Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρχεται η «ημέρα μηδέν»
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρχεται η «ημέρα μηδέν»
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    29
    42
    166
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης gto έγραψε:

      Λες αυτό να εννοούσε ο δήμαρχος σε προσφατή συνεντευξή του οτι θέλει να δει σκάφη στον λευκό πύργο ;

      Ααααααχχχ ο δήμαρχος...

      Θυμάμαι συνέντευξή του προ 2ετίας περίπου στην ΕΤ3 που έλεγε ότι είναι απαράδεκτο να κάνεις 20 λεπτά για να διασχίσεις την Εγνατία από τον Βαρδάρη μέχρι την Καμάρα, ενώ κανονικά η απόσταση είναι 4-5 λεπτά...

      Δεν αναρωτήθηκε μήπως αυτό συμβαίνει και εξαιτίας των φαναριών που είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να σε πιάνουν ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ άμα πας με 40-50...

      Σπίρτο αναμένο...

      Ή οι άλλοι στην Καλαμαριά, που ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ τα στενά είναι έτσι ρυθμισμένα με μονοδρομήσεις που αφενός σε βγάζουν στον κεντρικό (μη αφήνοντας εναλλακτικές διεξόδους) και αφετέρου σου απαγορεύουν να κάνεις μία παράκαμψη για να γλιτώσεις τον κεντρικό αν δεις μποτιλιάρισμα...

      Με τέτοια σαΐνια πως να μην φτάσεις στην σημερινή κατάσταση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        george-mavridis last edited by

        Ο χρήστης markvag έγραψε:
        Με τέτοια σαΐνια πως να μην φτάσεις στην σημερινή κατάσταση...

        Αν λέγοντας σαΐνια εννοείς τους συγκοινωνιολόγους του ΑΠΘ θα συμφωνήσω. Αυτοί ανέλαβαν το σχεδιασμό των Σερρών και στις ώρες αιχμής η ουρά των αυτωκινήτων φτάνει από την είσοδο της πόλης από Θεσσαλονίκη μέχρι την έξοδο για Δράμα! Από είσοδο Θεσ/νίκης μέχρι κέντρο τα αυτοκίνητα κάνουν διαδήλωση, από την είσοδο της Δράμας προχωρούν σημειωτόν, οπότε βρίσκονται στο κέντρο και εκεί γίνεται το μεγάλο πανηγύρι!

        Έχω ακούσει ότι η μονοδρόμηση οδών με βάση τις σύχρονες θεωρίες αντενδείκνυται ως πρακτική για τη λύση του κυκλοφοριακού μιας πόλης.
        Είναι κανείς σχετικός με το θέμα να πει και σε μας που είμαστε λίγο άσχετοι?

        Για να μην κατηγορούμε και τους συγκοινωνιολόγους του ΑΠΘ άδικα, δηλαδή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • F
          funkyreverend last edited by

          Μάρκο, δεν μπορούσες να τα πεις καλύτερα!

          Εγνατία δεν περνιέται με τίποτα. Όλα τα φανάρια δίνουν προτεραιότητα στους κάθετους!

          Για την Καλαμαριά, έχω ξεστομίσει άπειρες βρισιές...

          Για την Τούμπα, επίσης. Η Γρ. Λαμπράκη που υποτίθεται ότι είναι κεντρικός, πάει πιο αργά από οποιοδήποτε στενό εκεί πέρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hrdoukas last edited by

            Τι να σου κάνει κι ο συγκοινωνιολόγος...

            Αντε πες πως είσαι ένας απο δαύτους και σου λένε:

            'Αυτή είναι η Θεσσαλονίκη. Πόλη μέ 1,5 εκαταμμύριο ανθρώπους στριμωγμένους ανάμεσα στο Δερβένι, τον Φοίνικα, τον Χορτιάτη και την θάλασσα και με δρόμους που έχουν μέσο πλάτος 6-7 μέτρα (μαζί με τις σειρές των παρκαρισμένων δατ ιζ) δηλαδή όσο πηδάει μια γυναίκα στο άλμα εις μήκος. Παίξε μπάλα να σε δω!!!'

            Τι να μονοδρομήσεις και τι ρυθμίσεις να κάνεις στα φανάρια...

            Είχα την τύχη πριν απο 2,5 χρόνια να μείνω για 2 μήνες στο Poznan της Πολωνίας (AIESEC).
            Πόλη με 600-700 χιλιάδες κατοίκους αλλά απλωμένη σε μια έκταση τουλάχιστον διπλάσια από αυτήν που καταλαμβάνει η Θεσσαλονίκη. Εκεί, με εξαίρεση το ιστορικό κέντρο της πόλης που ήταν κάπως στενάχωρα τα πράγματα (μία έκταση λίγο μικρότερη από το τετράγωνο Αριστοτέλους-Παραλία-Εγνατία-Εθνικής Αμύνης), η υπόλοιπη πόλη είναι αρκετά απλωμένη με δρόμους δύολωρίδων ανά κατεύθυνση συνήθως ενώ οταν απο κάποιον δρόμο περνάει γραμμή τράμ αυτή βρίσκεται σε ξεχωριστή λωρίδα ανάμεσα από τις λωρίδες των αυτοκινήτων. Επιπλέον τα γραφεία των επιχειρήσεων δεν ήταν όλα συγκεντρωμένα στο κέντρο. Ετσι δεν είχαν σχεδόν ποτέ κίνηση (τους έλεγα για φανάρια που σε πιάνουν 2 και 3 φορές πριν τα περάσεις και απορούσαν!), τα τραμ είχαν μια αξιοθαύμαστη συνέπεια (είχα βάλει το ξυπνητήρι να χτυπάει στις 8:35, 8:47 περνούσε το τράμ από την στάση κοντά στο σπίτι που έμενα και 8:56 ήμουν στην δουλειά).

            Αυτές τις συνθήκες όσους (και όποιους) συγκοινωνιολόγους και να φέρουμε δεν θα τις αποκτήσουμε ποτέ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              meco last edited by

              Έχω την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή η θεσσαλονίκη έχει σημαντικότερο κυκλοφοριακό πρόβλημα από την Αθήνα. Κάνω λάθος??

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ξέρεις ποια είναι η διαφορά φίλε meco; Στην Αθήνα είσαι όντως μακριά από εκεί που πρέπει να πας. Στη Θεσσαλονίκη είσαι κοντά, αλλά οι δρόμοι μας μεγαλώνουν τις αποστάσεις. Επίσης, στην Αθήνα, το πρόβλημα είναι διαπιστωμένο και πολύς κόσμος κατεβαίνει στο κέντρο με μετρό κλπ. Στη Θεσσαλονίκη, δεν ασχολείται η Τροχαία με το τι συμβαίνει στους δρόμους.

                Η Αθήνα έχει πολύ κόσμο. Η Θεσσαλονίκη δεν έχει καθόλου έλεγχο.

                Η Θεσσαλονίκη από Μενεμένη μέχρι αεροδρόμιο, βράδυ γυρίζεται μέσα σε λιγότερο από 20-25 λεπτά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Το κακό είναι ότι όλες σχεδόν οι πόλεις μας έχουν έντονο πρόβλημα κυκλοφορίας γιατί πάντα το κράτος έρχεται κατόπιν εορτής να κάνει δρόμους σε περιοχές που έχουν κατοικηθεί παράνομα και άναρχα. Αν φρόντιζαν οι φωστήρες μας να επεκτείνουν τα σχέδια πόλεως πριν οικοδομηθούν οι περιοχές κάνοντας τα έργα υποδομής επίσης έγκαιρα θα είχαμε άλλη ποιότητα ζωής και άλλες πόλεις. Δυστυχώς όμως όλες είναι μικρές Αθήναις με τα ίδια ή και χειρότερα προβλήματα. Το μόνο καλό είναι ότι οι μικρές αποστάσεις σώζουν την κατάσταση και το κυριότερο υπάρχουν κοντά και εύκολα προσβάσημες καλές διαδρομές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    ast last edited by

                    Απ' όσο ξέρω η Θεσσαλονίκη έχει μακράν χειρότερο πρόβλημα παρκαρίσματος από την Αθήνα. (πόσο χειρότερο να γίνει πιά; )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      akis-akis last edited by

                      Ο χρήστης ast έγραψε:
                      Απ' όσο ξέρω η Θεσσαλονίκη έχει μακράν χειρότερο πρόβλημα παρκαρίσματος από την Αθήνα. (πόσο χειρότερο να γίνει πιά; )

                      η Αθήνα έχει εκτεταμένο δίκτυο μετρό και ηλεκτρικού οπότε πολύς κόσμος δεν παιρνει αυτοκίνητο για να παει στις δουελιές του.Για δέστε τι γινόταν και στην αθήνα προ 5ετίας, με μηχανή την ακαδημιας 20 λεπτά δεν είχε απο που να περάσεις εκτός απο τα πεζοδρόμια

                      Και κάτι ψιλοάσχετο:
                      Στη θεσσαλονίκη χθές δευτέρα πρωί κατέβαινα απο 40 εκκλησιές με το 16 ποy κατεβαίνει την εθνικής αμύνης και απο τα φανάρια της αγ δημητρίου εως το ύψος της ροτόντας έκανε το λεοφωρειο 11 λεπτά, μιλάμε για απόσταση 200 μέτρα.Σημερα ίδια ώρα με το ίδιο λεοφωρείο 1 λεπτό (και ούτε )την ίδια απόσταση τι γίνετε τις δευτέρες ρε παιδιά πάμε πιο πολλα άτομα στις δουλειές μας;;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Δευτέρα πρωί η πόλη είναι κόλαση! Δεν είσαι ο μόνος που το διαπιστώνεις! Μήπως τη Δευτέρα υπήρχε κάνας τροχονόμος στο Σιντριβάνι;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=34434

                          περίμενε κανείς ότι θ'άλλαζε κάτι με τα 'έργα';

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης akis akis έγραψε:

                            Απ' όσο ξέρω η Θεσσαλονίκη έχει μακράν χειρότερο πρόβλημα παρκαρίσματος από την Αθήνα. (πόσο χειρότερο να γίνει πιά; )

                            η Αθήνα έχει εκτεταμένο δίκτυο μετρό και ηλεκτρικού οπότε πολύς κόσμος δεν παιρνει αυτοκίνητο για να παει στις δουελιές του.Για δέστε τι γινόταν και στην αθήνα προ 5ετίας, με μηχανή την ακαδημιας 20 λεπτά δεν είχε απο που να περάσεις εκτός απο τα πεζοδρόμια

                            Και κάτι ψιλοάσχετο:
                            Στη θεσσαλονίκη χθές δευτέρα πρωί κατέβαινα απο 40 εκκλησιές με το 16 ποy κατεβαίνει την εθνικής αμύνης και απο τα φανάρια της αγ δημητρίου εως το ύψος της ροτόντας έκανε το λεοφωρειο 11 λεπτά, μιλάμε για απόσταση 200 μέτρα.Σημερα ίδια ώρα με το ίδιο λεοφωρείο 1 λεπτό (και ούτε )την ίδια απόσταση τι γίνετε τις δευτέρες ρε παιδιά πάμε πιο πολλα άτομα στις δουλειές μας;;;;

                            Πάντως το 96 που είχα σπίτι 25ης Μαρτίου και Βασ. Όγας ήταν ΠΟΛΥ πιο δύσκολο να βρώ το βράδυ πάρκιν, από το να βρώ στο Κολωνάκι, ή τα Εξάρχεια την ίδια χρονική περίοδο!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              megane98hp last edited by

                              Την ταινια 'Fifth Element' την εχετε δει;
                              Ισως να μην ειναι πολυ μακρια η εποχη που θα κυκλοφορουμε στον αερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • 0
                                037 last edited by

                                Την Ελληνικη ταινια 'Ολυμπιακη ταλαιπωρια' ή μαλλον, Αεροπορια την εχετε δει?

                                Σε λιγο κλεινει και αυτη και δεν θα εχουμε να πεταμε καθολου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  ast last edited by

                                  GeorgeTabs, φαντάσου τώρα πως είναι η κατάσταση..
                                  Ο κολλητός μου μένει κοντά στη Δελφών, και το βράδυ μετά απο έξοδο έχει τύχει να ψάχνει και 1 ώρα για θέση..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Ο χρήστης ast έγραψε:
                                    GeorgeTabs, φαντάσου τώρα πως είναι η κατάσταση..
                                    Ο κολλητός μου μένει κοντά στη Δελφών, και το βράδυ μετά απο έξοδο έχει τύχει να ψάχνει και 1 ώρα για θέση..

                                    Στη Μπότσαρη που μένει η κοπελιά μου πολλές φορές δεν υπάρχει ούτε καν διπλοσειρά ίσα ίσα να κάνεις στην άκρη για να αφήσεις κόσμο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.

                                      Στην πλατεία Συντριβανίου,
                                      Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                                        Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.

                                        Στην πλατεία Συντριβανίου,
                                        Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ?

                                        Τι εννοείς έξυπνα φανάρια;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          delinho last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:
                                          Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.

                                          Στην πλατεία Συντριβανίου,
                                          Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ?

                                          Μαζί με το φανάρι Κομνηνών-Νίκης, τα δύο χειρότερα φανάρια της πόλης...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                            Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.

                                            Στην πλατεία Συντριβανίου,
                                            Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ?

                                            Τι εννοείς έξυπνα φανάρια;;;

                                            Εκείνα τα φανάρια, στα οποία,
                                            η διάρκεια του 'πράσινου' εξαρτάται από τον αριθμό των αυτοκινήτων που 'βλέπει' το ίδιο το φανάρι.

                                            Ανάλογα, δίνει προτεραιότητα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr