-
Ελπιζω να βγαλεις ακρη φιλε μου. Ειναι γεγονος: οτι αυτοκινητο και να βγαλεις πρεπει να εισαι προετοιμασμενος οτι θα σο βγαλει εστω και ενα προβλημα! Ετσι ημουνα κι εγω προετοιμασμενος μεχρι που πηρα ... Toyota! Μπορει να μη στριβει αλλα δεν τριζει, δε χαλαει! Τωρα φοβαμαι που σκφτομαι για το focus μηπως εχουμε παλι τα ιδια και κυριως λογο αυτων που διαβαζω για το fiesta. Σκιστους φιλε μου σπασε δοντια και γραφεια μπας και βαλουν μυαλο και γλυτωσουμε οι επομενοι!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Βρε Μιχάλη δεν θα έδινα ποτέ τόσα λεφτά για Seat. Μέχρι 20.000 θα έδινα για Seat.
Αλλά πάντως τόσα προβλήματα - ελαττώματα δεν το περίμενα να έχω.
Σου έστειλα και το email μου...
Μυαλό δεν βάζεις.
Πάντως πέρα από την πλάκα θέλουν μια γερή πλάκα να γίνουν ρόμπα.
Σε έκθεση άκουσα μεγαλοστέλεχος της Alfa Romeo στην Ελλάδα να λέει σε πελάτη ότι τα Alfa Romeo ή θα σου βγούν καλά ή ρημάδια. Δεν μας είπε όμως αν αυτό είναι στα πλαίσια της σταθερής ποιότητας που πρέπει να έχουν τα προιόντα πού έχουν ISO.Θα εδινες μεχρι 20 για σεατ,και εδωσες τα διπλα για alfa romeo;
Το μεγαλοστέλεχος ηθελε να πει εμμεσως πλην σαφως,οτι μονο ρημάδια βγαζουν και απλά ειναι θεμα ποσο ενοχλει αυτο τον ιδιοκτήτη.
Τελος,σας ξαναλεω για αλλη μια φορα:
Αν θελετε αυτοκινητο χωρις προβληματα,μην παιρνετε καινουριο αυτοκινητο 20.000-50.000 χιλιαδων, τιγκα στα ηλεκτρονικα και στα αδοκιμαστα και ευαίσθητα συστηματα.Παρτε είτε μετάχειρο των 5.000 είτε.. maybach.
μονο ρημαδια βγαζουν????αφου δεν μπορειτε να κατανοησετε μερικοι οτι το προβλημα δεν ειναι στην μαρκα αλλα στο after sale service τι να σας πω μετα...
οτι εχουμε ενα απο τα χεριροτερα δικτυα ειναι γνωστο οπως ειναι και η καρεντα πχ...αλλα δεν μιλησε κανεισ για τα ρημαδια τα γκολφ..ουτε για τα πολο με τα χιλια μυρια προβληματα...
γ -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εκει θα στα φτιαξουν ολα ομως,γιατι το after sales τους δεν εχει καμια σχεση με θνητα αυτοκινητα.Μην είσαι και τόσο σίγουρος... Για πες του sado να σου πει για το φίλο του το wagner που έχει τραβήξει τα ακατανόμαστα με μία καινουρια Mercedes E200 και άκρη δε βρίσκει.
Για αξιοπιστία λοιπόν Ιαπωνία και μόνο. Toyota, Nissan, Daihatsu, Honda.
A και το δικό μου Golf IV... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εκει θα στα φτιαξουν ολα ομως,γιατι το after sales τους δεν εχει καμια σχεση με θνητα αυτοκινητα.
Μην είσαι και τόσο σίγουρος... Για πες του sado να σου πει για το φίλο του το wagner που έχει τραβήξει τα ακατανόμαστα με μία καινουρια Mercedes E200 και άκρη δε βρίσκει.
Για αξιοπιστία λοιπόν Ιαπωνία και μόνο. Toyota, Nissan, Daihatsu, Honda.
A και το δικό μου Golf IV...Bάλε και τα zoom zoom
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Bάλε και τα zoom zoom
Μπα, λέω να μην τη βάλω τη Mazda, γιατί σε θέματα ποιότητας από ότι έχω καταλάβει υστερεί σε σχέση με τους παραπάνω γιαπωνέζους...
-
giati βγαζουν και τα mazda ζημιες?αφου ειναι ιαπωνεζικα...γινεται αυτο????
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Bάλε και τα zoom zoom
Μπα, λέω να μην τη βάλω τη Mazda ακόμα, γιατί σε θέματα ποιότητας από ότι έχω καταλάβει υστερεί σε σχέση με τους παραπάνω γιαπωνέζους...
Για ποιότητα δεν ξέρω ακόμα αλλα δυστιχώς το after-sales θέλει, αλλά εγώ το βρήκα παγιδευμένο στο παρελθόν του μπακάλη. Τουλάχιστον μετά απο μια εμπειρία που είχα πρόσφατα ...
Κρίμα γιατί διέκρινα φιλότιμες προσπάθειες απο την διοίκηση. -
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
giati βγαζουν και τα mazda ζημιες?αφου ειναι ιαπωνεζικα...γινεται αυτο????Όχι ζημιές δεν βγάζουν... Τρίζουν όμως περισσότερο από τους άλλους γιαπωνέζους και τα υλικά καθώς και το φινίρισμα δεν είναι τόσο καλά.
Σε παραπέμπω στο συγκριτικό ανάμεσα στο 6 και στο Αccord για να καταλάβεις τι εννοώ...Ανοίγεις ντουλαπάκια και θήκες, περιστρέφεις διακόπτες και αεραγωγούς, ψάχνεις τελειώματα πλαστικών, και ορίστε οι διαφορές. Στο Mazda, ό,τι δε φαίνεται δεν είναι τέλειο, γιατί δε χρειάζεται να είναι (σε καμιά περίπτωση δε μιλάμε για προχειρότητες): όλο και κάποια ραφή
υφάσματος έχει φύγει, αρκετά πλαστικά δεν είναι γυαλισμένα και από μέσα ώστε να μην ξεχωρίζει το καλούπι, σε κάποιους αρμούς έχει τρέξει λίγο παραπάνω «καλάι», μερικοί διακόπτες κάνουν «φτηνό» κλικ. Όλα δείγματα σύγχρονης ρεαλιστικής λογικής...
Το Accord, το ψάχνεις από ?δώ, το πιάνεις από ?κεί, τίποτα. Γυαλισμένα πλαστικά μέσα έξω, διακόπτες σαν πλήκτρα «Κλαβινόβας», ραφές σαν κοστούμι Boss. Μια ολόκληρη ομάδα έντεκα μηχανικών, λέει, εξέλιξε τους μεντεσέδες, τις τσιμούχες, τις γλίστρες και τις κλειδαριές, για να κλείνουν οι πόρτες του Accord τέλεια. Τέτοιο πάθος για τελειότητα... -
dokimases na kanis ena aksorkismo sto amaksi? aparadekta pragmata gia ena toso omrfo akribo amaksi.na apaitisis kainoyrgio oxi episkeyi de pires mataxirismeno kainoyrgio aytokinito pires!! kinisoy me dikigoro giati alios den tha asxolithoyn mazi soy tha se taleporoyn kai tha se douleyoyn. koyragio
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εκει θα στα φτιαξουν ολα ομως,γιατι το after sales τους δεν εχει καμια σχεση με θνητα αυτοκινητα.
Μην είσαι και τόσο σίγουρος... Για πες του sado να σου πει για το φίλο του το wagner που έχει τραβήξει τα ακατανόμαστα με μία καινουρια Mercedes E200 και άκρη δε βρίσκει.
Προσοχη,μην εξισώνουμε την maybach με την mercedes.
Mercedes εχουμε στην οικογενεια,στα 75.000χλμ πηγε για ρεκτιφιε,καλα δεν ειναι για αυτοκινητο των 50.000Ε; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Mercedes εχουμε στην οικογενεια,στα 75.000χλμ πηγε για ρεκτιφιε,καλα δεν ειναι για αυτοκινητο των 50.000Ε; -
Τώρα διάβασα το θέμα!
Τι να πω, εύχομαι να βρεθεί γρήγορα λύση!
Όμως αφού σήμερα γνώρισα τον sado από κοντά συμφωνώ σε αυτό που είπε στην αρχή :
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εγώ δεν θα τρίξω δόντια! Απλά αυτοί θα μείνουν χωρίς μασέλες!!
-
Παντως και γνωστος μου ειχε προβληματα με το ιδιο αυτοκινητο αλλα πιο σοβαρα οπως οτι του εσβηνε στα ξεκαρφωτα και δεν επαιρνε μπροστα μετα αμεσως(κατι με το immo νομιζω).
Γράμμα στην Alfa Romeo Ελλάς....