-
Καλησπέρα σας. Έχω ένα Nissan Micra αγορασμένο το 2013 το οποίο βρίσκεται ακόμα στην εγγύηση. Εμφάνισε πρόβλημα στον δίσκο πλατώ. Το πήγα στο service της επίσημης αντιπροσωπίας και με χρεώσανε 425 ευρώ συνολικά για να το αλλάξουν. Το θέμα είναι ότι μόλις τους ανέφερα για εγγύηση μου είπαν: Είναι ανταλλακτικό λόγω φθοράς, δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.
Και το ταπεινό μου ερώτημα είναι: Τι περιλαμβάνεται τότε στην εγγύηση; Ότι και να χαλάσει λόγω φθοράς χαλάει, άμα ήταν καινούργιο χαίρω πολύ, δεν θα χάλαγε.
Δεν ήταν λόγω κακιάς χρήσης εξάλλου για να πω ότι είχαν μια δικαιολογία. Ήταν απλά λόγω χρήσης.Εσείς πιστεύετε ότι συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση ή έχει δίκιο η εταιρεία;
-
Καλησπέρα σας. Έχω ένα Nissan Micra αγορασμένο το 2013 το οποίο βρίσκεται ακόμα στην εγγύηση. Εμφάνισε πρόβλημα στον δίσκο πλατώ. Το πήγα στο service της επίσημης αντιπροσωπίας και με χρεώσανε 425 ευρώ συνολικά για να το αλλάξουν. Το θέμα είναι ότι μόλις τους ανέφερα για εγγύηση μου είπαν: Είναι ανταλλακτικό λόγω φθοράς, δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.
Και το ταπεινό μου ερώτημα είναι: Τι περιλαμβάνεται τότε στην εγγύηση; Ότι και να χαλάσει λόγω φθοράς χαλάει, άμα ήταν καινούργιο χαίρω πολύ, δεν θα χάλαγε.
Δεν ήταν λόγω κακιάς χρήσης εξάλλου για να πω ότι είχαν μια δικαιολογία. Ήταν απλά λόγω χρήσης.Εσείς πιστεύετε ότι συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση ή έχει δίκιο η εταιρεία;
-
Καλησπέρα σας. Έχω ένα Nissan Micra αγορασμένο το 2013 το οποίο βρίσκεται ακόμα στην εγγύηση. Εμφάνισε πρόβλημα στον δίσκο πλατώ. Το πήγα στο service της επίσημης αντιπροσωπίας και με χρεώσανε 425 ευρώ συνολικά για να το αλλάξουν. Το θέμα είναι ότι μόλις τους ανέφερα για εγγύηση μου είπαν: Είναι ανταλλακτικό λόγω φθοράς, δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.
Και το ταπεινό μου ερώτημα είναι: Τι περιλαμβάνεται τότε στην εγγύηση; Ότι και να χαλάσει λόγω φθοράς χαλάει, άμα ήταν καινούργιο χαίρω πολύ, δεν θα χάλαγε.
Δεν ήταν λόγω κακιάς χρήσης εξάλλου για να πω ότι είχαν μια δικαιολογία. Ήταν απλά λόγω χρήσης.Εσείς πιστεύετε ότι συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση ή έχει δίκιο η εταιρεία;
-
Δίσκο - πλατό, τακάκια, ακόμα και δισκόπλακες δεν περιλαμβάνονται συνήθως στην εγγύηση. Αν ήταν καινούριο πχ 1000χλμ η 3-4 μηνών αμάξι στο πλαίσιο της αστοχίας υλικού να σου το κάλυπτε. Στα 3 χρόνια δεν παίζει.
Αλήθεια πόσα χλμ έχεις κάνει, πόσοι οδηγούν το αμάξι και που κινείται το αμάξι;Αν πχ μένεις ψηλά στου Ζωγράφου πχ και ξεκινάς, παρκάρεις,σε ανηφόρες κατηφόρες είναι φυσιολογικό να τα παίξει ο δίσκος στα 3 χρόνια.
nickthetrib from tapatalk -
25000 μόνο εγώ.
Και κάνω υπερβολικά καλή χρήση, το αμάξι ζήτημα είναι αν έχει πάει ποτέ πάνω από δυομισι χιλιάδες στροφές.
-
η φθορα του δισκου δεν περναει στην εγγυηση, το ρουλεμαν ή το πλατο μπορουν να περαστουν αν η φθορα ειναι μονο σε ενα εξαρτημα απο αυτα.
ειναι στο 99,9% των περιπτωσεων θεμα χρησης. -
Ο χρήστης kluader έγραψε:
25000 μόνο εγώ.Και κάνω υπερβολικά καλή χρήση, το αμάξι ζήτημα είναι αν έχει πάει ποτέ πάνω από δυομισι χιλιάδες στροφές.
2500σαλ;Αυτή είναι καλή χρηση μόνο για scania!!!
Και ναι το βιβλιαράκι της εγγύησης γράφει τι καλύπτει και τι όχι.
Και στο 99% των περιπτώσεων δίσκος πλατό δεν καλύπτεται.Εκτός αν υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα,αν χάλασε λόγω χρήσης φυσικό να μη σε καλύπτει. -
E πως είναι φυσικό. Δηλαδή αν σου καεί η τηλεόραση στα 2 χρόνια, και αυτή είναι φυσικό να μην στην αλλάξουν με την ίδια λογική. Αν σου χαλάσει το κινητό στο εξάμηνο, το ίδιο. Με την ίδια λογική όλα θέμα χρήσης είναι. Την εγγύηση τότε για ποιες περιπτώσεις την έχουν;
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
η φθορα του δισκου δεν περναει στην εγγυηση, το ρουλεμαν ή το πλατο μπορουν να περαστουν αν η φθορα ειναι μονο σε ενα εξαρτημα απο αυτα.
ειναι στο 99,9% των περιπτωσεων θεμα χρησης.Και τι καλύπτεται μέσα στην εγγύηση τότε; Όσα υλικά δεν βγάζουν συνήθως ζημιές; 3 χρόνια εγγύηση, εγώ καταλαβαίνω ότι πλην τρακαρίσματος και κακής χρήσεως, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μου αποκαθιστούν τις βλάβες.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Αν πχ μένεις ψηλά στου Ζωγράφου πχ και ξεκινάς, παρκάρεις,σε ανηφόρες κατηφόρες είναι φυσιολογικό να τα παίξει ο δίσκος στα 3 χρόνια.
nickthetrib from tapatalkΔεν υπάρχει ούτε μία ανηφόρα. Μένω Πατήσια και δουλεύω Ομόνοια. Αυτή η ελάχιστη διαδρομή καθημερινά.
-
Ο χρήστης kluader έγραψε:
E πως είναι φυσικό. Δηλαδή αν σου καεί η τηλεόραση στα 2 χρόνια, και αυτή είναι φυσικό να μην στην αλλάξουν με την ίδια λογική. Αν σου χαλάσει το κινητό στο εξάμηνο, το ίδιο. Με την ίδια λογική όλα θέμα χρήσης είναι. Την εγγύηση τότε για ποιες περιπτώσεις την έχουν;Στην τηλεόραση τι θα φθαρεί;
Με την δικιά σου λογική μήπως να στο φουλάρουν με καυσιμο επειδή το καίει;
Τραβηγμένο απο τα μαλλιά το ξέρω αλλα το έκανα για να σου δείξω το λάθος.η φθορα του δισκου δεν περναει στην εγγυηση, το ρουλεμαν ή το πλατο μπορουν να περαστουν αν η φθορα ειναι μονο σε ενα εξαρτημα απο αυτα.
ειναι στο 99,9% των περιπτωσεων θεμα χρησης.Και τι καλύπτεται μέσα στην εγγύηση τότε; Όσα υλικά δεν βγάζουν συνήθως ζημιές; 3 χρόνια εγγύηση, εγώ καταλαβαίνω ότι πλην τρακαρίσματος και κακής χρήσεως, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μου αποκαθιστούν τις βλάβες.
βιβλιαράκι εγγύησης έχεις;Εκεί τα γράφει όλα,τι καλύπτει και το όχι.
Αλλο το κατασκευαστικό σφάλμα και άλλο η φθορά λόγω χρήσης.
Μήπως ξεχνάς το πόδι στον συμπλέκτη;Εστω και ελάχιστα να πατιέται κάνει ζημιά. -
Ο χρήστης kluader έγραψε:
η φθορα του δισκου δεν περναει στην εγγυηση, το ρουλεμαν ή το πλατο μπορουν να περαστουν αν η φθορα ειναι μονο σε ενα εξαρτημα απο αυτα.
ειναι στο 99,9% των περιπτωσεων θεμα χρησης.Και τι καλύπτεται μέσα στην εγγύηση τότε; Όσα υλικά δεν βγάζουν συνήθως ζημιές; 3 χρόνια εγγύηση, εγώ καταλαβαίνω ότι πλην τρακαρίσματος και κακής χρήσεως, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μου αποκαθιστούν τις βλάβες.
δεν ειναι βλαβη η φθορα του αμπραγιαζ ειναι θεμα χρησης, κατα την αποψη σου τα φιλτρα και τα μπουζι ή τα λαδια θα επρεπε να τα καλυπτει η εγγυηση?
-
Ο χρήστης kluader έγραψε:
Αν πχ μένεις ψηλά στου Ζωγράφου πχ και ξεκινάς, παρκάρεις,σε ανηφόρες κατηφόρες είναι φυσιολογικό να τα παίξει ο δίσκος στα 3 χρόνια.
nickthetrib from tapatalkΔεν υπάρχει ούτε μία ανηφόρα. Μένω Πατήσια και δουλεύω Ομόνοια. Αυτή η ελάχιστη διαδρομή καθημερινά.
Δεν γνωριζεις την ανατομία ενος συστηματος συμπλεξης και απο τι αποτελείται, το σκεπτικό σου είναι λάθος. Εκτός αν μας πεις τι ακριβως χάλασε..το ρουλεμάν? Τα χτένια του πλατώ? Τελειωσε το υλικό τριβής του δισκου? Ενα διαλυμένο ρουλεμάν ή κάποιο σπασμένο χτένι στο πλατό μπορεί να περάσει στην εγγύηση, όμως ενα τελειωμενο/φυτιλιασμενο υλικό τριβής δισκου δεν περνάει εγγύηση ουτε στα 500 μετρα μόλις φύγεις απο την αντιπροσωπεία.
Επίσης ενα άλλο στοιχειο που δείχνει άγνοια είναι οτι θεωρεις το δρομολόγιο Πατήσια Ομόνοια νορμαλ για το συστημα συμπλεξης. Αλήθεια τι πιστεύεις ότι φθείρει πιο πολύ το συμπλεκτη, το Πατήσια - ομόνοια ή το Αθήνα- Θεσσαλονίκη? -
Ο χρήστης kluader έγραψε:
Και τι καλύπτεται μέσα στην εγγύηση τότε; Όσα υλικά δεν βγάζουν συνήθως ζημιές; 3 χρόνια εγγύηση, εγώ καταλαβαίνω ότι πλην τρακαρίσματος και κακής χρήσεως, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις μου αποκαθιστούν τις βλάβες.Χωρις να θελω να κανω το δικηγορο της εταιριας, συγχεεις:
-
την παροχη εγγυησης σε εξαρτηματα λογω αστοχιας υλικου/κατασκευαστικου ελαττωματος, που μπορει να συμβει σε καθε εξαρτημα και εκει φυσικα ειναι υποχρεωμενοι να το αλλαξουν, πχ σου μενει ο μοχλος ταχυτητων στο χερι, παυει να λειτουργει το καντραν λογω ηλεκτρικου προβληματος, χαλαει ο διακοπτης ων φωτων ή ο γρυλος παραθυρου κλπ.
-
την ΜΗ παροχη εγγυησης σε εξαρτηματα/ανταλλακτικα που θεωρουνται αναλώσιμα και ο βαθμος φθορας τους ποικιλλει αναλογα με την οδηγικη ικανοτητα, τη σκληρη/χαλαρη χρήση, τον τροπο οδηγησης, τις διαδρομες κλπ, που καμμια εταιρια δεν μπορει να προβλεψει, πχ συμλεκτες, τακακια, ελαστικά κλπ
Γι ανα γινω πιο σαφης, εγω αλλαξα συμπλεκτη πρωτη φορα στα ~85 και την επομενη στα 165 χιλιαδες χλμ. Υπαρχει απειρος κοσμος που εχει 150 χιλ. χλμ με τον original δισκο, οπως και αλλοι που στις 30 χιλ χλμ το εχουν φαει.
Δεν υπάρχει ούτε μία ανηφόρα. Μένω Πατήσια και δουλεύω Ομόνοια. Αυτή η ελάχιστη διαδρομή καθημερινά.
Αρα λογικα εισα σε φαση 'σταματα ξεκινα', συνεχως...
-
-
kluader πόσο καιρό έχεις το δίπλωμα;
-
Είχα το ίδιο πρόβλημα και εγώ με πριμερα παλιά στα 20000 χλμ πήγα στο συνεργείο της κάθετης μονάδας που το αγόρασα μου είπαν πως δεν το καλύπτει η εγγύηση. Έφυγα πήγα σε άλλο και μου το πέρασαν στην εγγύηση κανονικά. Περιττό να πω πως δεν με ξαναείδαν στο πρώτο συνεργείο. Δοκίμασε και εσύ άλλους εξουσιοδοτημενους. Δεν είναι μπουζί να χαλάσουν στα 25000 χλμ
-
Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:
Είχα το ίδιο πρόβλημα και εγώ με πριμερα παλιά στα 20000 χλμ πήγα στο συνεργείο της κάθετης μονάδας που το αγόρασα μου είπαν πως δεν το καλύπτει η εγγύηση. Έφυγα πήγα σε άλλο και μου το πέρασαν στην εγγύηση κανονικά. Περιττό να πω πως δεν με ξαναείδαν στο πρώτο συνεργείο. Δοκίμασε και εσύ άλλους εξουσιοδοτημενους. Δεν είναι μπουζί να χαλάσουν στα 25000 χλμΜπορεί να δοκιμάσει (εως επιβάλλεται) και αλλού.
Αλλά με το σταμάτα - ξεκίνα του κέντρου της Αθήνας έχουμε μια ξεκάθαρη αιτία γιατί φαγώθηκε ο δίσκος (αν φαγώθηκε και δεν είναι κάτι από αυτά που περιέγραψε ο cson.
-
Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:
Είχα το ίδιο πρόβλημα και εγώ με πριμερα παλιά στα 20000 χλμ πήγα στο συνεργείο της κάθετης μονάδας που το αγόρασα μου είπαν πως δεν το καλύπτει η εγγύηση. Έφυγα πήγα σε άλλο και μου το πέρασαν στην εγγύηση κανονικά. Περιττό να πω πως δεν με ξαναείδαν στο πρώτο συνεργείο. Δοκίμασε και εσύ άλλους εξουσιοδοτημενους. Δεν είναι μπουζί να χαλάσουν στα 25000 χλμα γεια σου.
Φίλε, μιλάμε για προβληματική μάρκα γενικότερα. Κακώς στράφηκα σε αυτή την εταιρεία και ιδίως στην εν λόγω αντιπροσωπεία που το πήρα.Στην τηλεόραση τι θα φθαρεί;
Με την δικιά σου λογική μήπως να στο φουλάρουν με καυσιμο επειδή το καίει;
Τραβηγμένο απο τα μαλλιά το ξέρω αλλα το έκανα για να σου δείξω το λάθος.Δεν απαίτησα να μου πληρώσουν το ρεύμα της τηλεόρασης. Αλλά θεωρώ ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη μου αν μου πουν ότι έχει εγγύηση η τηλεόραση αλλά δε μου την αλλάζουν επειδή πιθανόν την ανοιγόκλεινα πολλές φορές και κάηκε. Μη μπερδεύεσαι λοιπόν και κυρίως μην γίνεσαι βασιλικότερος του βασιλέως με άστοχα παραδείγματα.
Αν πχ μένεις ψηλά στου Ζωγράφου πχ και ξεκινάς, παρκάρεις,σε ανηφόρες κατηφόρες είναι φυσιολογικό να τα παίξει ο δίσκος στα 3 χρόνια.
nickthetrib from tapatalkΔεν υπάρχει ούτε μία ανηφόρα. Μένω Πατήσια και δουλεύω Ομόνοια. Αυτή η ελάχιστη διαδρομή καθημερινά.
Δεν γνωριζεις την ανατομία ενος συστηματος συμπλεξης και απο τι αποτελείται, το σκεπτικό σου είναι λάθος. Εκτός αν μας πεις τι ακριβως χάλασε..το ρουλεμάν? Τα χτένια του πλατώ? Τελειωσε το υλικό τριβής του δισκου? Ενα διαλυμένο ρουλεμάν ή κάποιο σπασμένο χτένι στο πλατό μπορεί να περάσει στην εγγύηση, όμως ενα τελειωμενο/φυτιλιασμενο υλικό τριβής δισκου δεν περνάει εγγύηση ουτε στα 500 μετρα μόλις φύγεις απο την αντιπροσωπεία.
Επίσης ενα άλλο στοιχειο που δείχνει άγνοια είναι οτι θεωρεις το δρομολόγιο Πατήσια Ομόνοια νορμαλ για το συστημα συμπλεξης. Αλήθεια τι πιστεύεις ότι φθείρει πιο πολύ το συμπλεκτη, το Πατήσια - ομόνοια ή το Αθήνα- Θεσσαλονίκη?Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι κοροιδεύουν τον καταναλωτή λέγοντάς του κάτι τέτοια. Απλά δεν πρόκειται να ξαναπατήσω στην ίδια αντιπροσωπία γιατί πρόκειται για απατεώνες γενικότερα. Όταν πήρα το αμάξι είπαν ξεκάθαρα στην γυναίκα μου ότι θα χει καθρέφτη το σκίαστρο του συνοδηγού. Μόλις το πήραμε, δεν υπήρχε καθρέφτης. Ο απατεώνας που το πούλησε, ορκιζόταν με περίσσιο θράσος ότι ποτέ δεν είπε για καθρέφτη στον συνοδηγό, προσπαθώντας να βγάλει τρελούς εμάς τους δύο που τον ακούσαμε. Φυσικά ο δίσκος πλατώ ήταν το κερασάκι. Και ιδίως όταν ξέρω άτομα που αλλού σε άλλες μάρκες τους τον περνάνε στην εγγύηση.
-
Γιατί ανακατευεις τον άχρηστο πωλητή με τα τεχνικά. Αυτός απλα ηταν ένας που δεν ήξερε την δουλεια του και τον εξοπλισμό του οχήματος, μεγαλο ποσοστο απο αυτους είναι αχρηστοι.
Στα επι του τεχνικου θεματος δεν μας λες και τίποτα. Κινησε μας λες κεντρο Αθήνας κάτι το οποιο είναι βάναυσο για τον συμπλέκτη, λίγο ατσαλη οδήγηση και τον παίρνεις στα χέρια ειδικά τους καινούριους τους οικολογικούς σαν τον δικό σου. Τι σου είχε χαλασει, το ρουλεμάν, το πλατό, ο δίσκος?
Δεν είμαστε εδω να δωσουμε δικιο ή αδικο στην αντιπροσωπεια ή αν επρεπε ή οχι να το περασει στην εγγυηση. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γιατί ανακατευεις τον άχρηστο πωλητή με τα τεχνικά. Αυτός απλα ηταν ένας που δεν ήξερε την δουλεια του και τον εξοπλισμό του οχήματος, μεγαλο ποσοστο απο αυτους είναι αχρηστοι.
Στα επι του τεχνικου θεματος δεν μας λες και τίποτα. Κινησε μας λες κεντρο Αθήνας κάτι το οποιο είναι βάναυσο για τον συμπλέκτη, λίγο ατσαλη οδήγηση και τον παίρνεις στα χέρια ειδικά τους καινούριους τους οικολογικούς σαν τον δικό σου. Τι σου είχε χαλασει, το ρουλεμάν, το πλατό, ο δίσκος?
Δεν είμαστε εδω να δωσουμε δικιο ή αδικο στην αντιπροσωπεια ή αν επρεπε ή οχι να το περασει στην εγγυηση.Τι ψάχνεις να βρεις.Εδώ σου λέει οτι δεν έχει ξεπεράσει τις 2500σαλ το αμάξι τόσα χρόνια.Αυτό το το βιβλιαράκι της εγγύησης πόσο δύσκολο είναι να το διαβάσει;
Δίσκο πλατώ σε εγγύηση