η τσιμπημένη κατανάλωση.
Σαν χώροι για το μέγεθος του ειναι πολύ καλοί, κι είχα διαβάσει ότι έχει τους μεγαλύτερος της κατηγορίας μαζί με το up αν θυμαμαι καλα.
Τα φώτα του επίσης ειναι μια χαρά εδώ στο νησί που παίζουν και οι προβολείς αρκετά.Με τα 7 μποφόρ που εχουμε στο Αιγαίο , έχει φάση το πως κουνιέται το αμάξι Το οποίο σε σχέση με το ύψος του, έχει καλα κρατήματα θα έλεγα.
Αυτο που δε με βολεύει ειναι οι διακόπτες για τα παράθυρα που ειναι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων. Θα τους ήθελα στην πόρτα. Όσο για το κιβώτιο, οι ταχύτητες ειναι σε κοντινές διαδρομές και οι αλλαγές γίνονται βελούδινα.
Από ηχομόνωση το αμάξι δε τα παει και πολύ καλα , ακούγονται αρκετά οι επιταχύνσεις.
Ο κλιματισμός την κάνει τη δουλειά του, στις πολλές ζεστές μπορείς να επιλέξεις την ανακύκλωση του αέρα για καλύτερα αποτελέσματα. Το αρνητικό ειναι ότι έχει 4 επίπεδα και στο 3 , το οποίο συνήθως χρειάζεται, κάνει καμπόσο θόρυβο.
Σε γενικές γραμμές ειναι ένα τίμιο αμαξάκι , το οποίο με τον ενα κλικ καλύτερο κινητήρα, θα χαρακτήριζα value for money. Θα το χω ακόμα ως τις 8/8 όποτε αν δω και κατι άλλο, θα το γράψω.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Tο μονο προβλημα ειναι τα αρκετα χιλιομετρα, κι αυτο γιατι ειναι αληθινα! Με μια αναζητηση θα στοχευα να παρω στο χερι περιπου 4500e.
Εγω 60km τη μερα δεν εκανα με mini, με supermini ισως ναι..
Αυτο θα κοιταγα γιατι μ αρεσει η αγγελια κι ας εψαχνα πιο μεγαλη θεση να παρκαρω. Τη μαρκα τη ξερεις καλα αλλωστε.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8360201/Προφανώς και εννοείς μαζί με την μηχανή.. Γιατί δεν γίνεται με τις γνώσεις σου έχεις να λες τέτοια τιμή...
Κι ομως δε θεωρω απιθανο να τα πιασει και εννοουσα μονο του. Μικρο μεταχειρισμενο αμαξι στην Ελλαδα ειναι το πιο ευκολο να πουληθει και αυτο με τη μεγαλυτερη ζητηση. Εβαλε γνωστος μου προ 2μηνου αγγελια ενα punto mk1 με 190.000km και αρκετα μικροθεματα και εφυγε σε 2 ωρες απο τη δημοσιευση αφου πρωτα αναγκαστηκε να κλεισει το κινητο γιατι τον επρηξαν[emoji38]
Δειτε και λιγο στο car.gr τι παιζει με τα panda. Και σιγουρα δε παιρνουν οτι ζητουν. Αν τα 4500e ηταν πολλα, τα 2500e που καποιος εγραψε ,ειναι χαρισμα...Πάντως εδώ στην Πάτρα ένα αντίστοιχης ηλικίας fiat Panda πριν μερικούς μήνες 2500 το έδινε και δεν έφευγε...
Αμα το βλεπα κι εγω απο κοντα μπορει και 1500e να του δινα... και τα δυο panda γραφουν πισω. Αυτο που περιεγραψε ο φιλος παντως ειναι οσο πιο αριστο θα μπορουσε να ειναι.
