-
Ιnsane...το πουλαω το 25αρι!!
...πλακα κανω! -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Στο θέμα... ένα φίλος μου πήγε και ρώτησε εχτές για την Ζ4 2.0 και του είπαν οτι κοστίζει 39.500 και δεν ξέρουν τίποτα για 37.500Φίλε μόλις γύρισα απο κεντρικη αντιπροσωπεια στην Αθήνα, και μου εδειξε το FAX που τους πηγε απο τα κεντρικα, αναφεροντας οτι το 37.500 ήταν μεν η αρχική του τιμή, μαζί με ενα σπορ τριακτινο τιμονακι και μεταλλικο χρώμα , πινακίδες κλπ κλπ, βγαίνει στα 39.000!
θα εχουν κομματια κοντα στα μεσα του Ιουνιου παντως.
-
Ο χρήστης steliosx έγραψε:
Φίλε μόλις γύρισα απο κεντρικη αντιπροσωπεια στην Αθήνα, και μου εδειξε το FAX που τους πηγε απο τα κεντρικα, αναφεροντας οτι το 37.500 ήταν μεν η αρχική του τιμή, μαζί με ενα σπορ τριακτινο τιμονακι και μεταλλικο χρώμα , πινακίδες κλπ κλπ, βγαίνει στα 39.000!θα εχουν κομματια κοντα στα μεσα του Ιουνιου παντως.
...Άρα η 40αρα ειναι στανταρ!
....Αλλα ειπαμε εμεις οι ελληνες ειμαστε ΠΟΛΥ πλουσιοι, με εκπληκτικους μισθους, και γι'αυτο θα πρεπει να δινουμε +10Κ απο οτι οι Γερμανοι φιλοι μας..... -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι δεν εχουν βαλει απο τις μεγαλυτερες εκδόσεις;
το βασικό...6κύλινδρο μοτέρ αλλα με το κλειδί στο χέρι να υπολογίζεις ενα 40Κ με τα βασικά.
Φαντάζει καλή επιλογή αν και απ΄οτι θυμάμαι ειχες ενα μπατζετ γυρω στα 26Κ, αν τα φτανεις τα 40+ χώσου
Φιλε ναι γύρω στα 26 υπολόγιζα για το μεταχειρισμένο, αλλα τώρα που είδα το δίλιτρο το Ζ4 με μπρίζωσε λίγο.. βλέπω παντού οτι έχει καλύτερο στήσιμο, πλαίσιο, ήχο, τεχνολογία, επιδόσεις.. πιστεύω αξίζει τα παραπάνω χρήματα
έχουν και καλό διακανονισμό so..
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
....Αλλα ειπαμε εμεις οι ελληνες ειμαστε ΠΟΛΥ πλουσιοι, με εκπληκτικους μισθους, και γι'αυτο θα πρεπει να δινουμε +10Κ απο οτι οι Γερμανοι φιλοι μας.....Πως γίνεται ρε παιδιά, τα 'αυτοκίνητα του λαού', τα απλά οικογενειακά στυλ Punto, Clio, 307 αλλά και μεγαλύτερα στυλ Mondeo, να κοστίζουν στην Ελλάδα περίπου όσο στην Ευρώπη και όλα τα (επιτρέψτε μου...) καυλοαυτοκίνητα στυλ Type-R, Z4, GT να κοστίζουν 20% πάνω απ΄ ό,τι στην Ευρώπη ? Ενα μυστήριο πράγμα έτσι ?
Εκτός και αν μας δουλεύουν οι αντιπροσωπείες ψιλο γαζί και 'πατάνε τον κάλο μας'
-
Τα αυτοκινητα στο Ελλαντα απο 1800cc και πανω εχουν πολυ υψηλοτερο συντελεστη φορολογιας. That's why εχουμε φερει και τη μιση μτχ γερμανια εδω.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Insane
Επειδή το κατέχεις το άθλημα .... μια πιο δυνατή 6κύλινδρη θα σου ταίριαζεΥΓ. Η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά στη περίπτωση σου
... τι τους θες τους γιατρούς ;;Ποιο δυνατή εξακύλινδρη έχω...520 αλλά είναι και πιο βαριά
Σύντομα θα γίνει μια καλή κίνηση βελτίωσης πάντως...Για να δούμε.Κάτι μου λέει πως άμα πάρω δυνατό πισωκίνητο με μπλοκέ θα τρελλαθώ...και στο τέλος θα με μαζεύουνε από κανά πουρνάρι
Φίλε με το 25ρι με μια βόλτα συμβιβάζομαι...
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Τα αυτοκινητα στο Ελλαντα απο 1800cc και πανω εχουν πολυ υψηλοτερο συντελεστη φορολογιας. That's why εχουμε φερει και τη μιση μτχ γερμανια εδω.δεν είναι θέμα φορολογίας μόνο, πχ Type R, Megane RS, GTI
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Τα αυτοκινητα στο Ελλαντα απο 1800cc και πανω εχουν πολυ υψηλοτερο συντελεστη φορολογιας. That's why εχουμε φερει και τη μιση μτχ γερμανια εδω.Εμείς φταίμε. Ειναι κοινό μυστικό σε όλες τις πολυεθνικές οτι η Ελληνική αγορά 'απολαμβάνει' ψηλές τιμές. Χρειάζονται ενα καλό μπουκοτάζ για να στρώσουν. Το αστείο με τις μπέμπες είναι ότι έχουνε υποτίθεται και καλύτερη αντιπροσωπεία απ' οτι στο παρελθόν. Πάντως καλή αρχή θεωρώ την νεα τιμή της 320 στα 32-34 χιλιάρικα.
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Κάτι μου λέει πως άμα πάρω δυνατό πισωκίνητο με μπλοκέ θα τρελλαθώ...και στο τέλος θα με μαζεύουνε από κανά πουρνάριH Z4 δεν έχει μπλοκέ.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Τα αυτοκινητα στο Ελλαντα απο 1800cc και πανω εχουν πολυ υψηλοτερο συντελεστη φορολογιας. That's why εχουμε φερει και τη μιση μτχ γερμανια εδω.Μα και τα Mazda 6, Mondeo, Vectra κλπ 1800 είναι και δε κοστίζουν πολύ πιο ακριβά από τις αντίστοιχες εκδόσεις τους σε άλλες χώρες. Η διαφορά συνήθως είναι σε αυτοκίνητα επιδόσεων ή κουπέ ανεξάρτητα κυβικών και μάλλον οφείλεται σε κω..πιασμα των εδώ κεντρικών 'απατεωνο'-αντιπροσωπιών.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Κάτι μου λέει πως άμα πάρω δυνατό πισωκίνητο με μπλοκέ θα τρελλαθώ...και στο τέλος θα με μαζεύουνε από κανά πουρνάρι
H Z4 δεν έχει μπλοκέ.
Λες και δεν το ήξερα...Πας να μου τη βγεις εμένα στα Bmw ρε;;; Έχω ήδη βρει λύση QUAIFE με τρελλή εγγύηση αξιοπιστίας και κόστος γύρω στα 1500 ευρώ.
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
H Z4 δεν έχει μπλοκέ.
Λες και δεν το ήξερα...Πας να μου τη βγεις εμένα στα Bmw ρε;;; Έχω ήδη βρει λύση QUAIFE με τρελλή εγγύηση αξιοπιστίας και κόστος γύρω στα 1500 ευρώ.
Ρε φίλε δεν σου την βγαίνω αλλά σου λέω τι ξέρω!
Είναι αμαρτία όμως να χάσεις την εγγύηση ή να χαλάσεις ένα τόσο ακριβό αμάξι για μία greek πατέντα χωρίς να ξέρεις τι θα σου ξημερώσει...
-
Ρε πειναλέε γορίλα...Ποια ελληνική πατέντα;;; Παραγγελία από Αγγλία...quaife λέμε. Το διαφορικό της έχει τρελλή εγγύηση, δεν θυμάμαί αν είναι lifetime ή σου δίνει ένα κάρο χιλιόμετρα.
Μη φοβάσαι. Το έχω ψάξει το θέμα. Και στην αντιπροσωπία δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά γιατί μπαίνει στο παλιό καβούκι... -
Βρε ψηλέ γυμνοσάλιαγκα εντάξει το διαφορικό θα σου έρθει από την Αγγλία αλλά πως θα το βάλεις επάνω στο αμάξι;;;;
-Θα το βάλεις μόνος σου; (χλωμό)
-Θα στο βάλει η αντιπροσωπεία; (χλωμό δις)
-Θα στο βάλει ο Mitsaras Racing Developments; (To πιθανότερο)Αφού λοιπόν θα στο βάλει ο Mitsaras θα χάσεις την εγγύηση του αυτοκινήτου σου και το κυριότερο υπάρχει μεγάλη περίπτωση να σου το καταστρέψει το αμάξι με αποτέλεσμα αυτός να σου πάρει να λεφτά και εσύ να πάρεις τον πούλο και φύγεις με το πουλί και το διαφορικό στο χέρι!
-
Το διαφορικο μπαινει σε ολα τα Ζ4-Ε46,και δεν προκαλει κανενα προβλημα!
-
παίδες καλησπέρα
-
ξέρετε μήπως πού μπορώ να κάνω ένα μικρό test drive σε ένα Z4 2.0 ή 2.2 αν δεν είναι ακόμα διαθέσιμο το 2.0;
-
επίσης - νομίζω τα xenon φώτα κοστίζουν περί τα 800 euro, αξίζει τον κόπο (και το χρήμα; ) να τα βάλω;
-
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
.....Αφού λοιπόν θα στο βάλει ο Mitsaras θα χάσεις την εγγύηση του αυτοκινήτου σου και το κυριότερο υπάρχει μεγάλη περίπτωση να σου το καταστρέψει το αμάξι με αποτέλεσμα αυτός να σου πάρει να λεφτά και εσύ να πάρεις τον πούλο και φύγεις με το πουλί και το διαφορικό στο χέρι!Απιστευτη ατακα γεματη χιούμορ αλλα και αλήθεια....
-
Ο χρήστης steliosx έγραψε:
παίδες καλησπέρα
.... επίσης - νομίζω τα xenon φώτα κοστίζουν περί τα 800 euro, αξίζει τον κόπο (και το χρήμα; ) να τα βάλω;....Ειναι αυτο που λεμε ''περι ορεξεως....'' σιγουρα δεν θα κανει το αμαξι σου καλυτερο ή γρηγοροτερο, ειναι απλα εσενα αν σ'αρεσει αυτος ο φωτισμος (σιγουρα ειναι και πιο αποτελεσματικος)....
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
παίδες καλησπέρα
.... επίσης - νομίζω τα xenon φώτα κοστίζουν περί τα 800 euro, αξίζει τον κόπο (και το χρήμα; ) να τα βάλω;....Ειναι αυτο που λεμε ''περι ορεξεως....'' σιγουρα δεν θα κανει το αμαξι σου καλυτερο ή γρηγοροτερο, ειναι απλα εσενα αν σ'αρεσει αυτος ο φωτισμος (σιγουρα ειναι και πιο αποτελεσματικος)....
Για 800Ε να τα βαλεις. Αξιζει και με το παραπανω.
Βγήκε Ζ4 2.0;