-
Αυτόματα for the win
-
Εγώ πάντως θα πήγαινα στο πιο καινούργιο που είναι το kuga που έχει λιγότερα χιλιόμετρα , μάλλον έχει και πολλά καλούδια πάνω το αμάξι και είναι και αυτόματο. Αγαπάμε αυτόματα .
Τα λιγότερα χιλιόμετρα ίσον με λιγότερο ταλαιπωρημένο όχημα .
Τώρα αν η καμπίνα στην bmw σου φαίνεται λίγο πιο ποιοτική ίσως και να ισχύει αλλά είναι 4 χρόνια μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
Κάτι λιγότερο από την 5ετια - 6ετια που αλλάζουν οι εταιρείες τα μοντέλα .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα που έχει υπόψιν του θα συμφωνήσω...
Αλλά ανάμεσα σε αυτό που του πρότεινα εγώ και στα άλλα μάλλον θα πήγαινα για το Χ1 20d... -
Σε αυτό που ποσταρες από το car αναφέρεσαι Βασίλη;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
βασίλη αυτη που μου πόσταρες είναι του 2010 χειροκίνητη ή αναφέρεσαι σε άλλη?
-
Ναι. Αναφέρομαι στην Χ1 20d αλλά προφανώς δεν έχω ελέγξει το συγκεκριμένο αμάξι. Επίσης κ η 4κίνηση κ το αυτόματο κιβώτιο είναι θεμιτά αν προσφέρονται...Αν βρεις τέτοιο αμάξι χωρίς προβλήματα είναι παραπάνω από ικανοποιητικό! Και δεν θα είναι για 5 χρόνια αλλά για περισσότερα.Μετά θα τολμούσα να πω ότι θα δυσκολευτείς αν θελήσεις να αλλάξεις να βρεις οδηγικα κάτι αντάξιο σε suv σε συμφέρουσα τιμή...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εγώ - αν είναι σε καλή κατάσταση - θα κοίταζα πάντως για κάτι τέτοιο ή και για αυτό συγκεκριμένα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8059367/
Θα το ευχαριστιόσουν πολύ περισσότερο!
.6 χρονων αμαξι ντηζελ πιθανον από γερμανια με 55 χιλ χμ?
255 θα ηταν το σωστο...
-
45.000 χλμ τον χρόνο δεν το λες και μέσο όρο ενός οδηγού, εκτός και αν είναι επαγγελματικό το αμάξι...ιδίως με αμάξι 180 αλόγων...
Ακόμη και με 20.000 χλμ τον χρόνο και αν πεις ότι είναι και κάνα χρόνο στο 'περίμενε' ένα 100άρι χιλιόμετρα θα περίμενες... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
45.000 χλμ τον χρόνο δεν το λες και μέσο όρο ενός οδηγού, εκτός και αν είναι επαγγελματικό το αμάξι...ιδίως με αμάξι 180 αλόγων...
Ακόμη και με 20.000 χλμ τον χρόνο και αν πεις ότι είναι και κάνα χρόνο στο 'περίμενε' ένα 100άρι χιλιόμετρα θα περίμενες...Πρεπει να δεις την προελευση του αμαξιου. Αν ειναι απο Γερμανια και μαλιστα απο ενοικαζομενο τοτε 100χιλ ειναι λιγα. Στην Γερμανια ο περισσοτερος κοσμος μενει σε χωρια εξω απο τις πολεις...δεν αγοραζουν ντηζελ αμαξια για να τα παρκαρουν οπως κανουν στην Ελλαδα.
-
δεν αποκλείεται να έχεις και δίκιο...αλλά και άδικο! μόνο υποθέσεις μπορεί κάποιος να κάνει έτσι!
Το καλύτερο πάντως που έχει να κάνει κάποιος είναι εξαντλητικό ψάξιμο!
Φανοποιός και μηχανικός να εξετάσουν εξονυχιστικά το αμάξι! -
Εννοειται απλα για ιδωτη ειναι δυσκολο αυτο το ψαξιμο. Μονο καποιος που το θελει για εργαλειο και εχει μηχανικο να το συντηρησει θα το εκανε. Στο αλλο φορουμ καποιος πηρε 520 ντηζελ απο Γερμανια με πολλα χμ και του εσκασε το αυτοματο.
-
Ο χρήστης cac έγραψε:
Ευχαριστω για την απάντηση. Επανερχομαι στο φορουμ για να μζεψω γνώμες και εντυπώσεις καθως η επιλογη είναι πολύ σημαντική. Ψάχνω για suv για τετραμελή οικογένεια καιμε ταβανι τα 22κ. καταλήγω σε μεταχειρισμένο καθώς δεν μπορώ να ανταποκριθώ σε κάτι καινούριο.
μέχρι στιγμής έχω βρει kuga 2014 στα 22k 2.0 diesel
bmw x1 2.0 diesel του 2010 στα 17k
suzuki sx4 1.6 diesel 2014 sta 16.5k
παρακαλω τη βοήθεια και τις συμβουλες σας...αν αντεχει η τσεπη σου την φορολογια των 2.0 πηγαινε εκει. Μεταξυ των 2 διλιτρων πηγαινε στο Χ1 καθως τα χλμ δεν εχουν ιδιαιτερη διαφορα και η διαφορα των 5 χιλιαρικων υπερ του Χ1 ειναι μεγαλη. Παντως και τα δυο αν και ντιζελ καταναλωση μεση κατω απο 7 λτ δυσκολα θα πετυχεις, στο kuga μπορει να μην πεσεις ουτε κατω απο 8.n
Απο 12ως 14 Κ βρίσκεις το κασκαι το προηγούμενο μοντέλο με το fl που ειναι δόκιμαςμενη και σίγουρη λύση . Γιατί δεν το κοιτάς και αυτό? -
Ψαχνωντας και προσπαθωντας να μην ξεφυγω από το μπάτζετ μου αλλά και στην κατηγορία suv να βάλω στη συζητηση κι ένα οπελ μοκκα 1.6 diesel του 2015 me 10000 χλμ στα 21k... Ευχαριστω πολύ για τις παρατηρησεις και τις γνωμες όλων...
-
Αυτό είναι καινούργιο αυτοκίνητο !
Το βρίσκω πολύ τίμια επιλογή . Και βλέπω και αρκετά στο δρόμο .Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ουσιαστικα kuga και mokka είναι καινουρια μοντέλα και σε πολύ καλές τιμές με λίγα χλμ εγγυηση και πολύ καλπο εξοπλιμό! Για υτο μπερδεύομαι. Το μοκκα το οδηγησα κια έμεινα αρκετά ικανοποιημενος. Θέλω να δω και τα υπόλοιπα γιατι η απόφαση πρεπει να παρθεί σύντομα! Απλα προσπαθώ να κάνω την καλύτερη επιλογη και ως προς τις ανάγκες μου και ως προς το value for money!
-
Mokka ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ απο αυτα που κοιτάς
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Mokka ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ απο αυτα που κοιτάςSent from my iPhone using Tapatalk
εχεις δικιο! με σχετικα μικρο πορτ μπαγκαζ.... ειναι όμως μια επιλογη
-
Πιο μικρό αλλά με κινητήρα που δεν είναι απαγορευτικός για τα ελληνικά δεδομένα όπως είναι ο διλιτρος , αρκετά πιο οικονομικός σε σχέση με τις άλλες δύο επιλογές ( βγάζω έξω το sx4 γιατί δεν μου αρέσει , μου φαίνεται πιο φτωχό από τα υπόλοιπα 3 ) , είναι σχεδόν καινούργιο οπότε ισχύουν οι εγγυήσεις και είναι και ένα αυτοκίνητο θεωρητικά πολύ λίγο ταλαιπωρημένο συν οτι ειναι καινούργιο σχεδιαστικά.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cac έγραψε:
Το kuga μοιαζει να με κερδίζει λόγω χώρων σε συγκριση με την πιο ποιοτικη χ1 αλλά χάνει στην τιμή! Με προβληματίζουν και στις δυο περιπτώσεις ο δίλιτρος κινητήρας λόγω εξόδων... Το κακό είναι ότι πρέπει να προβώ πλέον άμεσα στην αγορα και θέλω να κάνω μια καλή επιλογη για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον...Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία σε βάθος 5ετιας να υπολογίζεις , όσο μπορούμε να υπολογίζουμε σε βάθος πενταετίας , τεσπα με τα σημερινά δεδομένα, ότι το Suzuki θα σου κοστίσει 6000 λιγότερο απο καύσιμα , τέλη , φόρους, κοςτοι Συντήρησης δλδ πάνω απο 1000 ανα χρόνο οικονομια.
Επίσης επειδή ίσως να πιστεύεις ότι το Suzuki λόγω των μικρότερων εξωτερικών διαστάσεων έχει το μικρότερο χώρο αποσκευών θυμίζω ότι έχει μεγαλύτερο απο την X1 του 2010 και μόλις 26 λίτρα λιγότερο απο το φορντ.
Τέλος το Suzuki έχει απο τις καλύτερες ρεπριζ απο τους 1.6 ντίζελ τις κατηγορίας, επιδόσεις που θα πρέπει να ενδιαφέρουν όποιον οδηγεί οικογενειακό και ενδιαφέρει να προσπερνά σβέλτα και με ασφάλεια στην ζώνη των 60-120 χλμ, δλδ ο κινητήρας ειναι απο τα δυνατά χαρτιά του αμαξιού.
Όσο για το φτωχικό αμάξι που ανέφερε κάποιος φίλος ας κανει τον κόπο να διαβάσει τον εξοπλισμό του της Φουλ έκδοσης του scross οπου θα δει ότι δεν λείπει τιποτα απο εξοπλισμό.
Φυσικά δεν έχει το φινίρισμα και την λεπτομέρεια του X1 ,αλίμονο , αλλά κοστίζει και σημαντικά λιγότερο τόσο σε αρχικό κόστος κτήσης όσο και σε βάθος χρόνου. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το kuga μοιαζει να με κερδίζει λόγω χώρων σε συγκριση με την πιο ποιοτικη χ1 αλλά χάνει στην τιμή! Με προβληματίζουν και στις δυο περιπτώσεις ο δίλιτρος κινητήρας λόγω εξόδων... Το κακό είναι ότι πρέπει να προβώ πλέον άμεσα στην αγορα και θέλω να κάνω μια καλή επιλογη για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον...
Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία σε βάθος 5ετιας να υπολογίζεις , όσο μπορούμε να υπολογίζουμε σε βάθος πενταετίας , τεσπα με τα σημερινά δεδομένα, ότι το Suzuki θα σου κοστίσει 6000 λιγότερο απο καύσιμα , τέλη , φόρους, κοςτοι Συντήρησης δλδ πάνω απο 1000 ανα χρόνο οικονομια.
Επίσης επειδή ίσως να πιστεύεις ότι το Suzuki λόγω των μικρότερων εξωτερικών διαστάσεων έχει το μικρότερο χώρο αποσκευών θυμίζω ότι έχει μεγαλύτερο απο την X1 του 2010 και μόλις 26 λίτρα λιγότερο απο το φορντ.
Τέλος το Suzuki έχει απο τις καλύτερες ρεπριζ απο τους 1.6 ντίζελ τις κατηγορίας, επιδόσεις που θα πρέπει να ενδιαφέρουν όποιον οδηγεί οικογενειακό και ενδιαφέρει να προσπερνά σβέλτα και με ασφάλεια στην ζώνη των 60-120 χλμ, δλδ ο κινητήρας ειναι απο τα δυνατά χαρτιά του αμαξιού.
Όσο για το φτωχικό αμάξι που ανέφερε κάποιος φίλος ας κανει τον κόπο να διαβάσει τον εξοπλισμό του της Φουλ έκδοσης του scross οπου θα δει ότι δεν λείπει τιποτα απο εξοπλισμό.
Φυσικά δεν έχει το φινίρισμα και την λεπτομέρεια του X1 ,αλίμονο , αλλά κοστίζει και σημαντικά λιγότερο τόσο σε αρχικό κόστος κτήσης όσο και σε βάθος χρόνου.Πολύ σωστός...
Αγορά μεταχειρισμένου KUGA ή SX4 ή X1