-
Σήμερα το seicento sporting 1.1 10ος του 2002 συμπληρώνοντας 150000 χλμ βρέθηκε σε συνεργείο φίλου με αφορμή την αντικατάσταση μιας κατά τα φαινόμενα καμένης λάμπας. Στην αρχή σκέφτηκα οκ θα την αλλάξω μόνος μου όμως τελικά το πρόβλημα ήταν πως από τα χρόνια και την χρήση η φίσσα είχε καεί και είχε σπάσει στα δύο. Ετσι η αλλαγή της λάμπας έπαψε να είναι εύκολη υπόθεση, εξού και η προσφυγή στο συνεργείο . Στο νήμα αυτό και μετά από τόσα χλμ και χρόνια με το ιταλικό αυτοκινητάκι μου θέλω να καταθέσω την εμπειρία μου μαζί του. Κράτημα ιδανικό για το βάρος και το μέγεθος. Οι 54 ίπποι του δεν βάζουν φωτιά στον δρόμο αλλά είναι αρκετοί και το καθιστούν σπιρτόζικο. Στην κίνηση της ζούγκλας της Αθήνας αποδείχθηκε καλό παλικάρι ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που μετέφερα με αυτό αρκετά ογκώδη αντικείμενα ρίχνωντας τα πίσω καθίσματα. Στα χρόνια αυτά μάζεψε τις ακόλουθες βλάβες και κόστη επισκευών. Ψυγείο καλοριφέρ στα 90 και κάτι χιλιάδες χλμ 60 ευρώ, τρόμπα βενζίνης 120 ευρώ στα 130000, τρόμπα φρένων 70 ευρώ στα 140000, ένα χαλασμένο μοτέρ παραθύρου με κόστος 55 ευρώ και αντικατάσταση αμορτισέρ πίσω πόρτας 20 ευρώ και αλλαγή φούσκας ημιαξόνιου 120 ευρώ. Σύνολο κόστους ζημιών 445 και σε αυτά να προσθέσω τα περίπου 900 που έχω συνολικά ξοδέψει για τα μεγάλα service με πιο πρόσφατο το περσινό. 1335 ΕΥΡΏ σε 14 χρόνια ή 100 ευρώ το χρόνο. Όχι κι άσχημα! Αν το αντικαταστήσω... σε αυτοκίνητο πόλης πάλι στον Ιταλό θα πάω και με κλειστά τα μάτια. Τόσο μικρό όχημα αλλά και με ανεξάρτητη ανάρτηση εγγύηση για καλή οδική συμπεριφορά και όλα αυτά τότε 8500 ευρώ με ανταγωνιστές τα ΑΤΟΣ, ΜΑΤΙΖ , WAGON R, CURE κλπ. Μήπως τελικά αλλάζουν τα ονόματα αλλά η κουλτούρα μένει; Σήμερα το νέο 500αράκι θα ήταν η επιλογή μου για την πόλη.
-
Ελα ρε συ! Δεν είχα παρει πρέφα ότι έχεις το κουβαδάκι! Εμείς είχαμε για χρονια τσικουετσέντο. Είχε σπάσει τα νεύρα του πατέρα μου γιατί κάθε λιγο και λιγάκι άναβε το λαμπάκι για τον αισθητήρα Λ , και πήγαινε και τον άλλαζαν. Επίσης καιγόταν πολύ συχνά το πίσω στοπ. Πέρα απο αυτά το αμάξι ήταν μια χαρά αλλά τον έκανε να πει ότι δε ξαναπαίρνει ιταλικό.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Φίλε ursus το αμαξάκι αυτό το έχει λιώσει η γυναίκα μου κυρίως και ήταν επιλογή της όπως και η alfa romeo που μας συντρόφεψε για αρκετά χρόνια πριν να πάρει τη θέση της το duster. O πατέρας μου θιασώτης των ιαπωνικών κυκλοφορεί εδώ και χρόνια με ένα όμορφο για 'μένα hrv ενώ για βαριές εργασίες θα το ομολογήσω στην οικογένεια παίζει και ένα ντιζελ καντυ εδώ και μια δεκαετία της ακατανόμαστης για εμένα και αμαρτωλής φίρμας .
-
Χαχα εξομολογήθηκες εν όψει 15αυγουστου!
Μια χαρα εισαι, εμεις στην οικογενεια εχουμε την b180 & το golf που το οδηγω μονο εγω. Παλαιοτερα ειχαμε fiesta (αρχαία) , zx (πολυ καλο αμαξι πραγματικα) , το cliο που οδηγουσα εγω πριν τον γερμανο, 2 μοντελα Opel vectra , και Volvo s40 το τελευταιο που ειχε κυκλοφορήσει. Αν και τα vectra ηταν καλα, πιστευω ο Σουηδός ηταν ο καλυτερος μακραν...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τελικα ολοι εχετε περασει απο Ζεντιξ αρα Εννοειται δε φευγει με τιποτα απο την οικογενεια
-
Καλησπέρα. Ειμαι νεο μελος, εχω ενα stilo 1600 και εδω και λιγο καιρο εχω ενα προβλημα στο οποιο δεν βρισκω λυση. Σβηνει ξαφνικα εν κινησει και μετα αναβει αμεσως. Εχω διαβασει οτι και αλλοι αντιμετωπησαν το ιδιο προβλημα. Βρηκε κανεις λύση>> Ευχαριστω
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τελικα ολοι εχετε περασει απο Ζεντιξ αρα Εννοειται δε φευγει με τιποτα απο την οικογενειαΕίχαν κυκλοφορήσει πολλά άλλωστε. Είχαμε κι εμείς ένα, 1.4 avantage 1992 mod. Πολύ καλό αυτοκίνητο και το θεωρώ πανέμορφο ακόμα και σήμερα στις εκδόσεις volcane και 2.0 16v. Υπάρχει ακόμα ένα volcane 1.9 στη γειτονιά μου σε ψιλοάθλια βέβαια κατάσταση. Υπάρχει κάπου σχετικό θέμα να γράψουμε γι αυτό;
-
Στο Citroen topic!
-
Τι λέτε τώρα ρε σεις? Seicento?\
Απλά αστέρι σε όλα του. Στη πόλη, στο ταξίδι, οκ μέχρι 2 άτομα, σε αξιοπιστία. Αθάνατο αυτοκινητάκι. Ειδικά οι τελευταίες εκδόσεις του είχαν αερόσακους, A/C, ABS, απλά ιδανικό!!!
-
Το 2008 πρωτη χρονια στη Πατρα φοιτητης πριν φερω τ αμαξι ,πηγαινα σχολη μ ενος συμφοιτητη παρεα. Τρελο χαβαλο το seicento! Το αριστερο στο τιμονι ,το δεξι στο κινητο του, να παταει συμπλεκτη και να τις κουμπωνω εγω στο συνοδηγο Τι καναμε..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το 2008 πρωτη χρονια στη Πατρα φοιτητης πριν φερω τ αμαξι ,πηγαινα σχολη μ ενος συμφοιτητη παρεα. Τρελο χαβαλο το seicento! Το αριστερο στο τιμονι ,το δεξι στο κινητο του, να παταει συμπλεκτη και να τις κουμπωνω εγω στο συνοδηγο Τι καναμε..... Κι όπως πολύ σωστά λέει και ο νονός, είναι και ένα πολύ 'παιχνιδιάρικο' αυτοκίνητο!!!
-
Το δικό μου ακόμη 'πετάει'. Όντως πολύ παιχνιδιάρικο. Η ανεξάρτητη ανάρτηση, τα σκληρά αμορτισέρ και οι κοντές σχέσεις κάνουν τα 54 αλογάκια να μοιάζουν περισσότερα στα χέρια ενος καλού οδηγού. Πολύ αποτελεσματικά επίσης τα φρένα που δεν κουράζονται εύκολα. Ο 1.1 κινητήρας τσιμπά λίγο λάδι αλλά έχει μεγάλη αντοχή. Τα τύπου μπάκετ καθίσματα έχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Το πορτ μπαγκάζ των 170 λίτρων είναι μικρό αλλά εάν πέσουν τα πίσω καθίσματα η χωριτικότητα εκτοξεύεται στα 750 λίτρα . Η τελική του είναι στα 150 ενώ μπορεί να πηγαίνει ξεκούραστα με 120 χλμ/ώρα στην ΕΟ δίχως να δυσκολευεται να κρατήσει αυτή την ταχύτητα. Ιδανικό ακόμη και τώρα για μέσα στην πόλη ή σε διακοπές σε μικρά νησιά. Αρκετά ψηλό ώστε να μη σκουπίζει το δρόμο και έχοντας έτσι την δυνατότητα να βγει σε βατό χωματόδρομο. Πολύ καλό το aircondition και σε άριστες θέσεις οι διακόπτες στο κέντρο του ταμπλό. Βασικά του μειονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:1) Τα πενταλ είναι ότι πρέπει για γυναικεία πόδια μα δυσκολεύουν από νούμερα 43 και πάνω 2) Οι καθρέπτες εκτός ότι δεν είναι ηλεκτρικοί χρειάζονται κάθε τόσο σφίξιμο των σχετικών βίδων που τους συγκρατούν 3) η κατανάλωση για τα σημερινά δεδομένα 6,5 lt/100km είναι ξεπερασμένη. 4)Δεν υπάρχει ντουλαπακι για τα μικροαντικείμενα και τα λοιπά χαρτιά του αυτοκινήτου, τα οποία τοποθετώ σε ένα τσαντάκι στο χώρο αποσκευών. Αξίζει να αναφέρω νομίζω πως στα χρόνια που το έχω δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που ήρθαν άτομα στην ψύχρα να μου πρωτείνουν να το αγοράσουν. Συνήθως αυτό γίνεται σε χώρους όπως βενζινάδικα και συνεργεία. Τελευταία κρούση πριν δυο μέρες
-
Η τιμή των 4500 € για το προαναφερθέν Panda, χωρίς να την κρίνω εξωπραγματική, τη θεωρώ ..'προς το πάνω άκρο', χωρίς βέβαια να γνωρίζω την κατάσταση του αυτοκινήτου. τα δε, 2500 €, μάλλον είναι τσάμπα...Παρ'όλα αυτά, θα καταθέσω και εγώ ότι, στα φανάρια δέχομαι 'προτάσεις' να πουλήσω το Panda της συζύγου μου (mod. 2005), όταν το οδηγώ..
Στο οποίο, για πρώτη φορά στα 11 χρόνια ζωής του, αλλάχτηκαν πολλαπλασιαστές, οι οποίοι συνέπεσαν και με το μικρό service. Keep walking, λοιπόν...
Τώρα, στα του πετρελαιοκίνητου Punto τώρα, μόνο καλά λόγια έχω να πώ: μαλακό, αλλά όχι ασταθές, εύκολο, ευθύβολο, με καλή οδική συμπεριφορά και φρένα. Ο πετρελαιοκινητήρας, 85 ίππων στις 3750, δεν βάζει φωτιά, αλλά η ροπή του , σχεδόν 21 κιλών από τις 1700, σε κάνει να κινείσαι με άνεση στην πόλη, και στην εθνική/επαρχιακή να επιταχύνεις ιδιαιτέρως γρήγορα, σχεδόν χωρίς κατεβάσματα!.. Είναι ενδεικτικό πως, υπήρξαν φορές που, σε ανηφορικά κομμάτια αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας τα..χρειάστηκαν...Κάτω από τις 1500, το μοτέρ απλά δεν υπάρχει (στην κυριολεξία), αλλά μόλις φτάσει τις 1800-2000, όλα μια χαρά. ..Ποιότητα κατασκευής ΟΚ, χωρίς τριγμούς, αλλά με σκληρά πλαστικά. Κουκλάκι, καλά εξοπλισμένο, με μία λέξη: Τίμιο. Ξέρεις τι περιμένεις ακριβώς: ευχρηστία, ευκολία, αξιοπιστία, σβελτάδα, ομορφιά, διαχρονικότητα. Με πρώτη ευκαιρία επιστροφής, θα υπάρξουν και φωτό. Ευτυχής κάτοχος punto και panda: mode on.,, -
Καλησπέρα
Θέλω να αλλάξω μπουζί στο 500 0.8 με τα 85hp που έχω και δεν βρίσκω τον τύπο που γράφει το βιβλίο ( LKR9EI8) Αλλά βρίσκω LKR9G8 της NGK και τα δύο.
Μήπως γνωρίζει κανείς τι διαφορά έχουν;
Ή NGK στο site της δίνει τα LKR9G8 .
Μήπως τα έχει βάλει κανείς;
Σας ευχαριστώ -
Τα έχει σε ζεύγη το φιατακι (μεγάλο και μικρό); Πάντως για την Α με τους twin spark τα αντίστοιχα της NGK θεωρούνταν ισάξια με της Alfa romeo αλλά με τα 2/3 του κόστους αυτών της μαμάς.
-
Ξέρει κανείς κάποιο μαγαζί που να έχει γνήσια ανταλλακτικά φανοποιείας για FIAT; Τουλάχιστον να μπορώ να παραγγείλω αν δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα.
Αν έχει και καλές τιμές ακόμη καλύτερα, γιατί ο ΣΥΓΓΕΛΙΔΗΣ είναι 'φαρμακείο' ή μάλλον 'κοσμηματοπωλείο' και στο άλλο το εξουσιοδοτημένο που πάω στο Top Technicians, είναι 'ψιλικατζίδικο'. Μόνο τα βασικά και αυτά σε έλλειψη.
FIAT FORUM