Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 219
    • 220
    • 184 / 220
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    4381
    96715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geovel last edited by

      Έχω το clio 1.5 dci 90hp δυο χρόνια τώρα, με 34.000km πλέον. Στα δυο τελευταία μεγάλα ταξίδια που έκανα (Θεσσαλονίκη και Κέρκυρα) αντιμετώπισα το εξής θέμα: μετά από αρκετή ώρα με τον κινητήρα να δουλεύει σε ψηλές στροφές (με 5η μέσα) και πέφτοντας σε κίνηση (είτε φτάνοντας στην πόλη είτε σε μποτιλιάρισμα) η αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα γινόταν με ζόρι. Για να κουμπώσει η δευτέρα είτε ήθελε πάτημα ξανά ο συμπλέκτης είτε να βάλω πρώτα νεκρά και μετά δευτέρα. Από νεκρά σε πρώτη δεν έχω πρόβλημα. Επίσης, δεν το έκανε όλες τις φορές που ήμουν στην κίνηση. Μια το έκανε 5 δεν το έκανε.
      Να προσθέσω ότι το αμάξι κινείται κυρίως εντός πόλης και δεν έχω αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα παρά μόνο στα ταξίδια και αφού έχει δουλέψει σε ψηλές στροφές για αρκετή ώρα.
      Μετά το πρώτο ταξίδι το είχα αναφέρει στην renault αλλά δεν είχαν κάτι συγκεκριμένο να πουν μιας και το αμάξι είχε βγει από service μια εβδομάδα πριν. Έχει κανείς καμιά ιδέα πριν το πάω για έλεγχο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        ursus last edited by

        Κι εμενα καποιες φορες δυσκολευοταν το κλιο μου (μοντελο 2000) στα χλμ που λες αλλα δεν ηταν στανταρντ στην αλλαγη πρωτης-δευετρας, το χα αντιμετωπισει και σε δευτερα-τρίτη. Κι επισης δεν ειχε βρεθει κατι στο αμαξι.

        Sent from my iPad using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          japanese1 last edited by

          Αλλαγή βαλβολίνης στο κιβώτιο μάγκες.
          Κάντε το τώρα γιατί αν αρπάξει το κιβώτιο, μετά απλά θα χειροτερεύσεις την κίνηση του λεβιέ.

          https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • U
            ursus last edited by

            Στην αντιπροσωπεια οσες φορες αναφερθηκε το συμβαν (που σ εμενα δε φινοταν συνεχεια, καποιες φορες) παντα ελεγαν οτι δεν εχει τιποτα το αυτοκινητο.
            Εγω δε το χρησιμοποιω πια, ο φιλος που χει και καινουριο αμαξι ας το χει τποψη του!

            Sent from my iPad using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panligo last edited by

              Σκέφτομαι να αγοράσω το Renault clio αλλά θα ήθελα την βοηθειά σας. Η χρήση του εν λόγω αυτοκινήτου θα είναι κυρίως μέσα στην πόλη αλλά ορισμένες φορές και για κανένα ταξιδάκι. Το ερώτημα είναι εάν ο 900cc tourbo κινητήρας του είναι για εκτός πόλης. Θα μπορώ να ταξιδέψω με σχετική άνεση ( π.χ. 2 άτομα με 2 βαλίτσες) ή θα έχει χειρότερη απόδοση από ότι ένας 'χιλιάρης' κινητήρας;

              Ευχαριστώ για την όποια απάντηση,

              Παναγιώτης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                samatistas last edited by

                Αν αυτός είναι ο μόνος σου φόβος, προχώρα άνετα. Αμελητέες οι διαφορές π.χ. με τον 1.0 Ecoboost της Ford.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas-qashqai last edited by

                  Νομίζω και εγώ ότι δε θα έχεις πρόβλημα να κάνεις ταξίδι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panligo last edited by

                    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

                    Υπάρχει βέβαια και η επιλογή του 1,2 κινητήρα όπου λογικά θα είναι πιο άνετος σε ταξίδι από τον 900cc (δεν ξέρω και πολλά από κινητήρες). Λέω να επιλέξω τον tourbo για τον συνδυασμό τιμής και εξοπλισμού που δίνει.Σε γενικές γραμμές ο tourbo έρχεται πιο οικονομικός σε κατανάλωση, εκπομπές ρύπων καθώς και με eco, stop and start που δεν έχει ο 1,2.

                    Το ψάχνω αρκετά το θέμα γιατί κάποτε απλά έριχνες μια ματιά στα κυβικά και ήξερες ποιος κινητήρας είναι πιο δυνατός. Τώρα δεν νομίζω πως ισχύει κάτι τέτοιο...
                    O 900cc στην επαρχία σε ανηφορικό δρόμο θα πάει σχετικά άνετα η θα χρειαστεί να σπρώξει ο συνοδηγός;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petran17 last edited by

                      Μιας και αναφερθηκε για το 1000αρη της Ford το εχεις σκεφτει?
                      Πανω κατω τα αυτοκίνητα την ιδια τιμη εχουν και μπορεις να παρεις μεχρι και 125 αλογα.
                      Ford Fiesta 1.0 125PS (170/200 Nm) vs Renault Clio 0.9 TCe 90PS (140Nm)
                      Στην θεση σου θα πηγαινα στο Ecoboost.

                      Αν το εχεις παρει αποφαση για το Clio παντως, προχωρα αφοβα και από εμενα. Κανενα θεμα δεν θα εχεις. Μια χαρα ταξιδακι θα κανει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panligo last edited by

                        Η αλήθεια είναι πως όχι, δεν έχω κοιτάξει καθόλου για ford. Θα ρίξω μια ματιά όμως, τώρα που το αναφέρεις. Βλέπεις με το που είδα το clio στην αντιπροσωπεία κόλλησα... Για εμένα έχει κορυφαίο σχεδιασμό.

                        Εάν υπάρχει κάποιος που έχει την συγκεκριμένη έκδοση του clio θα εκτιμούσα πολύ να μου πει την γνώμη του και αυτός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          petran17 last edited by

                          Δεν εχεις αδικο.. Σε εμφανιση σκιζει και με το παραπανω..Παντως κοιταξε το και το Ecoboost και ας το απορριψεις. Είναι καλη επιλογή..

                          Φανταζομαι θα τα εχεις διαβασει αλλα σε περιπτωση που δεν στα ποσταρω. Test drives και κριτικες είναι.
                          http://www.autoblog.gr/2013/02/05/test- ... -9-tce-90/
                          http://autotriti.gr/data/news/preview_n ... 109217.asp
                          http://www.drive.gr/test-drives/dokimes ... rgy-tce-90
                          http://www.gocar.gr/test-drives/test/91 ... 9_TCe.html

                          Τα περισσοτερα παντως μιλουν για πολύ ικανο κινητηρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dasimo last edited by

                            Μία χαρά είναι οι κινητήρες όλοι. Με Light turbo και 4000 σαλ θα ταξίδευεις με 130 χιλιόμετρα

                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panosaek21 last edited by

                              παροτι δεν το εχω οδηγησει το clio να εισαι σιγουρος οτι και ταξιδι ανετα θα κανεις και οικονομικο θα ειναι.παντως πηγαινε να οδηγησεις το φιεστα πιστευω θα εκπλαγεις ευχαριστα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • U
                                ursus last edited by

                                Εγώ οδηγούσα κλιο 1.4 98αλογα του 2000(ή 2001). Στο νησί λοιπόν, το αμάξι φορτωμένο και με κλιματισμό, πήγαινε ωραιότατα.
                                Ποσό μάλλον το καινούριο αυτοκίνητο που είναι και Τούρμπο....

                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panligo last edited by

                                  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Απλά είχα μία ανησυχία μήπως τα 900cc είναι λίγα για εκτός πόλης. Θεωρώ πως με καλύψατε με τις απαντήσεις σας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                    Εγώ οδηγούσα κλιο 1.4 98αλογα του 2000(ή 2001). Στο νησί λοιπόν, το αμάξι φορτωμένο και με κλιματισμό, πήγαινε ωραιότατα.
                                    Ποσό μάλλον το καινούριο αυτοκίνητο που είναι και Τούρμπο....

                                    Sent from my iPad using Tapatalk

                                    Αυτό που οδηγούσες εσύ ήταν ταχύτερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                      Εγώ οδηγούσα κλιο 1.4 98αλογα του 2000(ή 2001). Στο νησί λοιπόν, το αμάξι φορτωμένο και με κλιματισμό, πήγαινε ωραιότατα.
                                      Ποσό μάλλον το καινούριο αυτοκίνητο που είναι και Τούρμπο....

                                      Sent from my iPad using Tapatalk

                                      Χαρισματικός.ήταν εκείνος ο 1,4. Πιο ροπατος και ταχύτερος από τους τωρινούς μικρούς Tce

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        ursus last edited by

                                        Μου κανει εντυπωση αυτο θα περιμενα η πλάστιγγα να γέρνει υπερ των νέων τουρμπο κινητήρων.

                                        Παντως το αμαξι πηγαινε πραγματικα πολυ καλα. Και αυτο το χαρισματικός το ειδα στην πραξη.

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          samatistas last edited by

                                          Με τις αλλαγές στο τρόπο υπολογισμού των τελών ταξινόμησης οι τιμές καταλόγου στα 1.5 dci 75 hp και 90 hp έπεσαν 1.100 με 1.300 euro. Οπότε το όφελος απόσυρσης σχεδόν καλύφθηκε. Στη βενζίνη στο 1.2 οι τιμές πέσανε 300 euro ενώ στο 0.9 TCE ανέβηκαν κανένα 200άρι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                            Μου κανει εντυπωση αυτο θα περιμενα η πλάστιγγα να γέρνει υπερ των νέων τουρμπο κινητήρων.

                                            Παντως το αμαξι πηγαινε πραγματικα πολυ καλα. Και αυτο το χαρισματικός το ειδα στην πραξη.

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            Μονο ο 1.4 ts των 146/145 ηταν ελαχιστα πιο δυνατος νομιζω.. Πολυ καλο μοτερ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 184 / 220
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr