-
Δέν κατασκευάζονται όλα τα μοντέλα της στην Ιαπωνία....άν ανέφερες πιο ελαστικό ακριβώς έβαλες,θα βοηθούσε πολύ....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Δέν κατασκευάζονται όλα τα μοντέλα της στην Ιαπωνία....άν ανέφερες πιο ελαστικό ακριβώς έβαλες,θα βοηθούσε πολύ....Προφανώς, αυτό το γνωρίζω, απλώς λέω μήπως τα συγκεκριμένα δεν είναι τόσο ποιοτικά όσο αυτά που είναι 'Made in Japan'?
To ελαστικό είναι Yokohama S-Drive 195/50/R15 82V. -
Καμμία διαφορά δεν έχουν...οι προδιαγραφές είναι ίδιες.Απλώς τα 17άρια και πάνω κατασκευάζονται στην Ιαπωνία....ενώ,μέχρι και τα 16άρια κατασκευάζονται σε Μαλαισία,Φιλιππίνες....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Καμμία διαφορά δεν έχουν...οι προδιαγραφές είναι ίδιες.Απλώς τα 17άρια και πάνω κατασκευάζονται στην Ιαπωνία....ενώ,μέχρι και τα 16άρια κατασκευάζονται σε Μαλαισία,Φιλιππίνες....Τα πρώτα κατασκευάζονται απο μικροκαμωμενες φιλλιπινεζες και τα δευτερα απο γενναιους Σαμουράι και σοφους μοναχούς ζεν
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Καμμία διαφορά δεν έχουν...οι προδιαγραφές είναι ίδιες.Απλώς τα 17άρια και πάνω κατασκευάζονται στην Ιαπωνία....ενώ,μέχρι και τα 16άρια κατασκευάζονται σε Μαλαισία,Φιλιππίνες....A μάλιστα. Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση!!!
-
Καλησπέρα, σε accent του 2004 τι λάστιχα να βάλω; Κυρίως το κυκλοφορώ σε πόλη και κανένα ταξιδι από Εθνική οδό ( όχι χωματόδρομο, όχι χιόνια)
Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... vic-type-r
Χωρις σχολια τα ελαστικα contiballoon -
Ναι ggab.
απαράδεκτα τα conti.
φοβερά στο στεγνό αλλά πλαδαριάζουν φοβερά.πολύ μαλακά ρε γαμώτο, ούτε ευθεία κρατούν στον αυτοκινητόδρομο.
αίσχος κύριε Πρόεδρε!!! -
Ο χρήστης mynam3 έγραψε:
Καλησπέρα, σε accent του 2004 τι λάστιχα να βάλω; Κυρίως το κυκλοφορώ σε πόλη και κανένα ταξιδι από Εθνική οδό ( όχι χωματόδρομο, όχι χιόνια)Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχω Αccent 2001 με τις 14αρες του Αccent 2004 εδώ και 6 χρόνια. Εβαλα πριν μερικες μέρες τα Dunlop Sport ΒluResponse και έχω 500+ χιλ. τα περισσότερα σε Εθνική και επαρχιακο δρόμο. Μπορώ να πω οτι αν και λίγα τα χιλιόμετρα είμαι ευχαριστημένος! Είναι άνετα και μαλακά αλλά μου εμπνέουν εμπιστοσύνη σε γρήγορα στροφιλίκια με 60-70 χιλ. σε σχέση με τα μπαλόνια Μichelin Saver που εβαζα για χρόνια. Εκεί που δε τα έχω δοκιμάσει είναι στο βρέγμένο. Λένε ότι τα συγκεκριμένα δε βγάζουν πανω 25Κ Χιλ. αλλά προσωπικα εξαντλώ τα χρόνια πρώτα και έτσι δε με ενδιαφέρει. Αν και έχω λίγα χιλιόμετρα και δε τα έχω δουλέψει πολύ δε θα έπρεπε να σου τα προτείνω ακόμα αλλά θα σου έλεγα βάλτα στις επιλογες σου.
-
Μετα απο κάποια χιλιόμετρα στα hankook ventus v12 evo2 στο swift sport μπορώ να πώ οτι είναι πολυ τίμια λάστιχα , εχουν αρκετη προσφυση κρύα για μεσα στην πόλη και οταν ζεσταθούν αλλάζουν τα επιπεδα προσφυσης σαν ενα φυσιολογικό λάστιχο . Στο όριο η αλήθεια ειναι οτι τα νιώθεις κάπως μαλακά σε σχέση με τα προηγούμενα φθαρμένα goodyear f1 gsd3 αλλα σε λογικά πλαίσια. Η κατανάλωση εχει πέσει 0.1λτ/100χλμ μετα απο 1000χλμ
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Καλησπέρα, σε accent του 2004 τι λάστιχα να βάλω; Κυρίως το κυκλοφορώ σε πόλη και κανένα ταξιδι από Εθνική οδό ( όχι χωματόδρομο, όχι χιόνια)
Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχω Αccent 2001 με τις 14αρες του Αccent 2004 εδώ και 6 χρόνια. Εβαλα πριν μερικες μέρες τα Dunlop Sport ΒluResponse και έχω 500+ χιλ. τα περισσότερα σε Εθνική και επαρχιακο δρόμο. Μπορώ να πω οτι αν και λίγα τα χιλιόμετρα είμαι ευχαριστημένος! Είναι άνετα και μαλακά αλλά μου εμπνέουν εμπιστοσύνη σε γρήγορα στροφιλίκια με 60-70 χιλ. σε σχέση με τα μπαλόνια Μichelin Saver που εβαζα για χρόνια. Εκεί που δε τα έχω δοκιμάσει είναι στο βρέγμένο. Λένε ότι τα συγκεκριμένα δε βγάζουν πανω 25Κ Χιλ. αλλά προσωπικα εξαντλώ τα χρόνια πρώτα και έτσι δε με ενδιαφέρει. Αν και έχω λίγα χιλιόμετρα και δε τα έχω δουλέψει πολύ δε θα έπρεπε να σου τα προτείνω ακόμα αλλά θα σου έλεγα βάλτα στις επιλογες σου.
Έχω τα συγκεκριμένα σε Citroen Xsara περίπου 5000 χμ. Είναι, σε γενικές γραμμές, καλά, αλλά:
Συγκριτικά με τα FastResponse, που φορούσε πριν, είναι πιο αθόρυβα και άνετα, αλλά στις λακούβες κοπανάνε περισσότερο, δεν ξέρω για ποιο λόγο. Εκείνο που με χαλάει περισσότερο είναι ότι σε στροφές με 50 - 60 χμ, όταν κάνει ζέστη, σφυρίζουν σαν να πρόκειται να φύγεις από την στροφή. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού τα 50 - 60 χμ που λέω υπολείπονται τουλάχιστον 20 -30 χμ της ταχύτητας βγαλσίματος από τη στροφή. Κάτι τέτοιο έχω να συναντήσω από κάτι Michelin ... δεν θυμάμαι τι που φορούσα πριν 10 χρόνια.
Αλήθεια το έχει υπόψη του κανένας άλλος αυτό; -
Το σφυριγμα συνηθως ακουγεται σε οριακη προσφυση και ειναι πιο εντονο σε παλια λαστιχα που εχουν ξεραθει.....
Το ειχα παθει αυτο σε bridge B250 οπου απο την πρωτη μερα σε καθε στροφη σφυριζαν!!!!!πραγματι στο 8μηνο ειχαν τελειωσει και ηταν για πεταμα...... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το σφυριγμα συνηθως ακουγεται σε οριακη προσφυση και ειναι πιο εντονο σε παλια λαστιχα που εχουν ξεραθει.....
Το ειχα παθει αυτο σε bridge B250 οπου απο την πρωτη μερα σε καθε στροφη σφυριζαν!!!!!πραγματι στο 8μηνο ειχαν τελειωσει και ηταν για πεταμα......Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως εδώ πρόκειται για λάστιχα 6 μηνών με περίπου 5.000 χμ.
-
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Το σφυριγμα συνηθως ακουγεται σε οριακη προσφυση και ειναι πιο εντονο σε παλια λαστιχα που εχουν ξεραθει.....
Το ειχα παθει αυτο σε bridge B250 οπου απο την πρωτη μερα σε καθε στροφη σφυριζαν!!!!!πραγματι στο 8μηνο ειχαν τελειωσει και ηταν για πεταμα......Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως εδώ πρόκειται για λάστιχα 6 μηνών με περίπου 5.000 χμ.
Παίζει ρόλο και η ημερομηνία παραγωγής αλλά και οι συνθήκες φύλαξης μέχρι να φορεθούν στο αυτοκίνητο.
Μπορεί να τα έφαγε η υγρασία ή να τα έκαψε ο ήλιος και να θέλουν πέταμα στα 10000 χλμ.
Αλήθεια τα δικά σου τι ημερομηνία παραγωγής έχουν? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Συντοπίτη, ξαναβάλε C.Drive αλλά τα 2. Φορούσα τα 1 στο Xedos και μετά του έβαλα 2, όπως και 2 τετράδες από τα 2 στο Focus. Happy!!!ΥΓ: Με ενδιαφέρουν τα παλιά σου λάστιχα γιατί έχω τέτοιες ζάντες (14άρες) ειδικά για πίστα. Πόσα ζητάς;
Καλησπέρα.
Σου έστειλα μνμ για το ΥΓ -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Το σφυριγμα συνηθως ακουγεται σε οριακη προσφυση και ειναι πιο εντονο σε παλια λαστιχα που εχουν ξεραθει.....
Το ειχα παθει αυτο σε bridge B250 οπου απο την πρωτη μερα σε καθε στροφη σφυριζαν!!!!!πραγματι στο 8μηνο ειχαν τελειωσει και ηταν για πεταμα......Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως εδώ πρόκειται για λάστιχα 6 μηνών με περίπου 5.000 χμ.
Παίζει ρόλο και η ημερομηνία παραγωγής αλλά και οι συνθήκες φύλαξης μέχρι να φορεθούν στο αυτοκίνητο.
Μπορεί να τα έφαγε η υγρασία ή να τα έκαψε ο ήλιος και να θέλουν πέταμα στα 10000 χλμ.
Αλήθεια τα δικά σου τι ημερομηνία παραγωγής έχουν?Ημερομηνία παραγωγής έχουν 4115 (Σεπτέμβριος του 15), αλλά προέκυψαν νέα στοιχεία. Έχουν φαγωθεί εσωτερικά τα μπροστινά, μάλλον λόγω λάθους στην ευθυγράμμιση που έγινε όταν τοποθετήθηκαν. Το αφεντικό που επισκέφθηκα χθες το δέχτηκε και μου είπε να πάω την Δευτέρα, που θα είναι και ο τεχνικός, για να το ρυθμίσουμε.
Όταν τελειώσει το θέμα και βγάλω συμπέρασμα θα επανέλθω. -
Αλλαχθηκαν τα Bridgestone too1 σε διασταση 195/65/15 με τα ιδια σε τιμη 250ευρω.Τα νεα ελαστικα ηταν 4μηνων .....απελπιστικα μαλακα.....στρωθηκαν με προσοχη και σκληρυναν λιγο αλλα οχι αρκετα.
Σχετικα καλη αισθηση απο τα πλαινα(κτ μου ξυνιζει σε σχεση με τα παλια) και καλο κρατημα για τις τσιτωμενες πιεσεις που τα βαζω. -
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Το σφυριγμα συνηθως ακουγεται σε οριακη προσφυση και ειναι πιο εντονο σε παλια λαστιχα που εχουν ξεραθει.....
Το ειχα παθει αυτο σε bridge B250 οπου απο την πρωτη μερα σε καθε στροφη σφυριζαν!!!!!πραγματι στο 8μηνο ειχαν τελειωσει και ηταν για πεταμα......Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως εδώ πρόκειται για λάστιχα 6 μηνών με περίπου 5.000 χμ.
Παίζει ρόλο και η ημερομηνία παραγωγής αλλά και οι συνθήκες φύλαξης μέχρι να φορεθούν στο αυτοκίνητο.
Μπορεί να τα έφαγε η υγρασία ή να τα έκαψε ο ήλιος και να θέλουν πέταμα στα 10000 χλμ.
Αλήθεια τα δικά σου τι ημερομηνία παραγωγής έχουν?Ημερομηνία παραγωγής έχουν 4115 (Σεπτέμβριος του 15), αλλά προέκυψαν νέα στοιχεία. Έχουν φαγωθεί εσωτερικά τα μπροστινά, μάλλον λόγω λάθους στην ευθυγράμμιση που έγινε όταν τοποθετήθηκαν. Το αφεντικό που επισκέφθηκα χθες το δέχτηκε και μου είπε να πάω την Δευτέρα, που θα είναι και ο τεχνικός, για να το ρυθμίσουμε.
Όταν τελειώσει το θέμα και βγάλω συμπέρασμα θα επανέλθω.Επανέρχομαι, όπως είπα. Σήμερα αλλάχτηκαν με καινούρια τα δυο μπροστινά λάστιχα, χωρίς χρέωση ούτε καν εργατικών και χωρίς κανένα μα και μου. Οι άνθρωποι αναγνώρισαν λάθος στην ευθυγράμμιση και έκαναν το χρέος τους. Αν όλοι οι επαγγελματίες ήταν έτσι τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα.
-
Στην δικια μου περίπτωση πάντως με 1000χλμ που έχω για την ώρα με τα Βlu δεν έχουν βγάλει κιχ και σιγουρα δεν κοπανανε σαν τα fast! Ημερομηνια κατασκευής δε θυμαμαι αλλά είναι του Μαιου και τα έβαλα αρχές Ιουλίου. Τα Μichelin Saνer τσιριζαν το καλοκαιρι από την πρώτη μερα!
-
Μου πρότειναν τα Falken Sincera 832eco.Σε διάσταση 195/65/15 210€ με την τοποθέτηση.Έχει κάποιος εμπειρία με αυτή την εταιρεία;Τώρα έχω bridgestone t001
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]