-
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ MAZDA RX8 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ 240 PS, 4 ΠΟΡΤΕΣ!!
ΚΑΙ ΚΥΒΙΣΜΟ (ΣΤΗΝ Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ) 1300cc !!! ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ
ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΠΗΓΑΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ (ΚΡΙΜΑ) ΕΝΩ ΑΠΕΚΤΗΣΕ 'ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ' ANTI SPIN (ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ON-OFF???)
Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ 35000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΥΡΩ (ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ). ΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΑΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΔΕΛΤΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΩΣ 1300 ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΗ.
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ.
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ 4 ΠΟΡΤΕΣ ΘΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ.............. ΤΟ ΠΛΑΙΝΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ http://www.autoexpress.co.uk/front_index.php?cp=1[/url] -
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ MAZDA RX8 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ 240 PS, 4 ΠΟΡΤΕΣ!!
ΚΑΙ ΚΥΒΙΣΜΟ (ΣΤΗΝ Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ) 1300cc !!! ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ
ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΠΗΓΑΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ (ΚΡΙΜΑ) ΕΝΩ ΑΠΕΚΤΗΣΕ 'ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ' ANTI SPIN (ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ON-OFF???)
Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ 35000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΥΡΩ (ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ). ΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΑΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΔΕΛΤΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΩΣ 1300 ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΗ.
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ.
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ 4 ΠΟΡΤΕΣ ΘΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ.............. ΤΟ ΠΛΑΙΝΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ http://www.autoexpress.co.uk/front_index.php?cp=1[/url] -
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ MAZDA RX8 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ 240 PS, 4 ΠΟΡΤΕΣ!!
ΚΑΙ ΚΥΒΙΣΜΟ (ΣΤΗΝ Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ) 1300cc !!! ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ
ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΠΗΓΑΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ (ΚΡΙΜΑ) ΕΝΩ ΑΠΕΚΤΗΣΕ 'ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ' ANTI SPIN (ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ON-OFF???)
Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ 35000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΥΡΩ (ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ). ΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΑΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΔΕΛΤΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΩΣ 1300 ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΗ.
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ.
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ 4 ΠΟΡΤΕΣ ΘΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ.............. ΤΟ ΠΛΑΙΝΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ http://www.autoexpress.co.uk/front_index.php?cp=1[/url] -
Βάζω και την εικόνα εδώ για να το βλέπουμε
-
μπράάβο ο ιάπωνας...πάλι έκανε το θαύμα του! Τελικά η μάζντα αργεί αλλα προτοπωρεί, άλλοτε με το ΜΧ-5 και τώρα με το RX-8. Ελπίζω να έχει σωστή αντιμετώπιση απο την ελληνική αντιπροσωπέια για να το βλεπουμε συχνά...(μη μου πει κανείς οτι ειναι ασχημο αυτοκίνητο...)
Για να το δούμε και επι ελληνικού εδάφους λοιπον...
-
Πληροφοριακα, θα δουμε τον κινητηρα αυτον σε υπερτροφοδοτουμενη εκδοση στο μελλον. Θα χρισημοποιηθει σιγουρα στο καινουργιο RX7 και πολυ πιθανον και στο RX8.
Επισης, η επομενη γεννια ΜΧ5 θα 'μετακινηθει' σε κινητηρες Wankel επισης. Αρα αυτος ο κινητηρας του RX8 (ή καποια παρομοια εκδοση του), θα μπει και στο Μιατα (σε περιπου 1.5 με 2 χρονια απο τωρα).
-
Ξέρει κανείς τίποτα για το βάρος του;
-
RX-8:baros 1340 kg-2 x 653cm3-170 kw(240 ps)/8200-201 Nm/5500- 6 taxuthtes-ntepozito 60 litrwn- 0-100 se 6,2-telikh 250-diastaseis:4435x1770x1340-xwrhtikothta 300 litra-katanalwsh:11,6 litra peripou
me liga logia ena poly endiaferon autokinhto.
-
Ο χρήστης Achilleas έγραψε:
RX-8:baros 1340 kg-2 x 653cm3-170 kw(240 ps)/8200-201 Nm/5500- 6 taxuthtes-ntepozito 60 litrwn- 0-100 se 6,2-telikh 250-diastaseis:4435x1770x1340-xwrhtikothta 300 litra-katanalwsh:11,6 litra peripoume liga logia ena poly endiaferon autokinhto.
Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!!
Εντύπωση μου κάνει που έχει 4 πόρτες, έχει 300 λίτρα χώρο αποσκευών, αλλά είναι και υπεργρήγορο!! -
diabasa oti tha to bgaloun kai me 192 aloga/30.000 euro.
-
Ο χρήστης Achilleas έγραψε:
diabasa oti tha to bgaloun kai me 192 aloga/30.000 euro.Δηλαδή 50 περίπου άλογα παραπάνω κοστίζουν 5000 Euro; άρα λοιπόν 100 Euro το κάθε άλογο Ποιό φτηνά τελικά έρχεται από το να αγοράσεις κανονικό άλογο.
Δεν πιστεύω όμως ότι στην Ελλάδα θα το αφήσουν στα 35.000 Euro. Αν το αφήσουν θα είναι αρκετά φυηνότερο από το Subaru Impreza WRX!Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Δεν πιστεύω όμως ότι στην Ελλάδα θα το αφήσουν στα 35.000 Euro. Αν το αφήσουν θα είναι αρκετά φυηνότερο από το Subaru Impreza WRX!Chris
Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν να το αφήσουν!!
Λέτε να σαρώσει τις πωλήσεις στην κατηγορία;Για να το δούμε και σε τεστ!!
-
1300cc-250ps????
μου φαινεται θα το παρω για μικρο να εχει και το impreza παρεα.
παντως ρε παιδια η ιπποδυναμη προσφερεται πια σαν στραγαλι ενω απο την αλλη ολο και γινονται πιο αυστηρα τα πραγματα περι ταχυτητας.
δεν θελω να φανταστω μια μερα που σε ολα τα αυτοκινητα θα μπει κοφτης στα 120-140χλμ αλα JAPAN,τοτε να δουμε τι θα πουλανε οι manufacturers.
αλλα αυτοι κατι θα βρουν να πουλησουν αλλα εμεις πως θα νοιωθουμε οταν στην εθνικη θα μας περνανε piaggio και τριαξονικα.
-
Εμένα μου φτάνει που βγήκε.........και είναι και πανέμορφο..........
WRX1 : Τι να κάνουμε ετσι όπως κάνουνε τις νομοθεσίες όπως τα λες θα γίνει κάποτε το θέμα είναι τουλάχιστον να βγάζουνε τέτοια αυτοκίνητα σκέψου να το βγάζανε με 75hp και να μην δίνανε στην παραγωγή αμάξι πάνω απο 100hp..... Για αυτό ας βγάζουνε τέτοια αυτοικινητα και οι άλλοι ας νομοθετούν οτι θέλουν......
-
Ο χρήστης wrx1 έγραψε:
1300cc-250ps????μου φαινεται θα το παρω για μικρο να εχει και το impreza παρεα.
παντως ρε παιδια η ιπποδυναμη προσφερεται πια σαν στραγαλι ενω απο την αλλη ολο και γινονται πιο αυστηρα τα πραγματα περι ταχυτητας.
δεν θελω να φανταστω μια μερα που σε ολα τα αυτοκινητα θα μπει κοφτης στα 120-140χλμ αλα JAPAN,τοτε να δουμε τι θα πουλανε οι manufacturers.
αλλα αυτοι κατι θα βρουν να πουλησουν αλλα εμεις πως θα νοιωθουμε οταν στην εθνικη θα μας περνανε piaggio και τριαξονικα.
Εγώ την ιπποδύναμη την βλέπω περισσότερο στις επιταχύνσεις και όχι στην τελική ταχύτητα.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
1300cc-250ps????
μου φαινεται θα το παρω για μικρο να εχει και το impreza παρεα.
παντως ρε παιδια η ιπποδυναμη προσφερεται πια σαν στραγαλι ενω απο την αλλη ολο και γινονται πιο αυστηρα τα πραγματα περι ταχυτητας.
δεν θελω να φανταστω μια μερα που σε ολα τα αυτοκινητα θα μπει κοφτης στα 120-140χλμ αλα JAPAN,τοτε να δουμε τι θα πουλανε οι manufacturers.
αλλα αυτοι κατι θα βρουν να πουλησουν αλλα εμεις πως θα νοιωθουμε οταν στην εθνικη θα μας περνανε piaggio και τριαξονικα.
Εγώ την ιπποδύναμη την βλέπω περισσότερο στις επιταχύνσεις και όχι στην τελική ταχύτητα.
Και ετσι ειναι. Οταν εχεις ροπη (δηλαδη υψηλη ιπποδυναμη στις χαμηλες και μεσαιες στροφες), τοτε ειναι που καταλαβενεις οτι οδηγεις κατι γρηγορο. Πηγενα 200 χ.ω με το Α33 μου το 1990 και νομιζα οτι οδηγουσα γρηγορο αυτοκινητο
-
αυτο ρε παιδια μου θυμιζει sex χωρις οργασμο.
δηλαδη αν μιλαμε για εθνικη θα ξεκιναμε απο διοδια θα γεμιζουμε μια δευτερα και thats all.
sorry αλλα υπαρχουν επιταχυνσεις και πανω απο τα 120,
MAZDA RX8 240 PS 4 DOOR!! ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