-
Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
[θέτω τη ζωή μου σε κίνδυνο για να διευκολύνω τους άλλους
ακόμα κι αν κοντέψω να αγκαλιάσω τα κιγκλιδώματα;
τι ψευτης που εισαι..
Δεν σε καταλαβαίνω. Αν θες μοιράσου τη σκέψη σου, με ένα σκέτο «ψεύτης» δεν βγαίνει κάτι.
Δηλαδη τι δε καταλαβαινεις?
Εγω εχωντας βρεθει απειρες φορες να κανω αυτο το δρομολογιο σου λεω οτι κανωντας δεξια οχι μονο ΔΕ κινδυνευεις αλλα βοηθας ΝΑ ΜΗΝ κινδυνευει κανεις καθως ΔΕ προκαλεις 'τρενακια' απο πισω και ΔΕ παιζεις με τα νευρα μας -
Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:
Η Κορίνθου—Πατρών είναι 120 χλμ. και προτιμώ να έχω γύρω μου (μπρος—πίσω—πλάι) ήρεμους οδηγούς παρά εκνευρισμένους με την συμπεριφορά μου.
Όποιος επικαλείται τη νομιμότητα και μόνο, δεν πρέπει να κινείται με παραπάνω από 60 χλμ/ώρα, αφού τόσο λέει η οδοσήμανση. Με την ανωτέρω ταχύτητα που θα κινείσαι στα πλαίσια της νομιμότητας, μπορείς να διευκολύνεις άνετα την προσπέραση των άλλων οδηγών με ασφάλεια.Ο εκνευρισμος σε καθε ανθρωπο εχει και διαφορετικα.
Για παραδειγμα, σημερα το πρωι στην εθνικη κορινθου πατρων μια γυναικα εκανε προσπεραση την νταλικα μετα απο 4 χιλιομετρα περιπου γιατι προφανως σε καποια σημεια δεν αισθανοταν ασφαλης να το κανει.
Εγω το κατανοουσα, αλλα καποιος αλλος σιγουρα θα τους κορναρε και θα της ζητουσε να κανει στην ακρη.
Το θεμα ειναι να υπαρχει κατανοηση και απο τις 2 πλευρες, πραγμα δυσκολο ως απιθανο!!!
Οπως ειπα και πριν, σε καμια περιπτωση δεν ειναι νομιμη η προσπεραση, αλλα η αληθεια ειναι καπου στη μεση.
Προφανως και κανω δεξια να προσπεραση καποιος αλλα ΜΟΝΟ οταν αισθανθω καποια ασφαλεια. -
Δηλαδη καθισε αριστεροτερα απο τη νταλικα και περιμενες 4 km? Η ανοχη σου στην ανικανοτητα θα του επιτρεψει να το ξανακανει.. ακου λεει κατανοηση.. αυτος ΔΕ πρεπει να βρισκεται καν στη Κορινθου - Πατρων.. για την ασφαλεια του και τη δικη μας. Μιλαω για την περιπτωση που περιμενατε 4 km ενω βρισκοταν αριστεροτερα και δεν αφηνε αλλον απο πισω να περασει. Μεσα σε 4km στη Κορινθου-Πατρων υπαρχει σημειο για προσπερασμα.
-
Αν κρίνεις ότι δεν μπορείς ή δεν θες να κάνεις κάτι ( στην συγκεκριμένη περίπτωση προσπέρασμα) δεν εμποδίζεις κάποιον που θέλει και μπορεί να το κάνει.
Αν της κορνάρανε, την πέρναγαν κάνοντας καφρίλα και στα καπάκια πέρναγαν την νταλίκα σε στυλ έτσι γίνεται μωρή το προσπέρασμα, θα τους κράζαμε;
Έχω βρεθεί σε τέτοια κατάσταση, έχω κάνει αυτά που περιγράφω και μετά ακολουθησαν και αυτοί που πέρασα με τσαμπουκά.nickthetrib from tapatalk
-
Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
Είσαι από τους οδηγούς ΙΧΕ, που ενώ οι οδηγοί των βαρέων οχημάτων—νταλίκες διευκολύνουν την προσπέραση των ΙΧΕ πηγαίνοντας το βαρύ και μεγάλο όχημα τους στο δεξιό της οδού, εσύ εξακολουθείς και οδηγείς στο μέσον πίσω από την νταλίκα, μην αφήνοντας να περάσει κανένας ;
Καλύτερα δοκίμασε τη λύση του ΚΤΕΛ και εσύ θα είσαι πιο άνετος με τους φόβους σου και εμείς πιο ήρεμοι.Παρόλο που δεν βλέπω τι σχέση έχει με αυτό που ρωτάω, θα σου απαντήσω ότι όχι, δεν είμαι από αυτούς τους οδηγούς. Ωστόσο, δεν βλέπω με ποιόν τρόπο στην ερώτηση «θέλω να μάθω αν είμαι υποχρεωμένος να θέτω τη ζωή μου σε κίνδυνο για να διευκολύνω τους άλλους» κολλάει η απάντηση «τράβα με ΚΤΕΛ καλύτερα». Εσύ είσαι από τους οδηγούς που όταν ο άλλος πάει σε μονόδρομο με το όριο, κολλάς από πίσω του κι αρχίζεις να παίζεις φώτα για να τον υποχρεώσεις να πάει πιο γρήγορα;
Ωστόσο, κανείς δεν έχει απαντήσει ακόμα στην ερώτησή μου: βάσει ΚΟΚ, είμαι υποχρεωμένος να αφήνω τον άλλον να προσπερνάει όταν απαγορεύεται, ακόμα κι αν κοντέψω να αγκαλιάσω τα κιγκλιδώματα;
Ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να κρατάς δεξιά.Δεν λέει κάπου ότι μπορείς να το παίξεις τροχονόμος στους άλλους.Δεν είναι δικιά σου δουλειά να σταματάς αυτούς που τρέχουν.Μην γίνεσαι κινητό εμπόδιο.
-
Κατ' αρχην ολοι πισετυω συμφωνουμε οτι η εθνικη οδος Κορινθου -Πατρων αυτη τη στιγμη ειναι η χειροτερη εθνικη οδος της χωρας . Οσον αφορα τις προσπερασεις, φανταζομαι εννοεις τα σημεια που χωρανε 2 αμαξια πλαϊ-πλαϊ, ακομα και φορτηγο με αμαξι (ψιλο οριακα). Πιστευω οτι επιτρεπεται η προσπεραση, γι' αυτο ειναι και πιο ανοιχτό. Αν απαγορευοταν θα ειχαν πεσει προστιμα. Παντως πιστευω οτι τα πιο επικινδηνα σημεια ειναι τα ανοιγματα μετα απο χιλιομετρα με αυστηρα μια λωριδα, πισω απο φορτηγο οπου χωνεσε να προσπερασεις και ξαφνικα βλεπεις μπροστα σου να ξανακλεινη ο δρομος σε μια λωριδα αυστηρα . Αντε να φτιαχτει να τελειωνουμε..
-
Το ίδιο βιολί και στον ΒΟΑΚ της Κρήτης. Όταν κινουμε με το Τουσόν μου κανουν την ζωή ποδήλατο όσοι καθονται στη μέση..τα νεύρα απίστευτα σε σημείο να περάσω απο πανω τους, η εμπειρια μου με σώζει δίνοντας μου υπομονή. Όταν κινουμε με το type r δεν συνταντω κανένα εμπόδιο διοτι εκτελείται σε δευτερολεπτα.
Φιλική συμβουλή καθιστε στην άκρη όσοι δεν αντιλαμβανεστε που κινηστε. Μην πεσετε και στα κιγκλιδώματα όμως οκ. Μισή λεα μισή κανονική λωρίδα και όλα οκ. Φυσικά στις δεξιές τυφλές δεν πρεπει κανείς να είναι στη λεα γιατί μπορεί να είναι κάποιο σταματημενο αμάξι.
Αφήστε το γράμμα του κοκ, στην Ελλάδα η αντίληψη σώζει, ο κοκ λειτουργεί μονο στα βασικά.
Ακόμη και με πρασινο να περνάς φανάρι θέλει ποδι στο φρένο και τα μάτια 400. Βράδυ στην Αθήνα θέλει και ακοή. Πόσες φορες γλιτωσα όταν το φανάρι μου άναψε πρασινο και ακουγα τον άλλον να έρχεται κομμάτια και περίμενα 5-6sec με πρασινο εγω να περάσει με κατακοκκινο απο μπροστά μου.
Κάθεται και ρωταει ο άλλος εαν υποχρεουται απο τον κοκ να κανει στην άκρη να διευκολύνει την προσπέραση του κάθε τρελλου και μη. Ημαρτον απλα. Δεν καταλαβαίνει οτι εκείνη την στιγμη που θέλει να προσπεράσει κάποιος για οποιονδήποτε λογο, τρέλλα, καύλα, βιασύνη με πραγματική αναγκη, είναι ένας κανονικός καμικάζι αυτοκτονίας? Δεν το έχει αντιληφθεί? Μάλλον όχι. -
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Βασικά, ΜΙΑ ειναι η λωριδα κυκλοφοριας στην εθνικη οδο Κορινθου - Πατρων. Η αλλη μια που υπαρχει με συνεχομενη γραμμη, ειναι ΛΕΑ. Οποτε οποιος απο εδω σου το παιζει πονηρος του στυλ, κανε στην ακρη να περασουμε, ουσιαστικα σου ζητουν να παρανομησεις κι εσυ περα απο την δικη τους παρανομια ( υπερβαση οριου ταχυτητας & παρανομη προσπεραση), καθως η ΛΕΑ χρησιμοποιειται μονο σε συγκεκριμενες συνθηκες.
Επειδη ομως στην συγκεκριμενη Εθνικη οδο ειναι περιεργες οι συνθηκες και οι καφροι που οδηγουν πολλοι, καλο θα ειναι να αφηνεις οποιονδηποτε θελει να σε προσπερασει ΜΟΝΟ σε σημεια που δεν κινδυνευεις ο ιδιος.
Προχτες εγω κινουμενος προς Πατρα, κινδυνεψα απο εναν παππου γιατι δοκιμασε να με προσπερασει ( του ειχα αφησει χωρο για προσπεραση) σε σημειο που υπηρχε στροφη και στενευε ο δρομος λογω εργων,Δεν είναι ΛΕΑ η δεξιά λωρίδα στην Πατρών-Κορίνθου, έρεισμα είναι. ΛΕΑ νοείται μόνο σε αυτοκινητόδρομους με 3 λωρίδες.
Τελοσπάντων, αυτό το πράγμα που γίνεται στα ελληνικά φόρουμς, που κάποιος ρωτάει κάτι και οι άλλοι αρχίζουν υπερανάλυση για άλλα άσχετα θέματα (στην προκειμένη για να κάνουν μαθήματα οδηγικής συμπεριφοράς) με ξεπερνάει. Ωστόσο, ας το αναλύσω λίγο περισσότερο, γιατί το αρχικό μου ερώτημα δεν ήταν και τόσο υποθετικό και ίσως καταλάβετε ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως νομίζετε ότι οφείλουν να είναι:
Συγγενικό μου πρόσωπο οδηγούσε με 70 χλμ/ώρα πάνω στο έρεισμα σε σημείο της ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου σε σημείο που είχε κολωνάκια, το όριο ήταν 70 και η προσπέραση απαγορευόταν. Ο λόγος που οδηγούσε πάνω στο έρεισμα ήταν γιατί ήθελε να πηγαίνει αργά και για να αφήνει τους άλλους να προσπερνάνε, επομένως έκανε αυτό που οι περισσότεροι εδώ θεωρείτε ότι οφείλει να κάνει. Κάποιος από αυτούς που τον προσπερνούσαν θεώρησε ορθό να κόψει το τιμόνι δεξιά, επάνω στην προσπέραση (υποστήριξε ότι κάποιο ζωντανό πετάχτηκε μπροστά του, ο συγγενής μου δεν είδε κάτι). Το αποτέλεσμα ήταν 3.500 ευρώ ζημιά (ευτυχώς δεν υπήρξε τραυματισμός).
Το ωραίο είναι όταν βγήκε η εκτίμηση της ασφαλιστικής: Η ασφαλιστική του άλλου (που δεν είναι στον φιλικό) βγάζει συνυπαιτιότητα για το συγγενικό μου πρόσωπο, γιατί υποστηρίζει ότι απαγορεύεται να οδηγείς επάνω στο έρεισμα σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση, αν δεν συντρέχει σημαντικός λόγος, βλάβη κλπ. Το ακόμα πιο αστείο είναι ότι ο «δικός μας» ασφαλιστής συμφωνεί με την ασφαλιστική του άλλου ως προς την συνυπαιτιότητα.
Επειδή, λοιπόν, νομική κάλυψη δεν υπάρχει, είπα να ρωτήσω σε ένα φόρουμ οδήγησης σχετικά με το τι ορίζει ο ΚΟΚ στην περίπτωση προσπέρασης σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση (για να δούμε αν αξίζει να πληρώσει δικηγόρο από την τσέπη του) και αντί να μου απαντήσετε, πέφτετε να με φάτε. Τι να πω...
-
Πες μα ρε φιλέ απο την αρχή το θέμα σου , τα νύχια μας θα μυρισουμε με τις γενικολογιες σου?
Το σημείο που περιγραφεις είναι πολύ περίεργο και η συνυπαιτιοτητα είναι το μονο σίγουρο. Είναι δρόμος με κολωνακια λογο έργων με περιορισμό στο όριο ταχύτητας και αποκλειστικά μια λωρίδα που σε κάποια σημεία χωράνε οριακά δυο αμάξια. Δεν νομιζω να βρει άκρη ο συγγενής σου. Στο σημείο αυτό μπορεί οποιοσδήποτε να πηγαινει με όσο γουσταρει ακόμη και με 40 στη μέση και δεν μπορεί να του πει κανείς τίποτα. Είναι εργοτάξιο το εν λογο σημείο, ουτε αυτοκινητόδρομος είναι ουτε εθνικος επαρχιακος δρόμος.
-
Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
Βασικά, ΜΙΑ ειναι η λωριδα κυκλοφοριας στην εθνικη οδο Κορινθου - Πατρων. Η αλλη μια που υπαρχει με συνεχομενη γραμμη, ειναι ΛΕΑ. Οποτε οποιος απο εδω σου το παιζει πονηρος του στυλ, κανε στην ακρη να περασουμε, ουσιαστικα σου ζητουν να παρανομησεις κι εσυ περα απο την δικη τους παρανομια ( υπερβαση οριου ταχυτητας & παρανομη προσπεραση), καθως η ΛΕΑ χρησιμοποιειται μονο σε συγκεκριμενες συνθηκες.
Επειδη ομως στην συγκεκριμενη Εθνικη οδο ειναι περιεργες οι συνθηκες και οι καφροι που οδηγουν πολλοι, καλο θα ειναι να αφηνεις οποιονδηποτε θελει να σε προσπερασει ΜΟΝΟ σε σημεια που δεν κινδυνευεις ο ιδιος.
Προχτες εγω κινουμενος προς Πατρα, κινδυνεψα απο εναν παππου γιατι δοκιμασε να με προσπερασει ( του ειχα αφησει χωρο για προσπεραση) σε σημειο που υπηρχε στροφη και στενευε ο δρομος λογω εργων,Δεν είναι ΛΕΑ η δεξιά λωρίδα στην Πατρών-Κορίνθου, έρεισμα είναι. ΛΕΑ νοείται μόνο σε αυτοκινητόδρομους με 3 λωρίδες.
Τελοσπάντων, αυτό το πράγμα που γίνεται στα ελληνικά φόρουμς, που κάποιος ρωτάει κάτι και οι άλλοι αρχίζουν υπερανάλυση για άλλα άσχετα θέματα (στην προκειμένη για να κάνουν μαθήματα οδηγικής συμπεριφοράς) με ξεπερνάει. Ωστόσο, ας το αναλύσω λίγο περισσότερο, γιατί το αρχικό μου ερώτημα δεν ήταν και τόσο υποθετικό και ίσως καταλάβετε ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως νομίζετε ότι οφείλουν να είναι:
Συγγενικό μου πρόσωπο οδηγούσε με 70 χλμ/ώρα πάνω στο έρεισμα σε σημείο της ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου σε σημείο που είχε κολωνάκια, το όριο ήταν 70 και η προσπέραση απαγορευόταν. Ο λόγος που οδηγούσε πάνω στο έρεισμα ήταν γιατί ήθελε να πηγαίνει αργά και για να αφήνει τους άλλους να προσπερνάνε, επομένως έκανε αυτό που οι περισσότεροι εδώ θεωρείτε ότι οφείλει να κάνει. Κάποιος από αυτούς που τον προσπερνούσαν θεώρησε ορθό να κόψει το τιμόνι δεξιά, επάνω στην προσπέραση (υποστήριξε ότι κάποιο ζωντανό πετάχτηκε μπροστά του, ο συγγενής μου δεν είδε κάτι). Το αποτέλεσμα ήταν 3.500 ευρώ ζημιά (ευτυχώς δεν υπήρξε τραυματισμός).
Το ωραίο είναι όταν βγήκε η εκτίμηση της ασφαλιστικής: Η ασφαλιστική του άλλου (που δεν είναι στον φιλικό) βγάζει συνυπαιτιότητα για το συγγενικό μου πρόσωπο, γιατί υποστηρίζει ότι απαγορεύεται να οδηγείς επάνω στο έρεισμα σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση, αν δεν συντρέχει σημαντικός λόγος, βλάβη κλπ. Το ακόμα πιο αστείο είναι ότι ο «δικός μας» ασφαλιστής συμφωνεί με την ασφαλιστική του άλλου ως προς την συνυπαιτιότητα.
Επειδή, λοιπόν, νομική κάλυψη δεν υπάρχει, είπα να ρωτήσω σε ένα φόρουμ οδήγησης σχετικά με το τι ορίζει ο ΚΟΚ στην περίπτωση προσπέρασης σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση (για να δούμε αν αξίζει να πληρώσει δικηγόρο από την τσέπη του) και αντί να μου απαντήσετε, πέφτετε να με φάτε. Τι να πω...
Νομιζω οτι το παρακατω ειναι ακρως κατατοπιστικο.
-
Έρεισμα υπάρχει για τον ίδιο λόγο που υπάρχει και η ΛΕΑ (βλέπε Εικόνα 5). ΠΡΟΣΟΧΗ!! η ΛΕΑ και το ΕΡΕΙΣΜΑ έχουν την αριστερή γραμμή συνεχή, επομένως απαγορεύεται να οδηγούμε δεξιά της συνεχούς γραμμής, Παρά ταύτα -στο έρεισμα μόνο- για να διευκολύνουμε την κυκλοφορία και ιδιαίτερα τα προσπεράσματα άλλων οχημάτων και με την προϋπόθεση ότι αριστερά από το έρεισμα χωράει μόνο ένα όχημα (βλέπε εικόνα 5), μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στιγμιαία το έρεισμα για να μας προσπεράσουν και στην συνέχεια να επανέλθουμε στην λωρίδα κυκλοφορίας . Προσέξτε γιατί στο έρεισμα οδηγούν πολύ συχνά στην επαρχία αγροτικά μηχανήματα ή και μικρές μοτοσικλέτες, παράνομα μεν αλλά το κάνουν όμως
Αν στην ασφαλιστικη δηλωσε οτι ηταν συνεχεια αριστερα, σου βγαζει συνυπαιτιότητα.
Αν δηλωσε οτι εκανε δεξια για να τον προσπερασουν ειναι καθολα ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΝ αυτο στην εθνικη οδο θεωρειται ερεισμα και οχι ΛΕΑ.
Και το λεω αυτο γιατι για κανενα λογο ( ουτε για προσπεραση) δεν πρεπει να κινειται κανεις στη ΛΕΑ.
Μηπως το συγκενικο σου προσωπο εχει μικτη ασφαλεια, και γι αυτο η ασφαλιστικη του του βγαζει την συνυπαιτιότητα....? -
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Νομιζω οτι το παρακατω ειναι ακρως κατατοπιστικο.
-
Έρεισμα υπάρχει για τον ίδιο λόγο που υπάρχει και η ΛΕΑ (βλέπε Εικόνα 5). ΠΡΟΣΟΧΗ!! η ΛΕΑ και το ΕΡΕΙΣΜΑ έχουν την αριστερή γραμμή συνεχή, επομένως απαγορεύεται να οδηγούμε δεξιά της συνεχούς γραμμής, Παρά ταύτα -στο έρεισμα μόνο- για να διευκολύνουμε την κυκλοφορία και ιδιαίτερα τα προσπεράσματα άλλων οχημάτων και με την προϋπόθεση ότι αριστερά από το έρεισμα χωράει μόνο ένα όχημα (βλέπε εικόνα 5), μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στιγμιαία το έρεισμα για να μας προσπεράσουν και στην συνέχεια να επανέλθουμε στην λωρίδα κυκλοφορίας . Προσέξτε γιατί στο έρεισμα οδηγούν πολύ συχνά στην επαρχία αγροτικά μηχανήματα ή και μικρές μοτοσικλέτες, παράνομα μεν αλλά το κάνουν όμως
Αν στην ασφαλιστικη δηλωσε οτι ηταν συνεχεια αριστερα, σου βγαζει συνυπαιτιότητα.
Αν δηλωσε οτι εκανε δεξια για να τον προσπερασουν ειναι καθολα ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΝ αυτο στην εθνικη οδο θεωρειται ερεισμα και οχι ΛΕΑ.
Και το λεω αυτο γιατι για κανενα λογο ( ουτε για προσπεραση) δεν πρεπει να κινειται κανεις στη ΛΕΑ.
Μηπως το συγκενικο σου προσωπο εχει μικτη ασφαλεια, και γι αυτο η ασφαλιστικη του του βγαζει την συνυπαιτιότητα....?Το συγγενικό μου πρόσωπο δήλωσε ότι κινείτο επάνω στο έρεισμα για όση ώρα τον προσπερνούσαν αυτοκίνητα (που αυτό είναι και η πραγματικότητα δηλαδή, δεν το δήλωσε στο ξεκούδουνο). Επίσης, δεν έχει μικτή ασφάλεια.
Από εκεί και πέρα, η ασφαλιστική του άλλου δεν έδωσε μεγάλη βάση στο «πόση ώρα οδηγούσες πάνω στο έρεισμα», αλλά περισσότερο στο «γιατί τους άφηνες να προσπεράσουν, αφού απαγορευόταν». Προφανώς όχι με αυτή τη διατύπωση, αλλά μέσες άκρες αυτή ήταν η απάντηση, ότι δεν έπρεπε να μπει στο έρεισμα για να προσπεράσουν, από τη στιγμή που απαγορευόταν η προσπέραση.
Γι' αυτό ρώτησα εξαρχής τι γράφει ο ΚΟΚ σε αυτή την περίπτωση. Έχουμε ρωτήσει σε τρεις τροχαίες, σε τέσσερις σχολές οδηγών και έχουμε ξεσκιστεί να το ψάχνουμε, πριν πάμε σε δικηγόρο, αλλά άκρη δεν έχουμε βγάλει για το αν υπάρχει περίπτωση σε ενδεχόμενο δικαστήριο να βρούμε το δίκιο μας.
-
-
Αν τον ρώτησαν τέτοιο πράγμα είναι πονηροί απλά. Να εμποδίσεις προσπέραση ούτε επιτρέπεται, ούτε είναι σώφρων. Το θέμα είναι αν επιτρέπεται η κίνηση στο έρεισμα/ΛΕΑ. Βάσει ΚΟΚ δεν πρέπει να πατήσει στο έρεισμα, εκτός αν υπάρχει ανάγκη. Όμως στα πλαίσια πνεύματος συνεργασίας στον δρόμο όλοι διευκολύνουμε με αυτόν τον τρόπο όποιον θέλει να περάσει, από την στιγμή που υπάρχει ορατότητα και δεν υπάρχει κίνδυνος.
Στην περίπτωσή σας φταίει καθαρά αυτός που πραγματοποίησε την λεγόμενη διακοπή πορείας, αυτός δηλαδή που έκλεισε τον άλλον.
-
Παντως αυτο με την συνυπαιτιότητα μου φαινεται εντελως κουφο!
Σε περιπτωσεις που ενα αυτοκινητο ειναι παρανομα παρκαρισμενο και εμπλεκεται σε τροχαιο,
η τροχαια κοβει κληση για παρανομο παρκαρισμα, αλλα ποτε δεν εχω ακουσει οτι η ασφαλιστικη δεν τον καλυπτει και του χρεωνει συνυπαιτιοτητα.
Εκτος και αν αυτος που εκανε την προσπεραση δηλωσε οτι ο αλλος επεσε πανω του και οχι αυτος!!!! -
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Εκτος και αν αυτος που εκανε την προσπεραση δηλωσε οτι ο αλλος επεσε πανω του και οχι αυτος!!!!Κάτι τέτοιο οσφραίνομαι...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν τον ρώτησαν τέτοιο πράγμα είναι πονηροί απλά. Να εμποδίσεις προσπέραση ούτε επιτρέπεται, ούτε είναι σώφρων. Το θέμα είναι αν επιτρέπεται η κίνηση στο έρεισμα/ΛΕΑ. Βάσει ΚΟΚ δεν πρέπει να πατήσει στο έρεισμα, εκτός αν υπάρχει ανάγκη. Όμως στα πλαίσια πνεύματος συνεργασίας στον δρόμο όλοι διευκολύνουμε με αυτόν τον τρόπο όποιον θέλει να περάσει, από την στιγμή που υπάρχει ορατότητα και δεν υπάρχει κίνδυνος.Στην περίπτωσή σας φταίει καθαρά αυτός που πραγματοποίησε την λεγόμενη διακοπή πορείας, αυτός δηλαδή που έκλεισε τον άλλον.
Δεν τον ρώτησαν τίποτα. Στη δήλωση του ατυχήματος ο δικός μου είπε «οδήγουσα στο έρεισμα για να με προσπεράσει ο άλλος και ξαφνικά έκοψε δεξιά και έπεσε πάνω μου» και ο άλλος ακούσαμε ότι είπε «προσπερνούσα το άλλο αυτοκίνητο και έκοψα δεξιά το τιμόνι γιατί κάτι πετάχτηκε μπροστά μου».
Παντως αυτο με την συνυπαιτιότητα μου φαινεται εντελως κουφο!
Σε περιπτωσεις που ενα αυτοκινητο ειναι παρανομα παρκαρισμενο και εμπλεκεται σε τροχαιο,
η τροχαια κοβει κληση για παρανομο παρκαρισμα, αλλα ποτε δεν εχω ακουσει οτι η ασφαλιστικη δεν τον καλυπτει και του χρεωνει συνυπαιτιοτητα.
Εκτος και αν αυτος που εκανε την προσπεραση δηλωσε οτι ο αλλος επεσε πανω του και οχι αυτος!!!!Μου έχουν ξηλώσει καθρέφτη, ενώ ήμουν σταματημένος στην Μεσογείων και η ασφαλιστική του άλλου έβγαλε συνυπαιτιότητα 80-20, γιατί είχα σταματήσει παράνομα. Δεν το έψαξα περαιτέρω, γιατί ήταν μικρό το ποσό και δεν άξιζε να ασχοληθώ για το 20% της τιμής ενός καθρέφτη.
-
Κάτι βασικό.
Στα σημεία με χώρο για 2 αυτοκίνητα και κολονάκια στον Κόρινθο Πάτρα, έχει σήμανση ότι επιτρέπεται το προσπέρασμα και ας έχει συνεχόμενη γραμμή κάτω. Ψάξτε το.Τι δουλειά είχες σταματημένος πάνω στη Μεσογείων; Ένα κάθετο στενό ή ένα στενό πιο μέσα σε χάλαγε; Και δεν έκλεισες και τον καθρέφτη σου. Ότι να 'ναι είσαι.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Κάτι βασικό.
Στα σημεία με χώρο για 2 αυτοκίνητα και κολονάκια στον Κόρινθο Πατρα, έχει σήμανση ότι επιτρέπεται το προσπέρασμα και ας έχει συνεχόμενη γραμμή κάτω.Νομίζω ότι σε όσα σημεία έχει κολωνάκια απαγορεύεται η προσπέραση, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Μεθαύριο που θα κατέβω θα τσεκάρω γενικά και αυτό που λες και ειδικά το σημείο που τράκαρε ο δικός μου ξανά για να επιβεβαιώσω αν όντως απαγορευόταν ή επιτρεπόταν η προσπέραση.
-
Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
Νομίζω ότι σε όσα σημεία έχει κολωνάκια απαγορεύεται η προσπέραση, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Μεθαύριο που θα κατέβω θα τσεκάρω γενικά και αυτό που λες και ειδικά το σημείο που τράκαρε ο δικός μου ξανά για να επιβεβαιώσω αν όντως απαγορευόταν ή επιτρεπόταν η προσπέραση.
Δεν είμαι σίγουρος αν έχει σε όλα, γιατί κατά καιρούς αλλάζουν (αλλάζουν σύμφωνα με την πρόοδο των έργων και το από ποια κατεύθυνση έχει περισσότερη κίνηση), αλλά σε πολλά έχει.
Σίγουρα όπου έχει κολονάκια έχει πινακίδα ότι απαγορεύεται να προσπεράσει φορτηγό και ας είναι μιάμιση λωρίδα. -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Τι δουλειά είχες σταματημένος πάνω στη Μεσογείων; Ένα κάθετο στενό ή ένα στενό πιο μέσα σε χάλαγε; Και δεν έκλεισες και τον καθρέφτη σου. Ότι να 'ναι είσαι.
Ανέβηκε η θερμοκρασία της μηχανής στο θεό ξαφνικά, αγχώθηκα και δεν είχα την πολυτέλεια να ψάξω θέση για παρκάρισμα. Θεώρησα ότι δεν θα με ξυρίσει κάποιος αν σταματήσω δεξιά, στο ύψος της Αγ. Παρασκευής είναι άπειροι σταματημένοι κάθε φορά.
Πολύ κριτική πάντως, για άσχετα με το θέμα μας πράγματα.
-
Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
Τι δουλειά είχες σταματημένος πάνω στη Μεσογείων; Ένα κάθετο στενό ή ένα στενό πιο μέσα σε χάλαγε; Και δεν έκλεισες και τον καθρέφτη σου. Ότι να 'ναι είσαι.
Ανέβηκε η θερμοκρασία της μηχανής στο θεό ξαφνικά, αγχώθηκα και δεν είχα την πολυτέλεια να ψάξω θέση για παρκάρισμα. Πολύ κριτική πάντως, για άσχετα με το θέμα μας πράγματα.
Αν είχες ανάψει alarm και είχες βάλει το τριγωνάκι σου (αυτό που προειδοποιεί για ακινητοποιημένο όχημα στο δρόμο) και σου έσπασαν τον καθρέφτη τότε δεν υπάρχει συνυπαιτιότητα. Αυτός που έπεσε πάνω σου φταίει 1000%.
Αν παρουσιάζεις τα πράγματα όπως έχουν γίνει, ολοκληρωμένα από την αρχή, θα γλιτώσεις πολύ κράξιμο. (δε θεωρώ ότι εγώ σε κράζω πάντως, αν το έχεις πάρει έτσι, πραγματικά λυπάμαι).
Από την αρχή αυτού του topic είμαστε 4-5 που προσπαθούμε να σου δώσουμε συμβουλές για την δική σου ασφάλεια και όχι μόνο.
Σχετικά με προσπέραση