Έχω την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή η θεσσαλονίκη έχει σημαντικότερο κυκλοφοριακό πρόβλημα από την Αθήνα. Κάνω λάθος??
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Λες αυτό να εννοούσε ο δήμαρχος σε προσφατή συνεντευξή του οτι θέλει να δει σκάφη στον λευκό πύργο ;
Ααααααχχχ ο δήμαρχος...
Θυμάμαι συνέντευξή του προ 2ετίας περίπου στην ΕΤ3 που έλεγε ότι είναι απαράδεκτο να κάνεις 20 λεπτά για να διασχίσεις την Εγνατία από τον Βαρδάρη μέχρι την Καμάρα, ενώ κανονικά η απόσταση είναι 4-5 λεπτά...
Δεν αναρωτήθηκε μήπως αυτό συμβαίνει και εξαιτίας των φαναριών που είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να σε πιάνουν ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ άμα πας με 40-50...
Σπίρτο αναμένο...
Ή οι άλλοι στην Καλαμαριά, που ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ τα στενά είναι έτσι ρυθμισμένα με μονοδρομήσεις που αφενός σε βγάζουν στον κεντρικό (μη αφήνοντας εναλλακτικές διεξόδους) και αφετέρου σου απαγορεύουν να κάνεις μία παράκαμψη για να γλιτώσεις τον κεντρικό αν δεις μποτιλιάρισμα...
Με τέτοια σαΐνια πως να μην φτάσεις στην σημερινή κατάσταση...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Με τέτοια σαΐνια πως να μην φτάσεις στην σημερινή κατάσταση...Αν λέγοντας σαΐνια εννοείς τους συγκοινωνιολόγους του ΑΠΘ θα συμφωνήσω. Αυτοί ανέλαβαν το σχεδιασμό των Σερρών και στις ώρες αιχμής η ουρά των αυτωκινήτων φτάνει από την είσοδο της πόλης από Θεσσαλονίκη μέχρι την έξοδο για Δράμα! Από είσοδο Θεσ/νίκης μέχρι κέντρο τα αυτοκίνητα κάνουν διαδήλωση, από την είσοδο της Δράμας προχωρούν σημειωτόν, οπότε βρίσκονται στο κέντρο και εκεί γίνεται το μεγάλο πανηγύρι!
Έχω ακούσει ότι η μονοδρόμηση οδών με βάση τις σύχρονες θεωρίες αντενδείκνυται ως πρακτική για τη λύση του κυκλοφοριακού μιας πόλης.
Είναι κανείς σχετικός με το θέμα να πει και σε μας που είμαστε λίγο άσχετοι?Για να μην κατηγορούμε και τους συγκοινωνιολόγους του ΑΠΘ άδικα, δηλαδή.
-
Μάρκο, δεν μπορούσες να τα πεις καλύτερα!
Εγνατία δεν περνιέται με τίποτα. Όλα τα φανάρια δίνουν προτεραιότητα στους κάθετους!
Για την Καλαμαριά, έχω ξεστομίσει άπειρες βρισιές...
Για την Τούμπα, επίσης. Η Γρ. Λαμπράκη που υποτίθεται ότι είναι κεντρικός, πάει πιο αργά από οποιοδήποτε στενό εκεί πέρα.
-
Τι να σου κάνει κι ο συγκοινωνιολόγος...
Αντε πες πως είσαι ένας απο δαύτους και σου λένε:
'Αυτή είναι η Θεσσαλονίκη. Πόλη μέ 1,5 εκαταμμύριο ανθρώπους στριμωγμένους ανάμεσα στο Δερβένι, τον Φοίνικα, τον Χορτιάτη και την θάλασσα και με δρόμους που έχουν μέσο πλάτος 6-7 μέτρα (μαζί με τις σειρές των παρκαρισμένων δατ ιζ) δηλαδή όσο πηδάει μια γυναίκα στο άλμα εις μήκος. Παίξε μπάλα να σε δω!!!'
Τι να μονοδρομήσεις και τι ρυθμίσεις να κάνεις στα φανάρια...
Είχα την τύχη πριν απο 2,5 χρόνια να μείνω για 2 μήνες στο Poznan της Πολωνίας (AIESEC).
Πόλη με 600-700 χιλιάδες κατοίκους αλλά απλωμένη σε μια έκταση τουλάχιστον διπλάσια από αυτήν που καταλαμβάνει η Θεσσαλονίκη. Εκεί, με εξαίρεση το ιστορικό κέντρο της πόλης που ήταν κάπως στενάχωρα τα πράγματα (μία έκταση λίγο μικρότερη από το τετράγωνο Αριστοτέλους-Παραλία-Εγνατία-Εθνικής Αμύνης), η υπόλοιπη πόλη είναι αρκετά απλωμένη με δρόμους δύολωρίδων ανά κατεύθυνση συνήθως ενώ οταν απο κάποιον δρόμο περνάει γραμμή τράμ αυτή βρίσκεται σε ξεχωριστή λωρίδα ανάμεσα από τις λωρίδες των αυτοκινήτων. Επιπλέον τα γραφεία των επιχειρήσεων δεν ήταν όλα συγκεντρωμένα στο κέντρο. Ετσι δεν είχαν σχεδόν ποτέ κίνηση (τους έλεγα για φανάρια που σε πιάνουν 2 και 3 φορές πριν τα περάσεις και απορούσαν!), τα τραμ είχαν μια αξιοθαύμαστη συνέπεια (είχα βάλει το ξυπνητήρι να χτυπάει στις 8:35, 8:47 περνούσε το τράμ από την στάση κοντά στο σπίτι που έμενα και 8:56 ήμουν στην δουλειά).Αυτές τις συνθήκες όσους (και όποιους) συγκοινωνιολόγους και να φέρουμε δεν θα τις αποκτήσουμε ποτέ
-
Έχω την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή η θεσσαλονίκη έχει σημαντικότερο κυκλοφοριακό πρόβλημα από την Αθήνα. Κάνω λάθος??
-
Ξέρεις ποια είναι η διαφορά φίλε meco; Στην Αθήνα είσαι όντως μακριά από εκεί που πρέπει να πας. Στη Θεσσαλονίκη είσαι κοντά, αλλά οι δρόμοι μας μεγαλώνουν τις αποστάσεις. Επίσης, στην Αθήνα, το πρόβλημα είναι διαπιστωμένο και πολύς κόσμος κατεβαίνει στο κέντρο με μετρό κλπ. Στη Θεσσαλονίκη, δεν ασχολείται η Τροχαία με το τι συμβαίνει στους δρόμους.
Η Αθήνα έχει πολύ κόσμο. Η Θεσσαλονίκη δεν έχει καθόλου έλεγχο.
Η Θεσσαλονίκη από Μενεμένη μέχρι αεροδρόμιο, βράδυ γυρίζεται μέσα σε λιγότερο από 20-25 λεπτά.
- topic:timeago_later,about a month
-
Το κακό είναι ότι όλες σχεδόν οι πόλεις μας έχουν έντονο πρόβλημα κυκλοφορίας γιατί πάντα το κράτος έρχεται κατόπιν εορτής να κάνει δρόμους σε περιοχές που έχουν κατοικηθεί παράνομα και άναρχα. Αν φρόντιζαν οι φωστήρες μας να επεκτείνουν τα σχέδια πόλεως πριν οικοδομηθούν οι περιοχές κάνοντας τα έργα υποδομής επίσης έγκαιρα θα είχαμε άλλη ποιότητα ζωής και άλλες πόλεις. Δυστυχώς όμως όλες είναι μικρές Αθήναις με τα ίδια ή και χειρότερα προβλήματα. Το μόνο καλό είναι ότι οι μικρές αποστάσεις σώζουν την κατάσταση και το κυριότερο υπάρχουν κοντά και εύκολα προσβάσημες καλές διαδρομές.
-
Απ' όσο ξέρω η Θεσσαλονίκη έχει μακράν χειρότερο πρόβλημα παρκαρίσματος από την Αθήνα. (πόσο χειρότερο να γίνει πιά; )
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Απ' όσο ξέρω η Θεσσαλονίκη έχει μακράν χειρότερο πρόβλημα παρκαρίσματος από την Αθήνα. (πόσο χειρότερο να γίνει πιά; )η Αθήνα έχει εκτεταμένο δίκτυο μετρό και ηλεκτρικού οπότε πολύς κόσμος δεν παιρνει αυτοκίνητο για να παει στις δουελιές του.Για δέστε τι γινόταν και στην αθήνα προ 5ετίας, με μηχανή την ακαδημιας 20 λεπτά δεν είχε απο που να περάσεις εκτός απο τα πεζοδρόμια
Και κάτι ψιλοάσχετο:
Στη θεσσαλονίκη χθές δευτέρα πρωί κατέβαινα απο 40 εκκλησιές με το 16 ποy κατεβαίνει την εθνικής αμύνης και απο τα φανάρια της αγ δημητρίου εως το ύψος της ροτόντας έκανε το λεοφωρειο 11 λεπτά, μιλάμε για απόσταση 200 μέτρα.Σημερα ίδια ώρα με το ίδιο λεοφωρείο 1 λεπτό (και ούτε )την ίδια απόσταση τι γίνετε τις δευτέρες ρε παιδιά πάμε πιο πολλα άτομα στις δουλειές μας;;;; -
Δευτέρα πρωί η πόλη είναι κόλαση! Δεν είσαι ο μόνος που το διαπιστώνεις! Μήπως τη Δευτέρα υπήρχε κάνας τροχονόμος στο Σιντριβάνι;;;
-
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=34434
περίμενε κανείς ότι θ'άλλαζε κάτι με τα 'έργα';
-
Ο χρήστης akis akis έγραψε:
Απ' όσο ξέρω η Θεσσαλονίκη έχει μακράν χειρότερο πρόβλημα παρκαρίσματος από την Αθήνα. (πόσο χειρότερο να γίνει πιά; )
η Αθήνα έχει εκτεταμένο δίκτυο μετρό και ηλεκτρικού οπότε πολύς κόσμος δεν παιρνει αυτοκίνητο για να παει στις δουελιές του.Για δέστε τι γινόταν και στην αθήνα προ 5ετίας, με μηχανή την ακαδημιας 20 λεπτά δεν είχε απο που να περάσεις εκτός απο τα πεζοδρόμια
Και κάτι ψιλοάσχετο:
Στη θεσσαλονίκη χθές δευτέρα πρωί κατέβαινα απο 40 εκκλησιές με το 16 ποy κατεβαίνει την εθνικής αμύνης και απο τα φανάρια της αγ δημητρίου εως το ύψος της ροτόντας έκανε το λεοφωρειο 11 λεπτά, μιλάμε για απόσταση 200 μέτρα.Σημερα ίδια ώρα με το ίδιο λεοφωρείο 1 λεπτό (και ούτε )την ίδια απόσταση τι γίνετε τις δευτέρες ρε παιδιά πάμε πιο πολλα άτομα στις δουλειές μας;;;;Πάντως το 96 που είχα σπίτι 25ης Μαρτίου και Βασ. Όγας ήταν ΠΟΛΥ πιο δύσκολο να βρώ το βράδυ πάρκιν, από το να βρώ στο Κολωνάκι, ή τα Εξάρχεια την ίδια χρονική περίοδο!!
-
Την ταινια 'Fifth Element' την εχετε δει;
Ισως να μην ειναι πολυ μακρια η εποχη που θα κυκλοφορουμε στον αερα. -
Την Ελληνικη ταινια 'Ολυμπιακη ταλαιπωρια' ή μαλλον, Αεροπορια την εχετε δει?
Σε λιγο κλεινει και αυτη και δεν θα εχουμε να πεταμε καθολου.
-
GeorgeTabs, φαντάσου τώρα πως είναι η κατάσταση..
Ο κολλητός μου μένει κοντά στη Δελφών, και το βράδυ μετά απο έξοδο έχει τύχει να ψάχνει και 1 ώρα για θέση.. -
Ο χρήστης ast έγραψε:
GeorgeTabs, φαντάσου τώρα πως είναι η κατάσταση..
Ο κολλητός μου μένει κοντά στη Δελφών, και το βράδυ μετά απο έξοδο έχει τύχει να ψάχνει και 1 ώρα για θέση..Στη Μπότσαρη που μένει η κοπελιά μου πολλές φορές δεν υπάρχει ούτε καν διπλοσειρά ίσα ίσα να κάνεις στην άκρη για να αφήσεις κόσμο...
-
Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.
Στην πλατεία Συντριβανίου,
Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ? -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.Στην πλατεία Συντριβανίου,
Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ?Τι εννοείς έξυπνα φανάρια;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.Στην πλατεία Συντριβανίου,
Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ?Μαζί με το φανάρι Κομνηνών-Νίκης, τα δύο χειρότερα φανάρια της πόλης...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Περιμένω να δώ τη στιγμή που θα μπούν στη Θεσσαλονίκη τα 'έξυπνα φανάρια'.
Στην πλατεία Συντριβανίου,
Εγνατία με Εθνικής Αμύνης, σας λέει κάτι ?Τι εννοείς έξυπνα φανάρια;;;
Εκείνα τα φανάρια, στα οποία,
η διάρκεια του 'πράσινου' εξαρτάται από τον αριθμό των αυτοκινήτων που 'βλέπει' το ίδιο το φανάρι.Ανάλογα, δίνει προτεραιότητα