Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχετικά με προσπέραση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχετικά με προσπέραση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    13
    54
    543
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      loukoumas last edited by

      Καλησπέρα.

      Θέλω να ρωτήσω το εξής: σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση, είμαι υποχρεωμένος βάσει ΚΟΚ να αφήσω τον απο πίσω να περάσει; Πιο συγκεκριμένα, στην ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου που υπάρχει μία λωρίδα συν ένα έρεισμα (αλλά η προσπέραση απαγορεύεται με σήμανση) είμαι υποχρεωμένος να εισχωρήσω στο έρεισμα και να τον αφήσω να προσπεράσει θέτοντας έτσι την ζωή μου σε κίνδυνο;

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        loukoumas last edited by

        Καλησπέρα.

        Θέλω να ρωτήσω το εξής: σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση, είμαι υποχρεωμένος βάσει ΚΟΚ να αφήσω τον απο πίσω να περάσει; Πιο συγκεκριμένα, στην ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου που υπάρχει μία λωρίδα συν ένα έρεισμα (αλλά η προσπέραση απαγορεύεται με σήμανση) είμαι υποχρεωμένος να εισχωρήσω στο έρεισμα και να τον αφήσω να προσπεράσει θέτοντας έτσι την ζωή μου σε κίνδυνο;

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          loukoumas last edited by

          Καλησπέρα.

          Θέλω να ρωτήσω το εξής: σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση, είμαι υποχρεωμένος βάσει ΚΟΚ να αφήσω τον απο πίσω να περάσει; Πιο συγκεκριμένα, στην ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου που υπάρχει μία λωρίδα συν ένα έρεισμα (αλλά η προσπέραση απαγορεύεται με σήμανση) είμαι υποχρεωμένος να εισχωρήσω στο έρεισμα και να τον αφήσω να προσπεράσει θέτοντας έτσι την ζωή μου σε κίνδυνο;

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apagogeas last edited by

            Υποχρεωμένος δεν είσαι αλλά σκέψου ότι σε περίπτωση ατυχήματος θα πάρει πιθανότατα και σενα η μπάλλα και θα γίνει το έλα να δεις, γιατί αυτός θα δοκιμάσει να προσπεράσει ότι και να γίνει - δε κρατιούνται τα μουλάρια (μεταφορικά και κυριολεκτικά). Οπότε προτιμάς να διευκολύνεις τον βιαστικό για τη δική σου ασφάλεια, όχι επειδή θέλει να πηγαίνει σαν μανιακός. Αν δεν ανηκεις στους γκαζοφονιάδες της Κορίνθου-Πατρών, το καλύτερο είναι να πηγαίνεις με τη ταχύτητα της ροής, ούτε πιο αργά ούτε πιο γρήγορα. Και με 110 να πηγαίνεις σε αυτό το χάλι δρόμο, πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα θέλει να πάει πιο γρήγορα οπότε άκρη δε βγάζεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              ΠΟΤΕ μην εμποδίσεις κάποιον να σε προσπεράσει. Δεν ξέρεις τι θα κάνει για να βρεθεί μπροστά. Όχι μόνο εκεί που μπορεί να γίνει με απόλυτη ασφάλεια, αλλά παντού.
              Στον Κόρινθο - Πάτρα αν συνεναίσεις και μπεις στο έρεισμα σε προσπερνάνε χωρίς καν να μπουν στο αντίθετο ρεύμα (άντε να πατήσουν διαχωριστική)

              nickthetrib from tapatalk

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g-atos last edited by

                Επειδή πάνω από τους νόμους είναι η δική μας ασφάλεια, αν βλέπεις ότι ο άλλος θέλει να σε προσπεράσει εκεί που δεν επιτρέπεται, εφόσον είναι εφικτό και ασφαλές, κάνε όσο μπορείς πιο άκρη και άφησε τον να πάει στην ευχή... Έτσι και αλλιώς όταν ο άλλος προτίθεται να κάνει τη προσπέραση θα την κάνει όπως και να χει, οπότε καλύτερα να τον διευκολύνεις λίγο τουλάχιστον να γίνει με περισσότερη ασφάλεια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  in1984 last edited by

                  Είσαι από τους οδηγούς ΙΧΕ, που ενώ οι οδηγοί των βαρέων οχημάτων—νταλίκες διευκολύνουν την προσπέραση των ΙΧΕ πηγαίνοντας το βαρύ και μεγάλο όχημα τους στο δεξιό της οδού, εσύ εξακολουθείς και οδηγείς στο μέσον πίσω από την νταλίκα, μην αφήνοντας να περάσει κανένας ;
                  Καλύτερα δοκίμασε τη λύση του ΚΤΕΛ και εσύ θα είσαι πιο άνετος με τους φόβους σου και εμείς πιο ήρεμοι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
                    Καλησπέρα.

                    Θέλω να ρωτήσω το εξής: σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση, είμαι υποχρεωμένος βάσει ΚΟΚ να αφήσω τον απο πίσω να περάσει; Πιο συγκεκριμένα, στην ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου που υπάρχει μία λωρίδα συν ένα έρεισμα (αλλά η προσπέραση απαγορεύεται με σήμανση) είμαι υποχρεωμένος να εισχωρήσω στο έρεισμα και να τον αφήσω να προσπεράσει θέτοντας έτσι την ζωή μου σε κίνδυνο;

                    Ευχαριστώ.

                    Edit[mod]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:
                      Είσαι από τους οδηγούς ΙΧΕ, που ενώ οι οδηγοί των βαρέων οχημάτων—νταλίκες διευκολύνουν την προσπέραση των ΙΧΕ πηγαίνοντας το βαρύ και μεγάλο όχημα τους στο δεξιό της οδού, εσύ εξακολουθείς και οδηγείς στο μέσον πίσω από την νταλίκα, μην αφήνοντας να περάσει κανένας ;
                      Καλύτερα δοκίμασε τη λύση του ΚΤΕΛ και εσύ θα είσαι πιο άνετος με τους φόβους σου και εμείς πιο ήρεμοι.

                      Σε ζορισε κανα μπλε xantia κι εσενα εκει το σκ που περασε ανικανε?
                      Μας σπασατε τ @@.. Κατσε δεξια.

                      Εμείς είπαμε να το θέσουμε πιο ήρεμα το θέμα, αλλά δεν έχετε ΚΑΘΟΛΟΥ άδικο.
                      Αντίθετα έχετε, ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        loukoumas last edited by

                        Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:
                        Είσαι από τους οδηγούς ΙΧΕ, που ενώ οι οδηγοί των βαρέων οχημάτων—νταλίκες διευκολύνουν την προσπέραση των ΙΧΕ πηγαίνοντας το βαρύ και μεγάλο όχημα τους στο δεξιό της οδού, εσύ εξακολουθείς και οδηγείς στο μέσον πίσω από την νταλίκα, μην αφήνοντας να περάσει κανένας ;
                        Καλύτερα δοκίμασε τη λύση του ΚΤΕΛ και εσύ θα είσαι πιο άνετος με τους φόβους σου και εμείς πιο ήρεμοι.

                        Παρόλο που δεν βλέπω τι σχέση έχει με αυτό που ρωτάω, θα σου απαντήσω ότι όχι, δεν είμαι από αυτούς τους οδηγούς. Ωστόσο, δεν βλέπω με ποιόν τρόπο στην ερώτηση «θέλω να μάθω αν είμαι υποχρεωμένος να θέτω τη ζωή μου σε κίνδυνο για να διευκολύνω τους άλλους» κολλάει η απάντηση «τράβα με ΚΤΕΛ καλύτερα». Εσύ είσαι από τους οδηγούς που όταν ο άλλος πάει σε μονόδρομο με το όριο, κολλάς από πίσω του κι αρχίζεις να παίζεις φώτα για να τον υποχρεώσεις να πάει πιο γρήγορα;

                        Ωστόσο, κανείς δεν έχει απαντήσει ακόμα στην ερώτησή μου: βάσει ΚΟΚ, είμαι υποχρεωμένος να αφήνω τον άλλον να προσπερνάει όταν απαγορεύεται, ακόμα κι αν κοντέψω να αγκαλιάσω τα κιγκλιδώματα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Ο χρήστης loukoumas έγραψε:

                          Ωστόσο, κανείς δεν έχει απαντήσει ακόμα στην ερώτησή μου: βάσει ΚΟΚ, είμαι υποχρεωμένος να αφήνω τον άλλον να προσπερνάει όταν απαγορεύεται, ακόμα κι αν κοντέψω να αγκαλιάσω τα κιγκλιδώματα;

                          Βάση ΚΟΚ, υποχρεωμένος δεν είσαι.
                          ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ, ρισκάρεις ΠΟΛΥ περισσότερο από το να κάτσεις λίγο πιο δεξιά και να σε περάσουν αυτοί που θέλουν-μπορούν να πάνε πιο γρήγορα.
                          Αν τους αναγκάσεις να κάνουν νευρική κίνηση για να σε περάσουν (γιατί θα νευριάσουν αν μπορείς να τους διευκολύνεις και δεν το κάνεις), δεν ξέρεις ποιες θα είναι οι συνέπειες (έχω δει να πετάνε εκτός δρόμου κάποιον που δεν έκανε λίγο άκρη).
                          Επίσης μπορεί να σε περάσουν από δεξιά.
                          Ζύγισέ το και δες πότε κινδυνεύεις περισσότερο

                          Έγραψα και παραπάνω στον Κόρινθο-Πάτρα αν κάτσεις σωστά δεχόμενος το προσπέρασμα, αυτός που σε προσπερνάει ίσα που πατάει τη διπλή διαχωριστική και εσύ ούτε ΚΑΝ πλησιάζεις μπαριέρες (πόσο μάλλον να τις αγκαλιάσεις).

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
                            θέτω τη ζωή μου σε κίνδυνο για να διευκολύνω τους άλλους

                            ακόμα κι αν κοντέψω να αγκαλιάσω τα κιγκλιδώματα;

                            τι ψευτης που εισαι..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • nickthetrib
                              nickthetrib last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:

                              θέτω τη ζωή μου σε κίνδυνο για να διευκολύνω τους άλλους

                              ακόμα κι αν κοντέψω να αγκαλιάσω τα κιγκλιδώματα;

                              τι ψευτης που εισαι..

                              @nonos είπαμε έχεις δίκιο, ηρέμησε όμως.
                              Το θέμα εδώ είναι να καταλάβει ο συμφορουμίτης, ότι γίνεται περισσότερο επικίνδυνος εμποδίζοντας μας να περάσουμε, γιατί μας τσαντίζει και πιθανά θα κάνουμε μαλακία στην προσπάθεια να τον περάσουμε.

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Οχι φιλε δε θα ειμαι ηρεμος οταν γραφει γελοιες δικαιολογιες.
                                Εχω γραψει και στα 'Ζωα,ζωα,ζωα..'. Δεν ειμαι αυτος που προσπερναει οτι κινειται οπως θα δεις εκει. Αυτο το οποιο προτεινω ,κανω και εγω..μεχρι και δεξι φλας οτι τους 'φυλαω' βγαζω ,καθισμενος στα δεξια οταν ερχεται αλλος πιο γρηγορος ή ικανος. Δικαιουμαι να εχω πληρη αποψη και να μην ειμαι και ηρεμος λοιπον που θ ανοιξουμε και θεμα για τ αυτονοητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib last edited by

                                  Εννοείται ότι έχεις δικαίωμα να έχεις πλήρη άποψη.
                                  Για κάποιους δυστυχώς δεν είναι αυτονόητα. Πρέπει να τους το εξηγήσουμε και αν το καταλάβουν, το κατάλαβαν και γλιτώνουμε από έναν, αν όχι ένα ακόμα ζωντανό στο δρόμο.

                                  edit ούτε εγώ περνάω ότι βρεθεί μπροστά μου, με περνάνε αρκετοί.
                                  Εννοείται ότι θα τους βοηθήσω να με περάσουν, για τη δική μου ασφάλεια πάνω απ'όλα

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    loukoumas last edited by

                                    Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                                    Έγραψα και παραπάνω στον Κόρινθο-Πάτρα αν κάτσεις σωστά δεχόμενος το προσπέρασμα, αυτός που σε προσπερνάει ίσα που πατάει τη διπλή διαχωριστική και εσύ ούτε ΚΑΝ πλησιάζεις μπαριέρες (πόσο μάλλον να τις αγκαλιάσεις).

                                    Συγνώμη, λάθος μου, μόλις παρατήρησα ότι δεν διευκρίνησα στο πρώτο post μου, ότι μιλάω για τα σημεία στα οποία υπάρχουν κολωνάκια, όχι για όλο το μήκος της ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου. Στα σημεία με τα κολωνάκια δεν υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή και, ναι, στα σημεία που έχει κολωνάκια πολλές φορές στενεύει τόσο ο δρόμος που όταν αφήνεις να σε προσπερνάνε βρισκόμενος στο έρεισμα πλησιάζεις πολύ κοντά στα κιγκλιδώματα.

                                    θέτω τη ζωή μου σε κίνδυνο για να διευκολύνω τους άλλους

                                    ακόμα κι αν κοντέψω να αγκαλιάσω τα κιγκλιδώματα;

                                    τι ψευτης που εισαι..

                                    Δεν σε καταλαβαίνω. Αν θες μοιράσου τη σκέψη σου, με ένα σκέτο «ψεύτης» δεν βγαίνει κάτι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib last edited by

                                      Ο χρήστης loukoumas έγραψε:

                                      Συγνώμη, λάθος μου, μόλις παρατήρησα ότι δεν διευκρίνησα στο πρώτο post μου, ότι μιλάω για τα σημεία στα οποία υπάρχουν κολωνάκια, όχι για όλο το μήκος της ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου. Στα σημεία με τα κολωνάκια δεν υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή και, ναι, στα σημεία που έχει κολωνάκια πολλές φορές στενεύει τόσο ο δρόμος που όταν αφήνεις να σε προσπερνάνε βρισκόμενος στο έρεισμα πλησιάζεις πολύ κοντά στα κιγκλιδώματα.

                                      Πάντως και με τα κολωνάκια υπάρχουν σημεία που χωράνε 2 αυτοκίνητα ώστε να γίνει με ασφάλεια ένα προσπέρασμα.
                                      Δεν λέμε παντού, αλλά εκεί που μπορείς κάνεις στην ακρη

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasvo last edited by

                                        Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                                        Συγνώμη, λάθος μου, μόλις παρατήρησα ότι δεν διευκρίνησα στο πρώτο post μου, ότι μιλάω για τα σημεία στα οποία υπάρχουν κολωνάκια, όχι για όλο το μήκος της ΝΕΟ Πατρών-Κορίνθου. Στα σημεία με τα κολωνάκια δεν υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή και, ναι, στα σημεία που έχει κολωνάκια πολλές φορές στενεύει τόσο ο δρόμος που όταν αφήνεις να σε προσπερνάνε βρισκόμενος στο έρεισμα πλησιάζεις πολύ κοντά στα κιγκλιδώματα.

                                        Πάντως και με τα κολωνάκια υπάρχουν σημεία που χωράνε 2 αυτοκίνητα ώστε να γίνει με ασφάλεια ένα προσπέρασμα.
                                        Δεν λέμε παντού, αλλά εκεί που μπορείς κάνεις στην ακρη

                                        Επειδή με “έστειλες” και το διάβασα η απορία του είναι αν είναι σύμφωνος με τον ΚΟΚ ή αν θέλει να γλυτώσει μια κηδεία; Ζούγκλα είναι και πρέπει να προσαρμόζει την οδήγηση του με τις εκάστοτε συνθήκες!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tsaltinho last edited by

                                          Βασικά, ΜΙΑ ειναι η λωριδα κυκλοφοριας στην εθνικη οδο Κορινθου - Πατρων. Η αλλη μια που υπαρχει με συνεχομενη γραμμη, ειναι ΛΕΑ. Οποτε οποιος απο εδω σου το παιζει πονηρος του στυλ, κανε στην ακρη να περασουμε, ουσιαστικα σου ζητουν να παρανομησεις κι εσυ περα απο την δικη τους παρανομια ( υπερβαση οριου ταχυτητας & παρανομη προσπεραση), καθως η ΛΕΑ χρησιμοποιειται μονο σε συγκεκριμενες συνθηκες.
                                          Επειδη ομως στην συγκεκριμενη Εθνικη οδο ειναι περιεργες οι συνθηκες και οι καφροι που οδηγουν πολλοι, καλο θα ειναι να αφηνεις οποιονδηποτε θελει να σε προσπερασει ΜΟΝΟ σε σημεια που δεν κινδυνευεις ο ιδιος.
                                          Προχτες εγω κινουμενος προς Πατρα, κινδυνεψα απο εναν παππου γιατι δοκιμασε να με προσπερασει ( του ειχα αφησει χωρο για προσπεραση) σε σημειο που υπηρχε στροφη και στενευε ο δρομος λογω εργων,

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            in1984 last edited by

                                            Η Κορίνθου—Πατρών είναι 120 χλμ. και προτιμώ να έχω γύρω μου (μπρος—πίσω—πλάι) ήρεμους οδηγούς παρά εκνευρισμένους με την συμπεριφορά μου.
                                            Όποιος επικαλείται τη νομιμότητα και μόνο, δεν πρέπει να κινείται με παραπάνω από 60 χλμ/ώρα, αφού τόσο λέει η οδοσήμανση. Με την ανωτέρω ταχύτητα που θα κινείσαι στα πλαίσια της νομιμότητας, μπορείς να διευκολύνεις άνετα την προσπέραση των άλλων οδηγών με ασφάλεια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr