Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο έως 12000€ ( Opel corsa ή suzuki swift )
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αυτοκίνητο έως 12000€ ( Opel corsa ή suzuki swift )
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    52
    400
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      odiki_asfaleia last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Το Corsa είναι βασικά facelift του προηγούμενο. To Swift όμως έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το παλιότερο (προ του 2010), όπως άλλο μεταξόνιο κλπ. Αν μιλάμε για τους ατμοσφαιρικούς 1200, Swift δαγκωτό!

      Το Κόρσα είναι ολοκαίνούργιο μοντέλο 2015 (η τέλος 2014) με κωδικό Ε δηλαδή πέμπτη γενιά σε αντικατάσταση του προηγούμενου μοντέλου Κόρσα D (2006-2014).

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cosneo last edited by

        Το Corsa σύμφωνα με τα [emoji14] VAG 'πρότυπα' θεωρείται νέο μοντέλο και οχι f/l. Περισσότερο για f/l μοιάζει...
        To Swift του χρόνου αλλάζει. Ήδη στο νετ υπάρχουν 'μουλάρια'.

        On topic, καλύτερη επιλογή το Swift.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:

          Το Corsa είναι βασικά facelift του προηγούμενο. To Swift όμως έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το παλιότερο (προ του 2010), όπως άλλο μεταξόνιο κλπ. Αν μιλάμε για τους ατμοσφαιρικούς 1200, Swift δαγκωτό!

          Το Κόρσα είναι ολοκαίνούργιο μοντέλο 2015 (η τέλος 2014) με κωδικό Ε δηλαδή πέμπτη γενιά σε αντικατάσταση του προηγούμενου μοντέλου Κόρσα D (2006-2014).

          Αυτοί μπορεί να το ονομάσουν και Ζ, αλλά δεν είναι νέο μοντέλο. Είναι βαρύ facelift και βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tsaltinho last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:

            Το σουζουκι κλεινει εντεκα χρονια και δεν εχει ακομα αλλαξει μοντελο

            ιδιο σασσι εχει και fl εξωτερικο δλδ το swift που κυκλοφορει τωρα σε σχεση μ αυτο 11 χρονια πισω? δε νομιζω...

            Το corsa παντως σιγουρα ειναι fl του προηγουμενου.. φαινεται απο τη γραμμη-τελειωμα της οροφης πισω και ειμαι σιγουρος οτι καπου το εχω διαβασει επισης.

            Αν μιλαμε για το 'ψοφιο' corsa ιδιως τοτε ευκολα το swift.. ως συνεπιβατης πισω ειναι λιγο μικρο και το πορτμπαγκαζ για γελια αλλα μ αρεσε ως συνεπιβατης και η τιμη ειναι καλη. Υπερ ατου οπως καποιοι νομιζουν δεν ειναι βεβαια... Επισης δε μ αρεσει καθολου μα καθολου αισθητικα απ εξω το corsa.

            Εχω εντελως διαφορετικη αποψη.
            Καμια σχεση το νεο οπελ με το προηγουμενο. Τελειως διαφορετικο design μεσα, ποιο ποιτικο ταμπλο, στην enjoy εκδοση εχεις την οθονη αφης.
            Εξωτερικα μοιαζει με το προηγουμενο στο πισω μερος.
            Το suzuki αντιθετος μοιαζει σαν η πιο φουσκωμενη εκδοση ( πολυ πιο ωραιο) του προηγούμενου.

            Στα πραγματικα τωρα κριτηρια.

            Θετικα Corsa : σχεση ποιοτητα τιμης, καλυτερα υλικα, καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα, στιβαροτητα, πλουσιος εξοπλισμος, 6 χρονια εγγυηση σε ορισμενα μηχανικα μερη ( μηχανη, κιβωτιο ταχυτητων, κ.α. )
            Αρνητικα Corsa : Aκριβο service / ανταλλακτικα, αποκριση τιμονου, απουσια ηλεκτρικων παραθυρων πισω

            Θετικα Swift : Χαμηλη αγορα κτισης, Αξιοπιστια, Επιδοσεις, χαμηλο κοστος service, χωροι οδηγου-συνοδηγου.
            Αρνητικα : Μικροι χωροι σε σχεση με τα αντιστοιχα ανταγωνιστικα οχηματα, μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τους ανταγωνιστες, απουσια a/c......στον βασικο εξοπλισμο, χαμηλη ποιοτητα υλικων ( μαυρα πλαστικα).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              loykiloyk last edited by

              Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:

              Το σουζουκι κλεινει εντεκα χρονια και δεν εχει ακομα αλλαξει μοντελο

              ιδιο σασσι εχει και fl εξωτερικο δλδ το swift που κυκλοφορει τωρα σε σχεση μ αυτο 11 χρονια πισω? δε νομιζω...

              Το corsa παντως σιγουρα ειναι fl του προηγουμενου.. φαινεται απο τη γραμμη-τελειωμα της οροφης πισω και ειμαι σιγουρος οτι καπου το εχω διαβασει επισης.

              Αν μιλαμε για το 'ψοφιο' corsa ιδιως τοτε ευκολα το swift.. ως συνεπιβατης πισω ειναι λιγο μικρο και το πορτμπαγκαζ για γελια αλλα μ αρεσε ως συνεπιβατης και η τιμη ειναι καλη. Υπερ ατου οπως καποιοι νομιζουν δεν ειναι βεβαια... Επισης δε μ αρεσει καθολου μα καθολου αισθητικα απ εξω το corsa.

              Εχω εντελως διαφορετικη αποψη.
              Καμια σχεση το νεο οπελ με το προηγουμενο. Τελειως διαφορετικο design μεσα, ποιο ποιτικο ταμπλο, στην enjoy εκδοση εχεις την οθονη αφης.
              Εξωτερικα μοιαζει με το προηγουμενο στο πισω μερος.
              Το suzuki αντιθετος μοιαζει σαν η πιο φουσκωμενη εκδοση ( πολυ πιο ωραιο) του προηγούμενου.

              Στα πραγματικα τωρα κριτηρια.

              Θετικα Corsa : σχεση ποιοτητα τιμης, καλυτερα υλικα, καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα, στιβαροτητα, πλουσιος εξοπλισμος, 6 χρονια εγγυηση σε ορισμενα μηχανικα μερη ( μηχανη, κιβωτιο ταχυτητων, κ.α. )
              Αρνητικα Corsa : Aκριβο service / ανταλλακτικα, αποκριση τιμονου, απουσια ηλεκτρικων παραθυρων πισω

              Θετικα Swift : Χαμηλη αγορα κτισης, Αξιοπιστια, Επιδοσεις, χαμηλο κοστος service, χωροι οδηγου-συνοδηγου.
              Αρνητικα : Μικροι χωροι σε σχεση με τα αντιστοιχα ανταγωνιστικα οχηματα, μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τους ανταγωνιστες, απουσια a/c......στον βασικο εξοπλισμο, χαμηλη ποιοτητα υλικων ( μαυρα πλαστικα).

              Δεν υπάρχει αυτό που λες για το ac. Καλύτερη οδική συμπεριφορά το swift.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                loykiloyk last edited by

                οδική συμπεριφορά
                corsa swift
                ιπποδύναμη 70 94
                0-100 16 13,5
                μετατρόχιο 1,473/1,463 mm 1,491/1,496 mm
                απόσταση απο εδαφος 16cm 14cm
                Βάρος 1120 1040

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsaltinho last edited by

                  Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:

                  Το σουζουκι κλεινει εντεκα χρονια και δεν εχει ακομα αλλαξει μοντελο

                  ιδιο σασσι εχει και fl εξωτερικο δλδ το swift που κυκλοφορει τωρα σε σχεση μ αυτο 11 χρονια πισω? δε νομιζω...

                  Το corsa παντως σιγουρα ειναι fl του προηγουμενου.. φαινεται απο τη γραμμη-τελειωμα της οροφης πισω και ειμαι σιγουρος οτι καπου το εχω διαβασει επισης.

                  Αν μιλαμε για το 'ψοφιο' corsa ιδιως τοτε ευκολα το swift.. ως συνεπιβατης πισω ειναι λιγο μικρο και το πορτμπαγκαζ για γελια αλλα μ αρεσε ως συνεπιβατης και η τιμη ειναι καλη. Υπερ ατου οπως καποιοι νομιζουν δεν ειναι βεβαια... Επισης δε μ αρεσει καθολου μα καθολου αισθητικα απ εξω το corsa.

                  Εχω εντελως διαφορετικη αποψη.
                  Καμια σχεση το νεο οπελ με το προηγουμενο. Τελειως διαφορετικο design μεσα, ποιο ποιτικο ταμπλο, στην enjoy εκδοση εχεις την οθονη αφης.
                  Εξωτερικα μοιαζει με το προηγουμενο στο πισω μερος.
                  Το suzuki αντιθετος μοιαζει σαν η πιο φουσκωμενη εκδοση ( πολυ πιο ωραιο) του προηγούμενου.

                  Στα πραγματικα τωρα κριτηρια.

                  Θετικα Corsa : σχεση ποιοτητα τιμης, καλυτερα υλικα, καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα, στιβαροτητα, πλουσιος εξοπλισμος, 6 χρονια εγγυηση σε ορισμενα μηχανικα μερη ( μηχανη, κιβωτιο ταχυτητων, κ.α. )
                  Αρνητικα Corsa : Aκριβο service / ανταλλακτικα, αποκριση τιμονου, απουσια ηλεκτρικων παραθυρων πισω

                  Θετικα Swift : Χαμηλη αγορα κτισης, Αξιοπιστια, Επιδοσεις, χαμηλο κοστος service, χωροι οδηγου-συνοδηγου.
                  Αρνητικα : Μικροι χωροι σε σχεση με τα αντιστοιχα ανταγωνιστικα οχηματα, μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τους ανταγωνιστες, απουσια a/c......στον βασικο εξοπλισμο, χαμηλη ποιοτητα υλικων ( μαυρα πλαστικα).

                  Δεν υπάρχει αυτό που λες για το ac. Καλύτερη οδική συμπεριφορά το swift.

                  http://www.autogreeknews.gr/suzuki-doki ... wift-12-5d

                  Για το aircondition δεν το λεω μονο εγω....! Εκτος κι αν εχει αλλαξεικατι, το οποιο δεν γνωριζω.
                  Σε οτι αφορα την οδικη συμπεριφορα, επειδη εχω οδηγησει και τα δυο, θεωρω οτι το corsa ειναι μακραν καλυτερο.
                  Αλλα αυτα ειναι προσωπικες αποψεις και προτιμησεις., γι αυτο εγραψα και στο αρθρο μου οτι εχω διαφορετικη αποψη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    loykiloyk last edited by

                    Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:

                    Το σουζουκι κλεινει εντεκα χρονια και δεν εχει ακομα αλλαξει μοντελο

                    ιδιο σασσι εχει και fl εξωτερικο δλδ το swift που κυκλοφορει τωρα σε σχεση μ αυτο 11 χρονια πισω? δε νομιζω...

                    Το corsa παντως σιγουρα ειναι fl του προηγουμενου.. φαινεται απο τη γραμμη-τελειωμα της οροφης πισω και ειμαι σιγουρος οτι καπου το εχω διαβασει επισης.

                    Αν μιλαμε για το 'ψοφιο' corsa ιδιως τοτε ευκολα το swift.. ως συνεπιβατης πισω ειναι λιγο μικρο και το πορτμπαγκαζ για γελια αλλα μ αρεσε ως συνεπιβατης και η τιμη ειναι καλη. Υπερ ατου οπως καποιοι νομιζουν δεν ειναι βεβαια... Επισης δε μ αρεσει καθολου μα καθολου αισθητικα απ εξω το corsa.

                    Εχω εντελως διαφορετικη αποψη.
                    Καμια σχεση το νεο οπελ με το προηγουμενο. Τελειως διαφορετικο design μεσα, ποιο ποιτικο ταμπλο, στην enjoy εκδοση εχεις την οθονη αφης.
                    Εξωτερικα μοιαζει με το προηγουμενο στο πισω μερος.
                    Το suzuki αντιθετος μοιαζει σαν η πιο φουσκωμενη εκδοση ( πολυ πιο ωραιο) του προηγούμενου.

                    Στα πραγματικα τωρα κριτηρια.

                    Θετικα Corsa : σχεση ποιοτητα τιμης, καλυτερα υλικα, καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα, στιβαροτητα, πλουσιος εξοπλισμος, 6 χρονια εγγυηση σε ορισμενα μηχανικα μερη ( μηχανη, κιβωτιο ταχυτητων, κ.α. )
                    Αρνητικα Corsa : Aκριβο service / ανταλλακτικα, αποκριση τιμονου, απουσια ηλεκτρικων παραθυρων πισω

                    Θετικα Swift : Χαμηλη αγορα κτισης, Αξιοπιστια, Επιδοσεις, χαμηλο κοστος service, χωροι οδηγου-συνοδηγου.
                    Αρνητικα : Μικροι χωροι σε σχεση με τα αντιστοιχα ανταγωνιστικα οχηματα, μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τους ανταγωνιστες, απουσια a/c......στον βασικο εξοπλισμο, χαμηλη ποιοτητα υλικων ( μαυρα πλαστικα).

                    Δεν υπάρχει αυτό που λες για το ac. Καλύτερη οδική συμπεριφορά το swift.

                    http://www.autogreeknews.gr/suzuki-doki ... wift-12-5d

                    Για το aircondition δεν το λεω μονο εγω....! Εκτος κι αν εχει αλλαξεικατι, το οποιο δεν γνωριζω.
                    Σε οτι αφορα την οδικη συμπεριφορα, επειδη εχω οδηγησει και τα δυο, θεωρω οτι το corsa ειναι μακραν καλυτερο.
                    Αλλα αυτα ειναι προσωπικες αποψεις και προτιμησεις., γι αυτο εγραψα και στο αρθρο μου οτι εχω διαφορετικη αποψη.

                    Για το aircondition : http://www.suzuki.gr/auto/cars/new/swif ... ksoplismos
                    Για την οδικη συμπεριφορα πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο με -24 άλογα , +2 εκ. ψηλότερο, -18 εμπρος -33χιλ πισω μετατρόχιο, +80 κιλά βαρύτερο να έχει καλύτερη συμπεριφορά ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsaltinho last edited by

                      Για την οδηγικη συμπεριφορα σαfως και δεν συγκρινω το 1.2 corsa με το 1.2 swift. αλλα με το 1.4 !
                      Δεν το καταλαβα οτι συγκρειναμε τα 1.2 !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        loykiloyk last edited by

                        Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
                        Για την οδηγικη συμπεριφορα σαfως και δεν συγκρινω το 1.2 corsa με το 1.2 swift. αλλα με το 1.4 !
                        Δεν το καταλαβα οτι συγκρειναμε τα 1.2 !

                        Είναι στον βασικό εξοπλισμό δες στο λινκ καρτέλα άνεση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsaltinho last edited by

                          Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:

                          Για την οδηγικη συμπεριφορα σαfως και δεν συγκρινω το 1.2 corsa με το 1.2 swift. αλλα με το 1.4 !
                          Δεν το καταλαβα οτι συγκρειναμε τα 1.2 !

                          Είναι στον βασικό εξοπλισμό δες στο λινκ καρτέλα άνεση

                          Σωστος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nascar1 last edited by

                            Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
                            Για την οδηγικη συμπεριφορα σαfως και δεν συγκρινω το 1.2 corsa με το 1.2 swift. αλλα με το 1.4 !
                            Δεν το καταλαβα οτι συγκρειναμε τα 1.2 !

                            Τι σχέση έχει η οδική συμπεριφορά με τον κινητήρα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsaltinho last edited by

                              Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                              Για την οδηγικη συμπεριφορα σαfως και δεν συγκρινω το 1.2 corsa με το 1.2 swift. αλλα με το 1.4 !
                              Δεν το καταλαβα οτι συγκρειναμε τα 1.2 !

                              Τι σχέση έχει η οδική συμπεριφορά με τον κινητήρα?

                              Ειναι ιδια η οδική συμπεριφορά του 1.0 70 αλογα με το 1,0 115 ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                loykiloyk last edited by

                                Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:

                                Για την οδηγικη συμπεριφορα σαfως και δεν συγκρινω το 1.2 corsa με το 1.2 swift. αλλα με το 1.4 !
                                Δεν το καταλαβα οτι συγκρειναμε τα 1.2 !

                                Τι σχέση έχει η οδική συμπεριφορά με τον κινητήρα?

                                Ειναι ιδια η οδική συμπεριφορά του 1.0 70 αλογα με το 1,0 115 ?

                                Σωστός. Υπάρχει και κάτι που λέγεται ενεργητική ασφάλεια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nascar1 last edited by

                                  Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:

                                  Για την οδηγικη συμπεριφορα σαfως και δεν συγκρινω το 1.2 corsa με το 1.2 swift. αλλα με το 1.4 !
                                  Δεν το καταλαβα οτι συγκρειναμε τα 1.2 !

                                  Τι σχέση έχει η οδική συμπεριφορά με τον κινητήρα?

                                  Ειναι ιδια η οδική συμπεριφορά του 1.0 70 αλογα με το 1,0 115 ?

                                  Σωστός. Υπάρχει και κάτι που λέγεται ενεργητική ασφάλεια

                                  Υπάρχει και κάτι που λέγεται πλαίσιο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Συνήθως υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ της οδικής συμπεριφοράς (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, τιμόνι) και των επιδόσεων. Και τα δύο είναι σημαντικά προφανώς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nascar1 last edited by

                                      loykilouk πως κάνεις like σε αυτά που σωστά γράφει ο REALZEUS και είναι το αντίθετο από αυτό που λες εσύ? Αναιρείς τον εαυτό σου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Συνήθως υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ της οδικής συμπεριφοράς (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, τιμόνι) και των επιδόσεων. Και τα δύο είναι σημαντικά προφανώς.

                                        Για να σε παραφράσω ελαφρά, το αυτοκίνητο κατά την κίνηση του δέχεται ή παράγει δυναμικά φορτία τα οποία και καλούνται να διαχειριστούν ή και να εκμεταλλευτούν τα συστήματα πλαισίου, ανάρτησης κτλ Αρα προφανώς και στην εξίσωση προστίθεται και ο κινητήρας - δυνατότητες - επιδόσεις. Επομένως, καθώς δεν υπάρχει σαφής ορισμός, η 'οδική συμπεριφορά οχήματος' περιλαμβάνει το σύνολο των μηχανολογικών τμημάτων (και του κινητήρα). Ισως, στην καλλιεργημένη από πρώτιστα τον περιοδικό τύπο, 'καθημερινή' διάλεκτο να κάνουμε τον διαχωρισμό πλαίσιο κλπ με κινητήρα κλπ (που εντάσουμε στις επιδόσεις), όμως δεν μου φαίνεται ορθό.

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nascar1 last edited by

                                          Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                                          Συνήθως υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ της οδικής συμπεριφοράς (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, τιμόνι) και των επιδόσεων. Και τα δύο είναι σημαντικά προφανώς.

                                          Για να σε παραφράσω ελαφρά, το αυτοκίνητο κατά την κίνηση του δέχεται ή παράγει δυναμικά φορτία τα οποία και καλούνται να διαχειριστούν ή και να εκμεταλλευτούν τα συστήματα πλαισίου, ανάρτησης κτλ Αρα προφανώς και στην εξίσωση προστίθεται και ο κινητήρας - δυνατότητες - επιδόσεις. Επομένως, καθώς δεν υπάρχει σαφής ορισμός, η 'οδική συμπεριφορά οχήματος' περιλαμβάνει το σύνολο των μηχανολογικών τμημάτων (και του κινητήρα). Ισως, στην καλλιεργημένη από πρώτιστα τον περιοδικό τύπο, 'καθημερινή' διάλεκτο να κάνουμε τον διαχωρισμό πλαίσιο κλπ με κινητήρα κλπ (που εντάσουμε στις επιδόσεις), όμως δεν μου φαίνεται ορθό.

                                          Κατά την άποψή μου άλλο πράγμα το πλαίσιο και άλλο οι επιδόσεις.. Προφανώς ο δυνατός κινητήρας συμβάλει στην αύξηση της ενεργητικής ασφαλείας αλλά δεν αλλάξει το πάτημα του αυτοκινήτου..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adriver last edited by

                                            Η διατύπωση του gatoz μοιάζει τεχνικά πλήρης κι αυστηρή.
                                            Με δικά μου λόγια, ο κινητήρας εφαρμόζει μια δύναμη/ροπή που κάθε στιγμή συνδιαμορφώνει (μαζί με άλλες) τη συνισταμένη που καθορίζει πως (τρόπο και ταχύτητα) θα αντιδράσει/συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο. Ένα χοντρό παράδειγμα είναι ότι δεν έχεις τον ίδιο έλεγχο στο αυτοκίνητο αν με τα ίδια km/h πας να στρίψεις κι έχεις ταχύτητα στο νεκρό ή έχεις 3η ταχύτητα (και μπορείς να αλλάξεις το γκάζι).
                                            Για μένα οδική συμπεριφορά σημαίνει πόσο ακριβή έλεγχο μπορείς να έχεις κάθε στιγμή για να καθορίσεις την πορεία του αυτοκινήτου.

                                            Δεν έχω οδηγήσει corsa, αλλά έχω συγκρίνει την οδήγηση swift και Ibiza και προτίμησα το swift.

                                            Τελικό συμπέρασμα μου είναι πως το swift είναι εξαιρετικό σε οδηγική ακρίβεια (στήσιμο) με τις 16άρες ζάντες (185/55/16). Στη βασική έκδοση, οι σιδερένιες με ελαστικά 175/65/15 προσθέτουν άνεση αλλά και μια 'χαλαρότητα' (κουνηματάκια) που αλλοιώνει πολύ την οδηγική αίσθηση, αν και στρίβει εξαιρετικά. (γιατί μια βασική έκδοση να μην έχει 16άρες σιδερένιες ?)
                                            Πάντως, για νέους οδηγούς μπορεί να είναι και καλό ότι τα 175/65/15 'φοβίζουν' λίγο παραπάνω στις στροφές. Να μένουν πιο μακριά από τα όρια.

                                            Τέλος το 3πορτο swift έχει ένα άθλιο μηχανισμό για να γέρνουν τα μπρος καθίσματα.
                                            Επιπλέον, βασική έκδοση έχει κι αναμμένα κανονικά φώτα όλη ημέρα κι όχι LED. Εκτός από την κατανάλωση, κάθε τόσο θα καίγονται οι λάμπες!

                                            Συμπέρασμα: Αν κάποιος διαθέτει 1-2 χιλιάδες ακόμα, αξίζει να πηγαίνει για το 5πορτο swift με 16αρες ζάντες αλουμινίου και LED ημέρας (GL+). Βέβαια μπορεί να παίζουν κι άλλα τότε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr