Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 115
    • Best 0
    • Groups 0

    george-mavridis

    @george-mavridis

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχ. Υπολογιστών

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    115
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Σέρρες-Ξάνθη

    george-mavridis Unfollow Follow

    Latest posts made by george-mavridis

    • RE: BBC Breaking news!!!!!Πάμε Πόλεμο???

      Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
      Για κάποιον φίλο που ζήτησε να πάμε τον εναέριο χώρο μας στα 12 μίλια, αφιερωμένο εξαιρετικά

      Πλάκα κανω βέβαια, μην παρεξηγηθώ.
      Δεν είναι τωρινό, είναι περίπου 1,5 χρόνο αυτή η δήλωση αλλά ξαναγίνεται επίκαιρη και έχει και τη σημασία της...
      «...ο Έλληνας υπουργός Άμυνας δήλωσε για πρώτη φορά στην Χουριέτ ότι η Ελλάδα ίσως μειώσει τον εναέριο χώρο της από τα 10 στα 6 μίλια. Συμπλήρωσε ακόμη ότι δεν θα υπάρξει ποτέ πόλεμος μεταξύ της Ελλάδας και της Τουρκίας...».

      http://www.bbc.co.uk/greek/worldnews/st ... eece.shtml

      Μάλλον στα δικά μου γραφόμενα αναφέρεσαι.
      Αυτό που προσπαθούσα να τονίσω είναι όχι η επέκταση εναέριου χώρου και χωρικών υδάτων στα 12 nm, αλλά ότι και εμείς από την πλευρά μας σε αυτό το θέμα δεν πάμε με το γράμμα του νόμου. Ή 6 και 6 ή 12 και 12. Το 10 και 6 δεν προβλέπεται πουθενά. Για αυτό λέω ότι εδώ μπαίνει η πολιτική. Αφού δεν μπορούμε να κάνουμε το 12/12 παραμένουμε στο 10/6 για να μην ξεφτιλιστούμε πηγαίνοντας στα 6/6.

      Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης. Επαναλαμβάνω όσα έγραψα προηγουμένως για να ξεκαθαρίσω τι εννοούσα.

      posted in Αντίλογος
      G
      george-mavridis
    • RE: BBC Breaking news!!!!!Πάμε Πόλεμο???

      EDIT-DOUBLE POST

      Συγγνώμη αλλά κάτι συμβαίνει με το site (ή έτσι νομίζω τουλάχιστον).

      posted in Αντίλογος
      G
      george-mavridis
    • RE: BBC Breaking news!!!!!Πάμε Πόλεμο???

      Ο χρήστης sergeant έγραψε:

      Εδω ρε συ, έχουμε το δικαίωμα κατοχυρωμένο με συνθήκη να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια, και σφυρίζουμε αδιάφορα, γιατί ο Τούρκος έχει δηλώσει ευθέως , ότι μία τέτοια κίνηση σημαίνει πόλεμο!

      Τι γίνεται στην περίπτωση νήσων όπως πχ. η Σάμος όπου με αύξηση στα 12 nm ο Τούρκος απέναντι δε μπορεί να βρέξει ούτε τα πόδια του; Τι λέει εδώ το ναυτικό δίκαιο;

      Εμείς εφαρμόζουμε το εξής 'παράδοξο': Τα χωρικά μας ύδατα εκτείνονται στα 6 nm ενώ ο εθνικός εναέριος χώρος στα 10 nm (με βάση παλιότερη διάταξη), ενώ παγκοσμίως ορίζεται ότι εναέριος χώρος και χωρικά ύδατα πρέπει να συμπίπτουν (με βάση την ισχύουσα διάταξη). Οπότε:

      Ή κάνουμε την κότα και συμμαζεύουμε τον εναέριο χώρο στα 6 nm ή αυξάνουμε αμφότερα χωρικά ύδατα και εναέριο χώρο στα 12 nm. Εδώ μπαίνει η πολιτική.

      Τα σενάρια που προβάλλει η Τουρκία δεν είναι ούτε για εσωτερική κατανάλωση, ούτε για να μας τρομάζει. Η τουρκία θεωρεί πως το Αιγαίο, η Ελλάδα και όλα τα Βαλκάνια αποτελούν 'πατροπαράδοτα' τον χώρο δράσης της ο οποίος της αφαιρέθηκε με την κατάρρευση ης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Οπότε ψάχνει με κάθε τρόπο να υπενθυμίσει και να αναδείξει το 'θέμα'.

      ΥΓ. Και το 1800 γινόταν σοβαρή (αν όχι σοβαρότερη) εξωτερική πολιτική στον κόσμο. Ακόμη και το... -1800.

      posted in Αντίλογος
      G
      george-mavridis
    • RE: BBC Breaking news!!!!!Πάμε Πόλεμο???
      1. Υπάρχει η παραβίαση εθνικού εναέριου χώρου (ή γενικότερα ο χώρος ελληνικής δικαιοδοσίας διαχείρισης, γνωστό ως FIR Αθηνών) και η παράβαση, και η διαφορά τους είναι μεγαλύτερη από ένα 'ι' και ένας τόνος.
        Η παραβίαση είναι αυτό ακριβώς που δηλώνει, είσοδο στον εθνικό εναέριο χώρο χωρίς να έχουν κατατεθεί σχέδια πτήσης και να έχει δοθεί έγκριση.
        Η παράβαση αφορά σε κίνηση εκτός των δηλωμένων στα κατατεθέντα σχέδια πτήσης, πχ. αλλαγή αεροδιαδρόμου, υψομέτρου κτλ.
        Αυτά σε γενικές γραμμές.

      2. Φυσικά και ακούγονται κάποιες φωνές και γράφονται κάποια πράγματα και εδώ μέσα που κάποιοι τα χαρακτηρίζουν ακραία. Θα αφήσω στην άκρη τους γραφικούς (δεν υποννοώ κανέναν εδώ μέσα γιατί απλά δεν ξέρω και κανέναν), και θα πω πως όλοι οι άλλοι έχουν το δικαίωμα να είναι αγανακτησμένοι γιατί αισθάνονται έντονα αυτήν την αδικία. Και αδικία όχι ως προς τα εθνικά μας δικαιώματα και σύνορα, τις 'χλιαρές' αντιδράσεις μας και την υποχωρητικότητά μας ως χώρα. Αυτά είναι θέματα πολιτικής και στρατηγικής που αν θέλετε τα συζητάμε, αλλά είναι πολύ πιο σύνθετα από ότι τα παρουσιάζουν εσκεμμένα ή όχι κάποιοι. Αδικία γιατί ένας νέος άνθρωπος αγνοείται και όλοι αντιλαμβανόμαστε που πάει το πράγμα. Και αγνοείται γιατί πήγε να κάνει τη δουλειά του (όπως πχ. ένας υπάλληλος τράπεζας). Αν η απέναντι πλευρά ήταν πιο συνετή στον τρόπο που θέτει τις όποιες διεκδικήσεις της, σωστές ή όχι δεν το εξετάζουμε τώρα, το παλικάρι τώρα θα ήταν στη θέση του. Αδικία γιατί αυτοί που δημιούργησαν το θέμα είναι σώοι. Ακόμη και ο Τούρκος χειριστής. Το αν είναι υποχείριο κάποιων και το αν έχει άλλη επιλογή είναι δικό του θέμα και θέμα της τουρκικής κοινωνίας, δεν θα το λύσουμε εμείς. Το αποτέλεσμα μετράει.

      3. Οι Έλληνες χειριστές δεν είναι τσογλανάκια με περισσή μαγκιά που ανεβαίνουν στο αεροσκάφος (όπως ο τύπος πάνω στον πύραυλο στη γνωστή ταινία) έτοιμοι να γα.. και να δει... Είναι επαγγελματίες. Έχουν μάθει πως εκείνη την ώρα κάνουν πολιτική και πως τσαμπουκάδες δε χωράνε. Αυτό βέβαια ισχύει για όλους τους χειριστές μαχητικών (Τούρκους, Γάλλους, Πορτογάλλους). Οι περισσότεροι από εμάς με τέτοιο άγχος και 140 σφυγμούς/ λεπτό θα είχαμε...ξεράσει στο πιλοτήριο.

      4. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ΝΑΤΟϊκό όπλο δε μπορεί να πλήξει ΝΑΤΟϊκό όπλο. Υπάρχουν δικλίδες ασφαλείας για θερμοκέφαλους και μη. Οι σχετικοί καταλαβαίνουν τι εννοώ.

      5. Δεν είναι ανάγκη να οδηγηθείς στα άκρα για να δώσεις στον άλλο να καταλάβεις ότι αυτό που λες το εννοείς. Ούτε να καταρρίψεις αεροσκάφος ούτε τίποτα. Τα σύγχρονα αντιαεροπορικά οπλικά συστήματα έχουν δυνατότητα 'κλειδώματος' του στόχου, και ο στόχος το αντιλαμβάνεται άμεσα. 'Κλείδωμα'='Κατάρριψη'. Έχει γίνει και η απέναντι πλευρά το 'εκτίμησε' δεόντως.

      ΥΓ. 'Αν θες ειρήνη προτοιμάσου για πόλεμο'-'Epitoma Rei Militaris,' του Vegetius. Λατινικά: 'Igitur qui desiderat pacem, praeparet bellum.'

      posted in Αντίλογος
      G
      george-mavridis
    • Εγκέφαλος Αερόσακου

      Καλησπέρα.

      Είναι δυνατόν η συνηθισμένη διαδικασία φόρτισης μπαταρίας με ηλεκτρόδια να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων στο αυτοκίνητο από το οποίο 'τραβάμε' ρεύμα?

      Κάποιος τεχνικός μου είπε πως λόγω αυτής της διαδικασίας έχουμε πτώση τάσης στην 'υγιή' μπαταρία και το γεγονός αυτό μπορεί να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων.

      Έχει κανείς εμπειρία (όχι απαραιτήτως κακή) από το συγκεκριμένο θέμα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      george-mavridis
    • RE: Εγκέφαλος Αερόσακου

      Καλησπέρα.

      Είναι δυνατόν η συνηθισμένη διαδικασία φόρτισης μπαταρίας με ηλεκτρόδια να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων στο αυτοκίνητο από το οποίο 'τραβάμε' ρεύμα?

      Κάποιος τεχνικός μου είπε πως λόγω αυτής της διαδικασίας έχουμε πτώση τάσης στην 'υγιή' μπαταρία και το γεγονός αυτό μπορεί να 'κάψει' τον εγκέφαλο των αερόσακων.

      Έχει κανείς εμπειρία (όχι απαραιτήτως κακή) από το συγκεκριμένο θέμα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      george-mavridis
    • RE: Το καλάθι της νοικοκυράς

      Ο χρήστης DAP έγραψε:
      Το 3000 Ευρω μηνιαιως το βρισκω ρεαλιστικοτατο.Και να μη ξεχναμε οτι τα δωρα Πασχα και Χριστουγεννων βοηθουν για καποια σπαταλη οπως και το επιδομα αδειας τσονταρει σοβαρα στις 10ημερες (το πολυ) διακοπες.
      Αυτο ομως που ειναι ο χειροτερος εχθρος του οικογενειακου βαλαντιου ειναι το πλαστικο χρημα.Αναθεμα σε αυτον που το ανεκαλυψε.

      Ανάθεμα στις συνθήκες που σε οδηγούν στο πλαστικό χρήμα προκειμένου να καλύψεις βασικές ανάηκες.
      Ανάθεμα στην αλόγιστη χρήση του.
      Κατά τα άλλα μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις κάτι με δόσεις για το οποίο διαφορετικά θα έπρεπε να περιμένεις καιρό ή και να μη το αποκτησεις καθόλου.
      Από εκεί και πέρα αν κάποιος απλά δεν έχει μέτρο δεν του φταίει το πλαστικό χρήμα.

      posted in Αντίλογος
      G
      george-mavridis
    • RE: Οι αγαπημένες μάρκες των ... (Gay στα Ελληνικά)....

      Δουλειά δεν έχει ο διάολος....
      Όποιος ξέρει τη συνέχεια ας το συμπληρώσει.

      Για να καταλάβω: Οι εταιρείες αυτές μποϋκοτάρονται (ή υποστηρίζονται από την άλλη πλευρά) εειδή ενισχύουν όλες οικονομικά τις οργανώσεις αυτές ή παίζει και θέμα ...σχεδίασης και κατασκευαστικής φιλοσοφίας?
      Τα πισωκίνητα... είναι gay αυτοκίνητα?
      Για να ξέρουμε τι λέμε δηλαδή

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      george-mavridis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ!! [για επιλογή αυτοκινήτου]

      Καλά τα λεμε εμείς η κοπέλα δεν αντιδράει όμως.
      Μόνοι μας τα λέμε, μόνοι μας τα ακούμε/ διαβάζουμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      george-mavridis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ!! [για επιλογή αυτοκινήτου]

      Ο χρήστης taurus έγραψε:

      Καταρχήν το πρώτο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο. Όσο για τα λεφτά δεν διαθέτω πολλά μέχρι 10.000 ευρώ,αλλά θέλω να πάρω κάτι πιο φτηνό. Μη με ρωτάτε για κυβικά γιατί δεν ξέρω. Σίγουρα θέλω ένα αυτοκινητάκι καλό οχί να ξεμείνω στον δρόμο.
      thaks

      Λοιπόοοοον.... Έχουμε και λέμε: αυτοκίνητο μεταχειρισμένο, ευκολοδήγητο για νέα οδηγό, να μην σε αφήνει στο δρόμο, κυρίως για την πόλη, αλλά άμα λάχει και ένα ταξιδάκι να μην πει όχι (απ' ότι κατάλαβα, έτσι; )

      ΟΚ λοιπόν, ξεχνάμε Picanto, Aygo και Panda, είναι πολύ μικρά, αν θες να βγεις στην Πατρών-Κορίνθου (πολύ πιθανό, καθώς είσαι από Πάτρα). Ξεχνάμε επίσης και το Polo, πολύ αναξιόπιστο και με χείριστη αντιπροσωπεία (όχι ο,τι καλύτερο για μια νέα οδηγό, καθώς αυτοί ψάχνουν να βρουν άσχετους με τα μηχανικά για να τους πιάσουν.... τον πισινούλη).
      Το Υ από την άλλη είναι μια καλή σκέψη, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο η τιμή του είναι τόσο χαμηλή (δεν είναι και από τα φτηνότερα μικρά, αλλά έχει κορυφαίο εξοπλισμό). Βέβαια πρέπει οι φίλτατοι συνφορουμίστες να διευκρινήσουν αν μιλάνε για την προηγούμενη ή για αυτή τη γενιά του Υ.

      Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι τα κατάλληλα αυτοκίνητα για την περίπτωσή σου είναι ένα από τα Yaris (είτε στα 1000, είτε στα 1300 κυβικά), Clio (είτε στα 1200, είτε στα 1400 κυβικά). Και τα δυο ευκολοδήγητα, σβέλτα και όσο μικρά χρειάζεται για μέσα στην πόλη (δεν σου συνιστώ λύσεις τύπου Focus, καθώς είναι κάπως μεγάλο για έναν νέο, άπειρο οδηγό) και τουλάχιστον το Yaris είναι γνωστή ποσότητα σε ότι αφορά την αξιοπιστία. Για το Clio δεν ξέρω τι λέει σε αυτόν τον τομέα, μπορεί να μας ενημερώσει κάποιος; Βάγγο λαμβάνεις;

      Αυτά τα... λίγα, ελπίζω να σε έχουμε βοηθήσει λιγουλάκι...

      Ανέφερα το Υ στο πρώτο μου post πριν ακόμα τεθούν ζητήματα μεταχειρισμένου, χρημάτων κτλ. και φυσικά εννοούσα το καινούργιο. Και αυτό γιατί όπως είπα μου αρέσει να το βλέπω να το οδηγούν γυναίκες. Του δίνουν...άλλο στυλ! Από εκεί και πέρα μετά τέθηκε το χρηματικό, οπότε μάλλον ναυαγεί γιατί όντως τσιμπάει...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      george-mavridis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr